بزار یه چیزی بگم... خوبیات بد جور ب دلم نشسته.. خدا چنین کساییو همیشه برامون نگه داره... میگم اگه بگم خیلی خوبی ب جایی بر میخوره؟
_
خدااا:))))))))))
شماهاهم خیلیییی خوبین
از خوبی خودته عزیز خیلی مرسی از محبتتون💙:)
زندگیم خیلی بهم ریختس.. نمیدونم چکار کنم
_
ببین زندگی هیچکی جمع و جور نیس ک
از یه سرش بگیر جمعش کن
میخوام برم کربلا اگه قسمت بشه.. هر خواسته ای داری بگو که اونجا دعا کنم برا
_
وایییی چقدخوببب انشاالله قسمتت میشه
من فقط یه خواسته تو دلمه خوشحال میشم دعا کنی برام:)🤍
ای کاش حضوری میدیدمت اونطوری میتونستم راحت حرف بزنم و سبک شم.. اینجوری تا تایپ میکنم حصلم میرخ🥺
تو خیلییییبییبیییییییییی خوبئیییئی
گاهی وقتا گفتن خوبیا ب ادمایی که خوبی میکنن میتونه قوت قلب بشه
چرا دریغ کرد؟
_
ای جانم😅🌱
منم دوس داشتم از نزدیک ببینمتون
تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که صبور باشیو نذاری چیزی تو دلت بمونه بقیه اش خودش درست میشه
https://eitaa.com/aghma_ir/469من عاشق چشات که نه ولی عاشقت شدم به کی بگم؟🤦♂️
#هیراد
_
😐
میگم میتونی یکم ایده برای تزیین اتاق بزاری؟ از دیشب اتاقمو بهم ریختم نمیدونم چجوری درست کنم... و به رنگ مشکی هم علاقه شدید دارم
_
والا چیزی تو ذهنم نیس
دختری؟
و چه وسایلی تو اتاقت داری
تو این شهر به هرکی شبیه اونه. بهش بی اراده نگامیکنم.. میدونم که نزدیک من نیستش. میدونم دارم اشتباه میکنم
چشاش... نفسم بند ب چشاشه.. اینو ب کی بگم؟
_
دیگه دارین خیلی اهنگ گوش میدین😂💔
الان یه خرابکاری کردم... میخواستم دیوار اتاقمو با جوهر و قلم طراحی کنم و شعر بنویسم.. یه افتضاحیی شده که نگوووو.... منتظرم تا مامانم بیدار بشه ببینه و کتک بخورم😂همینقدر تباه..... چکار کنم؟ فرار کنم یا قایم شم؟ خدایااا خودت هوامو داشته باش😆😂
_
واییی چیکار کردییی توو😂🤦🏻♀
اخ اخ چمدون داری؟بلند شو جمع و جور کن🤣
جوهرش خیلی غلیظه پاک نمیشه..... مامانم ببدار شد.. دعوا کرد رفت بیرون گف تا میام ابنجوری نباشه اینجا 😂
_
فدا سرت از اون پوستر خوشگلا بگیر بچسبونن خوشگلم میشه😂