eitaa logo
کانال احادیث خالص اهلبیت . استاد زارع شیرازی
96 دنبال‌کننده
681 عکس
17 ویدیو
3 فایل
تنها نجات . عمل به حدیث ثقلین پیامبر ص که فرمودند انی تارک فیکم الثقلین کتاب الله و اهلبیتی . فقط قرآن و اهلبیت ۱۴ معصوم و بس .
مشاهده در ایتا
دانلود
🟡 کسی که اقرار به امام معصوم ندارد ... 🔴 رُوِیَ عَنْ أَبِی‌هَاشِمٍ أَنَّهُ سَأَلَهُ عَنْ قَوْلِهِ تَعَالَی ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْکِتابَ الَّذِینَ اصْطَفَیْنا مِنْ عِبادِنا فَمِنْهُمْ ظالِمٌ لِنَفْسِهِ وَ مِنْهُمْ مُقْتَصِدٌ وَ مِنْهُمْ سابِقٌ بِالْخَیْراتِ بِإِذْنِ اللهِ قَال: کُلُّهُمْ مِنْ آلِ مُحَمَّد الظَّالِمُ لِنَفْسِهِ الَّذِی لَا یُقِرُّ بِالْإِمَامِ (وَ الْمُقْتَصِدُ الْعَارِفُ بِالْإِمَامِ وَ السَّابِقُ بِالْخَیْرَاتِ الْإِمَامُ فَجَعَلْتُ أُفَکِّرُ فِی نَفْسِی عِظَمَ مَا أَعْطَی اللَّهُ آلَ مُحَمَّدٍ وَ بَکَیْتُ فَنَظَرَ إِلَیَّ وَ قَالَ الْأَمْرُ أَعْظَمُ مِمَّا حَدَّثْتَ بِهِ نَفْسَکَ مِنْ عِظَمِ شَأْنِ آلِ مُحَمَّدٍ فَاحْمَدِ اللَّهَ أَنْ جَعَلَکَ مُتَمَسِّکاً بِحَبْلِهِمْ تُدْعَی یَوْمَ الْقِیَامَهًِْ بِهِمْ إِذَا دُعِیَ کُلُّ  أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ إِنَّکَ عَلَی خَیْر. ٍ 🟠 از ابوهاشم روایت است که از امام عسکری صلوات اللَّه علیه درباره‌ی این آیه: ثُمَّ أَوْرَثْنَا الْکِتابَ الَّذِینَ اصْطَفَیْنا مِنْ عِبادِنا فَمِنْهُمْ ظالِمٌ لِنَفْسِهِ وَ مِنْهُمْ مُقْتَصِدٌ وَ مِنْهُمْ سابِقٌ بِالْخَیْراتِ بِإِذْنِ اللهِ سؤال کرد. فرمودند: تمام این‌ها که وارث کتاب هستند از آل محمّدند؛ کسی که ظالم به نفس خویش است آن کسی است که اقرار به امام ندارد، و مقتصد کسی است که عارف به امام است، و سابق در خیرات خود امام می باشد. من در دل درباره‌ی مقام و موقعیّت عظیمی که خداوند به آل محمّد داده است فکر می‌کردم و گریه‌ام گرفت. امام نگاهی به من نموده و فرمودند: امر بزرگ‌تر از آن است که تو در دل درباره‌ی عظمت مقام و موقعیّت آل محمّد خیال کردی. خدا را سپاسگزار باش که تو را از چنگ‌زنندگان به دست‌آویز ولایت این خاندان قرار داده. روز قیامت که هر گروه را با پیشوای خود فرا خوانند، ائمّه علیهم السلام را نیز خواهند خواست. تو عاقبت به خیر هستی. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱۲، ص۴۴۶ 📚بحار الأنوار، ج۵۰، ص۲۵۸ 📚الخرایج و الجرایح، ج۲، ص۶۸۷
🔴 قَالَ آيَةُ اَللهِ اَلْعُظْمَى اَلْإِمَامُ اَلْكَاظِمُ صَلَوَاتُ اَللهِ عَلَيْهِ : الْمُکَذِّبِینَ بِکَلَامِهِ وَ بِنَبِیِّهِ صلی الله علیه و آله النَّاصِبِینَ الْعَدَاوَهًَْ لِوَلِیِّهِ وَ وَصِیِّهِ. 🟠 حضرت آیت الله العظمی امام کاظم صلوات الله علیه می فرمایند : عذاب برای کافرانی که منکر کلام خداوند و پیامبرند و دشمن ولی و وصیّ او هستند ، آماده شده است. 📚تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱، ص۱۹۰ 📚بحارالأنوار، ج۹، ص۱۷۵ 📚بحارالأنوار، ج۱۷، ص۲۱۴ 📚بحارالأنوار، ج۸۹، ص۲۸ 📚الإمام العسکری، ص۱۵۱ 📚بحارالأنوار، ج۸، ص۲۹۹
