eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺‏باید تاسف خورد به حال جماعتی که ذهنشان مستعمره زبان شبکه خبیث سعودی اینترنشنال شده است! 🔹من از خود تحقیرهای داخلی میپرسم ؛ آیا ادای احترام‌ ژنرال های عالیرتبه روس به سفیر ایران در مسکو نیر حکم استعمار و حقارت کشور روسیه محسوب میشود؟! ➕ ‏اگر دیدید کسی در برابر زانو زدن ظریف در برابر امیر یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس سکوت کرده بوده اما با دیدن تصویر وزیر نفت کنار سفیر روسیه به یکباره کارشناس زبان بدن شده و هزار جور تفسیر و تاویل راه انداخته تا بگوید عزت مان لگد مال شده، بدانید یکی از این دو را ندارد: سواد شرف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدامات شبه‌تروریستی منافقین در سوئد! 🔹اعضای منافقین خبرنگار و تصویربردار شبکه بین‌المللی پرس‌تی‌وی را که برای پوشش نمایشگاه اسناد جنایات فجیع گروهک تروریستی منافقین در استکهلم حاضر شده بودند را مورد ضرب‌و‌شتم شدید قرار دادند. 🔹شدت اقدامات غیرقانونی منافقین در برخورد با این نمایشگاه در حدی بوده که پلیس سوئد مجبور شده برای حفظ نظم در آن منطقه، تعداد زیادی نیرو را به اطراف این نمایشگاه اعزام نماید.
🔴کلاسهای آموزش بازیگری یا آموزش آغاز روابط نامشروع؟ ⏪ در سینما کلاس بازیگری حامد بهداد چه خبر است!! وقتی در یک کلاس خبری از احترام به حد و حدود روابط شرعی و محرم و نامحرم نیست چگونه میتوان انتظار داشت مردهای همکار بیش از این به حریم این زنان تجاوز نکنند و در حد دست گرفتن متوقف شوند؟؟
♦️ تشدید درگیری در شمال غربی خرسون 🔹 مؤسسه مطالعات جنگ در جدیدترین گزارش از وضعیت اوکراین خبر داده که نیروهای روسیه در پاسخ به ضدحملات اخیر اوکراین، عملیات خود را در شمال غربی استان خرسون تشدید کردند. 🔹 روسیه در کنار تداوم حملات در سورودونتسک، درصدد است تا مواضع نیروهای اوکراینی را دور بزند تا نیازی به عبور از رودخانه سیورسکی نداشته باشد.
🛑وقتی با سند دهن یک اصلاحطلب رو آسفالت میکنن (; تبریز - مشهد با ۴۷ کشته زمان روحانی تهران - مشهد با ۲۵۰ کشته زمان خاتمی چرا اونموقع از بی کفایتی نعره نزدید؟
♦️ رژیم صهیونیستی و مناقشه گازی با لبنان 🔹 اخیراً رژیم صهیونیستی با وارد کردن یک سکوی استخراج گاز از بستر دریا از شرکت انگلیسی-یونانی «انرژین» در نزدیکی مرزهای مورد اختلاف دریایی با لبنان برای بهره برداری از میدان گازی «کاریش» تنش‌های جدیدی ایجاد کرده است. 🔸 لبنان این میدان را در منطقه اقتصادی انحصاری خود می‌داند و مقامات این کشور اقدام اسرائیل را محکوم کرده‌اند. حزب‌الله نیز تهدید کرده که هرگز به اسرائیل اجازه استخراج نفت و گاز در منطقه مورد مناقشه را نمی‌دهد. 🔸 اختلافات لبنان و رژیم صهیونیستی بر سر منطقه مورد مناقشه گازی از چند سال پیش در جریان بوده و مذاکراتی با میانجیگری آمریکا برای رفع این اختلافات وجود داشته که هنوز به نتیجه نرسیده است. 🔸 در حال حاضر دو عامل مذاکرات را با چالش مواجه می‌کند؛ نخست اینکه مرز زمینی در نقطه‌ای که به دریا می‌رسد هنوز به‌طور رسمی مورد توافق قرار نگرفته و توافق در این خصوص برای مشخص کردن مرزهای دریایی لازم است. 🔸 عامل دوم تمایل بیروت برای توافق با سازمان ملل متحد به‌جای اسرائیل برای به رسمیت نشناختن این رژیم است که در سوی مقابل رژیم صهیونیستی به دنبال بهره‌برداری از مذاکرات به‌عنوان ابزاری برای به رسمیت شناخته‌شدن و پیوستن لبنان به روند عادی‌سازی است. 