eitaa logo
این عمّار
834 دنبال‌کننده
12.6هزار عکس
7.1هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍کمدین انگلیسی: نخست‌وزیر ما مردم ایران را تشویق می‌کند که به خیابان بیایند اما به مردم معترض خودمان می‌گوید اکنون زمان اعتراض نیست!
ساخت ۱۰ شهرک جدید در کشور 🔹سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن از تصویب ساخت ۱۰ شهرک جدید در ۴ استان خبر داد. 🔹ساخت این ۱۰ شهرک جدید به مساحت ۸ هزار و ۱۵۰ هکتار در استانهای فارس، البرز، آذربایجان غربی و یزد مصوب شده و در این شهرک‌ها ساخت واحد‌هایی با طبقات کم در اولویت است.
✅ برخی دستاوردهای اغتشاشات اخیر به برکت خون شهدا ۱- استکبار جهانی تمام مهره های سیاسی هنری ورزشی و... خود را در این ماجرا یکجا سوزاند. طبیعی است جایگزین کردن این مهره ها کار آسانی نیست؛ ۲- تقریبا تمام جاسوسان سازمان سیا و موساد در این ماجرا شناسایی شده یا خواهند شد؛ ۳- موجبات قطع سکوهای پرتاب یا پلتفرمهای جاسوسی پیام رسان‌ها و تقویت پلتفرمهای داخلی ومهاجرت بسیاری از کسب و کارها به این پلتفرمها شد؛ ۴- موجبات اتحاد بیش از پیش نیروهای مسلح را فراهم‌ آورد؛ ۵- بسیاری از مزدوران دشمن که در کنار مرز مستقر شده بودند؛ مثل کومله و دموکرات، جاسوسان رژیم صهیونیستی که درحال آماده شدن برای نفوذ در کشور بخصوص استان‌های غربی کشور بودند؛ با حملات جانانه سپاه اسلام یکجا به جهنم واصل شدند؛ ۶- چون از اکثر شهرهای ایران شهید گرفتند خون تازه ای به رگ‌های انقلاب جاری شد؛ ۷- اتحاد میان تمام اقوام ایرانی و مذاهب ایرانی بر قرار شد؛ چون همه خطر تجزیه را کنار گوش خود احساس کردند؛ ۸- مردم فهمیدند که معاندین نظام اعم از داخلی و خارجی به هیچ امر مقدسی معتقد نیستند؛ ۹- جاسوس‌های داخلی دشمن در دانشگاهها و بسیاری از وزارتخانه ها شناسایی شده یا می‌شوند؛ ۱۰- مردم در سراسر ایران اهمیت و نقش امنیت و ارزش واقعی آن را با گوشت و پوست خود احساس کردند؛ ۱۱- لزوم تجدید نظر در متون درسی‌ و فعال کردن معاونت تربیتی در مدارس کاملا احساس شد؛ ۱۲- لزوم بازنگری در صدا و سیما و ممانعت از تبدیل شدن این سازمان به کار خانه ی سلبریتی سازی به جِد احساس شد؛ ۱۳- سازمانهای اطلاعاتی کشور قوی بودند؛ وان‌شاءالله، از این پس قویتر هم خواهند شد؛ چون شیوه های تهاجم دشمن چند لایه بود؛ لذا شیوه های اطلاعاتی هم چندین لایه خواهد شد؛ ۱۴- خواص در این جریان خود را خوب نشان دادند؛ و عده ای برای همیشه خود را سوزاندند؛ ۱۵- دولت انقلابی و مردمی به شدت تقویت شد؛ و با همه‌ی وجود فهمید مردم از اقدامات اصلاحی او پشتیبانی می کنند؛ ۱۶- فعالیت نخبگان برای برداشتن گام‌های بلند وجدی‌تر قوت گرفت؛ و از این به بعد به حول قوه الهی شاهد نوآوری‌های بسیاری