https://eitaa.com/aghma_ir/730
عزیزم کنارش نیستم محیط کارمون ی جاس نمیتونم از کارم ب خاطر اون کنار بکشم!
ولی چش دیدن آدم بالاتر از خودشو نداره من کاری نمیتونم بکنم خب
_
اهاان خب پس بیخیالش باش اصلا مهم نباشه برات اینطوری اذیتم نمیشی
تابحال شده از دوست داشتن کسی خجالت بکشی
بخاطر اختلاف طبقاتی، اختلاف سنی ،اختلاف سلیقه و فرهنگی و نظر مردم و فاش شدن راز
_
خب قطعا نه به هرحال اون فرد از نظر تو خوب بوده که تونستی بهش علاقهمند بشی و باید اینو درک کنی که اختلاف طبقاتی در صورتی که اون فرد همه ی تلاشش رو میکنه موضوع مهمی نیس و حتما میتونه پیشرفت کنه و سلیقه چیزیه که حتی تو خانواده هم فرق داره تو الان سلیقه ات کپی خانواده ات هم نیس.ولی باید حداقل بتونین به تفاهم برسین.
اماا اختلاف سنی و فرهنگی برای من مهمه🙂
شاید روزگاری از غم نبودنت بدبختی را تجربه کردم
اما نبودن هایت از من شخصی دگر ساخت
حال به بغض سنگین آن روز هایم و ابر ریزان چشمانم در آن روزگار که من با تو را به من بعد تو تغییر داد می خندم…
_
:))))))))🚶🏻♂
چرا انقد نفهمه من دلم براش تنگ شدهههههه چرا نمیفهمه دوسش دارم و خیانت میکنه:))ولی خب ب هر حال خوش باشن هعییی
_
شایدم نمیخواد بفهمه.. بیخیال تعهد یهطرفه اسیب میزنه الکی پای کسی نمون🚶🏻♂
فقط بارون و گریه حالمو خوب میکنه یا شایدم کنار اون بودن حالمو خوب کنه ولی نه اون دوسم نداره:))
_
حرف کم میارم:))))))))
هعی کاشکی الان تو بغلش بودم دلم تنگ شده برای اینکه قربون صدقه اش برم دلم میخاد بوسش کنم ولی حیف از هم دوریم:))
_
اونجا که میگه: پر از شورو شعف با سر به سویت میدوم چون رود
تو دریا باش تا خود را به آغوش تو بسپارم..
امیدوارم فاصله بینتون کوتاه بیادو زود ببینیش🙃✨!
من همش تصور و تخیل میکنم یا شمام اینجورید؟ هعی تخیلات کاشکی یه روزی واقعی بشن:))
_
خیلی وقته اینکارو گذاشتم کنار، تو ذهنت خودتو وابسته چیزی میکنی که تو واقعیت نداریش و این میشه عذاب هرروزت...
حالا انشاالله برای شما واقعی میشه:)
سلام خوبین؟ معرفی میکنید خودتونو؟
_
سلام عزیزجان ممنونم شما خوبی؟
من ادمین چنل هستم