امام رضا علیه السلام در خطاب به أحمد بن محمد بن أبي نصر(بزنطی) فرمودند: ما أحسن الصبر و انتظار الفرج أ ما سمعت قول العبد الصالح و ارتقبوا إني معكم رقيب و فانتظروا إني معكم من المنتظرين فعليكم بالصبر فإنه إنما يجي‏ء الفرج على اليأس و قد كان الذين من قبلكم أصبر منكم. «چقدر صبر پیشه گرفتن و انتظار فرج را کشیدن نیکو است»! آیا نشنیده‌اید که پدرم امام کاظم علیه السلام فرمود:«چشم به راه باشید که من نیز چشم به راهم و منتظر باشید که من هم با شما منتظر هستم؟» پس صبر پیشه گیرید که فرج آل محمد صلی الله علیه و آله (و ظهور دولت حق) هنگام یأس و نومیدی خواهد رسید. و این را بدانید آنها که پیش از شما بودند، بیش از شما صبر کرده‌اند. و قد قال أبو جعفر علیه السلام.... و أنتم قوم تحبونا بقلوبكم و يخالف ذلك فعلكم و الله ما يستوي اختلاف أصحابك و لهذا أسر على صاحبكم ليقال مختلفين ما لكم لا تملكون أنفسكم و تصبرون حتى يجي‏ء الله تبارك‏ و تعالى بالذي تريدون إن هذا الأمر ليس يجي‏ء على ما تريد الناس إنما هو أمر الله تبارك و تعالى و قضاؤه و الصبر و إنما يعجل من يخاف الفوت . امام باقر علیه السلام فرمودند: شما مردمی هستید که با دل ما را دوست دارید، ولی عمل شما مخالف آن است. به خدا قسم اختلاف شیعیان آرام نمی‌گیرد و به همین جهت صاحب شما پنهان می‌گردد. چرا نمی‌توانید جلوی خود را بگیرید و صبر کنید تا خداوند متعال آن کس را که می‌خواهد بیاورد؟ این کار ( ظهور دولت آل محمد صلی الله علیه و آله و قیـام امام زمان علیه السلام ) به دلخواه مردم انجام نمی‌پذیرد، بلکه این امر خداوند و بسته به مشیت اوست. و بر شماست که صبر کنید (تا آن وقت که خدا خواهد او بیاید). همواره کسانی که از کشته شدن کاری وحشت دارند، در آن شتاب می‌کنند. 📕بحار الأنوار (ط - بيروت)، ج۵۲ ، ص۱۱۰و۱۱۱ ، باب ۲۱ التمحيص و النهي عن التوقيت و حصول البداء في ذلك‏ ‏، به نقل از  قرب الإسناد حمیری رحمة الله اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
آیا غیر شیعیان هم شهیدهستند؟! برخی از روایاتی که اجر شهادت را فقط مختص بر شیعیان معرفی کرده و غیر آنان از این ثواب بی‌نصیب هستند.. تفسیر آیه ۱۹ سوره مبارکه الحدید ..  رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: «هر مؤمنی از امتِ من صدّیق و شهید است ... سپس حضرت آیه نوزده سوره مبارکه حدید را تلاوت فرمودند.» «کُلُّ مُؤْمِنٍ مِنْ أُمَّتِی صِدِّیقٌ وَ شَهِیدٌ ... ثُمَّ تَلَا» ﴿وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ﴾ 📗دعائم الإسلام، ج‏۱، ص۳۴۳ مراد از مؤمن در آیات و روایات و کلام علما؟ امیرعوالم علی سلام الله علیه و آله فرمودند: «مرده شیعه ما صدّیق و شهید است تصدیق امر ما را کرده و در راه ما دوست داشته و در راه ما دشمنی ورزیده که نیّتش خدای عزیز بوده و مؤمن به خدا و پیامبر اوست، سپس حضرت آیه ۱۹ سوره حدید را قرائت کردند.» «الْمَیِّتُ مِنْ شِیعَتِنَا صِدِّیقٌ شَهِیدٌ صَدَقَ بِأَمْرِنَا وَ أَحَبَّ فِینَا وَ أَبْغَضَ فِینَا یُرِیدُ بِذَلِکَ اللَّهَ عَزَّوَجَلَّ مُؤْمِنٌ بِاللَّهِ وَ بِرَسُولِهِ قَالَ اللَّهُ عَزَّوَجَلَّ» ﴿وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُم.﴾ 📗الخصال، ج۲، ص۶۳۶ امام حسین علیه السلام به زيد بن ارقم فرمود: «شيعيان ما از شهداء و صديقان می‌‏باشند، زید گفت: از كجا چنين باشند در حالى كه در بستر خود می‌ميرند.! حضرت فرمود: مگر این آيه شريفه را نخوانده‌ای؟! ...» «عَنْ زَيْدِ بْنِ أَرْقَمَ قَالَ قَالَ الْحُسَيْنُ بْنُ عَلِيٍّ عَلَيْهِمَا السَّلَام مَا مِنْ شِيعَتِنَا إِلَّا صِدِّيقٌ شَهِيدٌ قُلْتُ أَنَّى يَكُونُ كَذَلِكَ وَ هُمْ يَمُوتُونَ عَلَى فُرُشِهِمْ» فَقَالَ أَ مَا تَتْلُونَ كِتَابَ اللَّهِ ﴿الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِكَ هُمُ الصِّدِّيقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ.