eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام همسایه سابق!😂همسایگی باشمارو دوس داشتم ولی چیشد ک یهو از لیستتون اومدم بیرون؟:/چون حمایت ها سروقت انجام میشد ولی...😂💔 _ سلام همسایه جان خوبی؟ از کدوم چنلین؟😂 والا من تا حالا همسایه حذف نکردم مگر اینکه پیام همسایگی جدید بذارم و فور نکنین ولی خب اگه دوس داشتین لینک چنلو بده بذارمتون تو لیست🌸
کاش مال من بود:) _ 🚶🏻‍♂️:)
https://eitaa.com/aghma_ir/520 مشکلی نیس😂فدای سرتون.@zemadd _ اوه😂 همونجوری که گفتم پیام همسایگی رو فور نکرده بودین میذارمتون تو لیست
سلام همسایه میشین؟ @Vand_... ایدیم تو بیو چنل _ سلام پیوی نمیام اگه مایلین که.. تو لیستتون باشیم و اسمتونم میره تو لیست و یه پیامم از چنلمون فور کنین🌱
خودتون هم متن مینویسین؟ _ آره مگه میشه ننوشت نوشتن بخشی از منه
پست ها رو خودت مینویسی؟ _ اینو() تو جستجو چنل سرچ کنین اونایی که من نوشتم رو میاره بقیه رو ن
مهدی کو _ میاد بعدا
میدونی کجاست _ آره خونشونه😂 خوبه نگران نباشین
سلام خوبی؟ میگم من یه چنل زدم اگه حمایت شه ادامش میدم. خودت بیا ببین چیز بدرد بخوری هست بنظرت؟ بنظرت بمونه و ادامه بدم یا..؟ نظرت مهمه حتما بگو اگه امکان داشت دوستاتم بیاری که آمار بره بالاتر خیلییی ممنونت میشم چنل یه روزه‌س دیگه... https://eitaa.com/joinchat/196674016Cce1d02a6a3 _ سلام ممنونم شما خوبی؟ خب ببین چنل قشنگیه من خودم الان از بچگی میرم کلاس زبان و میدونم که آموزش زبان کار فوق‌العاده سختیه همینجوری که تو چنلت گفتی تجربی هم هستیو درساتم سنگینه زبانت رو هم میخوای ادامه بدی یعنی دیگه کل روزت رو باید پر کنی از درس تا تو رشته تجربی بتونی به جایی برسی این چنل خیلی وقتتو میگیره که هیچ بلکه تو آموزش زبان هم به مشکل میخوری چون تلفظ بایددد با ویس یاد داده بشه و کلی هم زحمت بکشی اینجا. نمیدونم بازم ببین چی به صلاحته ولی برا خودت دردسره وگرنه چنل عالیه حمایتم گذاشتم همینجا دوستان خواستین برین پیششون🌸
‹اغمــایی‌ها›
سلام خوبی؟ میگم من یه چنل زدم اگه حمایت شه ادامش میدم. خودت بیا ببین چیز بدرد بخوری هست بنظرت؟ بنظرت
راستی شما که انقد علاقه مند به آموزش زبانی اگه هدف اصلیت همین زبان هست بهتره با یه آموزشگاه هماهنگ کنی اگه سطحت در اون حد بود که بتونی به سطح های خیلی پایین آموزش بدی بری و تو آموزشگاه مشغول به کار بشی و یه در آمدی هم داشته باشی🌱
سلام نیستین _ سلام به روی ماهتون آره دیروز خسته بودم