هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10212 پس ادمینا دپن اگه دلیه کانال
.
شاید
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10224 آخه اولش گفتین درسته ادم یه بار عاشق میشه بعد گفتین میشه یکی خوبش بیاد جاش
.
نگرفتی حرفمو
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حاج مهدی ماه و برو ببین چ قشنگه... دل ادم میخواد بشینی ساعت ها نگاش کنی و باهاش بحرفی مگه نه؟
البته اگهذیه شخص باشه که سرتو بزاری روشونش و اونم درکت کنه خیلی خوب تر مبشه
.
ماه امشب خیلی قشنگه
حتما نگاهش کنید
آره آره
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
دوسش دارم خیلیییی زیاد...میدونم دلم واسش تنگمیشه نباشه...خاطراتش نابودممیکنه...
ولی اخلاقای نادرستش داره نابودم میکنه میگ تغییر میکنم و کردم خوب شدم ولی دارم نابود میشم
اصلا باهاش نمیسازم،حرفامو نمیفهمه
اخلاقا و عادتهایی ک باهاش بزرگ شده خیلی بدور از آدمه و بده
.
گاهی وقتا باید جلوی احساس و قلبتو بگیری
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10220 بعد چیشد خوب شدی؟چیکارکردی؟
.
اهوم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اقا بالشت اثر نکرد چکار کنم؟ ب شدت اعصابم خط خطیه و مهمونم داریم از شانس گندم
.
برو بچه فامیلو بزن
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
دلم میخواد بغلم کنی گریه کنم بعد با یه اژانس منو بفرستی خونمون
.
بالیشت هم میتونین بغل کنین😔😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10207 نمیگین اسماشونو؟
.
یکیشون آرامه
ک فکر نکنم زیاد فعالیتی کنن
سرشون به کانال دیگم گرمه
اون یکی هم که اینجا فعالیت داره زیاد خودشون دوست داشتن میگن
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10219 چرا؟هر کسی به ازدواج فکر میکنه
.
فعلا تنها فکر و ذهنم داشتن شغل خوبه
https://eitaa.com/Aghmaa/10236 یه اسم چی داره
خیلی عقده ایه کسی که یه اسم نگه خیلی بدم میاد از اینجور آدما چجوری تحملش میکنید!
.
دوست ندارم اینجوری درموردش حرف بزنید!
من ایشونو میشناسم
فقط ب دلایلی دوست ندارن ممبرا بدونن کیه