eitaa logo
این عمّار
827 دنبال‌کننده
12.4هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻آرتین را فرزند خود می‌دانیم 🔹فاطمه سرایداران، خواهر آرتین:آرتین در حال حاضر پیش من زندگی می‌کند؛ او هم‌اکنون پسر من است؛ هرچند خودش هنوز قبول نکرده که به من بگوید مامان، اما وابستگی زیادی به من دارد و من و همسرم او را فرزند خودمان می‌دانیم. 🔹همسرم خودش پیشنهاد داده است تا حضانت آرتین را به عهده بگیریم. او پس از این حادثه مدام به من می‌گوید: «آرتین مال ماست و کسی حق ندارد او را از ما بگیرد. آرتین پسر ماست و من خودم برای آرتین، پدری خواهم کرد» 🔹آرتین از نظر روحی در شرایط بهتری است و وقتی اقوام و آشنایان به دیدارمان می‌آیند و دورمان شلوغ است، حرف می‌زند، می‌خندد و بازی می‌کند اما گاهی هم احساس دلتنگی می‌کند و سراغ پدر و مادرم را می‌گیرد. 🔹آرتین در شب حادثه همه اتفاقات را از نزدیک دیده بود؛ و حتی در روزهای نخستی که در بیمارستان بستری بود، هر بار که به او می‌گفتم که حال مامان و بابا خوب است، پاسخ می‌داد که نه من خودم دیدم که آنها تیر خوردند و شهید شدند.
🔴کتک خوردن یک نماینده مجلس از جوانان معترضان/ حق‌ ماست، باید سیلی بخوریم 🔹حجت الاسلام نیک بین، نماینده مردم کاشمر در مجلس، با اشاره به ماجرای کتک خوردن خود توسط معترضان گفت: چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از آن به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند. چیز خاصی نبود و یکی دو نفر به من مشت و لگد زدند. 🔹یکی دو روز بعد از این ماجرا، چند نفرشان توسط آگاهی دستگیر شدند و من نیز رضایت دادم تا آزاد شود. بعضی از این رفتار حق ماست و باید سیلی بخوریم.
وزیر کشور آلمان میگه اگه تو آلمان شورش کنند و خیابونها را ببندند سرکوب میکنیم اما شورش در ایران و بستن خیابانها مورد حمایت ماست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ دکتر محمد معزوز، استاد دانشگاه و عضو انجمن مردم شناسی در آمریکا در مصاحبه با شبکه سعودی العربیه: 🔹"غرب هرگز نمی خواهد سایر کشورها پیشرفت کنند، تاریخ غرب بر خون بنا شده است. غرب خبیث است و به سایر ملت‌ها مثل موجودی غیر از انسان نگاه می‌کند!"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پدر نسرین قادری: دخترم بر اثر بیماری از دنیا رفت 🔹احمد قادری: دخترم بر اثر بیماری زمینه‌ای و تشدید آن به واسطه ابتلا به آنفلوآنزا از دنیا رفته و شایعات درباره مرگ دخترم صحت ندارد. 🔸نسرین قادری ۳۵ ساله و اهل مریوان بود که در شهریار تهران سکونت داشت و ۱۳ آبان به گفته پدرش به‌دلیل بیماری فوت کرد. ضدانقلاب در راستای پروژه کشته‌سازی سعی داشت مرگ قادری را به اغتشاشات اخیر ربط دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مصری در پاسخ به سوال نماینده چابهار که گفته بود چرا در سیستان‌و‌بلوچستان مثل بقیه کشور از گلوله مشقی و پلاستیکی استفاده نمی‌کنید: 🔹وقتی به نیروی انتظامی حمله مسلحانه می‌شود، آیا می‌خواهید برای آن‌ها شیرینی پخش کنیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اولین ویدئو از دستگیری عامل حمله به نیروهای فراجا در کرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥رضا باقری، کارشناس روابط بین‌الملل: آقای اوباما یک جمله می‌گفت"اسد باید برود." اوباما رفت. آقای ترامپ آمد گفت اسد باید برود. او هم رفت و اسد ماند. آمریکا با ائتلاف جهانی، حمله، تحریم... نتوانستند یک فرد را جابجا کنند، این چه نظم جهانی‌ ست که آمریکا از آن دم‌ می‌زند.
