eitaa logo
این عمّار
872 دنبال‌کننده
12هزار عکس
6.8هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💢اینفانتینو، رییس فيفا در نشست خبری دوحه از واژه جعلی «خ.ل.ی.ج» به جای «خلیج فارس» استفاده کرد؛ الان اون بزرگوارانی که فیفا رو برای تحریم تیم ملی ایران صدا میزدند، رگ غیرتشون بیرون نزده؟ برای این توهین به تاریخ ملی ما چه کسی رو صدا میزنید؟ یک حرفی، نظری، نقلی چیزی!
رئیسی: دست مافیای تجهیزات پزشکی و دارویی را قطع خواهیم کرد 🔹مافیایی که در تجهیزات پزشکی و دارویی وجود دارد قوی‌ترین مافیاست‌ اما دولت سیزدهم دست عناصر مافیایی را از این حوزه کوتاه خواهد کرد. 🔹نباید تسلیم کسانی شویم که نمی‌خواهند حاصل تلاش دانشمندان ایرانی به دنیا عرضه شود؛ باید این فضا را بشکنیم و با قدرت پیش برویم.
🔴🔵 حمله به صندوق رای ◽️◽️ایادی استعمار در برابر مردم ❗جلوگیری از استقرار مردمسالاری، یکی از سیاست‌های مهم استعماری سلطه‌گران غربی مدعی دموکراسی بوده است که این حربه با تحریک ایادی نفوذی دنبال شده است. ❗ با پیروزی انقلاب اسلامی همه توان ایادی وابسته به اجنبی برای جلوگیری از برگزاری در ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ قرار گرفت و بخشی از گروهک‌های وابسته، همه‌پرسی را برگزیدند و در برخی شهرها به صندوق‌های رای حمله کردند! ‼️دکتر صادق طباطبايي - از مسئولان برگزاری رفراندوم در دولت بازرگان - مي‌گويد: «ما يک پل ارتباطي بين مراکز استانها و شهرهاي بزرگ برقرار کرديم و با هواپيما و هلي‌کوپتر و خيلي‌ جاها با قاطر برگه‌ها را به جاهايي که نرسيده بود رسانديم... گزارش‌هايي مي‌رسيد که گروه‌هاي ضدانقلاب و اقداماتي کرده بودند و برگه‌ها را از بين برده بودند. متأسفانه علي‌رغم تدابير امنيتي در و و و و نگذاشتند رفراندوم برگزار شود. حتي به اتومبيل هيات حسن نيت و نمايندگان آقاي هم حمله کردند ... يادم هست در حالي که نتايج آراء را از نقاط مختلف دريافت مي‌کرديم، اطلاع دادند که چريک‌هاي فدايي يا عده‌اي مسلح قصد دارند به ستاد انتخابات حمله کنند. عده‌اي از کارکنان ترسيده بودند...» 📚 منبع: خاطرات سیاسی - اجتماعی دکتر صادق طباطبایی، ج ۳، ص ۳۰۴ 🌐 شناخت سیاست‌ها و راهبردهای استعماری غرب در
🔺روحانی به دیدارِ نوروزیِ آذری جهرمی رفته است 🔹فارغ از نکات و پیام‌های مهم این دیدار، روحانی بُردِ در انتخاباتِ سالِ ۱۳۹۶ را مدیون جهرمی است. قبل از انتخابات آن سال جهرمی در یک سیستم اطلاعاتی مسئول پرونده تلگرام بود و با در اختیار گرفتن کامل این پلتفورم مثلا روسی برای شیخ حسن، انتخابات را _به اضافه "برجام"_ برای روحانی اصطلاحا درآورد. شیرینی او هم شد کرسی وزارت ارتباطات( با آن سوابق مشعشع تحصیلی) 🔹حال در دوره جدید زارع پورِ بیچاره چوب کم کاری جهرمی را در توسعه زیرساخت‌ها را می‌خورد و اینقدر تیم اطلاع رسانی و روابط عمومی ضعیفی دارد (برعکس سوپرارتش سایبری جهرمی) که نمی‌تواند حرف یومیه خود را بگوید و از خود دفاع کند! مثبت شدن نسبی فضا در مورد برخی از اعضای کابینه حسن روحانی و برخی اقداماتِ او بیش از اینکه ریشه در کارنامه این افراد داشته باشد، به بازتاب رسانه‌ای اقداماتِ مدیرانِ فعلی برمی‌گردد!
