هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
تنها چیزی ک حالمو خوب میکنه تموم شدن امتحان کنکور بعدشم دانشگاه قبول بشم اصفهان فقط🥴
_
انشاالله ولی تموم کردیی جوونی روو کهه😂
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
هر وفت اراده کنم خوابم ببره و بخوابم ،بیشتره وقتا خواب باشم
_
بیشتر وقتا خواب باشی که افسردگی میگیری:/
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
https://eitaa.com/Aghmaa/12838
نه که الان ندارم
_
همش خواب باشی بدترم میشی
بتونم یک دور کامل روش تحقیق رو بخونم
بعد بشینم سر مقاله تمومش کنم
خدایا:)))))))))))
_
هعییی درسا هم از یه جا🥲
خوشحالی مامان بابام خیلی داغونن منم بچه اخر خانواده از یه طرف دغدغه های خودم از یه طرف درسا خیلی داغونم با هیچکس هم نمیتونم حرف بزنم
_
امیدوارم به زودی حالشون خوب بشه
تو مراقب حال خودت باش فقط دوتا آدم عاقل و بالغ خودشون حواسشون هس به همه چی نگران نباش:)))
ولی اینجا میتونی هر چقد دلت خواس حرف بزنی هر کمکی هم از دستمون بر بیاد حتما بگو 🤍
دوستام اسممو دختر قوی زندگیم سیو کردند ددر حالی که خودم داغونم باید اونارو اروم کنم امشب بیش از حد مجاز حالم بده جوری که فکر میکنم قلبم در حال ایستادن
_
عزیزم وقتی حال خودت خوب نیس چرا درگیر حال بقیه ای اخه؟ اول در مقابل خودت مسئولی تو دختر اگه خودت خوب نباشی چطوری میخوای بقیه رو خوب کنی؟
سلام حلال کنید من متن هایی که قشنگ هستن تو کانالتون برای خودم توی شخصی ایتا نگه داری میکنم راضی هستید؟
اگر نیستید بفرمایید یاپاکشون کنم یا به طریقی از شما حلالیت بگیرم
_
سلام عزیز بله استفاده شخصی آزاده
خوشحالم که محتوا مورد پسندتون بوده🌸
الان اینقد تو دنیا همچی فیکه ک حس میکنم چیزی ک میخام واقعیش تو دنیا نیس
هیچ وقت نخاستم عاشق بشم حتی تا الانم تو زندگیم با هیچکس تو رابطه نرفتم چون حس میکنم واقعی نیستن و الان دلم میخاد واقعی ترین عشقو تجربه کنم این میتونه خوشحالم کنه میدونم ممکن نیس ولی خب ب هر حال اینم ی آرزومه دیگه:))
_
عاشقی هم یه درد دیگه اس:)
اینکه تا الان کسی نتونسته تو دلت جا باز کنه میتونم بگم دربرابر خیلی از غما از خودت مراقبت کردی اما به وقتش همچین کسی هم میاد تو زندگیت غیر ممکن چیه..
ولی حواست باشه اولین عشقت جوری باشه که آخرینشم باشه:)))
اینکه نتیجه همه تلاشمو همه آرزوهامو همه سختیایی ک کشیدمو خدا بهم ی جا بده خوشحالم میکنه از انتظار خوشم نمیاد خسته شدم دیگه
_
به وقتش میده ولی باور کن بعدشم منتظر یه خواستههای دیگه میشینی🙂