جانباز دفاع مقدس برای سرود تیم ملی این گونه خودش رو به زحمت میندازه ، اون وقت اعضای تیم ملی فوتسال ایران زورشون میاد لباشون رو تکون بدن اوف بر غیرت نداشته‌تون... @aina_ammaar
هدایت شده از معیار
🇮🇷 بسم الله 🔊گفتگوی صوتی هادیان سیاسی فعال کشوری 🍃🌹🍃 🎙سخنران: استاد نوید کمالی - جانشین سازمان بسیج رسانه کشور ✅ موضوع: مهارت های گفتگو با نسل z (نسل ۸۰ و ۹۰) باتوجه به اغتشاشات اخیر 🕤 زمان: فردا- دوشنبه‌ ۱۶ ام آبان ماه ساعت ۲۱:۳۰ ❌ مکان: کانال تحلیل صوتی هادیان سیاسی https://rubika.ir/tahlil_samen ♦️معاونت سیاسی نمایندگی ولي فقيه در سازمان بسیج مستضعفین♦️
هدایت شده از معیار
🔺واکنش حاج حسین طاهری به وطن فروشان تیم ملی👌👌 | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️ اولین ویدئو از دستگیری عامل حمله به نیروهای فراجا در کرج توسط سازمان اطلاعات سپاه | | 🆔http://rubika.ir/meyar_pb 🆔http://eitaa.com/meyarpb
اقدام انقلابی نخست وزیر عراق به نام خدا و برای خدا ✍محمد شیاع السودانی، نخست وزیر جدید عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق و همه وزرای او را کرد .. پیش از این نیز السودانی دولت سابق را بعد از انتخابات اخیر، در پست های دولتی از مدیران کل به بالا را لغو کرده بود. 🔺باور بفرمایید، اگر در آغاز ریاست جمهوری خود، همانند نخست وزیر جدید عراق، رؤسای و دانشگاه‌ها، حسن روحانی و معاونین و وزرایش و استانداران را عزل و بازنشست کرده بود، امروز دانشگاه‌ها بود. 🔺اگر استانداران آیت‌الله رئیسی نسبت به فرمانداران، مدیران کل دولت روحانی بفوربت اقدام و بجای آنان، فرمانداران و مدیران انقلابی و کارآمد و انتصاب کرده بودند، امروز در کف خیابان نداشتیم. 🔺نخست وزیر عراق می‌داند که عوامل دولت سابق، در دولتش می‌کنند ولذا همه را بازنشسته کرد.... 🇮🇷رئیس جمهور ایران یقین دارد، که «اصلاح طلبان در ایران هستند» و به کشور خیانت می‌کنند، اما در عزل و بازنشسته کردن آنان ننمود. ❓متاسفانه هنوز دبیر سه مهم کشور، «امنیت ملی، فضای مجازی و انقلاب فرهنگی» در دست همکاران است، چرا؟!!! 🔺وقتی الکاظمی در عراق بازنشسته شده ، درست نیست در ایران ، همچنان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران باشد!
🔴روایت فارس از حوادث مریوان 🔹فارس نوشت: به دنبال مرگ نسرین قادری اهل مریوان در تهران و انتقال و تدفین جسد او در مریوان، شماری از اغتشاشگران با حضور در منطقه مردوخ و خیابان نوروز تلاش کردند تا فضای شهر مریوان را ملتهب و ناامن نشان دهند. 🔹در ادامه این گزارش آمده است: اغتشاشگران با آتش زدن لاستیک و پرتاب سنگ به وسط معابر، سعی در مسدود کردن خیابان و ایجاد ترافیک داشتند. آنها همچنین به دفتر نماینده مردم مریوان و سروآباد در مریوان حمله کردند و تابلو و پنجره‌های آن را شکستند. اغتشاشگران در ادامه با پرتاب سنگ به ساختمان شورای شهر مریوان نیز آسیب وارد کردند. 🔹این اقدامات در نهایت با دخالت پلیس به پایان رسید، نیروهای حافظ امنیت با شلیک گاز اشک‌آور اغتشاشگران را متفرق کردند. 🔹در حال حاضر مریوان در آرامش است.
