هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
حال خوب رو به خودتون یاد بدین
شاد بودن رو یاد بگیرید از هرچیزی بهتر
نشینید ساعت ها به فکر نرید
باور کنید
انقدر ادم ها قبل من تو غصه خوردن
انقدر فقر کشیدن
انقدر ترد شدن
انقدر تلاش کردن
الان کجان ؟ چی شدن ؟
ما که صد سال دیگ هیچ اسم نشونیم قرار ازمون نباشه
از چی میترسین عشق کنید
.
خوشم اومد...اما انگار سختی نکشیدی ک میگی!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/10519
چرااا
.
ی کلمه چرت و مسخره
ی ارتباط پوچ
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
اگ کسی کاری ک ازش متنفری رو انجام بده و بفهمه ک تو از اون حرکت خوشت نمیاد چیکار باید بکنی باهاش
.
من خودم ب شخصه قطع ارتباط میکنم.
چون برام ارزش قائل نیس
لیست همسایه هارو چند روز پیش گذاشتید
یه سریا رو حذف کردید از لیست؟
_
بله تو لیستشون نبودیم گفته بودم تو لیست باشیم
سلام شما کانال دوم حریم عشق هستین؟ببخشید میشه بگین چرا دیگه پارت گذاری نمیشه؟من از کجا میتونم پیداش کنم؟؟؟
ممنون میشم جواب بدین
.
دوست عزیز
متاسفانه کانال حریم عشق دزدیده شده
و دیگه در دسترس ما نیست که پارت گذاری رو ادامه بدیم.
https://eitaa.com/aghma_ir/639
چقد شما خوبین🥺🤍
نمیدونم راستش ی مدت پشت هم دارم بد میارم
رفیقام ک حس میکردم پشتمن یکی یکی دارن اون روی خودشون رو نشون میدن
امروز هر کی میدیدم میگف چرا اینقد دپ شده حالت
دس خودمم نیس وقتی این اتفاقا رو میبینم چطور آروم باشم!
_
عزیزجاان از خوبی خودتونه که:))
سختی تو زندگی هممون هس نگو بد میاری
رفیقا هم گذران دیگه یه مدتی اومدن کنارت باشن و بعدم میرن همون وقت کمی که باهاشونی باید خوش باشی
سعی کن بتونی به خودت تکیه کنی خیلی وقتا تو زندگی هس که باید تنهایی سروکله بزنی با همه چی
حالتو میفهمم ولی نمیشه که به زور نگهشون داش، میشه؟
میگم این آزمون آغازین ک هر سال از دانش آموزا میگیرن مهمه؟؟
کل کتاب پارسالو ک هیچی یادمون نی گفتن بخونید چطو اخه😐
_
والا بستگی داره دبیر نمرشو حساب کنه یا نه
من که هیچ وقت نخوندم هیچیم نشده😂
https://eitaa.com/aghma_ir/644
این ازمونای شبه نهایی دوازدهم سطح سوالاتش چجوریاس ینی چقد باید وق بزاری براش
و اینکه چقد اثر داره تو مستمر
_
اینجوری که من میدونم سطحش با سوالای نهایی برابری میکنه و میگن باید خیلی وقت گذاشت و تو مستمر هم تاثیر مستقیم داره باز از بقیه هم بپرس