فقط میتونم بگم که کاش یکم بیشتر دلم برای خودم میسوخت، بیشتر به فکر خودم بودم، بیشتر به خودم اهمیت میدادم
احساساتم رو برای آدمای اشتباه خرج نمیکردم
فقط میدونم که تا جون داشتم برای اون شخص جنگیدم
کاش تو سال جدید یکم بیشتر بهم خوش بگذره، بیشتر بخندم، بیشتر حال کنم
به اون کسی که میخوام برسم
و آدم عاقل تری بشم
_
سعی کن دیگه اولویتت خودت باشی و حواست به خودت باشه هیچکی غیر خود آدم به دادش نمیرسه🙂
اون گوربه من بود
وقتی بهش میگفتم گوریه خجالت میکشید😄
ولی الان دیگه نیس که بهش بگم
اون پسر مامان و باباش نیست، اون پسر منه
میدونم که اونم دلش برای من تنگ شده
فقط روزگار جوری چرخید که ما دوتا الان پیش هم نباشیم
_
و این حس مادری:))
دو روح به هم وصل شده رو هیچی نمیتونه از هم جدا کنه امیدوارم بتونی کنار خودت داشته باشیش🤍!
اینقد کند بود که باعث فرسودگی شد ....
_
ولی سال جدیدم ادامه این ساله باید یه تکونی بدی به خودت وگرنه همینطوری میمونه
نمیتونم کل سالمو خلاصه کنم تو یه خط ولی سالی بود که هم از ته دل گریه کردم و هم عمیقا خندیدم سالی بود که استراحت واسم معنایی نداشت و همش درحال تلاش بودم و در کل مرسی از خودم که بهترینهارو رقم زدم و امیدوارم سال جدید یه سبک و شیوه جدید و مفیدی از زندگی روزمره بشه
_
همه سال ها تلخی داره ولی عمیقا خوشحالم که خنده های عمیقی رو تجربه کردی:))
خیلی زود گذشت و در عین حال خیلی سخت و دیر گذشت این سالا عجیبن تا به خودت میای میبینی تموم شده ولی تو جایِ یکسال دهسال پیر شدی ..🚶🏻♀️
_
این پیر شدنه همون فک کنم به اصطلاح تجربه اس...زندگی همینه عزیزِمن تا به خودت بیای تمومه.
آخرین حرفم یا میشه گفت چیزی که کاملاً دستم اومد اینه که هیجا هیشکی نمیتونه مثل خوده آدم برای خودش پناه باشه
_
و این تلخترین و در عین حال شیرینترین چیزیه که میشه فهمید🙂
عاشق شدم اونم اتشین و نمیتونم دووم بیارم لطفا قبل از محو کسی شدن به عپاقبش فکر کنید
_
ولی کسی تا تجربه نکنه نمیفهمه چی میگی.اونجا که میگه:
گفته بودند که عاشق بشوی میمیری
اولین تجربه ام بود، چه می دانستم . .
غدا میخورم تو فکرشم.. میبینمش تو فکرشم ـنمیبینمش تو فکرشم... این شد زندگی
_
بعدم میگیم چرا نمیگذره
بین کسی که تو وقت خالیش باهات حرف میزنه با کسی که وقتشو خالی میکنه تا باهات حرف بزنه خیلی فرقه.. اینو یادتون باشه
_
و بین کسی که باهات حرف میزنه با کسی که جوابتو میده هم فرق زیاده.
عملا مزخرف ترین سال زندگیم بود از تصادف کردن و از دست دادن سلامتیم از شکست عشقی و از دست دادن آدمی که میپرستیدمش از فوت عزیزام و... واقعا مزخرف تر از امسال ندیدم امیدوارم سال بعد سال خوبی باشه
_
واای متاسفم واقعا..
امیدوارم سال جدید یکمی هم شده برات جبران کنه اینارو:)