در زمینه‌های علم و فناوری خواهیم بود؛ ۱۷- گستاخی‌های امریکا و اتحادیه ی اروپا برای ملت ایران کاملاً آشکار شد؛ یعنی دست‌های پولادین زیر دستکشهای زیبا و مخملی بهتر نمایان شد؛ ۱۸- دست پلید وهابیون در این ماجرا کاملاً آشکار و به امید خداوند متعال بزودی ضربه‌ی سنگینی خواهند خورد؛ ۱۹- زمستان اروپا سرد بود؛ با این ماجرا سردتر هم خواهد شد؛ و همچنان که درخبرهاشاهد هستیم ترس و دلهره سراسر اروپا را فراگرفته؛ و‌ پیش‌بینی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی درسال۱۳۸۴ که فرمودند: (به زودی، روزی فراخواهد رسید که ‌ما اروپا را تحریم خواهیم کرد؛ و جوانان عزیز خواهند دید.) علیرغم اینکه برای خیلی‌ها قابل باور و پذیرش نبود به خوبی تحقق پیداکرد؛ ۲۰- آمریکای جهان‌خوار خود را به لبه ی پرتگاه سقوط برد؛ و از این به بعد شاهد خواهیم بود که تمام منافع امریکا در سراسر جهان مورد حمله و هجمه قرار خواهد گرفت؛ جهاد تبیین
📍 حقایقی درباره نامه ایران به شرکت مالک اینستاگرام و واتساپ و سرنوشت فیلترینگ پلتفرم ها از زبان رئیس مرکز ملی فضای مجازی فیروزآبادی: 🔹اگر شرکت متا جواب ندهند مقدمه‌ای برای مجوز قانونی انسداد اینستاگرام است؛ از الان ۱۰ روز وقت دارند نماینده معرفی کنند.😐 🔸قطعا ضرر و زیان اپراتورها در تصمیم گیری‌ها موثر است.😐 🔹بستن اینستاگرام فعلا به خاطر شرایط امنیتی بوده ولی ادامه آن نیاز به مجوز قانونی دارد. مجوز قانونی یا باید طبق روال در کار گروه تعیین مصادیق مجرمانه صادر شود یا یک قاضی یا یک مرجع عالی ماننده شورای عالی فضای مجازی یا شورای عالی امنیت ملی درخواست آن را بدهد. تا الان چنین مجوزی در هیچ جا به تصویب نرسیده است. 🔸تا زمانی که مجوز شورای امنیت به پایان نرسیده یا مصوبه و ابلاغ قانونی برای انسداد نیامده باشد، {راه مذاکره} باز است. {در مورد تاریخ انتضای مجوز} فعلا ندارد و بستگی به شرایط خیابان دارد. ✍ این بابا جوری داره مطلب رو بیان میکنه که انگار الان کار غیر قانونی هست! جناب شما مدیر اینستاگرامی یا فضای بی در و پیکر مجازی ایران؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصاویر جدید از حمله سپاه به مقر تروریست‌ها 🔹شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرده است. 🔹یکی از سرکردگان گروهک تروریستی: ما در ناآرامی‌های ایران نقش داشته‌ایم. وقتی پهپادهای سپاه را می‌بینیم باید فرار کنیم. ایران با موشک‌های فاتح-۱۱۰ که یکی از مخرب ترین موشک‌هاست مقرهای ما را هدف قرار داده است.
📍نصب بنرهای ضد انگلیس در اطراف سفارت این کشور توسط شهرداری تهران 🔹پس از حواشی خبر پاک کردن شعارها بر روی دیوار سفارت انگلیس توسط سفیر، صبح امروز بنرهایی با عنوان «ننگ با رنگ پاک نمی شود» در اطراف سفارت نصب شد.
