وقتی گریه میکنم، میفهمم جسمم بیگناهترین موجود دنیاست
چون دائما داره تاوان کارهای روحم رو میده
وقتی چشمام همیشه خیسه
وقتی قلبم دیوانهوار میزنه
یا حتی وقتی رگای دستم داره بریده میشه...
(شاید حتی ارزش خوندن نداشته باشه ولی به نظرم حقیقت تلخیه)
_
قشنگه🙂
کاش هیچ وقت ندیده بودمش کاش هیچ وقت به دنیا نمیومدم کاش هیچ وقت باهاش جرو بحث نمیکردم کاش انقدر بهش مشکوک نبودم کاش مبتونستم خودمو بکشم کاش سو استفاده نمیکردم از اعتماداشون کاش انقدر خودمو کوچیک نمیکروم جلوش
_
سعی کن درستش کنی مطمئنم میتونی
ای کاش دنیا ب دخترا سخت نمی گرفت... الانم سخت نمیگیره هاااااولی بعصی ها تو افکار قدیمیشون موندن.. تقصیر خودشونم نیس... نسل قدیمن و تفکر شون ب نسلشون برمیگرده.... بعضی دل خوشی های کوچک هم از بچه هاشون دریغ میکنن.... خرف خیلیا
_
میفهممت عزیزم
عوض میشه طرز فکر همه عوض میشه
کاش هیچوقت نمیدیدمش
امان از چشاش..
شاید زن داره
کنج دلم نگهش میدارم
مجبورم
شابدم زن نداره
ولی.....
چطوری بدون دیدنش زندگی گنم؟
چطوری با یه دختر دیگه ببینمش و غصه نخورم. کاش چشات قشنگ نبود
_
ولی باعث شد عاشقی رو یاد بگیری و یه حس جدید رو تجربه کنی
هی دختر سخته میدونم🙃
ای کاش بتونم گذشته رو از ذهن خودم و همه پاک کنم تا دیگه با فکر کردن ب گذشته غصه نخورم و از بین برم
_
بقیه رو بیخیال خودت بهش فک نکنی کافیه
ای کاش عاشقش نشده بودم.. 16 سالمه و تو دوران عقد با یکی دیگه طلاق گرفتم.. بعد از طلاقم عاشقش شدم... تو اژانس کار میکنه چند باری سوار ماشینش شدم
الان خیلی وقته ندیدمش
حتی اسمشم نمیدونم... اما میدونم حتی اگه اونم منو روزی برسه که بخواد که میفهمم نمیرسه نمیشه چون من مطلقم و تو جامعه امروزی مطلقه یعنی...حتی اگ پاک باشی
سخته خیلیی سخته
ای کاش. فراموشش کنم
_
نه طرز فکر همه اینجوری نیست بازم میتونی یه زندگی خوب رو تجربه کنی
فقط این سری خیلی بیشتر تو انتخابت دقت کن خب؟
ای کاش منم بتونم ب جایی که میخوام برسم.... دنیا داره بهم خیلی سخت میگیره.. دعا کنید برام.... دلم میخواد قلبمو در بیارم بگم میشه بس کنی؟ دیگه ب هیچی فکر نکن.. حتی اوننن و چشاشش
دلم میخواد برم پیش امام حسین و انقدر گریه کنم که سبک شم بعدش همه حرفای نگفته تو دلم و بگم... فقط ب امام حسین
_
به کی اسون میگیره عزیز؟
انشاالله به تموم خواسته هات میرسی
ممنونم ازتون... خیلی خوبه که کسایی هستن ب فکر حرف های نگفته تو دل ادم.. یکی مث شما که بگن از ای کاش های داتون بگید..... ای کاش مردم و اقوام انقدر شایعه پراکنی نکنن... چی بهشون میرسه؟.. اشنا از غریبه بدتره.. اینو واقعا تجربه کردم و دلم مبخواد بگم ای کاش چنین اقوامی نداشتم
_
دوس داشتم یکمم از ته دل ممبرامون خبر دار بشیم و شماهم یکم اروم بشین:)))
چشم ببند روشون مشکلات به قدری زیاده که اینا ب چش نیان درگیر اینام نشین
ای کاش کنکور قبول بشم:(
_
آروم باش قبول میشی انشاالله
دنیا که به آخر نرسیده تا به هدفت نرسیدی تلاش کن
یه خسته نباشیدی هم باید بگیم بهتووون😁🌱
ای کاش چشاش از یادم بره.... کاش وقتی براش ایت الکرسی میخونم و دعا میکنم خدا بهش بفهمونه که نیاز نیست اون غصه بخوره.. یکی هست تا پیش مرگش بشه.. اما چه فایده که حتی اسمشم نمیدونم...
داره یه سال میشه... نمیدونم زن داره یا نه... هرچی هست خدا داره سخت امتحانم میکنه...
_
چقد خوبه که یکی مثل تو رو داره
شیرینی عشق به همیناشه دیگه
انشاالله خواسته هات با خواسته های خدا یکی بشه🙂🌸
ای کاش خدا یکم از غصه دلم کم کنه.. میدونم وقتی یه مشکل پیش میاد خدا میخواد بگه حواسش بهمون هست.. اما اینروزا از اون دختر قوی که اشکش هیچوقت در نمیومد کسی مونده که با هر حرف بیخودی چشاش لبریز میشه... کاش یکم ارزوهامون براورده شه تا انگیزه برا ادامه داشته باشیم... ای کاش انقدر بعد از هر مشکل ضعیف نشم.. ای کاشش یکی پیدا بشه که درکم کنه
_
ای کاش...
تو هنوزم همون دختری تو ضعیف نشدی مشکلاتت زیاد شدن
سعی کن با چیزای خیلی کوچیک انگیزه بگیری زندگی به قدری طولانی نیست که منتظر براورده شدن ارزوهات باشی تا شروعش کنی
کاش بم توجه میکرد ای کاش براش اهمیت داشتم دوصم داشت کاش با دختری چت نمیکرد و درکم میکرد کاش ب نگرانیم لقب ک* خولی نمیداد ای کاش اونم عین من نگرانم میشد همع چی براش مهم بودم کاش هیچ کاشی وجود نداشت کاش ترکم نکنه هیچوقت ولم نکنه کاش روزی بفهمه با این دختر بدبخت چیکار کردع و پشیمون شع😭🖤
_
آروم دختر..
خودتو با اینا اذیت نکن ارزشتو حفظ کن همش نگو میترسی ولت کنه
چرا میترسی؟مگه اون تموم حواسش پی توعه که از ولکردنش میترسی؟ بذار یه بارم اون بترسه با این ترسا داری الانتو هم تلخ میکنی بعدا میبینی از الانتم هیچی حالیت نشده از بس ترسیدی