eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍حاج محمود کریمی: حاضرم همه روضه‌هایم را بدهم یک سلام فرمانده این بچه‌ها را بگیرم 🔹حاج «محمود کریمی» مداح اهل بیت علیهم السلام در شب شهادت امام صادق سلام الله علیه در هیئت رایة العباس سلام الله علیه درباره سرود صحبت کرد.
بازی های بچگانه ذلت طلبان با امنیت و اقتدار کشور فری‌بیکن جزئیات ملاقات جان کری و ظریف را فاش کرد: درد دل ظریف با جان کری: محبوبیت من کم شده و محبوبیت حاج قاسم به ۸۰ درصد رسیده است/ دیگر مردم ایران مقاومت را ترجیح می‌دهند/ ماجرای گفت‌وگوهای منطقه‌ای ظریف در قلب آمریکا.... رجانیوز
زهرا امیرابراهیمی دیروز برنده بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن شد فیلمی که ایشون بازی کرده اسمش عنکبوت مقدسه که درباره قتل‌های زنجیره‌ای سعید حنایی در مشهد در دهه ۸۰ه نکته ماجرا پوستر فیلمه که عکسی هوایی از شهر مشهده و شهر رو مانند شبکه عنکبوتی نشون داده و در مرکز عکس هم حرم امام رضا(ع)ست و زیرش هم نوشته شده عنکبوت مقدس ... علاوه بر این که فضای فیلم به شدت سیاه نمایی ایرانه ، توی تیزر فیلم هم قاتل مدام در حرم امام رضا نشون میده دشمن ما همینجاست ،مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا این همه مرض و سیاه نمایی ایران چرا نباید توی جشنواره کن جایزه بگیره؟
«عنکبوب مقدس» چهره‌ هیولایی از ایرانی‌ها نشان می‌دهد پاسخ «علیزاده» به اظهارات «آذر منصوری»: 🔹خانم آذر منصوری! فیلم «عنکبوب مقدس» چهره‌ای هیولایی نه فقط از جمهوری‌اسلامی، بلکه از اسلام و مردم ایران به غرب نشان می‌دهد. 🔹اسلام را دینی نشان می‌دهد که تحت تاثیر تعلیماتش مردان تبدیل به قاتلان سریالی می‌شوند و مردم ایران را کسانی نشان می‌دهد که این قاتلان سریالی را تشویق می‌کنند و از این قاتلین قهرمان می‌سازند. جایزه‌ گرفتن این فیلم صراحتا بخشی از پازل اسلام‌هراسی و ایران‌ستیزی است.‏ 🔹خانم منصوری! شما در مقام دبیرکل یکی از مهم‌ترین احزاب اصلاح‌طلب نمی‌دانید فیلم‌های‌ این‌چنینی در نهایت در راستای مشروعیت بخشیدن به تحریم‌ها و انزوای ایران عمل می‌کنند؟ واقعا این‌قدر با «ایران‌ستیزی فرهنگی» در غرب که چهل سال قدمت دارد ناآشنایید؟ یا از لج‌بازی سیاسی کنار ایران‌ستیزان ایستاده‌اید؟
وجود ۹۴۷ برج بالای ۱۲ طبقه پرخطر در تهران معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی تهران: 🔹۳۳ هزار و ۲۲۱ ساختمان ناایمن در شهر تهران وجود دارد. 🔹عمده این ساختمان‌های قدیمی هستند و متأسفانه ۹۴۷ برج ناایمن بالای ۱۲ طبقه در بین این ساختمان‌ها وجود دارد. 🔹همچنین بارها اعلام کردیم ۱۲۹ ساختمان بحرانی در تهران داریم که همین الان باید اقدام درباره آن‌ها انجام شود. 🔹مراجع قضائی اجازه اعلام اسامی ساختمان‌های پرخطر را به ما نداده است.
