eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 🖼 | انتقام شهید صیاد خدایی گرفته شد 🍃🌹🍃 ❌ اینتل اسکای: ایلاک رون، فرمانده واحد ترور موساد در جریان حمله با پهپاد کامیکازه در اربیل، شمال عراق ترور شد. |
قطع تعدادی از دوربین‌های آژانس در ایران سازمان انرژی اتمی: 🔹ایران تاکنون همکاری‌های گسترده‌ای با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است که متأسفانه آژانس بدون اینکه در نظر داشته باشد که این همکاری‌ها ناشی از حُسن نیت ایران است نه تنها قدردان این همکاری‌ها نبوده بلکه به نوعی آن را وظیفه ایران نیز تلقی کرده است. 🔹به همین دلیل تصمیم گرفته شد از امروز فعالیت‌ دوربین‌های فرا‌پادمانی دستگاه اندازه گیری بر خط سطح غنا OLEM‌و فلومتر آژانس قطع شود که دستور آن به مسئولین مربوطه داده شده است. 🔹البته بیش از ۸۰ درصد از دوربین‌های موجود آژانس دوربین‌های پادمانی هستند که کمافی‌السابق فعالیت این دوربین‌ها ادامه خواهد یافت. 🔸سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران امروز با حضور در یکی از مراکز هسته ای بر قطع فعالیت دو دوربین آژانس نظارت کرد. ✅‌‌ بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
✅کمالوندی: قطع دوربین‌ها اول کار است 🔹سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره توقف فعالیت‌ بعضی از دوربین‌های فراپادمانی: در گذشته هم قرار نبود اطلاعات این‌ دوربین‌ها داده شود اما از امروز این اطلاعات دیگر ضبط هم نمی‌شود. 🔹اقدامات دیگری هم در نظر است و امیدواریم آن‌ها به خودشان بیایند و جواب همکاری ایران را با همکاری بدهند. نمی‌شود ایران همکاری داشته باشد ولی آن‌ها رفتار نامناسبی از خودشان نشان دهند. 🔹۸۰ درصد از دوربین‌های آژانس پادمانی هستند و ما متعهد به پادمان هستیم و آن‌ها کماکان فعالیت خود را انجام می‌دهند. ✅‌‌ بصیرت ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
✅نکاتی مهم درباره قطع نامه ضدایرانی شورای حکام ✍️برخلاف جوسازی های رسانه ای غرب؛این قطع نامه انتقادی هست و باعث ارسال پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت نمیشود علت صدور قطع نامه هم تحت فشار قرار دادن ایران جهت تن دادن به زیاده خواهی های غرب بوده ولی درظاهر علت صدور این قطع نامه را به دلیل عدم همکاری با آژانس عنوان کرده و انتقاد می‌کند! ➖شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از تهدیدات ایران، قطعنامه کشورهای غربی در مورد ایران را در حالی تصویب کرد که این کشورها پیش از ارایه نهایی، پیشنهادات خود را تعدیل کرده بودند...‌ در هر جهت، این قطعنامه با ۳۰ رای مثبت ۲ رای منفی (روسیه و چین) ۳ رای ممتنع ➖ قطعنامه از سوی آلمان، انگلیس، فرانسه و آمریکا ارائه شده بود. ➖قطعنامه از ایران می‌خواهد با آژانس همکاری کامل داشته باشد. قطعنامه از ایران به دلیل توضیح ندادن درباره دلیل وجود اورانیوم در سه تاسیسات اعلام نشده انتقاد کرد! درپایان باید گفت درست است این قطع نامه انتقادی است اما ایران پاسخهای دردناکی را برای آن اماده کرده است جالب اینکه یک مورد ازاین پاسخها امروز قبل از تصویب قطع نامه داده شد👉 گذشت دورانی که ایران کوتاه می امد امروز کوچکترین اقدام علیه ایران با چندبرابر واکنش سخت ودردناک همراه خواهد بود سخت ترین ودرناک ترینش خروج ایران از تعهدات پادمانی ان پی تی خواهد بود که به وقت مقتضی اتفاق خواهد افتاد شاید نگه داشته ایم برای وقتی که پرونده ایران رابه شورای امنیت بردند!!!
روسیه: نصف دنیا به قطعنامه علیه ایران رأی ندادند 🔹اولیانوف: ۲ کشور روسیه و چین به قطعنامه علیه ایران رأی مخالف و ۳ کشور هند، لیبی و پاکستان رأی ممتنع دادند. یعنی کشورهایی که نماینده بیش از نیمی از جمعیت دنیا هستند، از این قطعنامه حمایت نکردند.
حمله پهپادی به نزدیکی کنسول‌گری آمریکا در اربیل 🔹رسانه‌های عراقی خبر دادند که بخش نظامی کنسول‌گری آمریکا در اربیل با یک پهپاد هدف حمله قرار گرفته است. 🔹برخی منابع نیز نوشته‌اند منطقه‌ای ایمن در نزدیکی کنسول‌گری امارات هدف حمله قرار گرفته که از ساختمان کنسولگری آمریکا فاصله دارد. 🔹یک منبع امنیتی کُردی هم از شنیده شدن صدای چند انفجار در نزدیکی فرودگاه اربیل خبر داد.