🔸 چند عامل به نظر می‌رسد در تصمیم رژیم صهیونیستی به اقدام اخیر نقش دارد. عامل نخست بحران اوکراین و این محاسبه رژیم صهیونیستی است که با حمایت کشورهای اروپایی می‌تواند خود را به‌عنوان جایگزینی برای بخشی از گاز روسیه معرفی کند. 🔸 عامل دیگر اوضاع داخلی لبنان مخصوصاً در پی برگزاری انتخابات این کشور و این برآورد رژیم صهیونیستی است که لبنان در شرایط کنونی نمی‌تواند به‌صورت مؤثری با اقدام اسرائیل مقابله کند. 🔸 عامل سوم بحران کارکرد کابینه متزلزل رژیم اسرائیلی است. مبادرت به اقدامات جسورانه خارجی درواقع می‌تواند سرپوشی بر این بحران کارکرد برای جلوگیری از فروپاشی کابینه باشد. ✅ اختلاف در حال حاضر در سطح دیپلماتیک باقی مانده، اما امکان حرکت در جهت درگیری نظامی وجود دارد. درصورتی‌که مذاکرات تعیین مرزها به نتیجه نرسد و رژیم صهیونیستی اصرار بر استخراج گاز از منطقه مورد مناقشه داشته باشد چاره‌ای جز مقابله نظامی برای مقاومت لبنان باقی نمی‌ماند.
♦️ قطعنامه جدید شورای حکام علیه ایران 🔹 شب گذشته، شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی طی قطعنامه‌ای ضمن «ابراز نگرانی عمیق از عدم کفایت همکاری ایران» از تهران خواست تا «بدون فوت وقت درخواست‌های آژانس را اجابت کند». 🔸 اشاره به این نکته ضروری است که مذاکرات وین کاملاً مرتبط با مذاکرات با آژانس بوده است. زیرا شورای حکام، طی دو سال گذشته از صدور قطعنامه جدید علیه ایران اجتناب کرد به این امید که احیای توافق هسته‌ای، ایران را وادار به عقب‌نشینی از گام‌های کاهش تعهدات کند. به عبارت دیگر اقدامات آژانس در هماهنگی با کشورهای غربی بوده است. 🔸 اقدام ایران درباره قطع دو دوربین مرتبط با سنجش میزان غنای اورانیوم، می‌تواند ابهام طرف غربی نسبت به اهداف ایران را افزایش دهد. علاوه بر اینکه کاهش نظارت‌های فراپادمانی در برخی سایت‌ها مانند «تسا»ی کرج نیز از دیگر گزینه‌های ایران است. 🔸 تصویب پیش‌نویس ارائه‌شده توسط دولت‌های غربی در کنار سفر دبیرکل آژانس به فلسطین اشغالی و تمجید تل‌آویو از این قطعنامه، به طور آشکار رویکرد سیاسی و غیر فنی آژانس را نشان می‌دهد. این مسأله در حالی است که خراب‌کاری‌ها و اخلال‌گری‌های این رژیم در برنامه هسته‌ای ایران و امتناعش از الحاق به ان‌پی‌تی، هرگز محکومیت جدی از سوی آژانس در پی نداشته است. 🔸 برخی نگران ارسال پرونده از شورای حکام به شورای امنیت هستند. باید متذکر شد که به نظر نمی‌رسد که در مقطع کنونی دولت‌های غربی در صدد ارسال پرونده به شورای امنیت باشند و قطعنامه اخیر را می‌توان تلاشی برای تحت فشار قرار دادن ایران دانست. هر چند در صورت حفظ تنش فعلی روسیه و کشورهای غربی در موضوع اوکراین، این احتمال که روسیه با مواضع این کشورها در ارتباط با ایران همراهی نکند بالا است. 🔸 در شرایط کنونی، تهدید ایران به حذف حافظه دوربین‌ها و تعلیق عضویت در ان‌پی‌تی می‌تواند به مانعی در برابر فعال‌سازی مکانیسم ماشه از سوی اعضای اروپایی توافق هسته‌ای بدل شود. در عین حال که ایران نباید وارد بازی روانی رژیم صهیونیستی شده و تا حد امکان باید از ایجاد اجماع علیه خود جلوگیری کند. 🔁 مطالب مرتبط: ↙️ توافق جدید ایران و آژانس؛ اعتماد شکننده
📷زن مکرون گفته: زنان محجبه باعث ترس بچه ها می‌شوند ▪️تصویر بی حجاب او را در کنار تصویر دختران محجبه اروپایی می‌بینید. ▪️قضاوت با شما کدام ترسناک تره؟
♦️ای کاش، اسرائیل جرات کرده و یک غلطی بکند تا ما او را از روی زمین محو کنیم ▪️محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور: مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرات کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.