﴾ 📗مشكاة الأنوار في غرر الأخبار، ص۹۲ سیدالساجدین امام سجاد علیه السلام هم درباره آیه مذکور فرمودند: «این فضیلت (یعنی شهادت) تنها برای ما و شیعیان ما می‌باشد.» «فَقَالَ عَلِيُّ بْنُ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِمَا السَّلَام إِنَّ الشُّهَدَاءَ إِذَنْ لَقَلِيلٌ» ثُمَّ قَرَأَ هَذِهِ الْآيَةَ ﴿الَّذِينَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِكَ هُمُ الصِّدِّيقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ﴾ «الحدید:۱۹» ثُمَّ قَالَ هَذِهِ لَنَا وَ لِشِيعَتِنَا. 📗تهذیب الأحکام، ج۶، ص۱۶۷ امام صادق علیه السلام فرمودند: «ای مالک اگر کسی از شما بر این عقیده (انتظار قیام امام زمان سلام الله علیه و عجل الله تعالی فرجه) بمیرد، مانند این است که در راه خدا شمشیر زده است.» همچنین امام صادق (علیه السلام) فرمود: «فرقی نمی‌کند که هرکس از شیعیان ما چگونه از دنیا برود، حیوان درّنده‌‌ای او را بخورد یا در آتش بسوزد یا [در آب] غرق شود یا [در راه خدا] کشته شود، به خدا سوگند او در هر صورت، شهید به حساب آید.» «یَا مَالِکُ إِنَ الْمَیِّتَ مِنْکُمْ عَلَی هَذَا الْأَمْرِ شَهِیدٌ بِمَنْزِلَهًِْ الضَّارِبِ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَ قَالَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ عَلَيْهِ السَّلَامُ مَا یَضُرُّ رَجُلًا مِنْ شِیعَتِنَا أَیَّهًَْ مِیتَهًٍْ مَاتَ أَکَلَهُ السَّبْعُ أَوْ أُحْرِقَ بِالنَّارِ أَوْ غَرِقَ أَوْ قُتِلَ هُوَ وَ اللَّهِ شَهِیدٌ.» 📗المحاسن، ج۱، ص۱۶۴ و باز در روایتی دیگر حضرت امام صادق علیه السلام به مالک جهنی فرمودند: «ای مالک به‌‌راستی که به‌خدا سوگند! هرکه از شما بر این امر [و عقیده] بمیرد شهید مرده و همانند آن کسی است که در راه خدا شمشیر زده است.» «یَا مَالِکُ إِنَّ الْمَیِّتَ وَ اللَّهِ مِنْکُمْ عَلَی هَذَا الْأَمْرِ لَشَهِیدٌ بِمَنْزِلَهًِْ الضَّارِبِ بِسَیْفِهِ فِی سَبِیلِ اللَّهِ.» 📗الکافی، ج۸، ص۱۴۶ از امام صادق علیه السلام سؤال شد حکم کسانی(عامه مردم)  که در مرزهای حکومتی جهاد می‌کنند چیست؟ امام فرمود: «وای بر آنها! به خدا قسم بر کشته شدن در این دنیا عجله می‌کنند، و کشته آخرت نیز خواهند بود. (و شهید نیز محسوب نمی‌شوند!) به خدا سوگند تنها شیعیان ما شهید هستند، هر چند بر بسترهایشان بمیرند.» عن عبد الله بن سنان قال : قلت لأبي عبد الله عليه‌السلام جعلت فداك ما تقول في هؤلاء الذين يقتلون في هذه الثغور؟ قال : فقال : الويل يتعجلون قتلة في الدنيا وقتلة في الآخرة ، والله ما الشهيد إلا شيعتنا ولو ماتوا على فرشهم. 📗تهذيب الأحكام، ج۶، ص۱۲۶ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
امام صادق سلام الله علیه و آله فرمودند: هر ڪسی خوش دارد ڪه همه ايمان را كامل گرداند، پس بگويد: قول من در همه چيز قول آل محمّد علیهم السلام است، در آنچه پنهان كرده اند و آنچه آشكار ساخته اند و در آنچه از جانب ايشان به من رسيده و در آنچه به من نرسيده است. 📕الکافی ج۲ص۳۰۶ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
عَلِي بْنِ أبِي طَالِب (علیهما السلام)قَال قَالَ رسول اللَّهِ (صلی الله علیه و آله)أدخلْتُ الْجَنّة فَرأَيْتُ علَى بابِها مكْتُوبا بالذَّهَبِ لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ محَمَّدٌ حبِيبُ اللَّهِ علِيٌّ وَلِيُّ اللَّهِ فاطِمَةُ أَمَةُ اللَّهِ الْحسَنُ وَ الْحسَيْنُ صَفْوةُ اللَّهِ عَلَى مُبْغِضِيهِمْ لَعْنَةُ اللَّهِ . امیرعوالم علی از پیامبر اکرم صلی الله علیه و وصیه وعلی‌آله فرمودند: داخل بهشت شدم و دیدم که بر درب آن با طلا نوشته شده: « لا اله الا اللَّه، محمّد حبیب اللَّه، علی ولی اللَّه، فاطمه أمة اللَّه، الحسن و الحسین صفوة اللَّه، بر کینه توزان آنها باد لعنت خدا.» 📗الخصال ١ : ١٥٧ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
