https://eitaa.com/aghma_ir/666 سرزنش نمیکنم ولی.. بیخیال امیدوارم کسی به این درد مبتلا نشه:)
_
حقیقتا نمیدونم چی بگم آروم شی:)
خیلی سخته.
https://eitaa.com/aghma_ir/669
مرسی عزیزم:) ❤
امیدوارم
راستی بابت کانال فوق العادتون مرسی
من خودم وقتی از همه جا خستم
میام اینجا خستگیم یادم میره🙂💙
_
خیلی لطف داری خوشحالم عزیزدوورر:))))💛
جایی که بهت نیاز دارن نمون
جایی بمون که دوسِت دارن:))!
شما ک اینو میگی، خب اگ کسی دوسمون نداشت چی! اونوقت کجابمونیم ...
_
اونوقته که باید پیش خودت بمونی لاقل خودت قدر خودتو میدونی.
حالِ دلم خوب نیس میشه یکمی حرف بزنید از این اوضاع در بیام
_
سلام عزیزجان چیزی شده؟کمکی از دست ما برمیاد؟
هر حرفی دارین میشنویم ما:)
اره ی مقداری احساس میکنم تنهام و از طرفی حوصله ادما رو هم ندارم
تنهایی از جنس غم ک افسردگی رو ب دنبال نداره از نوع دیگه
در واقع حوصله هیچی رو ندارم سخته کنار بیام باهاش
باورش برا خودمم سخ بود ولی با همه رفیقام و آشناها قطع ارتباط کردم هر روز رفیقامو می بینمشون توی محوطه امتحانات همه رو میبینم همیشه ولی مث ی غریبه شدن برام حتی سلام علیکم نداریم با هم
این بلا رو هم حس میکنم اونا سرم آوردن ...
ایناس ک اذیتم کرده
هم ازشون خستم هم ناچارم ک تحمل کنم نمیتونم اینجوری بگذرونم
_
کاش وقت امتحانا درگیر روابط و اینا نشی.احساس تنهایی و بی حوصلگی برای موندن کنار آدما دوتا حس متضاده... اگه حس تنهاییت به بی حوصلگیت غلبه میکنه سعی کن کنار یکی دو نفر بمونی حداقل که حواسشون بهت باشه.
اگه خود رفیقات باعث این سردی شدن قطعا الان که ازشون فاصله گرفتی میتونی یکم به آرامش برسی چرا با این فکرا بیشتر اذیت میکنی خودتو؟میفهمم ناخودآگاه درگیر میشی ولی الان تمرکزتو بذار فقط رو امتحاناتت یه چن سال دیگه هیچ کدوم از اینا حتی شاید اسمشونم تو زندگیت نباشه🙂.
https://eitaa.com/aghma_ir/678
اره درست میگین منم حس میکنم عادت ب موندن کنارشون داشتم و الان ک حرف نمیزنم باهاشون سخته اونا ادمای بشدت حسودی ان و بارها بهم ضربه زدن از خوشحالیم ناراحت شدن و چشم دیدنمو ندارن ولی من هیچ وقت نتونستم مث خودشون باشم بچه ام نیستم ک نیتشونو از رفتارشون نفهمم ۱۸ سالمه خیلی خوبم میدونم...
ولی کاری از دستم بر نمیاد
بنظرم باید الان که فرصت پیش اومده ک دیگه باهاشون ارتباط نگیرم فقط حواسم ب خودم باشه و ذهنمو درگیرشون نکنم
سعی میکنم ب حرفاتون گوش بدم ممنونم بابت راهنمایی تون میدونم چنل جای حرفا و درد دلای من نیس ک بخام شلوغش کنم ولی تنهایی جایی ک ب ذهنم رسید بگم حرفامو اینجا بود
سیو میکنم پیامتون رو هر وقت ک حالم خوب نبود مجددا بخونمش:)
خیلی ممنونم ازتون...❤️
_
بله وقتی موندنشون بهت آسیب میزنه قطعا نبودنشون بهتره..
عزیز این چنل فقط و فقط برای حرفای شماهاس حرف زدن باهاتون حال مارو هم خوب میکنه:))
امیدوارم رفیقی مثل خودتون گیرتون بیاد💙!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بیاین بگین الان چی میتونس حالتونو خوب کنه؟
https://gkite.ir/es/8276221
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برم شمال با یکی از رفیقام یعنی فرار کنم از خانواده و همه چی..
_
چقد هممون نیاز داریم به چند روز دور بودن از همه چی:))