سلام فدات شم خوبی؟ کانالت عالیهههه دمتون گرم❤️
_
سلام عزیزجان خدانکنه ممنونم..
منکه کاره ای نیستم سلیقهی مدیره
خوشحالم که مورد پسندتونه:)))🤍✨
میخام همه ی آدمایی که رو مخمن رو به شدت بزنمممم شایدم کشتم
_
بیخیال اصلا حیف نیس به ادمایی فک کنی که باعث اذیتت میشن؟
بنده نوشتم به انگلیسی بغلم کن فق یه اچ اضافی گذاشتمممم دستم خوردد🤦🏻♀️🤦🏻♀️🥲
_
مهم اینه من فهمیدم چی میگی😂
خب خداروشکر که فهمیدی ببین میام رو یه کار تمرکز کنم قشنگ گند میزنم😂🥲
_
حالا یه اشتباه تایپیه دیگه
فقط میتونم بگم که کاش یکم بیشتر دلم برای خودم میسوخت، بیشتر به فکر خودم بودم، بیشتر به خودم اهمیت میدادم
احساساتم رو برای آدمای اشتباه خرج نمیکردم
فقط میدونم که تا جون داشتم برای اون شخص جنگیدم
کاش تو سال جدید یکم بیشتر بهم خوش بگذره، بیشتر بخندم، بیشتر حال کنم
به اون کسی که میخوام برسم
و آدم عاقل تری بشم
_
سعی کن دیگه اولویتت خودت باشی و حواست به خودت باشه هیچکی غیر خود آدم به دادش نمیرسه🙂
اون گوربه من بود
وقتی بهش میگفتم گوریه خجالت میکشید😄
ولی الان دیگه نیس که بهش بگم
اون پسر مامان و باباش نیست، اون پسر منه
میدونم که اونم دلش برای من تنگ شده
فقط روزگار جوری چرخید که ما دوتا الان پیش هم نباشیم
_
و این حس مادری:))
دو روح به هم وصل شده رو هیچی نمیتونه از هم جدا کنه امیدوارم بتونی کنار خودت داشته باشیش🤍!
اینقد کند بود که باعث فرسودگی شد ....
_
ولی سال جدیدم ادامه این ساله باید یه تکونی بدی به خودت وگرنه همینطوری میمونه