💢دنیای آینده دنیای گفتمان هاست و ما باید ژاپن اسلامی بسازیم! مرحوم عمق استراتژی بالایی داشت🤭🤔
🇮🇷 📝 | هلاکت دو افسر در ابوظبی 🍃🌹🍃 🔻منابع خبری از هلاکت دو افسر موساد در ابوظبی را خبر می دهند و کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف کرده است. 🔹مقامات رژیم‌صهیونیستی از شهروندان خود خواستند تا اطلاع ثانوی از سفر به امارات خودداری کنند. 🔸دو افسر ترور شده موساد در ابوظبی از اعضای ارشد این سازمان بودند که مسئولین تدارک یک مقر اختصاصی در ابوظبی برای انجام عملیات های خرابکارانه بر علیه دانشمندان و تاسیسات حساس ایران را برعهده داشتند. | | 🆔 eitaa.com/meyarpb
نیک بدانیم که....👆
فتنه گری مدعیان شیعه(منافقان) در کلام (ع)👆:
🔴خرید کاپشن شهید حاج قاسم سلیمانی 🔹حاج قاسم برای خرید کاپشن به همراه فرزندش به یک فروشگاه در خیابون ولیعصر رفته بود و چهره سردار برای فروشنده آشنا میاد و ازش میپرسه شما سردار سلیمانی نیستید؟ 🔹حاج قاسم میخنده و درجوابش میگه آقای سلیمانی میاد کاپشن بخره؟ فروشنده هم میگه منم تو این موندم. اون که قطعا نمیاد لباس بخره و براش میخرن میبرن. ولی شما خیلی شبیه به آقای سلیمانی هستید. 🔹بعد از اصرار فروشنده و سوالات مکرر، حاج قاسم در جواب میگه بله قاسم سلیمانی برادرمه و بخاطر همین شبیهش هستم.زمانی حاج قاسم کت رو در میاره تا کاپشن نو رو بپوشه و بپسنده، اسلحه‌ای که در کمر حاج قاسم بود رو فروشنده میبینه. فروشنده میگه نه تو خود حاج قاسمی و لو رفتی. فروشنده از اینکه سردار ازش خرید کرده خوشحال میشه و خیلی اصرار میکنه که پول نمیگیرم. حاج قاسم هم در جواب گفته بود اگه پول نگیری نمیخرم و میرم. 🔹فروشنده باورش نمیشد که معروف ترین ژنرال دنیا به همین راحتی بدون محافظ به فروشگاه اون اومده و بین مردم قدم زده.
🔥نوع جدید و پیچیده 🔻عموما در اقدامات تروریستی عادی مانند حذف افراد مهم و یا عملیات‌های خرابکارانه با توجه به استفاده از ابزارهایی مانند اسلحه، بمب و امثال آن، تشخیص اینکه عملیات تروریستی اتفاق افتاده دشوار نیست؛ مانند ترور شهید سلیمانی، انفجار حزب جمهوری اسلامی یا حمله به مجلس و ... 🔻اما در تروریسم نامرئی، افراد مهم طوری حذف می‌شوند که باور پذیری تروریستی بودن آن برای عموم دشوار است و شاید به آسانی مدرک دقیقی هم پیدا نشود. ترور دانشمندان یا هنرمندانی انقلابی مانند آقایان طالب زاده و سلحشور نمونه های آن هستند. 🔻راهبرد خطرناک دشمن در حوادث اخیر، استفاده از در عملیات‌های خرابکارانه و کشتارهای جمعی است. 🔻 در این نوع عملیات ترور دشمن، ابتدا یک هدف فیزیکی مانند ساختمان یا ماشین هواپیما، قطار،کشتی و ... را هدف گیری می کند. 🔻در مرحله بعد نقاط ضعف خطرناک هدف را شناسایی می‌کند و در گام بعدی با اقدام کاملاً نامحسوس یک تغییر جزئی در فرایندهای هدف، فاجعه‌ای بزرگ خلق می‌کند. 🔻در تروریسم نامرئی، پیدا کردن رد عامل ترور، تا حدزیادی ناممکن است بنابراین، عملیات تروریستی انجام شده با این روش، در افکار عمومی یک حادثه عادی ناشی از عوامل کاملا عادی تلقی می شود طبعا باور پذیری تروریستی بودن حادثه و تهیه مدرک برای اثبات به شدت دشوار است. 🔻در نمونه های ساده عملیات خرابکاری تروریسم نامرئی، به عنوان مثال؛ عامل ترور، صرفاً شلنگ گاز را از دستگاه گرمایشی در ساختمان جدا و رها می کند ... و پس مدتی با اتوماتیک عادی یخچال، ساختمان منفجر می شود ولی کارشناسان، علتی به غیر از نشت گاز نمی توانند پیدا کنند!! 