eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
خب خب بزار بگم.... یه شب عمو مامانم اومده بودن خونمون من داشتم از این امپول پیلیسیرین گرد هاشو حل میکرم بعد دیدم استکان تو سینی هست عقلم نکشید اصن برا چیه... امپول خالی کردم تو یکی از این لیوانا بعد مامان بیچارمم حواسش نبود و همون لیوان رو چای ریخت برا عموش... خلاصه اولش که چیزی نگفتم اما بعدش استرس گرفتم که اگه طوریش بشه چی خو امپول پلیسیرین بود. هیچی دیگه رفتن با هزار هول و ترس لیوانو برداشتم از جلوشون و گفتم سرد شده یکی دیگه بیارم ای عموهه مگه میذاشت! میگفت نه همین خوبه... نزذیک بود گریم بگیره که دیگه اخر من موفق شدن و بعدش ب مامانم گفتم و دو تا چوچنگ(بیشگون) نوش جان کردم _ خوب شد نجاتشونم دادیاا بیچاره عموت😕😂
خو برو د خو شو مه ب جا شما هلاک شدم..😂 _ باشه میرم دیگه منم خیلی مرسی از خاطرات قشنگت😂🌱
برو بخواب بچه بسه دیگه از وقت خوابت گذشته😁البته فرشته ها ساعت خواب ندارن♥خیلی خوبی... دعا کن برام.... شبت بخیر ناشناس فرشته از راه دور. خوب _ باز هم ممنونم از همتون شماها هم خیلی مهربونین🙃🤍 همچنین به یاد ماهم باشین شبتون بخیر عزیزانم✨
اخرین ای کاش رو هم بگم ای کاش هیچ دلی پر از عقده نباشه _ و در آخر ای کاااااااششش😂🌱
کاش بیاد بگ عسلم کاش ولش کنه کاش بشه با هم باشیم _ هر چی به صلاحه جفتتونه . .
ای کاش هممون از این ای کاش های دردناک تو دلمون نباشه... چرا درد همه مشترک شده؟.. ای کاش بشه هر روز بببنمش نفسم بند ب دیدن چشاش و صورتش شده.. برایه پسر این درد سخت تره _ بیخیال پسر برا همه سخته تنها نیستی میتونی بهش بگی؟شاید آروم تر شدی
ای کاش تو صفحه سرنوشت مون وقتی خدا نگاه میکنه نگه نگاااا من راه درست و براش نوشتم و در نظر گرفتم اما الان اون کجاست؟ اون ور صفحه سرنوشت.... اینجوری نباشیم _ مطمئنا خدا ما رو هم می‌کشونه سمتی که خودش در نظر گرفته
در میان این همه ای کاش های نگفتع در دل هایمان ـ. لازم است از خدا بخاطر همین ای کاش ها چه به صلاحمان یا نه... شکر کنیم... خدایا شکرتت _ ولی چقد این حرف قشنگ بود یکمم به چیزایی که داریم فک کنیم اینجوری تحمل نداشته ها هم آسون تر میشه
دوست دارم یه چیزی بهت بگم..... تو خیلی خوبی.. خوب بودن تورو در این معنا میکنم که دلت اونقدر مهربونه که به فکر بقیه ای... همیشه خوب باشی و بمونی... ای کاش تو دلت ایکاش نمونه.. ای کاشتو دل هممون ای کاش نمونه _ خیلی ممنونم‌ از خوبی های خودتونه من که کاری نکردم مرسی ازت همچنین خودتون:))🌱
کاش یه بار بشه بهش تکیه کنم و از عالم و ادم باهاش حرف بزنم ـ.. اما نه از غصه و درد هاااا چون دوس ندارم چشای خشگلش رنگ غم بگیرهه.. اخه اون نمیدونه کسی هست که حاضره براش بمیره..... فدا سرش.. کنار هرکی هست خوشحال باشهو خشبخت... دیگه چی میخوام مگه؟ همین که درد و غمی نداشته باشه کافیه.... خدا نگه دارش _ حتی عادی هم نمیتونی باهاش حرف بزنی؟اگه امکانش باشه که حداقل یه صحبت عادی رو تو دلت نذار اینجوری حتی اگه به زبون هم نیاری خودش علاقتو میفهمه دوست داشتن عمیق رو نمیشه قایم کرد
ای کاش برم به اینده و ببینم اگه بهش نمیرسم... الان حداقل با دیدنش خودمو سیراب کنم... خدا الان دیدنش و هم ازم گرفته.. خدایا مگه من کاری کردم؟ من که هیچ واکنش یا علامتی انجام دادم تا اگه زندگی دختر دیگه وسطه خراب نشه... حداقل دیدنش و ازم نگیر... بهت قول دادم گوشه دلم نگهش دارم.... میتونم براش بجنگم اما وقتی نمیدونم زن داره یا نه نامزد داره یا نه.. حتی اسمش چیع... تو که انتظار جنگیدن نداری از من؟ تحمل منو ببین؟ داره تموم میشه هااااا.. خودت یه فکری بکن _ سخته پای یکی دیگه وسط باشه خیلی سخته چاره ای جز سکوت نداری نمیتونی یکم پرس و جو کنی بفهمی اینا رو؟
بچ ها ای کاش زیاده حالتونو بدتر نکنین بیاین یکمم از چیزایی که دارین و دلیل زندگیتونه بگین هوم؟