دلیل زندگیم پدر و مادرمن... خواهر و برادرم... بچه اخرم.. پدر و مادری که تو هیچ شرایطی حتی سخت پشت منو خالی نمیکنن حتی سر سخت ترین مشکلات و مساعل... خواهری که از رفیق بهم نزدیک تره و اگه من نمی داشتمش باید چکار میکردم.. برادری که از حمایتش یرم همه جا بالاست... زندگی سختیاش زیاده توهم باید صبرت زیاد باشه... اگه الان فکر میکنی چیزی نداری.. بازم شکر کن.. میتونه وضعیت بدتر بشه.. قدر چیزای کوچیک و بدونیم... همونا وقتی نباشن.. دیگه هیچی و.....
_
بله خانواده خودش بزرگترین دلیل زندگی میتونه باشه
خداحفظشون کنه براهمتون
سخت و اسون گرفتن زندگی دست خودمونه... صبور باشی راحت از تمام مراحلش میگذری (با کمک خدا) اما اگه عجول باشی یکم سخت تر میشه و اونوقت تو مرحله اسونش موندی. بیاین زندگیو جوری بگیریم تو دستامون که خدا بگه این بنده منه هااا! بهمون افتخار کنه... نکه پشیمون بشه از خلقتش....
_
به قول یکی از عزیزانم:
تقدیر صبوره عشق عجول
رفیق شدن با تقدیر خیلی دلنشینه!
دوست دارم تو زندگی چیزای هیجان انگیز و تجربه کنم.. اما الان دست و پام بستس و نمیشه. ووو عاشق ارتفاعم... شاید روزی برسه خودمو از یه برج خیلی بلند بندازم.. عاشق ارتفاعم.. و همچنین دوز شیطنتم بالاست و هیچی دگ همینا😂 دلیل زندگی که نباید چیز خاصی باشه... همبن دلخوشی های کوچک هم بهترین دلبل میشه بشه
_
نه دیگه خودتو از برجم ننداز پایین😐😂
زندگی بدون هیجان بی معنیه تا میتونین تو این سن اوج هیجان ها رو تجربه کنین وقت واسه غم و غصه زیاااده
دلیل خاصی ندارم.. من از خودمم شاکی ام... میگم حاجی؟ زندگی بدون دلیل معنایی نداره نه؟ منم همونم... زندگی تخریب شده و خنثی هست.. دم خودم گرم که دووم اوردم تا الانم
_
خودت باید به زندگیت دلیل و معنا بدی
چی اذیتت میکنه؟میتونیم حرف بزنیم راجبش
عادیه من هر پست تون و که میخونم دلم گریه میخواد؟ مشکل از زندگیم نیست؟ یعنی اینهمه ادم مثل من وقتی اینارو میخونن دلشون گریه میخواد؟ فکر نکنم هااا! فکر کنم دلیلش خودمو مشکلاتمو زندگیمیم که بد جور به هم ریخته و چیزی ازش باقی نمونده... برا همون همه حرفای جهان الان برای من گریه کنندست
_
اره عادیه چرا از زندگی هم میتونه باشه
پاشو از این بهم ریختگی درش بیار زندگی توعه میتونی خوبش کنی
بزار یه چیزی بگم... خوبیات بد جور ب دلم نشسته.. خدا چنین کساییو همیشه برامون نگه داره... میگم اگه بگم خیلی خوبی ب جایی بر میخوره؟
_
خدااا:))))))))))
شماهاهم خیلیییی خوبین
از خوبی خودته عزیز خیلی مرسی از محبتتون💙:)
زندگیم خیلی بهم ریختس.. نمیدونم چکار کنم
_
ببین زندگی هیچکی جمع و جور نیس ک
از یه سرش بگیر جمعش کن
میخوام برم کربلا اگه قسمت بشه.. هر خواسته ای داری بگو که اونجا دعا کنم برا
_
وایییی چقدخوببب انشاالله قسمتت میشه
من فقط یه خواسته تو دلمه خوشحال میشم دعا کنی برام:)🤍
ای کاش حضوری میدیدمت اونطوری میتونستم راحت حرف بزنم و سبک شم.. اینجوری تا تایپ میکنم حصلم میرخ🥺
تو خیلییییبییبیییییییییی خوبئیییئی
گاهی وقتا گفتن خوبیا ب ادمایی که خوبی میکنن میتونه قوت قلب بشه
چرا دریغ کرد؟
_
ای جانم😅🌱
منم دوس داشتم از نزدیک ببینمتون
تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که صبور باشیو نذاری چیزی تو دلت بمونه بقیه اش خودش درست میشه
https://eitaa.com/aghma_ir/469من عاشق چشات که نه ولی عاشقت شدم به کی بگم؟🤦♂️
#هیراد
_
😐