سلامممممم
دوست عزیزی که این پیامو میخونی اگر فاز دپ داری باید بگم ک فداتشم
این دنیا همین بوده همین هست و همین خواهد بود با غم و غصه ما اگر قرار بود تغییر کنه تا حالا کرده بود پسسس به جای اینکه نشستی داری گسته میخوری😁
برو برای بهتر کردن حالت قدم بردار
مرسی از شمایی که پیام مارو میزاری
و توی حال خوب و بد کنارمونید
کانالتونم خیلی خفنه اصن نگم🤌🏻😂❤❤
_
ممنونم ازحرفاتون لطف دارین شما
خوشحالیم که داریمتون🙂💙
سلام فدات شم خوبی؟ کانالت عالیهههه دمتون گرم❤️
_
سلام عزیزجان خدانکنه ممنونم..
منکه کاره ای نیستم سلیقهی مدیره
خوشحالم که مورد پسندتونه:)))🤍✨
میخام همه ی آدمایی که رو مخمن رو به شدت بزنمممم شایدم کشتم
_
بیخیال اصلا حیف نیس به ادمایی فک کنی که باعث اذیتت میشن؟
بنده نوشتم به انگلیسی بغلم کن فق یه اچ اضافی گذاشتمممم دستم خوردد🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥲
_
مهم اینه من فهمیدم چی میگی😂
خب خداروشکر که فهمیدی ببین میام رو یه کار تمرکز کنم قشنگ گند میزنم😂🥲
_
حالا یه اشتباه تایپیه دیگه
فقط میتونم بگم که کاش یکم بیشتر دلم برای خودم میسوخت، بیشتر به فکر خودم بودم، بیشتر به خودم اهمیت میدادم
احساساتم رو برای آدمای اشتباه خرج نمیکردم
فقط میدونم که تا جون داشتم برای اون شخص جنگیدم
کاش تو سال جدید یکم بیشتر بهم خوش بگذره، بیشتر بخندم، بیشتر حال کنم
به اون کسی که میخوام برسم
و آدم عاقل تری بشم
_
سعی کن دیگه اولویتت خودت باشی و حواست به خودت باشه هیچکی غیر خود آدم به دادش نمیرسه🙂