نه بابا یه روز یه شعر نوشتم خوشم اوند از همون روز شعر مینویسم برا خودم.... تو دفترم... اولین کسی که خوند شعرام و شمایی
_
خوشحالم از این😁
الان انجمن های نویسندگی زیادی هست
اگه عضوین کاش اونجا ها هم بفرستین
به نظر خودم شعر هام اونقدری خوب نیست که یرا انجمن ها بفرستم یا گروه و کانال شعر
_
اول اینکه شعرات عالیه
بعدم اینکه انجمن ها میتونن کمکت کنن تا شعرای خیلی بلند تر و بیشتری هم بنویسی
میخوام برم مسجد... دیگه نمیتونم شعر بزارم ـ... ممنون از حمایت قشنگت
_
به یاد ماهم باش
عزیزی به دلم نشست
شعرات:)
https://eitaa.com/aghma_ir/470شماره باباتون رو بدین بیایم خواستگاری😂
#هیراد
_
🙂🤦🏻♀
https://eitaa.com/aghma_ir/513 تو همون هیراد که چنل داشت هستی؟
_
آقا هیراد...
https://eitaa.com/aghma_ir/513آیدی بدم میای پی وی؟
#هیراد
_
حرفی داشتین اینجا هستم دیگه پیوی چرا
https://eitaa.com/aghma_ir/515جواب درست و حسابی نمیدی آخع
همش ایموجی
#هیراد
_
خو اخه چی میشه گفت؟