🔴وضعیت متناقض کار و تحصیل در ایران ⏪ایران 5 برابر کشورهای پیشرفته دانشگاه دارد. ایران با جمعیت 80 میلیونی 2640 دانشگاه دارد، در حالی که چین و هند با جمعیت بیش از یک میلیاردی به ترتیب 2481 و 1620 دانشگاه دارند. ▪️تعداد دانشگاه‌ها در اغلب کشورهای پیشرفته جهان زیر 500 دانشگاه است به‌طوری که آلمان 412، انگلیس 291، کانادا 329، ایتالیا 236و هلند 423 دانشگاه دارند. ▪️با این حال نرخ بیکاری و استفاده از نیروهای غیر متخصص در کشور ما خیلی بالاست. خروجی دانشگاه‌های بی کیفیت ما 50 درصد بیکاران جامعه را تشکیل میده. در واقع کسانی که تحصیلات عالیه ندارند از نظر شغلی در وضعیت بهتری قرار دارند. ▪️بد نیست این رو هم بدونید که 80 درصد وزرای بریتانیا لیسانس دارند، احتمالا 80 درصد یا بیشتر از منشی ها و تایپیست ها و فروشنده های ما هم! تحصیل‌کرده هایی که به ناچار و صرفا برای بیکار نبودن بسیاری از مشاغل غیر مرتبط را می‌پذیرند. ✍مدرسه در خانه
🔴 روایت یک خرابکاری نسلی ⏪در اوایل دهه هفتاد وقتی دولت آقای رفسنجانی به یک سازمان جهانی یهودی تعهد داد که رشد جمعیت تنها کشور رسمی شیعه جهان را به پایین ترین نرخ ممکن برساند؛ همفکران خود را دور هم جمع کرد که چکار کنند الان هر زن ایرانی به طور متوسط ۶فرزند دارد، چه کنیم این عدد را در کمترین زمان به یک یا دو برسانیم. ▪️با ابزار رسانه و فیلم سریال و.. خانه داری و فرزنداوری و فرزند زیاد داشتن رو تقبیح کنند. ▪️ زنان و دختران رو به تحصیلات و اشتغال در جامعه سوق بدن(اینجوری آمار بیکاری پسران بالا میره) ▪️سن ازدواج رو بالا ببرند و عنوان کودک همسری رو باب کردند(دختری که میتوانست در ۱۶سالگی مادر شوند و پسر ۱۷ با ریش و سیبیل گفتند کودک است!!!) ▪️محدود کردن فرزندآوری به بالای ۱۸ سال و زیر ۳۵ سال (دقیقا سنی که به تحصیلات مشغول میکنن و درصورتیکه زن از ۱۵تا ۵۵ سالگی میتونه بچه دار بشه) ▪️به هر بهانه و بزور عقیم کردن زنان در بیمارستانها(فقط مناطق شیعه) و بداخلاقی با زائو(فقط مادران میدونن بداخلاقی کادر زایمان یعنی چه و چقدر سخت و زجرآوره) ▪️زایمان در خانه که ضامن سلامتی و ارامش مادر هست رو ممنوع کردند و بزور و به بهانه های مسخره با ظاهر مثلا علمی سزارین رو گسترش دادند تا حالا که رتبه اول سزارین در جهان هستیم(هشتاد و پنج درصد زایمانها سزارین هست) ▪️پر خرج کردن بارداری (لیست کردن انواع تست و آزمایش ها و سونوگرافی قبل و حین بارداری که فقط تو ایران هست) ▪️تحقیر شغل های تجاری و آزاد و ترویج شغل کارمندی و دولتی با حقوق ثابت و بیمه! ▪️کمرنگ کردن واسطه گری و سخت و پر دردسر کردن ازدواج(جهیزیه و مهریه و مراسم عروسی آنچنانی) با فیلم و سریال های تلویزیونی و سینمایی ▪️تحقیر روستانشینی و ترویج شهر و آپارتمان نشینی و فقط مصرف کننده بودن (بچه شهر بودن/دهاتی) ▪️تغییر سبک زندگی، تغدیه، پوشش و...که موفق شدند و غربی ها جایزه کاهش جمعیت را به مرندی دادند. اینک یک ایران با بحران جمعیت شیعه و زادو ولد زیاد وهابیت و تهدیدات امنیتی در آینده نزدیک😔
