eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
میگم.. خودت ای کاش نداری؟ والا همرو ک ماها گفتیم شما هم یه ای کاش بگو ببینیم ماها میتونیم مول شما درک و کمک کنیم یا فقط متقابله 😂 _ ای کاش هیچ ای کاشی تو دلتون نمونه🙂😂💙 حالا درک میکنی یا ن؟
رفتی خوابیدی؟ جواب مارو بده بعد بخپاب وگرنه شب با سوسک میام تو خوابت😆😁 _ نه بیدارم دستم خسته شده بود😕😂 با من از این شوخیا نکنین🙂
مه خیله چیزا دوست درم.. اما نمشه همشانه خده هم بدست اورد......... یکم روستایی نوشتم حال کنید😂 _ همشانه چی چیییی؟😂 ترجمه هم میخوام من
ای کاش تو عجیب ب دل بیقرارم نشست.... ایت الکرسی خوندم برات... خدا محافظت.... دلم و اروم مردی... گاهی وقتا یه حرف لازمه فقط _ وای واقعا ممنونم ازت پیام تو هم عجیب به دلم نشست:))))) خوشحالم از این🌱
ای کاش یه روزی اونقدری پول داشته باشم تا بتونم تموم نیازمنداو کارتون خواب های شهر هارو جمع کنم و براشون بهترین زندگی و بسازم... از خدا میخوام تمومشون و بی نیاز از هرچیزی و هر کسی بکنه.... آمین.... زندگی اونا خیلی سخت تر از هر چیزیه _ چه خواسته قشنگی داری همینطوره انشاالله وضع اونا هم بهتر میشه
بفرمایید ترجمه.... من خیلی چیزا میخوام اما اما همشون با هم نمیشه _ مرسی حالا فهمیدم😂 میشه میشه با همین یه کمیش خوش باش حالا
همه ای کاش هارو فک کنم من گفتم.. خخ..... دلم خیلی سبک شد.. ممنون ازت.... امیدوارم ب هرچی که میخوای برسی بهش..... راستی... ندیدمت اما از راه دور میشه فهمید یه فرشته ای _ خدای منننننن:))))))))))) خیلی لطف داری💛 مرسیییی بابت حرفای قشنگتون خوشحالم که سبک تر شدی
اگه میخوای بخوابی و خسته شدی بگو تا اذیت نشی دیگ _ این چه حرفیه فعلا که دارم با حرفاتون انرژی میگیرم شماها هم حالمو خوب کردین🙃
نمیدونم چرا تو محرم اونم نصف شب اهنگ گل پری بیاد تو ذهنم... چی دلیلی داره جز. اینکه تو هم داری ب این فکر میکنی؟ یا من.... 😂 _ انشاالله که عادیه🙂😂 والا من الان نصف شبیه توانایی فک کردنو ندارم کلا😂
منتظرم صبح شع تا باز منتظر شب باشم _ این یه هدف خیلی بزرگیه که نصف بیشترمون داریم
ای کاش اتقدر دعوایی نبودم... ـدخترم هااا اما عشق جنگ و دعوا و....... و اینکه خیلی رکم و فکر کنم این ویژگیم زد باشه... اوووم بعدش اها میخواستم بگم دعا کنید روزه باشهحالا دعوا هام ب اون شدت نیست ولی میشه اسمشو گذاشت دعوا که دعوا نکنم😂 _ کی گفته همه دخترا ارومن؟😔😂 بیاین یه نمونه دعوایی پیدا شد
یه چیز بگم بخندی... خسیس نیستم ها ولی یه روز هزار تومن و از دهن فروشنده کشیدم بیرون.... از لباس قبلی 25 تومن کم کرد مـوقع حساب هزار تومن اضافه گف ما جون میکنیم و فلان منم گفتم باباهامون هم جون میکنن این پولا رو در میارن خلاصه که هیچی سر هزار تومن سوژه دوستم شدم.... البته پول زور ب کسی نمیدم وگرنه خسیس نیستم _ وای این سوژه شدنا بدههه🤣