🔻به نظر نگارنده، حوادثی مانند هواپیمای اوکراینی از نوع بسیار پیچیده استفاده از تروریسم نامرئی در عملیات خرابکاری بود و به همین دلیل با وجود برخی اطلاعات تحلیلی روشن، کارشناسان و دستگاه قضایی نتوانستند دلایل مثبته عینی، برای تروریستی بودن آن اعلام کنند. 🔻به نظر می رسد، اگر علاوه بر توجه به کوتاهی‌های عمدی و عناصر متخلف و مفاسد، از این زاویه نیز، حوادث دردناک این روزها، مانند متروپل آبادان و قطار یزد، ساختمان کرمانشاه و ... مورد تحلیل و بررسی قرار گیرند؛ نتایج عجیب و مهمی به دست خواهد آمد. 🔻این بدان معنی است که عناصر نفوذی یا مفسد و متخلف که عامل تولید ضعف در ساختارها و ساختمانها هستند، شریک جرم دشمنان در عملیات‌های تروریسم نامرئی هستند.
بیانیه تروئیکای اروپایی درباره برجام 🔹ما- دولت‌های فرانسه، آلمان و انگلیس- از آوریل ۲۰۲۱ به همراه سایر طرف‌های برجام و آمریکا با حسن نیت، به‌صورت فشرده با ایران برای احیای برجام مذاکره کرده‌ایم. 🔹از مارس ۲۰۲۲ توافقی عملی که ایران را به پایبندی به تعهداتش در برجام و ایالات متحده را به توافق برمی‌گرداند بر روی میز قرار گرفته است. 🔹ما از اینکه ایران از این فرصت دیپلماتیک برای به سرانجام رساندن توافق بهره نگرفته متأسفیم. ما از ایران می‌خواهیم الان این کار را انجام بدهد. ما آماده‌ایم توافق را به نتیجه برسانیم. 🔹علی‌رغم این ایران اکنون اقدام به نصب تعداد بیشتری سانتریفیوژ پیشرفته کرده و تصمیم خود مبنی بر اتمام تمامی اقدامات شفافیت‌ساز مرتبط با برجام را به اطلاع آژانس بین‌المللی انرژی اتمی رسانده است. 🔹این، توانایی آژانس اتمی را برای بازگرداندن پیوستگی دانش خود در خصوص بخش‌های کلیدی برنامه هسته‌ای ایران، از جمله در خصوص تولید سانتریفیوژ به خطر می‌اندازد. 🔹ما این اقدامات را و اینکه ایران نگرانی‌های شورای حکام آژانس را (که در قطعنامه‌ای با تأیید اکثریت قاطع مطرح شد) با کاهش بیشتر همکاری‌هایش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پاسخ می‌دهد، محکوم می‌کنیم. 🔹این اقدامات تنها وضعیت را بدتر می‌کنند و تلاش‌های ما برای بازگشت به اجرای کامل برجام را پیچیده می‌کند. چنین اقداماتی علاوه بر این بر تردیدها درباره تعهد ایران به دستیابی به نتایج موفقیت‌آمیز [در مذاکرات] هم می‌افزایند. 🔹ما از ایران می‌خواهیم اجرای پروتکل الحاقی و تمامی تدابیر نظارتی و راستی‌آزمایی مرتبط با برجام را از سر بگیرد، به تنش‌زایی هسته‌ای پایان دهد و فوراً توافقی را که برای احیای برجام بر روی میز است به نتیجه برساند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍هنرمند سوئدی کیکی را به شکل یک زن آفریقایی ساخته است که با هر بار فرو کردن چاقو برای برش، فریادی از درد سر می‌دهد! 🔸نکته جالب آن است که این نماد توحش و استعمار توسط وزیر فرهنگ سوئد افتتاح شد! 🔻غربِ متمدن، غربِ جهان اولی، غربِ نایس، اولین بار کی این این کلاه گشاد رو گذاشت روی سرمون؟
حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سوریه 🔹خبرگزاری سانا: پدافند هوایی سوریه امروز با موشک‌های رژیم صهیونیستی که برخی نقاط جنوب شهر دمشق را مورد هدف قرار داده بودند، مقابله کرده و اکثر این موشک‌ها را ساقط کرده است.
