https://eitaa.com/aghma_ir/655
اگر بخوایم دنبال مقصر بگردیم
چیزی درست نمیشه:)))
ما تو زندگی به همه چیز بها دادیم
جز خوشحالی و حال خوبمون همه چی مهم بوده جز خودمون
اینجوری یاد گرفتیم که با همه چیز سر و کله بزنیم فارغ از اینکه این سر و کله زدنا عمریه ک داره میره و برای ما استپ نمیشه:)))
یکیش منم تقریبا 11 روز دیگه 18 سالم میشه
چه خیری از نوجوونیم دیدم ک بخوام از بقیه عمرم ببینم🙂
_
ولی این حرفات نشون داد مقصرو.
بیا جوونیت رو هم مثل نوجوونیت نگذرون الان که اینا رو فهمیدی..
تولدتم پیشاپیش مبارکت باشه:))💙
https://eitaa.com/aghma_ir/667
فکر کنم یکیش خودمم(مقصر) 😂🙂
مرسی ازت:)))🤍
منم امیدوارم مث نوجوونیم نگذره:)
_
خودمونیم دیگه😂
انشاالله خوب میگذره برات.. نگران نباش این بستگی به خودت داره
https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:)
_
حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:)
خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669
مرسی عزیزم:) ❤
امیدوارم
راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی
من خودم وقتی از همه جا خستم
میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙
_
خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛
جایی که بهت نیاز دارن نمون
جایی بمون که دوسِت دارن:))!
شما ک اینو میگی، خب اگ کسی دوسمون نداشت چی! اونوقت کجابمونیم ...
_
اونوقته که باید پیش خودت بمونی لاقل خودت قدر خودتو میدونی.
حالِ دلم خوب نیس میشه یکمی حرف بزنید از این اوضاع در بیام
_
سلام عزیزجان چیزی شده؟کمکی از دست ما برمیاد؟
هر حرفی دارین میشنویم ما:)
اره ی مقداری احساس میکنم تنهام و از طرفی حوصله ادما رو هم ندارم
تنهایی از جنس غم ک افسردگی رو ب دنبال نداره از نوع دیگه
در واقع حوصله هیچی رو ندارم سخته کنار بیام باهاش
باورش برا خودمم سخ بود ولی با همه رفیقام و آشناها قطع ارتباط کردم هر روز رفیقامو می بینمشون توی محوطه امتحانات همه رو میبینم همیشه ولی مث ی غریبه شدن برام حتی سلام علیکم نداریم با هم
این بلا رو هم حس میکنم اونا سرم آوردن ...
ایناس ک اذیتم کرده
هم ازشون خستم هم ناچارم ک تحمل کنم نمیتونم اینجوری بگذرونم
_
کاش وقت امتحانا درگیر روابط و اینا نشی.احساس تنهایی و بی حوصلگی برای موندن کنار آدما دوتا حس متضاده... اگه حس تنهاییت به بی حوصلگیت غلبه میکنه سعی کن کنار یکی دو نفر بمونی حداقل که حواسشون بهت باشه.
اگه خود رفیقات باعث این سردی شدن قطعا الان که ازشون فاصله گرفتی میتونی یکم به آرامش برسی چرا با این فکرا بیشتر اذیت میکنی خودتو؟میفهمم ناخودآگاه درگیر میشی ولی الان تمرکزتو بذار فقط رو امتحاناتت یه چن سال دیگه هیچ کدوم از اینا حتی شاید اسمشونم تو زندگیت نباشه🙂.