امام صادق سلام الله علیه فرمودند: دوست دشمن علی امیر (سلام الله علیه و آله)، دشمن علی امیر (صلوات الله علیه و آله) است! صَدِيقُ عَدُوِّ عَلِيٍّ عَدُوُّ عَلِيٍّ. 📕الإختصاص،ص: 252 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
درحدیثی طولانی از علی بن صوفی است که با شیطان ملاقات کرد،وبه شیطان گفت: تو رابه حق خداوند سوگند،مرا برکاری دلالت کن که با آن به خدای تقرب جویم ودر سختی های زندگی خویش مددگیرم، ابلیس لعین گفت: در دنیای خویش به عفاف وکفاف قناعت کن در کار آخرت به حب علی بن ابیطالب (علیهما السلام) ودشمنی دشمنان او یاری جوی؛که من خداوند را در هفت آسمان او پرستش ودر هفت زمین او نافرمانی کردم وهیچ فرشته مقرب ونبی مرسلی ندیدم مگر این که به دوستی او تقرب می جست. راوی گوید : سپس از برابر دیدگانم غایب شد.من نزد امام باقرسلام الله علیه رفتم واو را از این داستان آگاهاندم. فرمود: آن ملعون به زبان خویش ایمان آورد وبه دل خود کفر ورزیده است. 📕مناقب ابن شهرآشوب، ج3ص1344و1345 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
  اعتراف دشمنان به فضیلت امیرالمؤمنین (علیه السلام) امیرالمومنین على (سلام الله علیه و آله) از دیدگاه دشمنان قسم خورده (معاویه، عمروعاص و یزیدعلیهم العنه و العذاب) اعتراف دشمنان به فضیلت امیرالمؤمنین علی بن أبی طالب (علیه السلام) نقل شده است که روزى معاویه با یزید (پسرش) و عمروعاص وزیرش (لعنة الله علیهم) نشسته بود، در آن حال جامه‌اى به رسم پیشکش براى معاویه آوردند، جامه بسیار نفیس بود و دل معاویه به آن جامه مایل شد. عمروعاص خواست آن جامه را از معاویه بگیرد و گفت که این نیکو جامه‌اى بوده است، معاویه گفت: بلى، نیکو جامه‌اى بوده است! عمروعاص دانست که دل معاویه بدان جامه مایل است، دیگر سخن نگفت. سپس یزید گفت: این نیکو جامه‌اى بوده است، معاویه گفت: بلى، نیکو جامه‌اى بوده است! یزید نیز فهمید که دل معاویه به آن جامه مایل است و دیگر سخن نگفت. آنگاه عمروعاص خواست که جامه را از چنگ بیرون آورد، از راه شیطنتى که داشت گفت: هر کدام از ما در مدح على بن أبى طالب (علیهما السلام) شعرى مى‌گوییم، هر یک بهتر گفتیم جامه را برمى داریم؛ و گمانش این بود که معاویه به خاطر دشمنی، از مدح کردن علی (علیه السلام) امتناع خواهد کرد.   اما معاویه (لعنة الله علیه) گفت: خَیرُ الْوَرَی مِن بعدِ أحمدِ حیدرُ و النّاسُ أرضٌ و الوصىُ سماءُ یعنى: بهترین مردم بعد از رسول خدا حیدر است، و مردمان زمین‌اند وصى پیمبر آسمان است.   عمروعاص (علیه اللعنة) گفت: و هو الذى شَهِدَ العَدوُّ بِفضلِهِ و الفضلُ ما شهِدَتْ به الأعداءُ یعنى: آن حضرت کسى است که دشمنش (یعنی معاویه) شهادت به فضلش مى‌دهد، و فضیلت آن است که دشمن به آن شهادت دهد.   سپس یزید (علیه اللعنة و العذاب) گفت: کَمَلیحةٍ شَهِدَتْ بِحُسنِها ضَرّاؤُها و الحُسنُ ما شَهِدَتْ به الضَّراءُ یعنى علی (علیه السلام) مثل زن صاحب جمالى است که هووى او (یعنی معاویه) شهادت دهد به نیکی و حُسن او، و حُسن و خوبی آن است که هوو به آن شهادت دهد.   بعد از این جریان بیتی که عمرو عاص سروده بود، مورد قبول دو نفر دیگر واقع شد و او توانست آن پیراهن نفیس را تصاحب کند، و از آن به بعد این بیت شعر در کلمات مردم و علماء رواج پیدا کرده و مشهور شد و به مناسبت از آن استفاده می‌کنند.   📗1- مجموعه‌ی خطی به شماره‌ی (189/15) کتابخانه‌ی آیت الله گلپایگانی. 📗2- چهره‌ی درخشان قمر بنی هاشم (علی ربانی خلخالی)، ج3، ص: 27-28. 📗3- التحصیل فی أیّام التعطیل [1] به نقل از کتاب مودّة القربى، (سید علی‌نقی طبسی حائری): ص: 356-357. 📗4- نور الأفهام فی علم الکلام [2] (سید حسن حسینى لواسانى‏)، ج‏2، ص: 41.   اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
