eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
رل داری ؟! . متنفرم از کلمه رل
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حس میکنم رفیقم داره ازم ی چیزی پنهان میکنه ک بم مربوطه ولی نمیگه این داره آزارم میده چیکار کنم . نمیدونم...تجربه ای نداشتم تو این مورد
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حال خوب رو به خودتون یاد بدین شاد بودن رو یاد بگیرید از هرچیزی بهتر نشینید ساعت ها به فکر نرید باور کنید انقدر ادم ها قبل من تو غصه خوردن انقدر فقر کشیدن انقدر ترد شدن انقدر تلاش کردن الان کجان ؟ چی شدن ؟ ما که صد سال دیگ هیچ اسم نشونیم قرار ازمون نباشه از چی میترسین عشق کنید . خوشم اومد...اما انگار سختی نکشیدی ک میگی!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10519 چرااا . ی کلمه چرت و مسخره ی ارتباط پوچ
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اگ کسی کاری ک ازش متنفری رو انجام بده و بفهمه ک تو از اون حرکت خوشت نمیاد چیکار باید بکنی باهاش . من خودم ب شخصه قطع ارتباط میکنم. چون برام ارزش قائل نیس
لیست همسایه هارو چند روز پیش گذاشتید یه سریا رو حذف کردید از لیست؟ _ بله تو لیستشون نبودیم گفته بودم تو لیست باشیم
خوبی _ تو چی
بی حس شدم نسبت ب همچی _ چیزی شده؟بخوای میتونیم حرف بزنیم در موردش
سلام شما کانال دوم حریم عشق هستین؟ببخشید میشه بگین چرا دیگه پارت گذاری نمیشه؟من از کجا میتونم پیداش کنم؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین . دوست عزیز متاسفانه کانال حریم عشق دزدیده شده و دیگه در دسترس ما نیست که پارت گذاری رو ادامه بدیم.
https://eitaa.com/aghma_ir/639 چقد شما خوبین🥺🤍 نمیدونم راستش ی مدت پشت هم دارم بد میارم رفیقام ک حس میکردم پشتمن یکی یکی دارن اون روی خودشون رو نشون میدن امروز هر کی میدیدم میگف چرا اینقد دپ شده حالت دس خودمم نیس وقتی این اتفاقا رو میبینم چطور آروم باشم! _ عزیزجاان از خوبی خودتونه که:)) سختی تو زندگی هممون هس نگو بد میاری رفیقا هم گذران دیگه یه مدتی اومدن کنارت باشن و بعدم میرن همون وقت کمی که باهاشونی باید خوش باشی سعی کن بتونی به خودت تکیه کنی خیلی وقتا تو زندگی هس که باید تنهایی سروکله بزنی با همه چی حالتو میفهمم ولی نمیشه که به زور نگهشون داش، میشه؟
میگم این آزمون آغازین ک هر سال از دانش آموزا میگیرن مهمه؟؟ کل کتاب پارسالو ک هیچی یادمون نی گفتن بخونید چطو اخه😐 _ والا بستگی داره دبیر نمرشو حساب کنه یا نه من که هیچ وقت نخوندم هیچیم نشده😂
ب طور جدی دیگه دارم نمیتونم🙂 _ تنها نیستی:))))