♦️‌ ️عبدالحمید رابطه نزدیکی با خاندان آل سعود دارد 🔹‌ خبرگزاری فارس: عبدالحمید در فتنه سال ۸۸ مواضع کاملا تحریک آمیزی در شعله ور کردن آتش فتنه داشت. مواضع وی عموما با هدف تحریک شیعه و سنی در ایران صورت می گیرد به طور مثال همین چند وقت پیش عامل شیوع کرونا در ایران را طلاب چینی جامعه المصطفی معرفی کرده بود. البته عبدالحمید شخصیت محافظه کاری دارد و بارها نشان داده از چرخش مواضعش ابایی ندارد. 🔹‌ نزدیکی عبدالحمید به سعودی‌ها به قدری است که در یکی از این مراسم‌ها به صورت علنی، هدیه‌ای از جانب پادشاه عربستان سعودی به شخص عبدالحمید در زاهدان اعطا شد و شیخ عربستانی عبای سعودی را به تن عبدالحمید نشاند! استقبال از فرستاده پادشاه سعودی در مراسم زاهدان از سوی عبدالحمید به قدری گرم بود که زبان شیخ سعودی از تشکر قاصر بود. 🔹‌ کافی بود معکوس واقعه زاهدان ایران در قطیف عربستان رخ می‌داد و هدیه‌ای از جانب یکی از مراجع تقلید به یکی از روحانیون شیعه عربستان اعطا می‌شد؛ همین یک فقره کافی بود تا آن فرد و خاندانش به جرم رابطه با ایران از سوی نیروهای امنیتی سعودی غارت شوند. هنوز روحانیون شیعه عربستانی اگر سفری به اماکن مذهبی ایران نظیر مشهد داشته باشند؛ به محض بازگشت، اتاق تعزیر استخبارات عربستان در انتظارشان خواهد بود. 🔹‌ امام جمعه سابق اهل سنت بندرعباس در رابطه با آزادی عمل اهل سنت می‌گوید: «هرچه دلمان بخواهد در خطبه می‌گوییم. هیچ مشکلی هم نداریم. به جرات می‌توانم بگویم که از خیلی از کشورهای عربی که خطیب‌شان بالای منبر می‌رود، ما بهتر، قوی‌تر و آزادتر هستیم» 🔹‌ پروژه تخریب و ساخت مجدد مسجد مکّی زاهدان نیز با تامین مالی اعراب خلیج فارس از سوی عبدالحمید در سال ۱۳۸۹ انجام شد. خانه و مغازه‌های منطقه‌ مورد نظر در زاهدان با پول سعودی و امارات خریداری شد و زمین آن در اختیار ساخت مسجد مکی قرار گرفت. طرح ساخت نیز از عبرستان آمد. این سخن گزافه نیست که عبدالحمید در جنوب شرق کشور یک امارت اسلامی برای خود ایجاد کرده و در حال سلطنت است. 🔹‌ جمهوری اسلامی حتی پخش زیارت عاشورا از تلویوزیون را به دلیل جایگاه معاویه لعنت‌الله برای سنّی‌های شرق کشور ممنوع کرده است و طی ۴دهه اخیر برای حفظ وحدت، چشم بر بسیاری از مسائل بست و سعی کرد برخی اخبار رسانه‌ای نشود تا بهانه‌ای به دست تفرقه افکنان شیعه و سنی نیفتد. برخی در واکنش به اظهارات عبدالحمید گفتند: اگر عبدالحمید واقعاً معتقد به آزادی است، از ارتباطات فوق العاده خود با سعودی استفاده کند و اجازه ساخت مقبره برای ائمه شیعه و برگزاری انتخابات با حضور شیعیان عربستان را از بن سلمان بگیرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویر بازداشت و اعترافات قاتلین بسیجی شهید سید روح الله عجمیان به همراه اولین تصاویر از صحنه جنایت 🔹متهمان: بعد از آنکه عده ای به دنبالش دویدند با سنگ و چاقو زدیم ، صحنه جان دادنش هم دیدیم ولی پشیمانیم .....
🔺‏دو ماهی می‌شود که در ایران نه کسی خودکشی می‌کند و نه به مرگ طبیعی می‌میرد... همه را نیروهای سرکوب با ضربات باتوم یا با شلیک مستقیم کشته‌اند... متاسفانه فیلمی هم برای اثبات این کشتار نداریم... حرف‌های همه خانواده‌ها هم اعتراف اجباری است.... اگر هم باور نکنید مزدور رژیم هستید!
⭕️ عبدالحمید در حال رفراندوم..!🔺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️پاسخ دکتر رفیعی به سخنان تفرقه افکنانه امام جمعه زاهدان: اگر این حرفها را در حکومت سعودی میزدید خودتان میدانید چه بلایی سرتان می‌آمد 🔸اگر اتفاقی در این کشور بیفتد به شما هم رحم نمی کنند و اول از همه عمامه از سر شما بر می‌دارند. 🔻اگر فقط کمی از این حرفها را در سعودی می‌زدید و تفاضای رفرندام می کردید خودتان میدانید چه بلایی سرتان می آوردند. همان طور که آوردند و شیخ نمر‌ را به آن وضع شهید کردند. 🔻این مملکت با وحدت اقوام حفظ شده. زمان شاه کجا شما این تریبون و این آزادی و این رفت و آمد را داشتید؟ 🔻اگر‌ احترام شما بر ما واجب است، احترام ما هم بر شما واجب
🚨 تجزیه در کمین وقتی عنصر زن‌ستیزی چون عبدالحمید که ستاینده طالبان و وابسته به سعودی است، بنابر مأموریت از «رفراندوم» می‌گوید، منظورش قطعا تغییر نظام از جمهوری به دموکراسی یا همه‌پرسی آزادی حجاب نیست! رفراندوم مد نظر او تعبیری جز همه‌پرسی در استان برای تجزیه ندارد که فعلا در لفافه بیان شده تا نوبت تصریح کلامی و اقدام عملی هم برسد و به دیگر استان‌ها نیز سرایت کند. برنامه به خاک و خون کشیدن سیستان و بلوچستان را البته الزاما قرار نیست او شخصا پیش‌ببرد؛ لازم باشد استخبارات سعودی در اوج تنش حذفش می‌کند تا در پروژه عثمان‌سازی، اهل سنت را به خون‌خواهی و خونریزی وادارند.
