eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
سلام . سلام خوبی؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برعکس خیلیا خیلی خوشحالم داره مدارس باز میشه مامانم میگ مثه کلاس اولیا شدی با اینکه امثال هیچیم نمیخام بخرم ولی اصا این ذوقم زیادیه و خیلی خوشحالم... . داغی... تعطیلی روت تاثیر گذاشته😔 دو روز بری مدرسه تحت فشار باشی خودت میگی ... خوردم🙂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
مهدی بودی؟ . بله
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خوشحال نیستم ک قراره دوباره برم مدرسع اصن آمادگی شو ندارم . صحیح😐😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
عجیبه... پست هاتون ایموجی که نداره بهتر میشه درک کرد. . بی حسی نسبت ب ایموجیام یکی از دلیلاشه
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حوصله حرف زدن ندارم🙂 . مثل همیم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
خوبییی؟ . خوب که نه اما بدم نیستم
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10479ن باور کن پارسالم حتی موقع امتحانا با اینک خیلی اذیت شدیم مخصوصا سر درس زبان بچه عا همه میگفدن خسته شدیم ولی من همون موقع امتحانا عم خوشحال بودم:))😐😅 . عجب😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
تو پسرییی؟😐 . آره😐
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10486من فک میکردم دختری:/😐😑 . اشتبا فکر کردی خب
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حوصلم سر رفتههه . همزن بدم؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
شما همیشه همینجوری حالتون دپ هس ؟ . همیشه ک ن بعضی وقتا