حتما انتشار بدید این دارو بهمگان داده شده از جوان و پیر و سالم و ناسالم همه‌رو‌درمان کرده و اگر مریض نیستید نمیگذاره مریض شوید دوقاشق سیاه دانه اسیاب نشده مخلوط کن با یک کیلو عسل خوب اگر زنبورداران کوهستان باشه خوبه صبح ناشتا واخرشب وقت خواب یک قاشق مرباخوری بخور هیچوقت مریض نمیشی این دارو در طب سنتی و اسلامی مشهور هست به دوسین همه عمر این دارو‌رو‌ادامه‌بدید از تمام بیماریها شما رو حفظ میکنه اگر گلودرد یا سینه درد یا انفوانزا شدید فقط کافیه هر سه ساعت این دارو رو بخورین تاثیرروببینید دوسین مشهورترین داروی طب سنتی و اسلامیست در حدیکه دکتر خیراندیش بیان کردن حتی فلج و سرطانی بااین دارو براحتی درمان کردند رابط ایتا @Rabet69 رابط تلگرام @Rabet69110 وبسایت رسمی ❤️ zareshirazi.com سوابق کشوری🌹❤️🌹 https://zareshirazi.com/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9 تمام اطلاعات🔵 https://yek.link/zareshirazi.com کانال اصلی تلگرام https://t.me/ostadzareshirazi110 کانال اصلی ایتا https://eitaa.com/ostadzareshirazi110 اینستا🧡 http://instagram.com/ostad_zareshirazi110yaali
داروی بعدی بسیار مشهور پودر اویشن شیرازی و زنیان بدون پودر کردن و سیاه دانه اسیاب نشده به اندازه مساوی مخلوط کنید باهم هرچیزی خوردید یک قاشق مرباخوری و اگر سنگین خوردید یه قاشق غذاخوری واگر خیلی سنگین خوردید دوقاشق غذاخوری بعد هر غذا با اب ازین ترکیب بخور این داروی هاضوم پیامبر صلی الله علیه و اله هست که روایات میفرماید حضرت تا هاضوم نمیخورد و تا هاضوم نمیخورد از سفره غذا بلند نمیشد که هرکس مشکل گوارش و معده و روده و یبوست داره کاملا درمان میکنه اگر کسی بهش نساخت مقدار خوردنشو کم کنه از برنامه غذاییش حذف نکنه این‌دارو‌ بسیار جواب داده و بهرکس داده شده بسیار تاثیر گذاریش رو اعلان کردند این‌دارو‌رو‌همیشه ادامه‌بدید و‌سلامت بدنیتون رو‌کاملا ببینید رابط ایتا @Rabet69 رابط تلگرام @Rabet69110 وبسایت رسمی ❤️ zareshirazi.com سوابق کشوری🌹❤️🌹 https://zareshirazi.com/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9 تمام اطلاعات🔵 https://yek.link/zareshirazi.com کانال اصلی تلگرام https://t.me/ostadzareshirazi110 کانال اصلی ایتا https://eitaa.com/ostadzareshirazi110 اینستا🧡 http://instagram.com/ostad_zareshirazi110yaali
انچه خودم تجربه کرده ام تقدیم میکنم برای خواب رفتن دستها از مکان وصل دست به کتف قسمت روی بازو هر دوماه حجامت کنیدبعد ازبادکش کاملا برطرف میشود برای خواب رفتن پاها از پشت ساقها هر دوماه حجامت کنید از بین دوکتف مکان مشهور حجامت حتما با وجود غذاهای مسموم و مواد شیمیایی گسترده حجامت کنید حجامت . پاک شدن از خون غلیظ و کثیفست نه خون تازه حتما بادکش قبل حجامت بدید تا خون کثیف دفع بشه دقت داشته باشید با غذاهای الان . خون مرتبا در حال غلیظ شدنست و تمام بیماریهای ناگوار از خون غلیظ و عدم گردش خون مناسب در بدنست این مطلب را جدی بگیرید حجامت فقط نزد کسی انجام دهید که‌دوره های تخصصی حجامت دیده باشد حتماانجام‌دهید سالم باشید رابط ایتا @Rabet69 رابط تلگرام @Rabet69110 وبسایت رسمی ❤️ zareshirazi.com سوابق کشوری🌹❤️🌹 https://zareshirazi.com/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9 تمام اطلاعات🔵 https://yek.link/zareshirazi.com کانال اصلی تلگرام https://t.me/ostadzareshirazi110 کانال اصلی ایتا https://eitaa.com/ostadzareshirazi110 اینستا🧡 http://instagram.com/ostad_zareshirazi110yaali