📍این یک است!! ● بی‌بی‌سی فارسی در پنج روز اخیر، ۸۰ پست اینستاگرامی درباره ریزش ساختمان متروپل منتشر کرده است. ● در همین پنج روز، در حمله‌ای مسلحانه به مدرسه‌ای در آمریکا ۲۱ دانش‌آموز و معلم کشته شدند اما بی‌بی‌سی فقط ۲ پست خبری و بدون جزییات منتشر کرده! بدون هیچ عکسی از قربانیان و صحنه جنایت. ● در همین پنج روز، تصادف ساده یک اتوبوس و مسمویت در خوابگاه دانشجویی در تهران تیتر بی‌بی‌سی با ۱۷میلیون فالوئر شده! ایضا آتش‌سوزی در یک کارگاه در تهران! ✖️آمار فوق، صریحا می‌گوید که ما در نه معرض یک تهاجم رسانه‌ای، بلکه در معرض «تجاوز رسانه‌ای» هستیم! ● دیشب فینال لیگ قهرمانان اروپا به علت ورود تماشاگران بدون بلیط لیورپول با ۳۵دقیقه‌ای تاخیر آغاز شد. بازی که صدها میلیون نفر در دنیا چشم انتظار آن بودند و از یک سال پیش مکان و زمان ورزشگاه آن مشخص بود، اما سیستم‌ امنیتی و انتظامی فرانسه نتوانست از ورود تماشاگران بدون بلیط جلوگیری کند! ● یک آبروریزی در مهمترین بازی سال در قلب اروپا! اما بی‌بی‌سی فقط خبر قهرمانی رئال‌مادرید را رفت! ولی درگیری چند تماشاگر در یک بازی دو تیم شهرستانی ایران، می‌تواند در خبر بی‌بی‌سی به یک جدال قومی جلوه کند. الغرض! در دنیا از این دست حوادث روزانه بسیار است. اما بی‌بی‌سی، حتی یک تصادف ساده اتوبوس را به بحرانی اجتماعی و موجی از فروپاشی روحی و روانی در ایران مبدل می‌کند. این یک بنگاه خبری نیست، یک «متجاوز رسانه‌ای»ست برای بحران‌زایی؛ درست مثل آنچه که در ۲۸مرداد ۳۲ در تهران کرد. بایستی در حوادث معترض و مطالبه‌گر مجازات مقصران بود، ایضا هم‌درد قربانیان، اما می‌توان همراه «متجاوز رسانه‌ای» نیز نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍یک صحنه آخرالزمانی از تجمع منتظران ظهور 🔹«سلام فرمانده» کدام تاروپود درونی را به ارتعاش درآورد که چنین فراگیر شد؟ 🔸این سرود بازتاب درک جمعی از تهدیدات دشمنان بشریت و شیاطین است‌. صدای آن فطرت اجتماعی، که انسانها را هنگام خطر گردهم می‌آورد. 🔻اینجا یک حماسه آخرالزمانی است در مقابل فتنه.های آخرالزمانی
بیانیه سازمان سینمایی درباره اقدام ضدایرانی جشنواره کن 🔹امسال در جشنواره فیلم کن شب‌نامه سخیف تصویری که حاصل ذهن مشوش فردی دانمارکی ایرانی‌تبار و برآمده از زر استکبار است و به اعتقادات شیعیان جهان توهین کرده،‎ مورد توجه این جشنواره قرار گرفته است. 🔹این سیاهه‌ی تصویری با تحقیر باورهای آیینی ایرانی اسلامی می‌خواهد مسیری را برود که سلمان رشدی‌ها رفته‌اند. فرانسه و جشنواره فیلم کن باید نسبت به احساسات جریحه‌دارشده شیعیان جهان پاسخگو باشند و این لکه ننگ ضد فرهنگی را از کارنامه خود بزدایند. 🔸گفتنی است در بخشی از تیزر این فیلم، شهر مشهد مانند تار عنکبوتی عنکبوتی نشان داده شده که در مرکز آن حرم امام‌ رضا(ع) قرار دارد و روی تصویر نوشته: عنکبوت مقدس.
انتقاد صریح «آزیتا ترکاشوند» از ترانه علیدوستی ▪️از دریافت دستمزد میلیاردی از تهیه‌کننده اختلاسگر تا رابین‌هودبازی در شبکه‌های خارجی بازیگر سینما: 🔹خانم ترانه علیدوستی هنرمند گرامی با این پز نمی‌شود از درد مردم گفت، نمی‌توان درک کرد دست‌های پینه‌بسته پدری را، نخواهی فهمید رنج مادری را که خود سرپرست خانواده است یعنی چه؟ 🔹مگر می‌شود میلیارد میلیارد دستمزد تهیه‌کننده اختلاسگر را نوش جان کنی و بعد در شبکه‌های خارجی ادای رابین هود را دربیاوری؟ ای بانوی دلاور و شجاع پول دستمزد شهرزاد را به مردمی که مدعی هستی دوست‌شان داری و قلبت برایشان می‌تپد با عشق ببخش، شعار را همه ما بلدیم. 🔹راستی چرا آنجا صدای مردم را نشنیدی؟ چرا نگفتی کمر مردم از تحریم‌ شکسته؟ چرا با یک تسلیت تسلای دل مردم داغ‌دیده آبادن نبودی؟ 🔹البته که حق می‌دهم چرا؟ چون تو تنها یک ایرانی نیستی، تابعیت داری و از آنجا که در وجودت مردم‌دوستی و میهن‌پرستی فریاد می‌زند به هر حال باید هر دو کشورت و مردمت را مراقب باشی و احسن بر تو و وجودت و شرفت!