🔴کشف یک محموله سلاح و مهمات در ورودی مرزهای استان سیستان و بلوچستان🔥🙌🏻🇮🇷 🔺️سردار احمدعلی گودرزی در جریان بازدید از پاسگاه جکیگور سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در این خودروی سوخت کش، ۸۵ کلت کمری جنگی و مقادیری خشاب و فشنگ کشف  و یک نفر متهم که راننده خودرو بود دستگیر شد. 🔺️وی تصریح کرد: این سومین محموله سلاح و مهمات جنگی است که بعد از اغتشاشات توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.  
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏆نه مدال و افتخارتان را میخواهیم ، 😏نه نمک نشناسیتان را!!! 📍پ.ن : اصلا نگران نباشید... تا به ایران رسیدید مثل خانم بگویید سهواً سرود ملی ایران را نخواندید و سهواً شادیِ بعد از گلِ فتنه انگیزانه کردید ، جناب سجادی [وزیر ورزش] هم که در فکر جذب حداکثری هستند حتماً به استقبالتان می‌آیند!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گفتگوی مسالمت آمیز دو اپوزیسیون ایران در تلویزیون دی‌بی‌سی 🔹سخنگوی سازمان مجاهدین خلق: فردای براندازی که جلوی نهاد ریاست جمهوری به دستور خواهر مریم سرو تهت را به دوتا ماشین بستیم و به دو طرف کشیدیم که مثل پنیر پیتزا کش بیای متوجه میشی سزای توهین به رئیس جمهور بالقوه ایران چیه. 🔹رئیس حزب کومله: رئیس جمهوری تان مال خودتان ما در اقلیم خودمان حکومت خودمان را تشکیل می دهیم برای ریاست جمهوری هم چه کسی بهتر و مهربان تر و مقتدر تر از خودم...
🔴 تداوم یک اشتباه تاریخی 🔻سابقه تاریخی فروش ارز دولتی با ارائه مدارک شناسایی شهروندی را باید مربوط به دهه ۷۰ دانست. موضوعی که با توجه به نوسانات نرخ ارز در سال های بعد از ۹۷ دوباره اغاز و تاکنون ادامه داشته است. 🔹 اتفاقی که فقط منجر به آسیب رسیدن به منابع و ذخایر ارزی کشور می شود. موضوعی که شاید ریشه های آن را در به رسمیت نشناختن نرخ ارز در بازار آزاد و لزوم وجود محلی برای تامین ارز مورد نیاز متقاضیان دانست. 🔹اما سوال اینجاست چرا باید همه افراد صرفا با ارائه کارت ملی خود امکان خرید ارز دولتی را داشته باشند ؟ آیا ارز کالایی است که مورد نیاز همه باشد؟ 🔹از گذشته تا امروز و به واسطه اختلاف قیمت نرخ ارز دولتی با ارز بازار آزاد پدیده ای تحت عنوان اجاره کارت های ملی برای خرید ارز دولتی وجود داشته و رایج بوده است، به نحوی که بسیاری از متقاضیان خرید این ارزها نه تنها متقاضی واقعی آن نیستند بلکه اصولا نقدینگی مورد نیاز برای خرید این ارز را نیز در اختیار ندارند و صرفا به ابزاری برای تحقق اهداف دلالان ارزی تبدیل شده اند. 🔹تبعات تداوم این کار را می توان خروج دلار به صورت اسکناس از اختیار دولت و تجمع این ارزها در اختیار افرادی محدود دانست. موضوعی که علاوه بر آسیب و کاهش ذخایر ارزی کشور قیمت‌گذاری ارز را نیز از اختیار و اراده دولت خارج کرده و نقش و سهم دلالان ارزی در تعیین نرخ ارز را افزایش می دهد.