اره ی مقداری احساس میکنم تنهام و از طرفی حوصله ادما رو هم ندارم
تنهایی از جنس غم ک افسردگی رو ب دنبال نداره از نوع دیگه
در واقع حوصله هیچی رو ندارم سخته کنار بیام باهاش
باورش برا خودمم سخ بود ولی با همه رفیقام و آشناها قطع ارتباط کردم هر روز رفیقامو می بینمشون توی محوطه امتحانات همه رو میبینم همیشه ولی مث ی غریبه شدن برام حتی سلام علیکم نداریم با هم
این بلا رو هم حس میکنم اونا سرم آوردن ...
ایناس ک اذیتم کرده
هم ازشون خستم هم ناچارم ک تحمل کنم نمیتونم اینجوری بگذرونم
_
کاش وقت امتحانا درگیر روابط و اینا نشی.احساس تنهایی و بی حوصلگی برای موندن کنار آدما دوتا حس متضاده... اگه حس تنهاییت به بی حوصلگیت غلبه میکنه سعی کن کنار یکی دو نفر بمونی حداقل که حواسشون بهت باشه.
اگه خود رفیقات باعث این سردی شدن قطعا الان که ازشون فاصله گرفتی میتونی یکم به آرامش برسی چرا با این فکرا بیشتر اذیت میکنی خودتو؟میفهمم ناخودآگاه درگیر میشی ولی الان تمرکزتو بذار فقط رو امتحاناتت یه چن سال دیگه هیچ کدوم از اینا حتی شاید اسمشونم تو زندگیت نباشه🙂.
https://eitaa.com/aghma_ir/678
اره درست میگین منم حس میکنم عادت ب موندن کنارشون داشتم و الان ک حرف نمیزنم باهاشون سخته اونا ادمای بشدت حسودی ان و بارها بهم ضربه زدن از خوشحالیم ناراحت شدن و چشم دیدنمو ندارن ولی من هیچ وقت نتونستم مث خودشون باشم بچه ام نیستم ک نیتشونو از رفتارشون نفهمم ۱۸ سالمه خیلی خوبم میدونم...
ولی کاری از دستم بر نمیاد
بنظرم باید الان که فرصت پیش اومده ک دیگه باهاشون ارتباط نگیرم فقط حواسم ب خودم باشه و ذهنمو درگیرشون نکنم
سعی میکنم ب حرفاتون گوش بدم ممنونم بابت راهنمایی تون میدونم چنل جای حرفا و درد دلای من نیس ک بخام شلوغش کنم ولی تنهایی جایی ک ب ذهنم رسید بگم حرفامو اینجا بود
سیو میکنم پیامتون رو هر وقت ک حالم خوب نبود مجددا بخونمش:)
خیلی ممنونم ازتون...❤️
_
بله وقتی موندنشون بهت آسیب میزنه قطعا نبودنشون بهتره..
عزیز این چنل فقط و فقط برای حرفای شماهاس حرف زدن باهاتون حال مارو هم خوب میکنه:))
امیدوارم رفیقی مثل خودتون گیرتون بیاد💙!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
بیاین بگین الان چی میتونس حالتونو خوب کنه؟
https://gkite.ir/es/8276221
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برم شمال با یکی از رفیقام یعنی فرار کنم از خانواده و همه چی..
_
چقد هممون نیاز داریم به چند روز دور بودن از همه چی:))
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
آخرین امتحان دانشگاهم بود...
یه دل سیر خواب...
_
دیر نیس اون روزم😂🌱
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
من دلم میخوادشش، ته تهِ دلم با دیدنش ضعف میره، ولی همه رو نیتونه انتخاب کنه جز من، میتونه همرو دوست داشته باشه جز من، ینی دوست داشتنم انقد سخته؟!
_
ولی من میگم نشدن یعنی نخواستن..
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
نمیدونم ، شایدم هنونمیدونم چی حالمو خوب میکنه
_
اما بازم ته دلت یه چیزی هس که اگه بود خوب بودی مگه نه؟
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
برم پیش کسایی که دوسشون دارم و وقتم رو با اونها بگذرونم
_
اگه امکان انجامش هس که حتما این کارو بکن:)))
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
تنها چیزی که میتونه حالمو خوب کنه، اینه که امتحان فیزیک فردامو عالی بدم و بعدش واسه امتحان شیمی وقت کم نیارم و برسونم؛ بعدشم شب بشه کتاب مغازه خودکشی رو بخونم.
_
ما هم استرس درس تخصصی هارو داشتیم ولی به خوبی گذروندیمشون نگران نباش ایشالله با بهترین نمره قبول میشی🌸
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/12830 خیلی چیزا میتونه باشه ..
_
اوم🙂🚶🏻♂️