میگم.. خودت ای کاش نداری؟ والا همرو ک ماها گفتیم شما هم یه ای کاش بگو ببینیم ماها میتونیم مول شما درک و کمک کنیم یا فقط متقابله 😂
_
ای کاش هیچ ای کاشی تو دلتون نمونه🙂😂💙
حالا درک میکنی یا ن؟
رفتی خوابیدی؟ جواب مارو بده بعد بخپاب وگرنه شب با سوسک میام تو خوابت😆😁
_
نه بیدارم دستم خسته شده بود😕😂
با من از این شوخیا نکنین🙂
مه خیله چیزا دوست درم.. اما نمشه همشانه خده هم بدست اورد......... یکم روستایی نوشتم حال کنید😂
_
همشانه چی چیییی؟😂
ترجمه هم میخوام من
ای کاش تو عجیب ب دل بیقرارم نشست.... ایت الکرسی خوندم برات... خدا محافظت.... دلم و اروم مردی... گاهی وقتا یه حرف لازمه فقط
_
وای واقعا ممنونم ازت پیام تو هم عجیب به دلم نشست:)))))
خوشحالم از این🌱
ای کاش یه روزی اونقدری پول داشته باشم تا بتونم تموم نیازمنداو کارتون خواب های شهر هارو جمع کنم و براشون بهترین زندگی و بسازم... از خدا میخوام تمومشون و بی نیاز از هرچیزی و هر کسی بکنه.... آمین.... زندگی اونا خیلی سخت تر از هر چیزیه
_
چه خواسته قشنگی داری
همینطوره انشاالله وضع اونا هم بهتر میشه
بفرمایید ترجمه.... من خیلی چیزا میخوام اما اما همشون با هم نمیشه
_
مرسی حالا فهمیدم😂
میشه میشه با همین یه کمیش خوش باش حالا
همه ای کاش هارو فک کنم من گفتم.. خخ..... دلم خیلی سبک شد.. ممنون ازت.... امیدوارم ب هرچی که میخوای برسی بهش..... راستی... ندیدمت اما از راه دور میشه فهمید یه فرشته ای
_
خدای منننننن:)))))))))))
خیلی لطف داری💛
مرسیییی بابت حرفای قشنگتون
خوشحالم که سبک تر شدی
اگه میخوای بخوابی و خسته شدی بگو تا اذیت نشی دیگ
_
این چه حرفیه فعلا که دارم با حرفاتون انرژی میگیرم شماها هم حالمو خوب کردین🙃
نمیدونم چرا تو محرم اونم نصف شب اهنگ گل پری بیاد تو ذهنم... چی دلیلی داره جز. اینکه تو هم داری ب این فکر میکنی؟ یا من.... 😂
_
انشاالله که عادیه🙂😂
والا من الان نصف شبیه توانایی فک کردنو ندارم کلا😂
منتظرم صبح شع تا باز منتظر شب باشم
_
این یه هدف خیلی بزرگیه که نصف بیشترمون داریم
ای کاش اتقدر دعوایی نبودم... ـدخترم هااا اما عشق جنگ و دعوا و.......
و اینکه خیلی رکم و فکر کنم این ویژگیم زد باشه... اوووم بعدش اها میخواستم بگم دعا کنید روزه باشهحالا دعوا هام ب اون شدت نیست ولی میشه اسمشو گذاشت دعوا که دعوا نکنم😂
_
کی گفته همه دخترا ارومن؟😔😂
بیاین یه نمونه دعوایی پیدا شد
یه چیز بگم بخندی... خسیس نیستم ها ولی یه روز هزار تومن و از دهن فروشنده کشیدم بیرون.... از لباس قبلی 25 تومن کم کرد مـوقع حساب هزار تومن اضافه گف ما جون میکنیم و فلان منم گفتم باباهامون هم جون میکنن این پولا رو در میارن خلاصه که هیچی سر هزار تومن سوژه دوستم شدم.... البته پول زور ب کسی نمیدم وگرنه خسیس نیستم
_
وای این سوژه شدنا بدههه🤣