ای کاش.... ......... این همه ادم ب عشقشون رسیدن حالا چ خوشبخت چه بد بخت..... نمیشه خدا یه فکر ب حال عشق های یه طرفه بکنه؟..... تحملش خیلییی سخته هاا....مثلا مثل این می مونه که میخوای نفس بکشی اما قلبت اجازه نمیده.. ♡
_
میفهمم چی میگی سخته واقعا خیلی سخته:))
انشاالله خدا یه نگاهی هم به دل این عاشقا بندازه
اقایین یا خانم؟ چند سالتونه؟ میخوام بدونم کسی ک بهمون کمک میکنه و درکمون میکنه چند سالشه خانمه یا اقا
_
مدیر پسر هستن ولی من دخترم
سن نگفتیم تا همین حد ک دهه هشتادیم هممون😂
ای کاش جامعه اینجوری نبود.... یعنی اگه میخواستی با یه پسر یا مرد حرف بزنی انگ خراب بودن بهت نزنن... کاش جامعه جوری بود که دخترا و زنا مثل بقیه میتونستن با مردا حرف بزنن(معمولی) تا اگه یع مرد باهاشون حرف زد ب تته پته نیفتن ک خدابا چی بگم الان با اگه کسی ببینه چی.... حداقل خانواده ها یکم بیشتر محبت کنن ب بچه هاشون که اگه یکی گفت عزیزم و دوست دارم فوری ترع سمتش یا هول نکنه.... کاش انقدر نمیگفتن مرد یا زن تا همه بتونن بذون عیچ مشکلی باهم اجتماعی برخورد کنند
_
بیا اینایی که قبل ما بودن رو بیخیال بشیم و خودمون اینو درستش کنیم هوم؟
الانم خیلیا هستن راحت رابطه اجتماعی برقرار میکنن و همینجوری که شما میگی هستن پس خودتم میتونی یکی از همینا بشی که دلت میخواد
ای کاش من الان یه جایی بودم در حال کرم ریزی نه اینکه رو تخت😂 بعد از اون همه حرف حق و تلخ لازمه دختری مث من یکم شمارو بخندونه...البته نمیشه که.... ولی خب.... ای کاش الان یه سوسک دستم بود و پیش کسی بودم که از سوسک میترسه... بک حالیییی میدههههه کرم ریزییی ک نگوووؤ
_
به به دخترامون از شیطنتشون تازه دارن رخ نمایی میکنن😔😂
نصفه شبی بیخیال سوسک شو🙂
دهه هشتادیا خیلی ماهن نه؟ 😂
میگم ب ما (دهه هشتادیا) میگن چه نسلی هستید... ما باید بگی خدا بهمون رحم کنه با 1402؟😂
_
اره اصن خیلییی😂
با اونا که باید خود خدا به دادمون برسه
ای کاش... تموم مریضا شفا پیدا کنن ب شفاعت امام حسین ــ... کاش شما ها هم هر خواسته ای دارین اگه معقوله بهش برسید..... شب های محرم وقتع خوبیه برا عزاداری و توبه و خودسازی... اگع تو برا امام حسین کم نذعری مطمعن باش امام حسین هم کم نمیزازن برات
_
انشاالله
ممنونم ازت به یاد ماهم باشین✨
ای کاش به چهره هامون نقاب نزنیم تا اگه روزی خسته شدیم نشه در اوردش... نریز تو خودت... پنهان نکن... بزار بقیه ببینن چطوریه حالیت... درسته گاعی اوقات تظاهر خوبع اما بعضی وقتا باید به کسایی که باعث این حال و احوالتن بفهمونی که چه بلایی سرت اوردن.... مثل من که الان اگه نقاب و از صورتم بردارم کسی نمیتونه با طن و ظاهرم و مقایسه کنه... خودتون باشید در هر شرایط
_
درسته حرف هاتونو به موقع و به جا بگین
ای کاش... الان پیشت بودم و نمزاشتم غصه بخوری.... ای کاش الان که بهت نیاز دارم می بودی تا بهت تکیه کنم... عستی.. اما نه سهم من... میشه بهت تکیه کرد... اما نه من.... میشه دوست داشت.... اما نه برای من..... انگار تو ممنوعه ای و من از تو ممنوعه تر
_
امیدوارم بتونی یه روز این حرفاتو به معشوقت بگی
میگم.. خودت ای کاش نداری؟ والا همرو ک ماها گفتیم شما هم یه ای کاش بگو ببینیم ماها میتونیم مول شما درک و کمک کنیم یا فقط متقابله 😂
_
ای کاش هیچ ای کاشی تو دلتون نمونه🙂😂💙
حالا درک میکنی یا ن؟
رفتی خوابیدی؟ جواب مارو بده بعد بخپاب وگرنه شب با سوسک میام تو خوابت😆😁
_
نه بیدارم دستم خسته شده بود😕😂
با من از این شوخیا نکنین🙂
مه خیله چیزا دوست درم.. اما نمشه همشانه خده هم بدست اورد......... یکم روستایی نوشتم حال کنید😂
_
همشانه چی چیییی؟😂
ترجمه هم میخوام من
ای کاش تو عجیب ب دل بیقرارم نشست.... ایت الکرسی خوندم برات... خدا محافظت.... دلم و اروم مردی... گاهی وقتا یه حرف لازمه فقط
_
وای واقعا ممنونم ازت پیام تو هم عجیب به دلم نشست:)))))
خوشحالم از این🌱