همسایه بشیم ؟؟ @homayounshajariann
_
سلام
بله میذارمتون توی لیست، تو لیست شما هم باشیم
چن تا برنامه خوب برا ادیت میگین لطفا
_
Picsart ,Meitu, Inshot
من از همینا استفاده میکنم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خیلی وقته میخوام فراموشش کنم نمیشه
.
فراموش که نه
اما شاید دیگه برات عادی شد زندگی بدون اون...
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
ادمین هات کیان؟ چنل دوستم نیاز به ادمین داره میان؟
.
میتونید آیدیتون رو قرار بدید
خواستن تشریف میارن پی ویتون
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10206 چرا
.
خب دیگه...
خسته از سر درد
خسته از درس خوندن
خسته از خونه نشینی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
چشم یه بالیشت بر میدارم😂اثر داره یا ن حالا
.
برا من ک داشته😂