🔴 بررسی جمله معروف آیت الله طالقانی درباره حجاب و فقر (میترسم روزی برسد که غارت بین المال وفقر وفلاکت در جامعه عادی شود وموضوع حساس جامعه بشود دوتار موی زن که زیر روسری است یا بیرون آن) 🔷مدتی ایست این عبارت خیلی مطرح می‌شود و عده ای سعی دارند مساله اقتصاد را مهم تر از موی زنان یا حجاب در نظر بگیرند که سعی کرده ایم این عبارت را با هم بررسی کنیم. 🔺نکته اول: مرحوم آیت الله طالقانی وقتی این عبارت را مطرح کردند زمانی بود که کشور ما فقیر بودو تبعیض اقتصادی بیداد می‌کرد و اعتراضات تعداد معدودی زنان برای آزادی پوشش در ایران شکل گرفت که ایشان فرمودن شما به فقر کشورتون برسید نه اینکه دغدغه بی حجابی داشته باشید متاسفانه عده ای برداشت غلط دارند که استاد اقتصاد را مهم تر از موی زنان می‌داند. خبر بی توجهی زنان برای فقر در کشور و به دنبال آزادی پوشش بودن محل نقد آیت الله طالقانی بوده است، واتفاقا این مطالبه از زنانی است که به دنبال بی حجابی هستند، که چرا باید در جامعه ای که خیلی از افراد به خاطر مشکلات اقتصادی توان ازدواج ندارند آزادی های پوشش مطالبه جدی گردد! 🔺نکته دوم :چرا باید حجاب ومو وحدود شرعی در جامعه به اقتصاد گره بخورد. در حالی که حجاب زن حق الله است و خداوند است که حدود پوشش زن را معین کرده است. 🔺نکته سوم: آیا زن کالا هست که نوع پوشش او را اقتصاد جامعه مشخص کند یعنی جامعه و زن ثروتمند حجاب قوی داشته باشد و زن فقیر نیازی به پوشش نداشته باشد؟ یا اصلا فرهنگ زن فقیر مهم نباشد. زن انسان آزاده است که در هر شرایطی باید ارزشمند زندگی کند. 🔺نکته چهارم :آیا شما در جامعه اخلاق و شریعت مردان را هم به اقتصاد گره میزنید؟مثلا اگر در جامعه فقر باشد چند تا مشت ولگد خوردن زن هم مهم نباشد، پرداخت مهریه و نفقه زن هم مهم نباشد چون جامعه درگیر فقر است! 🔺نکته پنجم :مگر نه اینکه حجاب برای مصونیت و جلوگیری از دسترسی آسان به زن است، و این چرا باید در تقابل با اقتصاد محل بحث باشد، یعنی زن فقیر مجوز در دسترس بودن دارد؟ 🔺نکته ششم :چرا باید زن هزینه ضعف های اقتصادی را با زنانگی خود پرداخت کند، مگر نه اینکه دولت ها وظیفه دارند اقتصاد سالم و قوی و عادلانه برای زنان جامعه فراهم نمایند و چرا باید بخواهند بین نیاز به امنیت روانی زنان و اقتصاد، اقتصاد را اولی بدانند؟ 🔺نکته هفتم :اصلا چرا بایدخود زنان زیر بار چنین نگاهی بروند و بخواهند اقتصاد را برای خود مهم تر ازحجاب بدانند، ما مطالبه بهبود اقتصادی جامعه را به‌صورت جدی از مسئولان داریم اما ضعف های اقتصادی دلیلی نمی‌شود که ما نسبت به مساله زنان و حجاب بی توجهی کنیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بورس بازی خودرو بلای جدید اقتصادی در کشور شد حرفی که شهبازی به شوخی داره میگه اتفاقا ایده دقیقی است. آزادسازی تولید خودرو تنها راه حل مشکل خودرو هست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلیل جلالی‌فر، فعال اقتصادی ایران در روسیه: معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر خارجه فرصت‌های صادرات به روسیه را فریاد می‌زند ولی کسی توجهی نمی‌کند 🔹اتاق بازرگانی ایران و روسیه در آستاراخان با شوآف نمایشگاه برگزار کرد ولی هیچ قراردادی در آن منعقد نشد! ⏪نکته: تا زمانیکه دولت رئیسی با جریان اصلاحات مرزبندی نکند و تفاله های این جریان فاسد را از مراکز مختلف اجرایی کشور بیرون نکند ،از هیچکدام از راهبردهای سیاست خارجی دولت خروجی ملموسی در حوزه اقتصاد برای مردم نخواهیم دید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥  تصاویر جدید از لحظات نفس گیر هدف قرار گرفتن مقر گروهک تروریستی حزب آزادی کردستان 🔹 شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظات حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه گروهک های مسلح منتشر کرده است. 🔹 یکی از سرکردگان گروهک تروریستی: ما در ناآرامی های ایران نقش داشته ایم. وقتی پهپادهای سپاه را می بینیم باید فرار کنیم. ایران با موشک های فاتح-۱۱۰ که یکی از مخرب ترین موشک‌هاست مقرهای ما را هدف قرار داده است.
