eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
أَنْ تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْني‏ وَ فُرادي (سبأ۴۶) 🌟صبحانه خبری 🔵 شنیده شدن زمزمه‌های استعفای بایدن اخیرادر آمریکا زمزمه‌های استعفای بایدن شنیده می‌شود. هم رسانه‌ها و هم رقبای سیاسی او می‌گویند بابت دو برابر شدن قیمت بنزین و نحوه خروج از افغانستان و ماجرای اوکراین و بیش از یک میلیون کشته کرونایی، رئیس جمهور باید کنار بکشد. 🔵 شروع پرقدرت ایران در لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی از فصل ۲۰۲۲ لیگ ملت‌های والیبال، به مصاف تیم ملی چین رفت و موفق شد برابر این تیم با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. 🔵 خروج قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل سخنگوی اورژانس: قطار مسافربری مشهد به یزد در محور طبس از ریل خارج شد. در این حادثه ۱۰ نفر فوت کردند و شماری هم مصدوم شدند. حال برخی مصدومان وخیم است.رئیس سازمان امداد و نجات: ۵ واگن از ۷ واگن قطار از ریل خارج شدند. 🔵 جان‌باختگان متروپل به ۴۳ نفر رسید فرماندار ویژه آبادان: تعداد جان‌باختگان حادثه ریزش در ساختمان متروپل آبادان به ۴۳ نفر افزایش یافت.پیکر همه جان‌باختگان پس از شناسایی و تایید پزشکی قانونی و دانشگاه علوم پزشکی آبادان به خانواده‌های آنان تحویل داده شده است 🔵 تغییرات کنکور از زبان عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1401 کنکور به روال قبلی برگزار خواهد شد.60 درصد نتایج کنکور و 40 درصد اثر مثبت سابقه تحصیلی است. سال 1402 و 1403 ، سال دوازدهم 40 درصد سهم پیدا خواهد کرد و 60 درصد به کنکور اختصاص پیدا خواهد کرد و از سال 1404 سابقه تحصیلی 11 ام اضافه خواهد شد و از 1405 تاثیر معدل سه سال دهم، یازدهم و دوازدهم 60 درصد خواهد شد. 🔵 فرهاد مجیدی بین پول و هوادار، پول را انتخاب کرد پیشکسوت استقلال، محمد نوری : فرهاد الان هم که باتجربه‌تر شده مثل دوران جوانی نسنجیده عمل کرد. فرهاد مجیدی از استراماچونی که بالاتر نیست ولی این قهرمانی را به کام هواداران تلخ کرد. اولویت فرهاد باید استقلال می‌بود؛ حتی اگر می‌ترسید سال بعد قهرمان نشود ولی هواداران حمایتش می‌کردند. 🔵 فرافکنی نماینده آمریکا در شورای حکام علیه ایران نماینده آمریکا در شورای حکام آژانس اتمی: ایران باید از درخواست برای لغو تحریم‌های غیرمرتبط با توافق هسته‌ای دست بردارد. ما خواستار بازگشت به توافق هسته‌ای هستیم اما ایران باید تمایل خود را نشان دهد. ایران باید تمام اطلاعات ثبت‌شده در دوربین‌های مداربسته را در اختیار آژانس قرار دهد. 🔵 چه زمانی به جای ۱۱۰ باید با ۱۲۳ تماس گرفت؟ در صورت مشاهده هرگونه کودک آزاری،همسرآزاری و یا فردی که قصد خودکشی دارد به جای تماس با ۱۱۰ با اورژانس اجتماعی ۱۲۳ تماس گرفته شود تا کارشناسان این اورژانس نسبت به رفع این موارد اقدام کنند. ارائه خدمت در اورژانس اجتماعی به دو شکل خودمعرف و ارجاعی و یا به شکل سرپایی و نگهداری است.
