eitaa logo
‹اغمــایی‌ها›
125 دنبال‌کننده
59 عکس
2 ویدیو
2 فایل
ـبنام‌اوستا‌کریم! ـاینجا‌هم‌مثلِ‌هرجای‌دیگه‌خبری‌نیست ولی‌پُرازحرف‌هایِ‌ناگفته . .💙!' ‌ ـفقط‌بنویس! : - https://gkite.ir/es/8276221 ـزیر‌مجموعہ! : - @Aghmaa - @Hayat_khalvatt
مشاهده در ایتا
دانلود
من همش تصور و تخیل میکنم یا شمام اینجورید؟ هعی تخیلات کاشکی یه روزی واقعی بشن:)) _ خیلی وقته اینکارو گذاشتم کنار، تو ذهنت خودتو وابسته چیزی می‌کنی که تو واقعیت نداریش و این میشه عذاب هرروزت... حالا انشاالله برای شما واقعی میشه:)
سلام خوبین؟ معرفی میکنید خودتونو؟ _ سلام عزیزجان ممنونم شما خوبی؟ من ادمین چنل هستم
بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده:)) _ اره بیخیال:))
https://eitaa.com/aghma_ir/741 وای دقیقا منم همینجوریم تخیلات بیش از اندازه ک گاها با همونا زندگی میکنم خیال میکنی اصن تو این دنیا نیستی کلا تو ی فضایی هستی ک تو حقیقت کیلومتر ها ازش فاصله داری همش تصور میکنی رسیدی به اونی ک تو ذهنته و داری با اون زندگی میکنی... در حالی ک اینطور نیس ولی ی امیدی تو دلمه ک میگه میرسی بهشون اگرم نرسی بهترش بهت میرسه این همیشه تو ذهنم تداعی میشه _ میدونی شما به این جمله آخری اعتقاد داری که اگه نشد بهترش میشه برا همین آسیب نمیبینی.
چرا همش دلم شور میزنه و سردرد دارم؟؟ ای خدااا بمیرم بهتره ک _ چیزی نیس که سعی کن اروم باشی یه مسکنی چیزیم بخور خوب میشی به خاطر سردرد و دلشوره؟:))) اینا که دیگه عادی شده عزیزِمن!
بچه فامیلمون کوچیکه اومده بهم گفته چرا انقد عوض شدی تو که حوصله منو داشتی الان چرا دیگه باهام بازی نمیکنی خدایی دلم براش سوخت:)) _ به منم یه بار بچه ای گف چرا دیگه دوسم نداری و ناراحتی اون لحظه ام... هعی عزیزِدور🙂🚶🏻‍♂
هدایت شده از 𝘋𝘢𝘥𝘥𝘺 𝘓𝘰𝘯𝘨 𝘓𝘦𝘨𝘴
سلامممممم دوست عزیزی که این پیامو میخونی اگر فاز دپ داری باید بگم ک فداتشم این دنیا همین بوده همین هست و همین خواهد بود با غم و غصه ما اگر قرار بود تغییر کنه تا حالا کرده بود پسسس به جای اینکه نشستی داری گسته میخوری😁 برو برای بهتر کردن حالت قدم بردار مرسی از شمایی که پیام مارو میزاری و توی حال خوب و بد کنارمونید کانالتونم خیلی خفنه اصن نگم🤌🏻😂❤❤ _ ممنونم ازحرفاتون لطف دارین شما خوشحالیم که داریمتون🙂💙
سلام فدات شم خوبی؟ کانالت عالیهههه دمتون گرم❤️ _ سلام عزیزجان خدانکنه ممنونم.. منکه کاره ای نیستم سلیقه‌ی مدیره خوشحالم که مورد پسندتونه:)))🤍✨
بخدا که خستم. _ میخوای حرف بزنی؟میشنومت
دلم یه خودکشی زیبا میخاد _ نخواد‌.
میخام همه ی آدمایی که رو مخمن رو به شدت بزنمممم شایدم کشتم _ بیخیال اصلا حیف نیس به ادمایی فک کنی که باعث اذیتت میشن؟