توبیخ فرار.... و....👆
نکبت بردگی و آروغ آزادگی؟! 🔹پیچیدن غذای گندیده لای زر ورق، نه آن را قابل استفاده می کند و نه بوی بدش را می پوشاند. ♦️فحاشی و توهین به مقدسات یک ملت، ولو لا به لای یک فیلم سینمایی جاسازی شده باشد، نه فقط بوی تعفن را ساطع می کند، بلکه مخاطب را با خبر می سازد که مجموعه تهیه کننده و پشتیبان در غربی، در منطق و استدلال کم آورده که به فحاشی گل درشت متوسل شده است. 🔹مشابه همین فحاشی و عصبانیت را در حمله به یک سرود دهان به دهان چرخیده در میان مردم (سلام فرمانده) شاهد بودیم. آنجا نیز، حجم حمله و ناسزاگویی های مافیای رسانه ای وابسته به غرب، نشان می داد محبوبیت باورهای یک ملت، چگونه می تواند پیاده نظام مستکبران دنیا را دستپاچه کند و به عقده گشایی وا دارد. ♦️اما به تعبیر جناب مولوی، "کِی شود دریا ز پوز سگ نجس- کِی شود خورشید از پف منطمس". محبت و معرفت امام رضا و امام زمان (علیهما السلام)، در جان ملت مومن ما ریشه دارد و قرن به قرن و نسل به نسل، با وجود همه عداوت ها و جنایت های معاندان و تحریف و سانسور حقیقت، منتقل شده است. 🔹این مردم، نسل به نسل، از عمق وجود در محضر اهل بیت علیهم السلام عرض کرده اند "بابی انتم و اُمّی و نفسی و اهلی و مالی. همه عزیزان ما فدای شما باد"؛ و به وقتش هم، جان و مال را فدای پاسداری از این حریم مبارک کرده اند. ♦️اگر نامی از اسلام و ایران باقی است، برکت همین محبتی است که جان و مال پایش فدا شده، تا دوام پیدا کرده و تابناک تر شده است. 🔹بنی سفیان و بنی مروان و بنی عباس و بنی پهلوی و بنی سعود ها در طول تاریخ برای ریشه کنی، یا تحریف و تنقیص دین و اولیای دین جولان داده و قلدر مابی و جنایت کرده اند؛ اما دودمان شان بر باد رفته و این مشعل هدایت، فروزان تر شده است. ♦️آنها با همه جبروت امپراتوری شان، خوراک مار و مور و در تاریخ گم و گور شدند؛ چهار تا و نصفی بازیگر زیر دست و پا که جای خود دارند. 🔹بر بردگان شهرت و شهوت که حاضرند خود و ناموس شان را گرو بگذارند و چند دلار بیشتر بگیرند یا چند ثانیه بیشتر جلو چشم باشند، هیچ حرجی نیست. ♦️اولیای دین فرموده اند "من هانت علیه نفسه، فلا تامن شرّه. از شرّ کسی که خود را حقیر می شمارد (و به خود توهین روا می دارد) ایمن نباش". چون او به خود رحم نکرده و حرمتی برای خود قائل نشده، که حرمت محترمان را نگاه دارد. 🔹بردگان را به آروغ آزادی و الهام بخشی چه کار؟! "بردگان سینمایی" را -که به اعتراف گاه و بیگاه خودشان، جای بردگان را در حرمسرا ها گرفته اند- نباید با "هنرمند" که شان محترمی دارد، اشتباه گرفت. آنها خیلی محترم باشند، در دنیای غرب، به چشم "بازیچه جنسی" و با تاریخ مصرف کاملا کوتاه دست به دست می شوند. ♦️در شرافت (!) برخی جشنواره های غربی همین بس، که کسانی را به عنوان هنرمند تکریم می کنند، که متهم تعرض به بازیگران دیگر هستند. تعفن را لای زرورق هم که پیچیده باشند، همچنان متعفن است. نباید اجازه داد بوی متعفن فاضلاب، مشام مردم را بیازارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اظهارات بسیار جالب و شنیدنی کارشناس ترکیه‌ای: 🔺"بعد از انقلاب ایران، قلعه آمریکا در منطقه فرو ریخت و ایران تنها کشوری است که آمریکا نتوانسته در آن وارد شود!" 💢 کارشناس ترکیه ای در برنامه زنده سیاسی، مسئله این است: 🔺"وجود پایگاه های آمریکا در کشورهای مسلمان نشین اطراف ایران مایه ننگ و ذلت آنهاست؛ ایران بعد از انقلاب کنسولگری اسرائیل را تعطیل و آن را تبدیل به کنسولگری فلسطین کرده و تنها کشور نمونه ای است که اسرائیل را به رسمیت نمی شناسد؛ من به عنوان یک مسلمان از این اقدامات احساس غرور می کنم."