♦️ منطقه در یک نگاه 1️⃣ مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق اعلام کرد مذاکرات ایران و عربستان که در بغداد برگزار شد، به مراحل پیشرفته‌ای رسیده است. 2️⃣ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به دعوت وزیر خارجه هند به منظور دیدار با مقامات عالیرتبه این کشور به دهلی نو رفت. 3️⃣ رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد که میانجی‌گر آمریکایی به بیروت سفر خواهد کرد تا در مورد تعیین مرزهای دریایی با سرزمین‌های اشغالی و اختلاف بر سر استخراج گاز از بستر دریا گفت‌وگو کند. 4️⃣ وزارت انرژی و معدن عمان توافق با ایران در خصوص تقسیم سهم دو طرف از میدان گازی مشترک «هنگام» را تکذیب کرد. 5️⃣ منابع خبری سوریه گزارش دادند که بامداد امروز پدافند هوایی این کشور ۸ موشک اسرائیلی را که سعی در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی در منطقه الکسوه داشتند، ساقط کرده است. 6️⃣ «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا، در عمان با مقامات این کشور دیدار و گفت‌و‌گو کرد. 7️⃣ اهالی روستای «حامو» در ریف القامشلی در استان «حسکه» سوریه با کمک ارتش این کشور مانع ورود یک کاروان نظامی آمریکایی به این روستا شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 شهیدی که لحظاتی قبل از شهادتش با خون خود امضا کرد که ما (شهدا) جلوی کسانی که حجابشون رو رعایت نکنن میگیریم
🇮🇷 📝 | پیش‌نویس قطعنامه احتمالی شورای حکام علیه ایران 🍃🌹🍃 🔻متن کامل پیش‌نویس قطعنامه ارائه شده از سوی آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی منتشر شده است. 🔹متن قطعنامه: آژانس از اینکه مسائل پادمانی مرتبط با این سه مکان، به رغم تعامل‌های متعدد بین آژانس و ایران و به دلیل همکاری ناکافی سیستماتیک ایران کماکان حل‌نشده باقی مانده‌اند عمیقاً ابراز نگرانی می‌کند. 🔺آژانس از ایران می‌خواهد تعهدات قانونی خود را به صورت اضطراری اجرا کرده و فوراً پیشنهاد مدیر کل را برای تعامل بیشتر جهت توضیح در خصوص تمامی مسائل پادمانی باقیمانده و حل و فصل آنها اجابت کند.
🇮🇷 📝 | تنها راه ایران خروج از است 🍃🌹🍃 🔻قطعنامه احتمالی شورای حکام علیه ایران، روال قانونی و طبیعی ندارد؛ انتظارات و خواسته‌های طرف مقابل بر اساس اطلاعاتی است که رژیم صهیونیستی در اختیار آنها قرار می‌دهد. 🔹 به همین علت با استناد به ماده ۱۰ معاهده NPT پیشنهاد خروج از این پیمان را دادیم. در ماده ۱۰ تصریح شده «هر دولتی باید حق داشته باشد در اجرای حاکمیت ملی خود درصورتی که احساس کند موارد فوق‌العاده‌ای در رابطه با موضوعات این پیمان منافع حیاتی کشورش را به مخاطره انداخته، از پیمان خارج شود». 🔺 این پیشنهاد با اعتراض شدید روحانی که مسئول مذاکرات هسته‌ای بود روبه‌رو شد اما بعدها خروج از NPT به‌عنوان یکی از گزینه‌ها مطرح شد ولی خیلی زود کنار گذاشته شد. ✍حسین شریعتمداری
🇮🇷 🖼 | انتقام شهید صیاد خدایی گرفته شد 🍃🌹🍃 ❌ اینتل اسکای: ایلاک رون، فرمانده واحد ترور موساد در جریان حمله با پهپاد کامیکازه در اربیل، شمال عراق ترور شد. |
قطع تعدادی از دوربین‌های آژانس در ایران سازمان انرژی اتمی: 🔹ایران تاکنون همکاری‌های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است که متأسفانه آژانس بدون اینکه در نظر داشته باشد که این همکاری‌ها ناشی از حُسن نیت ایران است نه تنها قدردان این همکاری‌ها نبوده بلکه به نوعی آن را وظیفه ایران نیز تلقی کرده است. 🔹به همین دلیل تصمیم گرفته شد از امروز فعالیت‌ دوربین‌های فرا‌پادمانی دستگاه اندازه گیری بر خط سطح غنا OLEM‌و فلومتر آژانس قطع شود که دستور آن به مسئولین مربوطه داده شده است. 🔹البته بیش از ۸۰ درصد از دوربین‌های موجود آژانس دوربین‌های پادمانی هستند که کمافی‌السابق فعالیت این دوربین‌ها ادامه خواهد یافت. 🔸سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران امروز با حضور در یکی از مراکز هسته ای بر قطع فعالیت دو دوربین آژانس نظارت کرد. ✅‌‌ بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
