eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
کانالت عالیه خیلی حرفای دل مینویسی و من بیشترشو سیو میکنم و واسه خودم همش میخونم _ حس خوب:)))))💛
https://eitaa.com/Aghmaa/10191 من نبودم حرف زدنی آقا مهدی دیگه کی میاین . حرف میزنیم تا باز شدن مدرسه ها ی بار دیگه😂
قشنگم میتونی همسایه هاتو طوری انتخاب کنی که مثل خودت بیو یا متن های حق بزارن که ارزش عضو شدن داشته باشه؟ _ عزیزجان خیلی ممنون از لطفت گفتم که وایب چنلامون بهم دیگه نزدیک باشه
میدونم همه درگیر زندگی خودمونیم مشغله داریم ب هر حال ... ولی کاش یکم بیشتر اینجا حرف بزنیم ما ک دنیای واقعی کسی رو نداریم فقط مجازی چنل شمارو داریم 🥲 . حرف میزنیم فردا حرف میزنیم🖐🏼
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
سلام . سلام خوبی؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برعکس خیلیا خیلی خوشحالم داره مدارس باز میشه مامانم میگ مثه کلاس اولیا شدی با اینکه امثال هیچیم نمیخام بخرم ولی اصا این ذوقم زیادیه و خیلی خوشحالم... . داغی... تعطیلی روت تاثیر گذاشته😔 دو روز بری مدرسه تحت فشار باشی خودت میگی ... خوردم🙂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
مهدی بودی؟ . بله
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خوشحال نیستم ک قراره دوباره برم مدرسع اصن آمادگی شو ندارم . صحیح😐😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
عجیبه... پست هاتون ایموجی که نداره بهتر میشه درک کرد. . بی حسی نسبت ب ایموجیام یکی از دلیلاشه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حوصله حرف زدن ندارم🙂 . مثل همیم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خوبییی؟ . خوب که نه اما بدم نیستم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10479ن باور کن پارسالم حتی موقع امتحانا با اینک خیلی اذیت شدیم مخصوصا سر درس زبان بچه عا همه میگفدن خسته شدیم ولی من همون موقع امتحانا عم خوشحال بودم:))😐😅 . عجب😂