قطعنامه ضدایرانی به تصویب شورای حکام رسید 🔹شورای حکام آژانس انرژی اتمی قطعنامه‌ای را که ایران را به همکاری نکردن با آژانس متهم می‌کند، تصویب کرد. 🔹این قطعنامه با ۳۰ رأی موافق، ۲ رأی مخالف (روسیه و چین) و ۳ رأی ممتنع (هند، لیبی و پاکستان) به تصویب رسید.
ای کاش برخی از مردم ایران می فهمیدند که…👆
بازخوانی اصول امام، راه جلوگیری از تحریف مکتب امام.doc
267.3K
✳️بازخوانی اصول امام، راه جلوگیری از تحریف مکتب امام 🔶واکاوی ابعاد مختلف تحریف مکتب امام(ره) و ضرورت مقابله با آن با رویکرد جهاد تبیین 📌📌
مجموعه عکس نوشته در موضوع های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی قسمت- اول. تهیه و تدوین: علی اکبر صیدی
کمالوندی: قطع دوربین‌ها اول کار است 🔹سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره توقف فعالیت‌ بعضی از دوربین‌های فراپادمانی: در گذشته هم قرار نبود اطلاعات این‌ دوربین‌ها داده شود اما از امروز این اطلاعات دیگر ضبط هم نمی‌شود. 🔹اقدامات دیگری هم در نظر است و امیدواریم آن‌ها به خودشان بیایند و جواب همکاری ایران را با همکاری بدهند. نمی‌شود ایران همکاری داشته باشد ولی آن‌ها رفتار نامناسبی از خودشان نشان دهند. 🔹۸۰ درصد از دوربین‌های آژانس پادمانی هستند و ما متعهد به پادمان هستیم و آن‌ها کماکان فعالیت خود را انجام می‌دهند.
🔴گروسی: حذف دوربین‌ها از تأسیسات هسته‌ای ایران آغاز شده است/تمامی تجهیزات آژانس حذف خواهد شد 💢مدیرکل آژانس: حذف دوربین‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای ایران امروز آغاز شده است. حذف دوربین‌ها زمان می‌برد و به امور لجستیکی مرتبط است زیرا ما در نقاط مختلف دوربین داریم و این دوربین‌ها در تهران، اصفهان، نطنز و خنداب است. 💢 *ایران همچنان قصد دارد تجهیزات نظارت آنلاین را حذف کند و فلومترها نیز قرار است حذف شود.اساساً تمامی تجهیزات آژانس حذف خواهد شد.*
🔴رهبر انصارالله: موشک‌هایی داریم که فناوری‌ آمریکا در مقابله با آن ناموفق بوده‌اند ▪️اولویت ما در این مرحله مقابله با تجاوز است، زیرا تهدید نظامی همچنان ادامه دارد و دشمنان برای تنش در مرحله آینده مهمات آماده می‌کنند. بخش صنایع نظامی یمن ان‌شاءالله جزء بهترین حوزه‌های صنعتی منطقه خواهد بود. ▪️ما امروز موشک‌هایی با دقت بالا داریم که مسافت‌های بسیار طولانی را طی می‌کند و فناوری‌های آمریکایی در مقابله با آن ناموفق بودند. ▪️عربستان سعودی از تمام دنیا برای دریافت سامانه‌هایی که بتواند موشک‌های ما را سرنگون کند، کمک گرفت تا جایی که کارشان به گدایی از دشمن اسرائیلی رسید. ▪️زمینه‌سازی‌ها ادامه دارد تا اینکه پهپادهای یمنی با اثرگذاری بیشتر و فناوری‌های پیشرفته‌تر به مسافت‌های طولانی‌تری برسد. ▪️اقدامات برای توسعه توانمندی پدافند هوایی ما ادامه دارد و در سال‌های اخیر ملاحظه شد که انواع پهپادهای دشمن را سرنگون کردیم.
رئیسی: با ایران به زبان زور نمی‌توان صحبت کرد  واکنش رئیس‌جمهور به اقدام اخیر غربی‌ها: 🔹ما اساس این کار را با تحریک رژیم صهیونیستی می‌دانیم. 🔹این گونه از قطع‌نامه‌ها و این‌گونه از اقدامات، نه ملت ایران را دچار تردید می‌کند و نه متوقف می‌کند و نه وادار به عقب‌نشینی می‌کند. 🔹این‌ها باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشمارند و باید بدانند ما حرف‌ داریم، استدلال داریم و منطق داریم و این منطق‌مان‌ را به روشنی بیان‌ کردیم. 🔹باید تاکنون این را یاد گرفته باشند که با ایران با زبان زور نمی‌شود سخن گفت.
شمخانی: تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، اقدام متقابل است 🔹دبیر شورای عالی امنیت ملی: تغییر رفتار ⁧ یونان ⁩پس از واکنش مقتدرانه ایران⁩، در کنار ده‌ها تجربه دیگر نشان می‌دهد تنها راه دفاع از حقوق کشور در برابر قلدری، چه در برجام چه در ⁧ آژانس ⁩ و چه در سایر عرصه‌ها، اقدام متقابل است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑فراستی درباره فیلم عنکبوت مقدس: یک بار گفتم اینجا هم می‌گویم؛ این اثر اصلاً فیلم نیست. این یک اثر مفلوک، حقیر و بی‌همه‌چیز و بی‌وطن است. پس غلط کرده که بتواند به امام رضا علیه‌السلام توهین کند. اصلاً در این حد نیست. از این رو این اندازه حساسیت هم نیاز نبود.» تو سگ کی باشی... ⛔️در شأن مقام دولتی نیست که به این جواب بدن!