یه چیزی بگم؟ هرچی رو به شب میرع دلم بیشتر میگیره... عاشق شبم هااا اما یه مدته اینجوری شدم.... عادیه؟ یا معجزه چشاش؟
_
نمیدونم بستگی داره از چی دلت میگیره
شب انقد قشنگه که کلا یه دنیای دیگه اس
تا حالا مردن و تجربه کردی؟ مثل من که خیله وقته مردم... فقط جسمم منتظره تا موعد مرگش برسه..
_
شاید..
یه تکونی به خودت بده مرگ هم زمان خودش میرسه لاقعل اومدی یه حالی هم بکن
دوست دارم اسمتو بدونم فرشته قشنگ
_
اسم نگفتم
هر چی دوس داشتین میتونین صدا کنین
هوای حوصله هم ابرییییست
_
اصلا مگه حوصله خریدنی نیییییت؟
_
ببین اگه میفروشن یه کیلو واس مام بخر😂🌱
مگم تو نمتنی یکم جپک بگی همه ما خده هم بخندم؟
_
حالشا ندارم میخوای بعدا برات چنل جک بفرستم؟