۱۲ فروردین؛ اولین پیروزی جمهور مردم بر دیکتاتوری لیبرال‌ها یادداشت سید یاسر جبرائیلی: 🔹دوازدهم فروردین ماه ۱۳۵۸، یک نقطه درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است که اهمیت آن چه بسا از سرنگونی رژیم پهلوی در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بیشتر باشد. 🔹اگر ۲۲ بهمن‌ماه رژیم طاغوت سرنگون شد، ۱۲ فروردین‌ماه نظام اسلامی تاسیس شد؛ و تامل و تدبر در تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد این تاسیس مبارک، مسیر همواری نبوده است. 🔹جریان لیبرال در ایران که پیش از سرنگونی رژیم پهلوی در پی حفظ سلطنت بود، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز همه همّ خود را مصروف جلوگیری از تاسیس یک نظام اسلامی کرد و در این مسیر هیچ ابایی نداشت که خواسته خود را بر جمهور مردم تحمیل کند؛ اما به فضل خدای متعال، انقلاب اسلامی با رای ملت به جمهوری اسلامی از سرقت لیبرال‌ها در امان ماند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📱کلیپ | بعد گذشت ۴۳ سال چرا آری به جمهوری اسلامی؟ 🇮🇷از نظام اسلامی صریح و بدون تقیه دفاع کنید. 🌷امام خامنه ای (مدظله العالی)
بیانیه بازیگران زن ایرانی علیه آزارگران جنسی 🔹بسیاری از زنان سینماگر ایرانی همچون نیکی کریمی، هدیه تهرانی و پوران درخشنده در اعتراض به خشونت و آزارگری بر زنان در محیط سینما بیانیه صادر کردند و تشکیل کمیته‌ای مستقل در خانه سینما برای رسیدگی به این روایت‌ها را خواستار شدند. 🔹در این بیانیه آمده:« هر فرد صاحبت‌ قدرت و شهرت در سازوکار سینمای ایران از موقعیت خود برای قلدری، تهدید، توهین، تحقیر و تعرض به زنان بهره‌برداری می‌کند. بی‌آنکه نهادهای قانونی، خانه سینما، سینماگران و منتقدان آن‌ها را وادار به پاسخگویی و پذیرش مسئولیت کارشان کنند. 🔹ما زنان دست‌اندرکار سینما اعلام می‌کنیم هرگونه خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی در محیط کار از نظر ما محکوم است و برای توقف آن خواستار عواقب قانونی جدی برای متخلفین هستیم».
🇮🇷 📝 | اذعان گانتس به‌ناتوانی در برابر عملیات‌های شهادت‌طلبانه 🍃🌹🍃 🔻 وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: سخت است بتوان فردی را که در یک لحظه سلاح سرد به دست می‌گیرد و تصمیم به اجرای عملیات مقاومتی می‌گیرد، شناسایی کرد. 🔹 نظامیان هر ماه ده‌ها عملیات را خنثی می‌کنند. رژیم‌صهیونیستی روزهایی سخت و تراژدیک را پشت‌سر می‌گذارد. 🔺 روزهای بسیار سختی در پیش است و نهادهای امنیتی اسرائیلی باید با هم برای خنثی‌کردن عملیات‌های آتی همکاری کنند. | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍گوشه ای از شجاعت نیروهای یمنی مقابل مزدوران آل‌سعود حتی در هنگام اسارت! 🔻در این ویدئو شجاعت ستودنی رزمنده اسیر یمنی در برابر مزدوران ارتش آل‌سعود را مشاهده می کنید. 🔹من یمنی هستم همان کسانی که با گذشت ۱۰۰ سال از خروج آخرین اشغالگر بریتانیایی باز هم هرسال جشن آزادی و استقلال می‌گیرم، آیا می‌خواهی من را بشناسی به پایگاه‌ها و مقرهای‌تان که میلیون‌ها دلار قیمت داشتند و توسط ما نابود شده‌اند سر بزن! آنجا میتوانی من را بشناسی؛ من یمنی هستم و شما قدرت خدایی را که انکار می‌کنید از جانب ما درک کردید. 🔻ترجمه بخشی از مکالمه این اسیر یمنی مقابل مزدوران سعودی: -سرباز سعودی: اگر صحبت کنی تو را میکُشم! +مجاهد یمنی: زود باش و شلیک کن و جانم را که امانت خداوند است، بِستان ! --صدایت را بلند نکن ! +در خانه ام صدایم را بلند میکنم ، زیرا که میخواهم مرا بشناسی! --فرمانده، اجازه بده تا خلاصش کنم! +خلاصم کنم... میخواهم که به من شلیک کنی، یالا... زود باش...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