ترک کنید ماکارونی پیتزا روغن جامد و مایع پنیر بدون گردو پنیرصبحگاه تمام مواد غذایی کنسروی حتی ابمیوه ها و‌کیک ها هر چیزی که‌ خوردید متوجه‌شدید گوارشتان نسبت به آن غذا خیلی سنگین شده و حتما بعد از هرغذای گرم یا سرد حتما هاضوم‌رو مصرف کنید و اثرش رو‌ببینید که‌چقدر بدن سالمتری دارید رابط ایتا @Rabet69 رابط تلگرام @Rabet69110 وبسایت رسمی ❤️ zareshirazi.com سوابق کشوری🌹❤️🌹 https://zareshirazi.com/%d8%b3%d9%88%d8%a7%d8%a8%d9 تمام اطلاعات🔵 https://yek.link/zareshirazi.com کانال اصلی تلگرام https://t.me/ostadzareshirazi110 کانال اصلی ایتا https://eitaa.com/ostadzareshirazi110 اینستا🧡 http://instagram.com/ostad_zareshirazi110yaali
قَالَ أَمِیرُالْمُؤْمِنِینَ علیه السلام لِلْحَسَنِ علیه السلام: لَا تَلُمْ إِنْسَاناً یَطْلُبُ قُوتَهُ فَمَنْ عَدِمَ قُوتَهُ کَثُرَ خَطَایَاه... امیرعوالم علی (سلام الله علیه و آله) به امام حسن (صلوات الله علیه) فرمودند: فرزندم انسانی را که در پی تهیه نان شب خویش است، ملامت نکن؛ زیرا کسی که نان شب ندارد، لغزش هایش فراوان خواهد بود. 📕بحارالأنوار ج ۶۹ ،ص۴۷ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج کانال ایتای احادیث خالص دوازده امام معصوم جمع آوری استاد گرانقدر زارع شیرازی♦️ https://eitaa.com/ahadisostadzareshirazi110 کانال تلگرامی احادیث خالص دوازده امام معصوم جمع آوری استاد گرانقدر زارع شیرازی عضو شوید🌹 https://t.me/ahadisostadzareshirazi110/ کانال اصلی تلگرام https://t.me/ostadzareshirazi110 کانال اصلی ایتا https://eitaa.com/ostadzareshirazi110
امام صادق سلام الله علیه و آله فرمودند: هر کس از شيعيان ما در برابر يکی از برادران خود، اظهار حاجت کند و او در حالی که ميتواند از او دست گيری كند، کوتاهی نمايد خداوند او را مبتلا می کند به بر آوردن حاجت گروهی از دشمنان ما. 📔وسائل الشيعة ۱۱، باب ۳۷، ح ۲۱۸۳ اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
رسول خداصلی الله علیه وآله فرمودند: زودباشد بیاید در آخرالزمان گروه هایی که روهایشان روهای آدمیان است ودلهاشان دل های شیاطین است،مانند گرگ های درنده. دردلهاشان چیزی ازرحم نیست،ریزندگان خون هایند. رعایت نمیکنند تجاوز از کارهای زشت را. اگر تابع ایشان شوی تورا دورکنند،واگر دورشدی از ایشان، عیب گویی از تو کنند،واگر تورا حدیث کنند دروغ گویند،واگر امین دانستی ایشان را با تو خیانت کنند. کودکانشان با ناز ونخوت باشند وجوانهاشان شوخ وبی باک،بنحوی که خبایث خود مردمان را عاجز کنند،وپیروانشان امر به معروف ونهی از منکر نکنند،مومن در میانشان ضعیف وناتوان باشد وفاسق در میانشان با شرافت شمرده شود،سنت در میانشان بدعت وبدعت در میانشان سنت باشد،پس درآن زمان مسلط میگرداندخدابر ایشان بدان وشریران ایشان را ودعا می کنند نیکانشان ومستجاب نمیشود برای ایشان. 📔الزام الناصب ج2 ص161و162 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
