eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
https://eitaa.com/aghma_ir/655 اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم چیزی درست نمیشه:))) ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:))) یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂 _ ولی این حرفات نشون داد مقصرو. بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی.. تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
خودت تنها کانالا رو مدیریت میکنی؟! ادمین داری یا نه؟! _ من ادمینم عزیز
https://eitaa.com/aghma_ir/667 فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂 مرسی ازت:)))🤍 منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:) _ خودمونیم دیگه😂 انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره
https://eitaa.com/aghma_ir/668 اصل میدی؟! دختری!؟ _ اصل ندادم بله دخترم
https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:) _ حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:) خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669 مرسی عزیزم:) ❤ امیدوارم راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی من خودم وقتی از همه جا خستم میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙 _ خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛
https://eitaa.com/aghma_ir/670 اها خوشبختم _ همچنین عزیزجان🌸
جایی که بهت نیاز دارن نمون جایی بمون که دوسِت دارن:))! شما ک اینو میگی، خب اگ کسی دوسمون نداشت چی! اونوقت کجابمونیم ... _ اونوقته که باید پیش خودت بمونی لاقل خودت قدر خودتو میدونی.
داداش میشه فیلم معرفی کنی _ داداش داره یه سال میشه فیلم ندیدم😂
حالِ دلم خوب نیس میشه یکمی حرف بزنید از این اوضاع در بیام _ سلام عزیزجان چیزی شده؟کمکی از دست ما برمیاد؟ هر حرفی دارین میشنویم ما:)
اره ی مقداری احساس میکنم تنهام و از طرفی حوصله ادما رو هم ندارم تنهایی از جنس غم ک افسردگی رو ب دنبال نداره از نوع دیگه در واقع حوصله هیچی رو ندارم سخته کنار بیام باهاش باورش برا خودمم سخ بود ولی با همه رفیقام و آشناها قطع ارتباط کردم هر روز رفیقامو می بینمشون توی محوطه امتحانات همه رو میبینم همیشه ولی مث ی غریبه شدن برام حتی سلام علیکم نداریم با هم این بلا رو هم حس میکنم اونا سرم آوردن ... ایناس ک اذیتم کرده هم ازشون خستم هم ناچارم ک تحمل کنم نمیتونم اینجوری بگذرونم _ کاش وقت امتحانا درگیر روابط و اینا نشی.احساس تنهایی و بی حوصلگی برای موندن کنار آدما دوتا حس متضاده... اگه حس تنهاییت به بی حوصلگیت غلبه میکنه سعی کن کنار یکی دو نفر بمونی حداقل که حواسشون بهت باشه. اگه خود رفیقات باعث این سردی شدن قطعا الان که ازشون فاصله گرفتی میتونی یکم به آرامش برسی چرا با این فکرا بیشتر اذیت میکنی خودتو؟میفهمم ناخودآگاه درگیر میشی ولی الان تمرکزتو بذار فقط رو امتحاناتت یه چن سال دیگه هیچ کدوم از اینا حتی شاید اسمشونم تو زندگیت نباشه🙂.