eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
گربم قشنگه؟
شما واقعا دخترین؟لحنتون شبیه اقا مهدیه _ بله من ادمینشم عه
جوهرش خیلی غلیظه پاک نمیشه..... مامانم ببدار شد.. دعوا کرد رفت بیرون گف تا میام ابنجوری نباشه اینجا 😂 _ فدا سرت از اون پوستر خوشگلا بگیر بچسبونن خوشگلم میشه😂
یه چالش بزار که او همین ناشناس برگزار بشه... خیلی خوبهههععع _ چه چالشی پیشنهاد بدین
نمیدونم فکرش براما بود حالا چالش خودتون پیشنهاد بدینش _ سختتون‌ نباشه یه وق؟😂 باشه چیزی به ذهنم برسه میذارم شمام پیشنهادی داشتین بگین
کاش یکی بود من الان باهاش دعوا میکردم 😂😂 _ من دعوایی نیستم شاید ممبرا بتونن کمکت کنن😂
دلم گرفته است... منتظر پیامی هستم تا با ان شادی ب دلم لبریز شود... آری منتظر یک پیام از تووو... بانک عزیز 😂پیام بفرست که پول واریز شده دیگه😂منتظرتم🤩تا حالا برا هیچی پیامی انقدر انتظار نیود _
زندگی کردن الان.. دل میخواد دل که نداشته باشی.. نمیتونی زندگی کنی... جرعت که نباشه توهم نیستی.. و من اگه نباشم... هیچکس نیست همراه اول😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 _ 😂😂
از این عکسا نذار... میفهمی دل خیلیا بیشتر اتیش میگیره؟ ببخشید اینجوری گفتم... اخه اتیش گرفتم🖤 _ منظورت عکس عاشقانه اس اره؟ من معذرت میخوام ازت بابت حالت:) ولی روند چنل اینجوریه طبق خواسته مدیر پست گذاری میشه من کاره ای نیستم
یه چیزی بگم؟ هرچی رو به شب میرع دلم بیشتر میگیره... عاشق شبم هااا اما یه مدته اینجوری شدم.... عادیه؟ یا معجزه چشاش؟ _ نمیدونم بستگی داره از چی دلت میگیره شب انقد قشنگه که کلا یه دنیای دیگه اس
سنگی که طاقت ضربه‌ های تیشه رو نداره تندیس زیبا نخواهد شد _ زیبا بود
تا حالا مردن و تجربه کردی؟ مثل من که خیله وقته مردم... فقط جسمم منتظره تا موعد مرگش برسه.. _ شاید.. یه تکونی به خودت بده مرگ‌ هم زمان خودش میرسه لاقعل اومدی یه حالی هم بکن