⭕️پوستر | با آل علی هر که درافتاد ، ورافتاد . . . https://eitaa.com/roshana_zanjan https://rubika.ir/roshana_zanjan •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 شرط جایزه گرفتن در جشواره فیلم کن از زبان بهروز افخمی ♨️فیلم های مربوط به ایران باید یک سری دستور العمل داشته باشد دستور عمل هاشون از حوزه‌ی سیاست رد شده و به تخریب شیعه و دین رسیده، و به آدم های کثیف‌تری میرسه .
1_1592319358.pdf
901.5K
⭕️ |مقاله تکنیک های کنش رسانه ای موثر در جنگ روایت ها 📍 مناسب برای شبکه روشنگران فرهنگی https://eitaa.com/roshana_zanjan https://rubika.ir/roshana_zanjan •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
*🔴موج واکنش‌ها به فیلم موهن «عنکبوت مقدس»/شفیعی: این سینما با هزار بار آب توبه هم پاك نمی‌شود!* «محمدرضا شفیعی» تهیه‌کننده سینما در واکنش به فیلم «عنکبوت مقدس»: 🔹چقدر دلگير است نمك خوردن و نمكدان شكستن، آن هم با ولی‌نعمتی كه جز رأفت و مهربانی، كسی از او نديده! 🔹چقدر سخت است كه عنكبوت صفتان بخواهند به مهربان‌ترين مهربانان دهن‌كجی كنند. 🔹چه بد عهدی دارد اين دنيای كمتر از آب دهان بزی! 🔹با هزار بار آب توبه هم پاك نمی‌شود سينمايی كه بخواهد به شما كم‌ادبی كند. وا عجبا كه ما زنده‌ايم
⭕️ وقتی در اعتراضات به حق مردم، دشمن شعار رضاشاه روحت شاد را فریاد میزند یاد این روایت ابوالمجد حجتی می‌افتم: ارتش رضاشاه در رفتاری غیرانسانی، کودکان خردسال روسای ایل‌ها را مجبور میکرد که دار زدن پدرانشان را ببینند و ناظر مرگ پدر باشند!!! رضاشاه روحت شاد شما را یاد چه می‌اندازد؟!
دیدار رئیس‌جمهور تاجیکستان با رهبر معظم انقلاب
رهبر انقلاب: تحریم‌ها باعث شد تا به نیرو‌های داخلی اتکا کنیم امام‌خامنه‌ای در دیدار با رئیس‌جمهور تاجیکستان: 🔹با وجود تحریم‌ها ایران پیشرفتهای خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و اگر تحریم‌ها نبود، این پیشرفتها به دست نمی‌آمد زیرا تحریم‌ها باعث شد تا به نیرو و ظرفیت‌های داخلی خود اتکا کنیم. 🔹تحریم اسلحه قدرتها در مقابل کشورها است. آن چیزی که این اسلحه را از کار می‌اندازد، توجه به نیروها و ظرفیت‌های درونی است. 🔹یکی از عرصه‌های همکاری و هم‌فکری میان ایران و تاجیکستان، مسائل منطقه و بویژه وضعیت افغانستان است. نگرانی‌های ایران و تاجیکستان درباره افغانستان مشترک است و هر دو کشور از گسترش تروریسم و رشد گروههای تکفیری در این کشور نگران هستند. 🔹ما معتقدیم که آقایانی که اکنون در افغانستان برسر کار هستند باید بتوانند با یک حکومت جامع و فراگیر از همه گروه‌ها استفاده کنند. 🔹پهپاد امروز عامل مهمی در امنیت کشورها است.
رهبر انقلاب: ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های دو کشور فراتر از سطح کنونی است امام‌خامنه‌ای در دیداربا رئیس‌جمهور تاجیکستان: 🔹ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف بسیار فراتر از سطح کنونی است و باید با توجه به سیاست دولت ایران مبنی بر تقویت روابط با همسایگان، روابط دو کشور دچار تحول اساسی شود. 🔹انجام این سفر نشان‌دهنده اهتمام دولت برای گسترش روابط با تاجیکستان است و در یک‌سال گذشته نیز سطح روابط افزایش یافته است اما با نقطه مطلوب بسیار فاصله دارد. 🔹برای استفاده از این ظرفیت‌ها و گسترش جدی همکاری‌ها باید کمیسیون مشترک به‌صورت جدی برای همه اسناد امضاء شده برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کند تا به مرحله عملیاتی برسند. 🔹اقلیم متنوع ایران و زمین‌ها و دشت‌های پهناور و پیشرفتهای علمی و فناوری و صنعتی و شرکتهای دانش بنیان در ایران و همچنین آب فراوان و معادن گسترده در تاجیکستان را زمینه‌های ارتقاء همکاری‌های مشترک است.
🇮🇷 🖼 | ایران برای 🍃🌹🍃 | | 🆔 eitaa.com/meyarpb