🌺چند گزاره در سیره حضرت (س)🌺 1️⃣توجه دادن مردم به و عمل به آموزه‌های آن: «فیکُمْ... الْقُرْانُ الصَّادِقُ، بِهِ تُنالُ حُجَجُ اللَّهِ الْمُنَوَّرَةُ، ...» 2️⃣توجه دادن مردم به نبوت و ولایت () و اهمیت والای آن: «...اِبْتَعَثَهُ اللَّهُ اِتْماماً لِاَمْرِهِ،...قَذَفَ اَخاهُ فی لَهَواتِها،...سَیِّداً فی اَوْلِیاءِ اللَّه» 3️⃣ از ناهنجاری‌های فردی-اجتماعی: از قبیل ظهور (ظَهَرَ فیکُمْ حَسْکَةُ النِّفاقِ)، زبان درازی (نَطَقَ کاظِمُ الْغاوینَ)، ظهور افراد در صحنه (نَبَغَ خامِلُ الْاَقَلّینَ) و... 4️⃣ عنایت به : َ نَصْبِرُمِنْكُمْ عَلَى مِثْلِ حَزِّ الْمُدَى، وَ وَخْزِ السِّنَانِ فِي الْحَشَا؛ بسان خنجرى بر گلو خليده و نیزه‌ای بر دل فرونشسته در مقابل ناگواری‌ها صبر می‌کنیم. 5️⃣ و... منبع: بحار الأنوار ج‏29، ص: 226. 🏴🏴🏴 ✍🏻علی‌اکبر صیدی
🌺چند گزاره در سیره حضرت (س)🌺 1️⃣توجه دادن مردم به و عمل به آموزه‌های آن: «فیکُمْ... الْقُرْانُ الصَّادِقُ، بِهِ تُنالُ حُجَجُ اللَّهِ الْمُنَوَّرَةُ، ...» 2️⃣توجه دادن مردم به نبوت و ولایت () و اهمیت والای آن: «...اِبْتَعَثَهُ اللَّهُ اِتْماماً لِاَمْرِهِ،...قَذَفَ اَخاهُ فی لَهَواتِها،...سَیِّداً فی اَوْلِیاءِ اللَّه» 3️⃣ از ناهنجاری‌های فردی-اجتماعی: از قبیل ظهور (ظَهَرَ فیکُمْ حَسْکَةُ النِّفاقِ)، زبان دارزی (نَطَقَ کاظِمُ الْغاوینَ)، ظهور افراد در صحنه (نَبَغَ خامِلُ الْاَقَلّینَ) و... 4️⃣ عنایت به : َ نَصْبِرُمِنْكُمْ عَلَى مِثْلِ حَزِّ الْمُدَى، وَ وَخْزِ السِّنَانِ فِي الْحَشَا؛ بسان خنجرى بر گلو خليده و نیزه‌ای بر دل فرونشسته در مقابل ناگواری‌ها صبر می‌کنیم. 5️⃣ و... منبع: بحار الأنوار ج‏29، ص: 226. 🏴🏴🏴 ✍🏻علی‌اکبر صیدی
🔴 پرده نفاقی که برافتاد❗️ در رابطه با اقدامات و مواضع اخیر ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی نکاتی مهم لازم به ذکر است: 1️⃣ابوالحسن فیروزآبادی و جواد ظریف دو روی یک سکه اند، هر دو گماشته کسی هستند که آمریکا را کدخدا بلکه خدا می دانست. یکی برجام نافرجام را به کشور تحمیل کرد و دیگری با توسعه سکوهای آمریکایی صهیونیستی، مخاطرات جبران ناپذیر امنیتی، اقتصادی و فرهنگی به کشور تحمیل کرد که اغتشاشات اخیر تنها یکی از این مخاطرات است. 2️⃣در فایل تصویری که چند روز قبل از بنده منتشر