امام صادق علیه‌السلام در ضمن یک حدیث طولانی اهل آخرالزمان را توصیف می‌کند که فرازهائی را از آن در ادامه می‌آوریم: فاسق را می‌بینی که در نافرمانی خداوند کوشاست، راه‌هاي خیر را می‌بینی که از رهروان خالی است، راه‌های ناشایست را می‌بینی که پررهرو است، ثروتمندان را می‌بینی که از مؤمن گرامی‌تر است، رباخواري را می‌بینی که علنی هست و اعتراض نمی‌شود، قمار را می‌بینی که علنی شده، شراب را می‌بینی که به‌صورت علنی عرضه می‌شود و کسی جلوگیري نمی‌کند، مردان بافضیلت و باشخصیت را می‌بینی که افراد پست از ترس نفوذ کلام آن‌ها، در تحقیر آن‌ها می‌کوشند، می‌بینی که هرج و مرج فراوان شده، مردم را می‌بینی که تابع قدرت شده‌اند، نشانه‌های آسمانی را می‌بینی که ظاهر می‌شود ولی در دل مردم اثر نمی‌گذارد، ترك امر به معروف و نهی از منکر و ترك احکام دین را می‌بینی که در میان مردم همگانی شده است، و می‌بینی که قاضی‌ها برخلاف حکم خدا داوري می‌کنند.(1) او هنگامی ظاهر می‌شود که زمین‌های بایر آباد شود و کارهاي خیر ناشناخته گردد.(2) همّ‌وغم مردم به تأمین خواسته‌های شکم و زیرشکم انحصار می‌یابد، دیگر اهمیت نمی‌دهند که آنچه می‌خورند حلال است یا حرام؟ و آنچه رابطه برقرار می‌کنند مشروع است یا نامشروع؟!(3)   📗 1 . بشاره‌الاسلام، ص۲۳، ۴۴و ۱۳۱/📗 منتخب‌الاثر، ص۴۲۸/📗 بحارالانوار، ج۵۲، ص۱۹۳ و ۲۵۶/ 📗الزام‌الناصب، ص۱۸۳ /📗 الامام‌المهدی، ص۲۱۹.   📗2 . الزام‌الناصب، ص۱۸۳/ 📗بحارالانوار، ج۵۲، ص۲۲۸ و ۲۵۸ / بشاره‌الاسلام، ص۴۷ و ۱۲۳. 📗3 . منتخب‌الاثر، ص۴۳۲/ 📗بشاره‌الاسلام، ص۱۳۵/ 📗الزام‌الناصب، ص۱۸۴ / 📗بحارالانوار، ج۵۲، ص۲۶۰. 📗اکسیر مهدویت:العبد حسین رزاقی ، ص309 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
حضرت ولیّ امر . بقیه الله الاعظم (عجل الله فرجه وسلام الله علیه) فرمودند: کسی با ما ، در رابطه با مقام ولایت و امامت مشاجره و منازعه نمی‌کند ؛ مگر آنکه ستمگر و معصیت کار باشد. همچنین کسی مدّعی ولایت و خلافت نمی‌شود ، مگر کسی که منکر و کافر باشد. 📕الزام الناصب: ج ۱ ، ص ۳۸۷. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
ابن ابی الحدید از علمای سنی معتزله در باب امیرالمومنین مولانا و سیدنا علی سلام الله علیه میگوید: چه بگویم درباره مردی که اهل ذمه با آنکه اسلام را نپذیرفته اند به او مهر می ورزند،فیلسوفان با آنکه میانه ای با اهل دین ندارند بزرگش می شمارند،شاهان روم وفرنگ شمایل اورا در کنیسه ها وپرستشگاههای خود نقش می کنند،وشاهان ترک ودیلم عکس اورا بر شمشیرهای خود حک می نمایند. وچه گویم درباره مردی که دشمنانش وستیزه گانش نیز سربه آستانش فضائلش فروآورند وانکار مناقب وکتمان فضائل او را برنتابیدند،زیرا که دانستی بنی امیه برحکومت اسلامی درشرق وغرب زمین چیره شدند وبه هر نیرنگی در خاموشی ساختن نور او کوشیدند،وحقایق را علیه اوتحریف نمودند،عیبهایی برای او تراشیدند،اورا برسر منبرها لعن کردند،مداحان اوراتهدید بلکه حبس کردند وکشتند،از نقل روایتی که حاوی فضل او ومایه بلند آوازگی اومی شد جلوگیری نمودندتا آنجا که اجازه ندادند نام اورا بر کسی نهند،اما این ترفندها جز بر والایی وسربلندی او نیفزود،همچون مشک که هرچه برآن سرپوش نهندبویش بپیچد،وبسان خورشید که باکف دست نتوان آن چهره را پوشاند،وچون روز روشن که اگر چشم از آن فروبندی دیدگان بسیاری آن را می بیند. وچه بگویم درباره مردی که همه فضیلتها بدوانتساب برد،وهرفرقه ای بدو منتهی می شود،وهرگروهی اورا به خود منتسب می دارند،پس او رئیس وسرچشمه وسالار همه فضیلتها ست. 📕شرح نهج البلاغه ج1 ص 17 و29 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