2dangeh: جشنواره ملی سرود فجر به مرحله جذاب رقابت مردمی رسید. تیزر نحوه انتخاب گروه سرود مورد علاقه خود مراجعه به لینک زیر: https://festivalsorood.telewebion.com 🔰https://eitaa.com/roshana_zanjan 🔰https://rubika.ir/roshana_zanjan
شهید سیدمرتضی : سربازان (عج) از هیچ چیز جز گناهان‌شان نمی‌ترسند
🇮🇷 📝 | مهمترین محورهای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان - ۱۱ فروردین 🍃🌹🍃 1⃣ برجسته سازی شرط آمریکا درباره عدم انتقام و ضرورت انگاری عقب نشینی یا انعطاف پذیری برای به نتیجه رساندن احیای ، توجیه تحریم‌های تازه وزارت خزانه داری امریکا علیه ایران به بهانه مقابله موشکی انصارا... یمن علیه رژیم آل سعود و امارات و حمله موشکی به مواضع موساد در 2⃣ تلاش برای دامن زدن به نافرمانی مدنی در قالب تحریم تماشای فوتبال از سوی مردان و تحریک به تحریم فوتبال ایران در عرصه بین المللی به بهانه حواشی بازی ایران و لبنان در مشهد 3⃣ بازتاب هشدار سردار سلامی فرمانده سپاه به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس درباره همکاری و روابط شان با رژیم صهیونیستی
بودن 13فروردین⁉️ ✅براساس بررسی های علمی، روز 13فروردین نسبت به مردمان امروزی نحس نیست. ❌نحوست عرضی ایام برای مردمانی است که برای شان در آن روز،حوادث ناگواری رخ داده است. مثل کشتار ایرانیان در13فروردین در عصر خشایار شاه توسط یهودیان ، با نفوذ به دربار ایران از طریق استر(دختر جوان و زیبای یهودی). 🌹سیزدهم فروردین روز طبیعت مبارک🌹 ✍علی اکبر صیدی
🔴استقبال انصارالله از اعلام آتش‌بس دو ماهه در یمن 🔹محمد عبدالسلام سخنگوی انصارالله: ما از اعلامیه سفیر سازمان ملل در یمن مبنی بر آتش بس بشردوستانه تحت نظارت سازمان ملل متحد برای مدت دو ماه استقبال می‌کنیم؛ بر اساس این اعلامیه به مدت دو ماه عملیات نظامی متوقف شده و فرودگاه صنعاء برای پذیرش تعدادی از پروازها و بندر الحدیده برای پذیرش کشتی های حامل مشتقات نفتی بازگشایی می‌شوند... ➕ درحالیکه دنیا درهیاهوی غرق است، توانست شروط خود را برای یک آتش بس ۲ ماهه به ائتلاف متجاوز تحمیل کند؛ بحران جنگ روسیه و اوکراین، تحریم نفت روسیه، اولتیماتوم عملی انصارالله و حمله اخیرش به تاسیسات نفتی در بندر جده (باوجود استقرار همه گونه تجهیزات ضدموشک و پهپاد) باعث شد تا طرف سعودی مجبور به تسلیم شود!
💢چین: ناتو باید همان ۳۱ سال پیش منحل می‌شد 🔹«ژائو لی‌جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین: ناتو به عنوان محصول جنگ سرد، باید همان زمان که اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید، به تاریخ می‌پیوست. 🔹ناتو چندین دهه به سمت شرق در اروپا گسترش یافت و این برخلاف وعده‌های داده شده به سران شوروی بود. این امر روسیه را گام به گام به یک گوشه سوق داد و در نهایت، ناتو از طرف آمریکا آغازگر و بزرگ‌ترین مروج بحران اوکراین بود.
