eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
ای کاش اتقدر دعوایی نبودم... ـدخترم هااا اما عشق جنگ و دعوا و....... و اینکه خیلی رکم و فکر کنم این ویژگیم زد باشه... اوووم بعدش اها میخواستم بگم دعا کنید روزه باشهحالا دعوا هام ب اون شدت نیست ولی میشه اسمشو گذاشت دعوا که دعوا نکنم😂 _ کی گفته همه دخترا ارومن؟😔😂 بیاین یه نمونه دعوایی پیدا شد
یه چیز بگم بخندی... خسیس نیستم ها ولی یه روز هزار تومن و از دهن فروشنده کشیدم بیرون.... از لباس قبلی 25 تومن کم کرد مـوقع حساب هزار تومن اضافه گف ما جون میکنیم و فلان منم گفتم باباهامون هم جون میکنن این پولا رو در میارن خلاصه که هیچی سر هزار تومن سوژه دوستم شدم.... البته پول زور ب کسی نمیدم وگرنه خسیس نیستم _ وای این سوژه شدنا بدههه🤣
میخوای بخوابی یا یه چیز خنده دار دیگه تعریف کنم و برم؟ _ نه بگو تو
خب خب بزار بگم.... یه شب عمو مامانم اومده بودن خونمون من داشتم از این امپول پیلیسیرین گرد هاشو حل میکرم بعد دیدم استکان تو سینی هست عقلم نکشید اصن برا چیه... امپول خالی کردم تو یکی از این لیوانا بعد مامان بیچارمم حواسش نبود و همون لیوان رو چای ریخت برا عموش... خلاصه اولش که چیزی نگفتم اما بعدش استرس گرفتم که اگه طوریش بشه چی خو امپول پلیسیرین بود. هیچی دیگه رفتن با هزار هول و ترس لیوانو برداشتم از جلوشون و گفتم سرد شده یکی دیگه بیارم ای عموهه مگه میذاشت! میگفت نه همین خوبه... نزذیک بود گریم بگیره که دیگه اخر من موفق شدن و بعدش ب مامانم گفتم و دو تا چوچنگ(بیشگون) نوش جان کردم _ خوب شد نجاتشونم دادیاا بیچاره عموت😕😂
خو برو د خو شو مه ب جا شما هلاک شدم..😂 _ باشه میرم دیگه منم خیلی مرسی از خاطرات قشنگت😂🌱
برو بخواب بچه بسه دیگه از وقت خوابت گذشته😁البته فرشته ها ساعت خواب ندارن♥خیلی خوبی... دعا کن برام.... شبت بخیر ناشناس فرشته از راه دور. خوب _ باز هم ممنونم از همتون شماها هم خیلی مهربونین🙃🤍 همچنین به یاد ماهم باشین شبتون بخیر عزیزانم✨
اخرین ای کاش رو هم بگم ای کاش هیچ دلی پر از عقده نباشه _ و در آخر ای کاااااااششش😂🌱
کاش بیاد بگ عسلم کاش ولش کنه کاش بشه با هم باشیم _ هر چی به صلاحه جفتتونه . .
ای کاش هممون از این ای کاش های دردناک تو دلمون نباشه... چرا درد همه مشترک شده؟.. ای کاش بشه هر روز بببنمش نفسم بند ب دیدن چشاش و صورتش شده.. برایه پسر این درد سخت تره _ بیخیال پسر برا همه سخته تنها نیستی میتونی بهش بگی؟شاید آروم تر شدی
ای کاش تو صفحه سرنوشت مون وقتی خدا نگاه میکنه نگه نگاااا من راه درست و براش نوشتم و در نظر گرفتم اما الان اون کجاست؟ اون ور صفحه سرنوشت.... اینجوری نباشیم _ مطمئنا خدا ما رو هم می‌کشونه سمتی که خودش در نظر گرفته
در میان این همه ای کاش های نگفتع در دل هایمان ـ. لازم است از خدا بخاطر همین ای کاش ها چه به صلاحمان یا نه... شکر کنیم... خدایا شکرتت _ ولی چقد این حرف قشنگ بود یکمم به چیزایی که داریم فک کنیم اینجوری تحمل نداشته ها هم آسون تر میشه
دوست دارم یه چیزی بهت بگم..... تو خیلی خوبی.. خوب بودن تورو در این معنا میکنم که دلت اونقدر مهربونه که به فکر بقیه ای... همیشه خوب باشی و بمونی... ای کاش تو دلت ایکاش نمونه.. ای کاشتو دل هممون ای کاش نمونه _ خیلی ممنونم‌ از خوبی های خودتونه من که کاری نکردم مرسی ازت همچنین خودتون:))🌱