در میان این همه ای کاش های نگفتع در دل هایمان ـ. لازم است از خدا بخاطر همین ای کاش ها چه به صلاحمان یا نه... شکر کنیم... خدایا شکرتت
_
ولی چقد این حرف قشنگ بود
یکمم به چیزایی که داریم فک کنیم اینجوری تحمل نداشته ها هم آسون تر میشه
دوست دارم یه چیزی بهت بگم..... تو خیلی خوبی.. خوب بودن تورو در این معنا میکنم که دلت اونقدر مهربونه که به فکر بقیه ای... همیشه خوب باشی و بمونی... ای کاش تو دلت ایکاش نمونه.. ای کاشتو دل هممون ای کاش نمونه
_
خیلی ممنونم از خوبی های خودتونه من که کاری نکردم
مرسی ازت همچنین خودتون:))🌱
کاش یه بار بشه بهش تکیه کنم و از عالم و ادم باهاش حرف بزنم ـ.. اما نه از غصه و درد هاااا چون دوس ندارم چشای خشگلش رنگ غم بگیرهه.. اخه اون نمیدونه کسی هست که حاضره براش بمیره..... فدا سرش.. کنار هرکی هست خوشحال باشهو خشبخت... دیگه چی میخوام مگه؟ همین که درد و غمی نداشته باشه کافیه.... خدا نگه دارش
_
حتی عادی هم نمیتونی باهاش حرف بزنی؟اگه امکانش باشه که حداقل یه صحبت عادی رو تو دلت نذار اینجوری حتی اگه به زبون هم نیاری خودش علاقتو میفهمه دوست داشتن عمیق رو نمیشه قایم کرد
ای کاش برم به اینده و ببینم اگه بهش نمیرسم... الان حداقل با دیدنش خودمو سیراب کنم... خدا الان دیدنش و هم ازم گرفته.. خدایا مگه من کاری کردم؟ من که هیچ واکنش یا علامتی انجام دادم تا اگه زندگی دختر دیگه وسطه خراب نشه... حداقل دیدنش و ازم نگیر... بهت قول دادم گوشه دلم نگهش دارم.... میتونم براش بجنگم اما وقتی نمیدونم زن داره یا نه نامزد داره یا نه.. حتی اسمش چیع... تو که انتظار جنگیدن نداری از من؟ تحمل منو ببین؟ داره تموم میشه هااااا.. خودت یه فکری بکن
_
سخته پای یکی دیگه وسط باشه خیلی سخته چاره ای جز سکوت نداری
نمیتونی یکم پرس و جو کنی بفهمی اینا رو؟
بچ ها ای کاش زیاده حالتونو بدتر نکنین
بیاین یکمم از چیزایی که دارین و دلیل زندگیتونه بگین هوم؟
بازم انگیزه و دلیل زندگیم دبدن چشاشه..
_
به قول شاعر:
چشم مست یار من میخانه میریزد بهم...
از قشنگی چشم ها که نگیم اصلا:)
دلیل زندگیم پدر و مادرمن... خواهر و برادرم... بچه اخرم.. پدر و مادری که تو هیچ شرایطی حتی سخت پشت منو خالی نمیکنن حتی سر سخت ترین مشکلات و مساعل... خواهری که از رفیق بهم نزدیک تره و اگه من نمی داشتمش باید چکار میکردم.. برادری که از حمایتش یرم همه جا بالاست... زندگی سختیاش زیاده توهم باید صبرت زیاد باشه... اگه الان فکر میکنی چیزی نداری.. بازم شکر کن.. میتونه وضعیت بدتر بشه.. قدر چیزای کوچیک و بدونیم... همونا وقتی نباشن.. دیگه هیچی و.....
_
بله خانواده خودش بزرگترین دلیل زندگی میتونه باشه
خداحفظشون کنه براهمتون
سخت و اسون گرفتن زندگی دست خودمونه... صبور باشی راحت از تمام مراحلش میگذری (با کمک خدا) اما اگه عجول باشی یکم سخت تر میشه و اونوقت تو مرحله اسونش موندی. بیاین زندگیو جوری بگیریم تو دستامون که خدا بگه این بنده منه هااا! بهمون افتخار کنه... نکه پشیمون بشه از خلقتش....
_
به قول یکی از عزیزانم:
تقدیر صبوره عشق عجول
رفیق شدن با تقدیر خیلی دلنشینه!
دوست دارم تو زندگی چیزای هیجان انگیز و تجربه کنم.. اما الان دست و پام بستس و نمیشه. ووو عاشق ارتفاعم... شاید روزی برسه خودمو از یه برج خیلی بلند بندازم.. عاشق ارتفاعم.. و همچنین دوز شیطنتم بالاست و هیچی دگ همینا😂 دلیل زندگی که نباید چیز خاصی باشه... همبن دلخوشی های کوچک هم بهترین دلبل میشه بشه
_
نه دیگه خودتو از برجم ننداز پایین😐😂
زندگی بدون هیجان بی معنیه تا میتونین تو این سن اوج هیجان ها رو تجربه کنین وقت واسه غم و غصه زیاااده
دلیل خاصی ندارم.. من از خودمم شاکی ام... میگم حاجی؟ زندگی بدون دلیل معنایی نداره نه؟ منم همونم... زندگی تخریب شده و خنثی هست.. دم خودم گرم که دووم اوردم تا الانم
_
خودت باید به زندگیت دلیل و معنا بدی
چی اذیتت میکنه؟میتونیم حرف بزنیم راجبش
عادیه من هر پست تون و که میخونم دلم گریه میخواد؟ مشکل از زندگیم نیست؟ یعنی اینهمه ادم مثل من وقتی اینارو میخونن دلشون گریه میخواد؟ فکر نکنم هااا! فکر کنم دلیلش خودمو مشکلاتمو زندگیمیم که بد جور به هم ریخته و چیزی ازش باقی نمونده... برا همون همه حرفای جهان الان برای من گریه کنندست
_
اره عادیه چرا از زندگی هم میتونه باشه
پاشو از این بهم ریختگی درش بیار زندگی توعه میتونی خوبش کنی