از این عکسا نذار... میفهمی دل خیلیا بیشتر اتیش میگیره؟ ببخشید اینجوری گفتم... اخه اتیش گرفتم🖤
_
منظورت عکس عاشقانه اس اره؟
من معذرت میخوام ازت بابت حالت:)
ولی روند چنل اینجوریه طبق خواسته مدیر پست گذاری میشه من کاره ای نیستم
یه چیزی بگم؟ هرچی رو به شب میرع دلم بیشتر میگیره... عاشق شبم هااا اما یه مدته اینجوری شدم.... عادیه؟ یا معجزه چشاش؟
_
نمیدونم بستگی داره از چی دلت میگیره
شب انقد قشنگه که کلا یه دنیای دیگه اس
تا حالا مردن و تجربه کردی؟ مثل من که خیله وقته مردم... فقط جسمم منتظره تا موعد مرگش برسه..
_
شاید..
یه تکونی به خودت بده مرگ هم زمان خودش میرسه لاقعل اومدی یه حالی هم بکن
دوست دارم اسمتو بدونم فرشته قشنگ
_
اسم نگفتم
هر چی دوس داشتین میتونین صدا کنین
هوای حوصله هم ابرییییست
_
اصلا مگه حوصله خریدنی نیییییت؟
_
ببین اگه میفروشن یه کیلو واس مام بخر😂🌱
مگم تو نمتنی یکم جپک بگی همه ما خده هم بخندم؟
_
حالشا ندارم میخوای بعدا برات چنل جک بفرستم؟