امام صادق سلام الله علیه و آله فرمود: (فی امواج البحر) اراده فرموده است آن حضرت ازآنچه در دوره غیبت قائم (عجل الله فرجه وسلام الله علیه )به شیعیان رو میدهد از موجهای فتنه های گمراه کننده وبه هول وبیم اندازنده وشعبه شعبه شدن مذهبهای باطله ی سرگردان کننده و بلند شدن پرچمهای به شبهه اندازنده که صاحبان آنها ادعای (قائمیت وامامت)کننداز آل ابی طالب وخروج کنندگان از ایشان برای جاه طلبی و وسایل عیش دنیوی فراهم کردن در هر زمانی. واز فرمایشات حضرت که فرموده است: (رایه مشتبهه)(پرچم شبهه ناک) چنین برمی آید که صاحبان آنها از فروع شجره رسالت و ولایت باشند که قیام کنند امر آنها بر مردم مشتبه شودبواسطه نسبت آنها که از دودمان رسالت اند وضعفای شیعه چنین گمان کنند که ایشان برحق اند وهمچنین غیر شیعیان وحال آن که چنین نیست وخداونددر مدت کوتاهی رگ حیات آنها را قطع کند ونفوس کسانی که اهلیت این مقام را ندارند تلف ونابودمیکند. وهمچنین نفوس پیروان ایشان را که به مظنه و شک و تردید به آنها گرویده اند واگرچهار صباحی هم به آنها مهلت داده شود برای بروز دادن باطنهای ایشان وتابعین ایشان وتمام کردن جولان های ایشان است وبرای شناخته شدن مومنین ثابت الایمان است که خدا آنها را در وقوع فتنه ها ثابت داشته وثابت می دارد که دنبال دعوتهاومذهب های باطله واختلاف اقوال وتشتت رای های ایشان نرود، مومنین ثابت الایمان آب را از سراب تمیز داده ،فریب هرشیادی را نمیخورند. 📓غیبت نعمانی ص153و154 📓نوائب ج3ص57و58 📓بحارج51ص147ح18 اللهم عجـــل لولیک الفـــرج
🔴 قَالَ آيَةُ اَللهِ اَلْعُظْمَى اَلْإِمَامُ اَلصَّادِقُ صَلَوَاتُ اَللهِ عَلَيْهِ : من وَجَدَ بَردَ حُبِّنا عَلي قَلبِهِ، فَليَكثُرِ الدُّعاءَ لاُمِّهِ فَاِنَّها لَن تخَُن اَبَاهُ. 🟠 حضرت آیت الله و حجت الله امام صادق صلوات الله علیه می فرمایند : هرکس خنکی محبت ما را در دلش بیابد ؛ باید زیاد برای مادرش دعا کند چون به پدرش خیانت نکرده. 📚من لا یحضره الفقیه جلد3 صفحه 493 📚بشاره المصطفي لشيعه المرتضي، ص 9
در اعلام الدین دیلمی از کتاب فرج الکروب از امام صادق علیه‌السلام در تفسیر ﴿فَلَا اقْتَحَمَ الْعَقَبَةَ﴾ نقل شده که فرمود:  کسانی که با فضل و عنایت خداوند به ولایت ما رسیده‌اند از عقبه عبور می‌کنند و آن عقبه ما می‌باشیم که هر کسی از آن بگذرد رهائی پیدا می‌کند.(1) امام صادق علیه‌السلام فرمودند: «نَحْنُ الْعَقَبَه فَلَا یَصْعَدُ إِلَیْنَا إِلَّا مَنْ کَانَ مِنَّا»، «ما عقبه و گردنه هستیم به‌جانب ما بالا نمی‌رود، مگر کسی که از ما باشد».(2) امام صادق علیه‌السلام فرمودند: هر کسی ولایت ما را قبول کند از گردنه گذشته است ما آن عقبه‌ای هستیم که هر کسی از آن بگذرد نجات یافته است سپس فرمود: آرام بگیر حرفی برایت بگویم که برایت از دنیا و هر چه در آن باشد بهتر است خدای تعالی می‌فرماید فک رقبه؟ یعنی خدای تعالی با ولایت ما، رقاب شما را از آتش آزاد کرده است،، و شما برگزیده خدای تعالی هستید و اگر کسی از شما در روز قیامت به‌اندازه ریگ‌های بیابانی گناه بیاورد ما در باره‌اش در پیشگاه خدای تعالی شفاعت می‌کنیم، پس به شما مژده باد « فِی الْحَیاةِ الدُّنْیا وَفِی الْآخِرَةِ لَا تَبْدِیلَ لِکلِمَاتِ اللَّهِ ذَٰلِک هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ»،(3) «در زندگی دنیا و آخرت، کلمات الهی عوض نشوند و آن سعادت بزرگی می‌باشد».(4)   📗شرح زیارت جامعه کبیره، خزان العلم، حسین رزاقی.ج۳، ص۲۹۸ 📔1 . بحارالأنوار، ج۲۷، ص۱۲۵/  📔أعلام الدین، ص۴۵۵ 📔2 . بحارالأنوار، ج۲۴، ص۲۸۱/ 📔 تأویل الآیات الظاهره، ص۷۷۲/ 📔 فرات الکوفی، ص۵۵۸ 📗3 . یونس/ 64 📔4 . اعلام الدین فی صفات المومنین، ص۴۵۵/📔 بحارالانوار، ج۲۷، ص۱۲۵/  📔مستدرک سفینه البحار، ج۷، ص۲۹۷. اللهم عجـــل لولیک الفـــرج