قشنگم میتونی همسایه هاتو طوری انتخاب کنی که مثل خودت بیو یا متن های حق بزارن که ارزش عضو شدن داشته باشه؟
_
عزیزجان خیلی ممنون از لطفت
گفتم که وایب چنلامون بهم دیگه نزدیک باشه
میدونم همه درگیر زندگی خودمونیم مشغله داریم ب هر حال ...
ولی کاش یکم بیشتر اینجا حرف بزنیم ما ک دنیای واقعی کسی رو نداریم فقط مجازی چنل شمارو داریم 🥲
.
حرف میزنیم
فردا حرف میزنیم🖐🏼
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برعکس خیلیا خیلی خوشحالم داره مدارس باز میشه مامانم میگ مثه کلاس اولیا شدی با اینکه امثال هیچیم نمیخام بخرم ولی اصا این ذوقم زیادیه و خیلی خوشحالم...
.
داغی...
تعطیلی روت تاثیر گذاشته😔
دو روز بری مدرسه تحت فشار باشی خودت میگی ... خوردم🙂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خوشحال نیستم ک قراره دوباره برم مدرسع
اصن آمادگی شو ندارم
.
صحیح😐😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
عجیبه...
پست هاتون ایموجی که نداره بهتر میشه درک کرد.
.
بی حسی نسبت ب ایموجیام یکی از دلیلاشه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10479ن باور کن پارسالم حتی موقع امتحانا با اینک خیلی اذیت شدیم مخصوصا سر درس زبان بچه عا همه میگفدن خسته شدیم ولی من همون موقع امتحانا عم خوشحال بودم:))😐😅
.
عجب😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10486من فک میکردم دختری:/😐😑
.
اشتبا فکر کردی خب