🔺محسن رضایی: ای کاش، اسرائیل جرات کرده و یک غلطی بکند تا ما او را از روی زمین محو کنیم 🔹رضایی، معاون اقتصادی رییس جمهور:مقامات اسراییل تهدید کرده‌اند که فلان طرح که نمی خواهم اسمش را ببرم می‌خواهند اجرایی کنند، ای کاش اسراییل جرات کرده و یک غلطی بکند و بهانه ای به دست ما بدهد تا ما او را از روی زمین محو کنیم.
🌎 خبرهای نسبتا داغ 🔥 1⃣ گروسی: ایران حذف دوربین‌ها را آغاز کرده است مدیرکل آژانس: حذف دوربین‌های آژانس از تأسیسات هسته‌ای ایران امروز آغاز شده است. حذف دوربین‌ها زمان می‌برد و به امور لجستیکی مرتبط است زیرا ما در نقاط مختلف دوربین داریم و این دوربین‌ها در تهران، اصفهان، نطنز و خنداب است. شب گذشته ارتباط کوتاهی با ایران داشتیم تا درباره جزئیات بحث کنیم و ایده کلی این بود که هر آنچه که فراتر از پادمان‌های جامع باشد، قرار است که حذف شود. حدود ۴۰ دوربین در ایران باقی خواهد ماند. 2⃣ گروسی: آماده‌ام برای گفت‌وگو درباره تحولات کنونی به ایران بروم مدیرکل ‌آژانس: من از ایران دعوت می‌کنم در بحث درباره آنچه که می‌توان برای جلوگیری از وخامت اوضاع فعلی انجام داد، شرکت کند. اگر ایرانی‌ها می‌خواهند با من دیدار کنند، آماده‌ام برای گفت‌وگو درباره تحولات شرایط کنونی نزد آن‌ها بروم. حدود سه الی چهار هفته برای شانس بازگرداندن نظارت مستمر بر فعالیت‌های هسته‌ای زمان باقی است و فرصت چندانی وجود ندارد. اگر برجام احیا شود، آن زمان آژانس امکان ارائه خدمات در زمینه فعالیت‌های هسته‌ای ایران به طرف‌های امضاکننده را ندارد و نمی‌تواند به آن‌ها بگوید که ایران در چه نقطه‌ای قرار دارد. 3⃣ استقبال عربستان سعودی از قطعنامه شورای حکام علیه ایران وزارت امور خارجه عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای از قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی استقبال کرد و مدعی شد ایران باید به تعهدات خود در چارچوب توافق پادمانی و لزوم همکاری با آژانس برای حل و فصل همه مسائل هسته‌ای باقی مانده پایبند باشد. پیش از این، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شده بود: از قطعنامه شورای حکام که چهره واقعی ایران را رو کرد، استقبال می‌کنیم. 4⃣ قلعه‌نویی: هواپیمایی نخریدم سرمربی گل‌گهر: خلاقیت بعضی خبرنگاران در ساختن خبر بی‌نظیر است! من هواپیمایی نخریدم. اگر بنا به خرید هم بود، بوئینگ ۷۲۷ از رده خارج شده نمی‌خریدم. در حالت پرواز خبر ننویسیم. حق شکایت برای این خبر کذب را برای خود محفوظ می‌دانم. دیروز خبری در خصوص تجارت جدید امیر قلعه‌نویی با خرید یک فروند هواپیمای بوئینگ مسافربری ۷۲۷ با هزینه ۵۰۰ میلیارد تومان در برخی رسانه‌ها منتشر شد. 5⃣ مقدمات دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان آغاز شده است روزنامه کویتی الجریده مدعی شد: مقدمات دیدار حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران و فیصل بن فرحان، همتای سعودی او در بغداد عملا آغاز شده و انتظار می‌رود که این دیدار بزودی انجام شود. 6⃣ جزئیات بیشتر از حادثه ديروز قطار یزد مشهد مدیرعامل راه آهن کشور: مسیر حوالی ساعت ۸:۳۰ صبح امروز بازگشایی شد. حضور غیرعادی بیل مکانیکی متعلق به پیمانکار بخش خصوصی در مسیر قطار عامل اصلی سانحه بوده است. سرعت غیرمجاز لکوموتیو نیز بر شدت سانحه افزوده است. تست هوشیاری لکوموتیوران منفی بوده