🇩🇰🇩🇰 ❌ غارت چای هند و ثروت دانمارک ❗شبه قاره هند سالیان متمادی تحت اشغال و تجاوز اشغالگران اروپایی بوده است. شاید کمتر شنیده باشید که در کنار پرتغالی‌ها، انگلیسی‌ها، هلندی‌ها، فرانسوی‌ها، سوئدی‌ها، دانمارکی‌ها هم گوشه‌ای از این سرزمین را برای مدتی اشغال کرده بودند! ❗دانمارکی‌ها برای آنکه از مسابقه برای جا نمانند، (به دانمارکی: Ostindisk Kompagn) را که یک شرکت استعماری به ظاهر تجاری بود در ۱۷ مه ۱۶۱۶ راه‌اندازی کردند. این کمپانی توسط "کریستین چهارم" پادشاه دانمارک تأسیس شد و هدف اصلی‌اش غارت شبه قاره هند بود و کشتی‌های نظامی متعددی در اختیار داشتند که از این کمپانی به ظاهر تجاری حمایت می‌کردند. ❗ در اوایل سده هجدهم میلادی، این کمپانی توانست با تسلط بر تجارت چای هندوستان، سود بسیار زیادی حتی بیش از رقیب بریتانیانی‌اش بدست آورد و به نوعی انحصار این کالا را در اختیار خود قرار دهد! 📍🖇 پیوست: طبق اعلام اندیشکده Legatum در سال ۲۰۲۱، دانمارک در صدر جدول برخورداری از رفاه شهروندان دنیا قرار دارد و هند در رتبه ۱۰۱ ام!تصویر بالا، قلعه نظامی دانمارکی‌ها در هند را نشان می‌دهد که در سال ۱۶۲۰ ساخته شده است.
🇮🇷 📝 | پاتک روسیه به آمریکا و ناتو 🍃🌹🍃 🔻 ابتکار عمل کرملین در جنگ ترکیبی و مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا و ناتو، غرب را در شرایط کیش و مات در شطرنج روسی قرار می‌دهد. 🔹 روس‌ها با جایگزینی روبل به جای دلار در معاملات انرژی، از یک سو ارزش پول ملی خود را حفظ کردند و از سوی دیگر با وادار نمودن کشورهای متقاضی انرژی به گشایش حساب در نزد بانک ملی روسیه، مانع از بلوکه شدن درآمد ناشی از فروش انرژی در خارج از کشور می‌شوند. روسیه با طولانی کردن عملیات ویژه نظامی خود در اوکراین، بهای نفت خام و حامل‌های انرژی را بالا نگه داشته و عملا درآمد خود را نیز حفظ می‌کنند. ابتکار عمل روسیه در ارتقاء و توسعه همکاری اقتصادی با کشورهای دوست، به ویژه در منطقه کشورهای شانگهای، بخش مهمی از بازار این کشورها را به روی غرب مسدود می‌سازد. 🔸 روسیه تحریم سوئیفت‌ را با ایجاد سوئیفت جداگانه با شرکای تجاری خود پاسخ داد. تجارت با ارزی غیر از دلار با چین، هند، ایران و... به بی اعتبار شدن تحریم‌ها کمک خواهد کرد و آغازی بر پایان سیادت دلار در تجارت جهانی خواهد شد. کشورهای اروپایی با تحریک آمریکا و بدون محاسبه، آسمان خود را به روی روسیه بستند. اقدام مسکو برای بستن آسمان خود به روی کشورهای تحریم کننده، شرکت‌های هواپیمایی را متضرر و به زیان‌دهی نزدیک کرده است. در چنین شرایطی یورو استات نرخ تورم سالانه در کشورهای حوزه یورو را ۷/۵% اعلام کرد. این نرخ تورم در منطقه یورو از سال ۱۹۹۷ بدین سو بی‌سابقه بوده است. 🔺 این‌ها بخشی از پاتک روسیه در جنگ ترکیبی به جنگ اقتصادی غرب است. آمریکا و باید در آینده خود را آماده پاتک‌های دیگر کرملین در موضوع عرضه محصولات کشاورزی و پیامدهای ناشی از تورم و رکود نمایند. ✍️دکتر رضا سراج |
