eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
میخوام برم کربلا اگه قسمت بشه.. هر خواسته ای داری بگو که اونجا دعا کنم برا _ وایییی چقد‌خوببب انشاالله قسمتت میشه من فقط یه خواسته تو دلمه خوشحال میشم دعا کنی برام:)🤍
ای کاش حضوری میدیدمت اونطوری میتونستم راحت حرف بزنم و سبک شم.. اینجوری تا تایپ میکنم حصلم میرخ🥺 تو خیلییییبییبیییییییییی خوبئیییئی گاهی وقتا گفتن خوبیا ب ادمایی که خوبی میکنن میتونه قوت قلب بشه چرا دریغ کرد؟ _ ای جانم😅🌱 منم دوس داشتم از نزدیک ببینمتون تنها چیزی که میتونم بهت بگم اینه که صبور باشیو نذاری چیزی تو دلت بمونه بقیه اش خودش درست میشه
یه چی بگم؟ واقعیه ولی با لحن آهنگ علی هایپر بخون😂 _ بله بفرما😂
https://eitaa.com/aghma_ir/469من عاشق چشات که نه ولی عاشقت شدم به کی بگم؟🤦‍♂️ _ 😐
میگم میتونی یکم ایده برای تزیین اتاق بزاری؟ از دیشب اتاقمو بهم ریختم نمیدونم چجوری درست کنم... و به رنگ مشکی هم علاقه شدید دارم _ والا چیزی تو ذهنم نیس دختری؟ و چه وسایلی تو اتاقت داری
تو این شهر به هرکی شبیه اونه. بهش بی اراده نگامیکنم.. میدونم که نزدیک من نیستش. میدونم دارم اشتباه میکنم چشاش... نفسم بند ب چشاشه.. اینو ب کی بگم؟ _ دیگه‌ دارین خیلی اهنگ گوش میدین😂💔
الان یه خرابکاری کردم... میخواستم دیوار اتاقمو با جوهر و قلم طراحی کنم و شعر بنویسم.. یه افتضاحیی شده که نگوووو.... منتظرم تا مامانم بیدار بشه ببینه و کتک بخورم😂همینقدر تباه..... چکار کنم؟ فرار کنم یا قایم شم؟ خدایااا خودت هوامو داشته باش😆😂 _ واییی چیکار کردییی توو😂🤦🏻‍♀ اخ اخ چمدون داری؟بلند شو جمع و جور کن🤣
گربم قشنگه؟
شما واقعا دخترین؟لحنتون شبیه اقا مهدیه _ بله من ادمینشم عه
جوهرش خیلی غلیظه پاک نمیشه..... مامانم ببدار شد.. دعوا کرد رفت بیرون گف تا میام ابنجوری نباشه اینجا 😂 _ فدا سرت از اون پوستر خوشگلا بگیر بچسبونن خوشگلم میشه😂
یه چالش بزار که او همین ناشناس برگزار بشه... خیلی خوبهههععع _ چه چالشی پیشنهاد بدین
نمیدونم فکرش براما بود حالا چالش خودتون پیشنهاد بدینش _ سختتون‌ نباشه یه وق؟😂 باشه چیزی به ذهنم برسه میذارم شمام پیشنهادی داشتین بگین