اما متاسفانه تست راننده بیل مکانیکی مثبت اعلام شده است و این فرد طبق دستور قضایی اکنون بازداشت است. 7⃣ دستگیری حلقه جاسوسی درون شهرداری تهران شنیده ها حاکیست که در شهرداری تهران فردی به جرم جاسوسی و همکاری با گروهک های ضد انقلاب دستگیر شده است؛ طبق پیگیری ها شخص مذکور در مجموعه های بالا معاونتی و کارشناسی شهرداری تهران حضور داشته است. این فرد اطلاعات مهم شهرداری تهران را به خارج از کشور منتقل میکرده و طی بررسی های دستگاه امنیتی مربوطه وی حلقه ای درون شهرداری را جهت کسب اطلاعات مهم و انجام خرابکاری تشکیل داده بود که برخی از اعضای این حلقه شناسایی و دستگیر شده اند. پیشتر پارانوئید به گزارش تیم امنیتی و تخصصی پیرامون هک سیستم های شهرداری تهران و دست داشتن افراد نفوذی دورن شهرداری در این حمله سایبری اشاره کرده بود 8⃣ توضیح سخنگوی دولت درباره افزایش قیمت بنزین سخنگوی دولت: چندین سال بود که در توزیع یارانه‌ها بی‌مدیریتی و بی‌برنامگی وجود داشت. دولت سعی کرد این اصلاحات را انجام دهد تا توزیع یارانه‌ها به صورت عادلانه پرداخت شود. تاکید می‌کنم ارز دارو و نان حذف نخواهد شد و دولت هیچ قصدی برای افزایش بنزین، نان و دارو ندارد. 9⃣ روایت آژانس اتمی از اقدامات جدید ایران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارشی اعلام کرد تصمیم ایران برای حذف تجهیزات نظارتی، یک دستگاه اندازه‌گیری آنلاین غنی‌سازی در نطنز و یک دستگاه جریان‌سنج در تأسیسات تولید آب سنگین را نیز در برمی‌گیرد.اقدامات ایران می‌تواند بر توانایی آژانس برای تضمین ماهیت صرفاً صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران اثرات مضر داشته باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
باز هم بی‌شرفی خبرنگار اصلاح‌طلب برگشته گفته سلام فرمانده کپی بوده از آهنگ عراقی بعد برداشته فیلمشم گذاشته اینقدر احمقن و مغز ندارن حداقل ترجمه فیلمی گذاشته رو بخونه یه خواننده عرب سلام فرمانده رو به عربی خونده و بعد گذاشته روی یه فیلم گروه تواشیح عربی دختران در عراق که اونم درباره امام زمان بوده، زیرنویس هم نشون میده که هیچ ربطی به سلام فرمانده نداره(فیلم بالا) نسخه اصلی اون گروه سرود تواشیح دختران عراقی رو هم براتون گذاشتم(فیلم چپ) @aina_ammaar
📍۸۶ درصد قبولی‌های رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی متعلق به سه دهک بالای اقتصادی بوده است 🔻عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: در حال حاضر با نگاهی به ورودی‌های سال تحصیلی ۹۸-۹۹، ۸۷ درصد، معدل‌های پایین اختصاص به دهک‌های ۸ و ۹ و ۱۰ دارد. این در حالیست که ۸۴ درصد قبولی‌ها با رتبه زیر ۳۰۰۰ اختصاص به ۳ دهک بالای درآمدی دارد. 🔹بنابر این وضعیت فعلی نشان دهنده عدم وجود عدالت آموزشی است. ۸۶ درصد قبولی‌های رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی متعلق به سه دهک بالای اقتصادی بوده و سهم هفت دهک دیگر ۱۴ درصد بوده است. 🔸آیا وضع فعلی تامین کننده است؟ در استان‌هایی مثل سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهار محال و بختیاری، کرمان، گلستان و گیلان، درصد افراد برخوردار از معدل بین ۱۹ تا ۲۰ در سال دوازدهم، در مجموع رشته‌های ریاضی، تجربی و علوم انسانی کمتر از استان‌های برخوردار به جهت امکانات و توانائی مردم بوده است. @aina_ammaar