🔶شیوه های جنگ نرم در حوزه 1️⃣وارونه جلوه دادن امور () ✅به استناد، آیه 48 سوره توبه، یکی از برنامه‌های دشمنان ، وارونه جلوه دادن امور (آدرس غلط دادن و تحریف حقایق) است: «قَلَّبُواْ لَكَ الْأُمُورَ حَتىَ‏ جَاءَ الْحَقُّ وَ ظَهَرَ أَمْرُ اللَّهِ؛ كارها را بر تو دگرگون ساختند (و به هم ريختند) تا آن كه حق فرا رسيد و فرمان خدا آشكار گشت (و پيروز شديد) (سوره توبه، آیه 48). ◀️یک عینی ✅سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، طبق اصل 150 قانون اساسی و ماده‌های یکم و دهم اساس‌نامۀ این نهاد (با تائید مجلس)، در عرصه های مختلف، در نگهبانی از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن می کوشد و جانفشانی می کند و... ❌در مقابلِ این‌همه خدماتِ نهاد انقلابی سپاه پاسداران، عده‌ای منافق، سپاه را دولتی در سایه خوانده، کوتاهی‌های برخی مسئولین غرب‌گرا را به گردن سپاه می‌اندازند! و از هر شیوه ای برای تخریب این نهاد خدوم، بهره می جویند! گروهی ناآشنا به مسائل (سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی و...) نیز باکمال تأسف، با آنان همراهی می‌کنند! ✍️علی اکبر صیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کشف ضدهوایی قاچاق و انواع سلاح‌های سنگین که از افغانستان وارد ایران شده بودند! / آیا توطئه شلیک به هواپیمای مسافربری مطرح بوده است؟ 🔹محموله بزرگی از سلاح‌های سنگین که از مرز افغانستان وارد شده بود در کرمان کشف شد 🔸پی‌نوشت: آیا سرویس‌های اطلاعاتی غربی به دنبال سرنگونی هواپیمای مسافربری بوده‌اند تا بتوانند بدین وسیله با مقصر اعلام کردن پدافند خودی یک بحران جدی دیگر برای کشورمان ایجاد کنند؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 اسناد مکتوب روسیه درباره آزمایشگاه‌های اوکراین 🔻معاون نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: از شروع عملیات نظامی این کشور، بیست آزمایشگاه بیولوژیک در اوکراین تعطیل شده است. ✅بصیرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥| وقتی به آمریکا گل زدیم خواب از سرم رفت 🍃🌹🍃 🌺 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: شبی که بازی ایران و آمریکا بود، بازی را نگاه کردم البته تصمیم نداشتم بازی را ببینیم چون دیروقت بود و وقت خواب من بود لکن همان طور که نشسته بودم تلویزیون را روشن کردم و با گل آقای استیلی مواجه شدم که خواب از سرم رفت و تا آخر بازی را تماشا کردم.
🇮🇷 📝 | خبرهای کوتاه از اوضاع پاکستان 🍃🌹🍃 1⃣ عمران‌خان نخست‌وزیر پاکستان گفت: آمریکایی‌ها می‌خواهند مخالفان دولت پاکستان را به قدرت برسانند و با استفاده از پول، ملت این کشور را به بردگی بکشند. 2⃣ مجلس پاکستان طرح عدم رأی اعتماد به عمران خان نخست‌وزیر این کشور را رد و لغو کرد. | |
🇮🇷ایران؛ رتبه اول ذخایر نفت و گاز در جهان 🎤مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ایران دارای ثروت عظیم زیرزمینی شامل ذخایر نفت و گاز و میعانات گازی است، گفت: «از نظر نفت و گاز در رتبه نخست جهان قرار داریم و این اقتدار اقتصادی و جزو مؤلفه‌های قدرت و اقتدار اقتصادی کشورمان است». خجسته مهر اضافه کرد: «با این شرایطی که داریم و با این شیوه‌ای که در حال تولید هستیم حداقل یک قرن دیگر می‌توانیم نفت و گاز را تولید کنیم».