eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
: https://eitaa.com/Aghmaa/10215 در مورد عشق میشه باز هم یکیو به جاش آورد و اون شکست رو جبران کرد؟ . من نظر خودمو میگما البته این از فکرای توی سرمه اینکه میگن آدم ی بار عاشق میشه درسته اما حالا یکی میاد میگه ن من ۱ شکست عشقی داشتم الانم دوباره عاشق شدم از نظر من عشقی رو میشه عشق اول حساب کرد که توی رابطه آدم ب هرچی فکر کنه جز شکست عشقی اینو گفتم ک بگم آره میشه اون موقعیم ک بیاد تازه میفهمی ک اون دوران چقد خر بودی ک ناراحت بودی ب خاطر رفتن اون یارو
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بیشتر پست های چنل رو کدومتون میذارین . یکی از ادمین هامه در واقع من ایتا نبودم و کلا این کانال دست ادمینام بود چن روزیه ک اومدم و ماندگار شدم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10211 دریا یا جنگل آبی یا سفید خواب یا کار و زندگی اهنگ شاد یا غمگین بور یا مشکی چشم رنگی یا مشکی . دریا سفید کار و زندگی شاد مشکی رنگی
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
میدونی اسمت خیلی قشنگه؟ دعا کن برا ظهور اقاااا و سلامتی ملت و صد البته خودتتتت . آره... دعا دعا😄🤲🏻
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10212 پس ادمینا دپن اگه دلیه کانال . شاید
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10224 آخه اولش گفتین درسته ادم‌ یه بار عاشق میشه بعد گفتین میشه یکی خوبش بیاد جاش . نگرفتی حرفمو
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حاج مهدی ماه و برو ببین چ قشنگه... دل ادم میخواد بشینی ساعت ها نگاش کنی و باهاش بحرفی مگه نه؟ البته اگهذیه شخص باشه که سرتو بزاری روشونش و اونم درکت کنه خیلی خوب تر مبشه . ماه امشب خیلی قشنگه حتما نگاهش کنید آره آره
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
دوسش دارم خیلیییی زیاد...میدونم دلم واسش تنگ‌میشه نباشه...خاطراتش نابودم‌میکنه... ولی اخلاقای نادرستش داره نابودم میکنه میگ تغییر میکنم و کردم خوب شدم ولی دارم نابود میشم اصلا باهاش نمی‌سازم،حرفامو نمیفهمه اخلاقا و عادت‌هایی ک باهاش بزرگ شده خیلی بدور از آدمه و بده . گاهی وقتا باید جلوی احساس و قلبتو بگیری
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10220 بعد چیشد‌‌ خوب شدی؟چیکار‌کردی؟ . اهوم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
یا موسییییی شتار تونم حالا؟ . چیو شتار کنی؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اقا بالشت اثر نکرد چکار کنم؟ ب شدت اعصابم خط خطیه و مهمونم داریم از شانس گندم . برو بچه فامیلو بزن
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
دلم میخواد بغلم کنی گریه کنم بعد با یه اژانس منو بفرستی خونمون . بالیشت هم میتونین بغل کنین😔😂