✅کمالوندی: قطع دوربین‌ها اول کار است 🔹سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره توقف فعالیت‌ بعضی از دوربین‌های فراپادمانی: در گذشته هم قرار نبود اطلاعات این‌ دوربین‌ها داده شود اما از امروز این اطلاعات دیگر ضبط هم نمی‌شود. 🔹اقدامات دیگری هم در نظر است و امیدواریم آن‌ها به خودشان بیایند و جواب همکاری ایران را با همکاری بدهند. نمی‌شود ایران همکاری داشته باشد ولی آن‌ها رفتار نامناسبی از خودشان نشان دهند. 🔹۸۰ درصد از دوربین‌های آژانس پادمانی هستند و ما متعهد به پادمان هستیم و آن‌ها کماکان فعالیت خود را انجام می‌دهند. ✅‌‌ بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
✅نکاتی مهم درباره قطع نامه ضدایرانی شورای حکام ✍️برخلاف جوسازی های رسانه ای غرب؛این قطع نامه انتقادی هست و باعث ارسال پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت نمیشود علت صدور قطع نامه هم تحت فشار قرار دادن ایران جهت تن دادن به زیاده خواهی های غرب بوده ولی درظاهر علت صدور این قطع نامه را به دلیل عدم همکاری با آژانس عنوان کرده و انتقاد می‌کند! ➖شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از تهدیدات ایران، قطعنامه کشورهای غربی در مورد ایران را در حالی تصویب کرد که این کشورها پیش از ارایه نهایی، پیشنهادات خود را تعدیل کرده بودند...‌ در هر جهت، این قطعنامه با ۳۰ رای مثبت ۲ رای منفی (روسیه و چین) ۳ رای ممتنع ➖ قطعنامه از سوی آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا ارائه شده بود. ➖قطعنامه از ایران می‌خواهد با آژانس همکاری کامل داشته باشد. قطعنامه از ایران به دلیل توضیح ندادن درباره دلیل وجود اورانیوم در سه تاسیسات اعلام نشده انتقاد کرد! درپایان باید گفت درست است این قطع نامه انتقادی است اما ایران پاسخهای دردناکی را برای آن اماده کرده است جالب اینکه یک مورد ازاین پاسخها امروز قبل از تصویب قطع نامه داده شد👉 گذشت دورانی که ایران کوتاه می امد امروز کوچکترین اقدام علیه ایران با چندبرابر واکنش سخت ودردناک همراه خواهد بود سخت ترین ودرناک ترینش خروج ایران از تعهدات پادمانی ان پی تی خواهد بود که به وقت مقتضی اتفاق خواهد افتاد شاید نگه داشته ایم برای وقتی که پرونده ایران رابه شورای امنیت بردند!!!
روسیه: نصف دنیا به قطعنامه علیه ایران رأی ندادند 🔹اولیانوف: ۲ کشور روسیه و چین به قطعنامه علیه ایران رأی مخالف و ۳ کشور هند، لیبی و پاکستان رأی ممتنع دادند. یعنی کشورهایی که نماینده بیش از نیمی از جمعیت دنیا هستند، از این قطعنامه حمایت نکردند.
حمله پهپادی به نزدیکی کنسول‌گری آمریکا در اربیل 🔹رسانه‌های عراقی خبر دادند که بخش نظامی کنسول‌گری آمریکا در اربیل با یک پهپاد هدف حمله قرار گرفته است. 🔹برخی منابع نیز نوشته‌اند منطقه‌ای ایمن در نزدیکی کنسول‌گری امارات هدف حمله قرار گرفته که از ساختمان کنسولگری آمریکا فاصله دارد. 🔹یک منبع امنیتی کُردی هم از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی فرودگاه اربیل خبر داد.
قطعنامه ضدایرانی به تصویب شورای حکام رسید 🔹شورای حکام آژانس انرژی اتمی قطعنامه‌ای را که ایران را به همکاری نکردن با آژانس متهم می‌کند، تصویب کرد. 🔹این قطعنامه با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف (روسیه و چین) و ۳ رأی ممتنع (هند، لیبی و پاکستان) به تصویب رسید.
ای کاش برخی از مردم ایران می فهمیدند که…👆
بازخوانی اصول امام، راه جلوگیری از تحریف مکتب امام.doc
267.3K
✳️بازخوانی اصول امام، راه جلوگیری از تحریف مکتب امام 🔶واکاوی ابعاد مختلف تحریف مکتب امام(ره) و ضرورت مقابله با آن با رویکرد جهاد تبیین 📌📌
مجموعه عکس نوشته در موضوع های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی قسمت- اول. تهیه و تدوین: علی اکبر صیدی
کمالوندی: قطع دوربین‌ها اول کار است 🔹سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره توقف فعالیت‌ بعضی از دوربین‌های فراپادمانی: در گذشته هم قرار نبود اطلاعات این‌ دوربین‌ها داده شود اما از امروز این اطلاعات دیگر ضبط هم نمی‌شود. 🔹اقدامات دیگری هم در نظر است و امیدواریم آن‌ها به خودشان بیایند و جواب همکاری ایران را با همکاری بدهند. نمی‌شود ایران همکاری داشته باشد ولی آن‌ها رفتار نامناسبی از خودشان نشان دهند. 🔹۸۰ درصد از دوربین‌های آژانس پادمانی هستند و ما متعهد به پادمان هستیم و آن‌ها کماکان فعالیت خود را انجام می‌دهند.