شد گفتم برخی از دوستان جبهه انقلاب معتقدند رویکرد ابوالحسن فیروزآبادی تغییر کرده و به فراخور روی کار آمدن دولت انقلابی، نگاه غرب گرایانه خود را کنار گذاشته که همان جا با ذکر فرمایشی از امیرالمومنین علیه‌السلام و سخنی از امام خمینی (ره) تبیین شد که ابقاء چنین فردی، مخالف فرمایش حضرت امیر (ع) و در تقابل با مبانی امام انقلاب است. 3⃣اینکه آقای فیروزآبادی درباره خود در برابر سکوهای آمریکایی_صهیونیستی می گوید: «ما دنبال راهی هستیم که منجر به ادامه فعالیت پایدار سکوهای خارجی از جمله اینستاگرام شود.» یعنی به نقطه‌ای رسیده که حاضر شده پرده نفاق را کنار زده، نقش خود را به عنوان «حافظ منافع آمریکا و صهیونیست»، آشکارا فریاد زند❗️ 4⃣جناب آقای رئیس جمهور❗️ شما در دوران ریاست قوه قضائیه، مستند به گزارش های متقنی که درباره نامبرده به شما ارائه شد، باید وی را پای میز محاکمه می کشاندید که به هر دلیل انجام نشد. اقدامات و مواضع اخیر وی، حجت را بر جنابعالی تمام کرد. هیچ توجیه عقلی و شرعی برای ابقاء او در عالی ترین جایگاه مربوط به فضای مجازی کشور وجود ندارد. توصیه های این دفتر و آن نهاد را کنار گذارید. جوانان نخبه انقلابی هستند که تصدی این مسئولیت به آنها سپرده شود و ضمن جبران عقب ماندگی این سالها، قطار سایبری کشور را در تراز ابرقدرتهای دنیا به سرعت پیش برند.
🔴مافیای خودرو کارش را بلد است/خودروها را در پارکینگ نگه داشتند تا با افزایش قیمت وارد بازار کنند! سیاهکلی، عضو کمیسیون صنایع مجلس: 🔹 مافیای خودرو کار خود را بلد است. این حرف درست نیست که وزیر می‌گوید چون قیمت ارز افزایش پیدا کرده، قیمت خودرو بالا رفته است. 🔹 این ادعا که مطرح می شود میزان خودرو افزایش پیدا کرده است، غلط است. خودروهایی را که در کف پارکینگ ها بود وارد بازار کردند. 🔹 این نامردمی بودن خودروسازان را می رساند که خودروها را در پارکینگ نگه داشته تا بعد از افزایش قیمت وارد بازار کنند.
🔴فتنه‌ها در نهایت به‌نفع انقلاب و کشور تمام می‌شود. ⏪ آیت‌الله میرباقری: در فتنه‌هایی که برای انقلاب اسلامی پیش می‌آید، پالايش و تهذيب و شدتِ خلوصی در جامعه پیش می‌آید و لایه‌هایی از ناخالصی‪های اجتماعی زدوده می‌شود. ▪️اگر انقلاب اسلامی در درونش، پیوسته خلوص پیدا نکند و بنا داشته باشد که ناخالصی‌ها را با خود حمل کند، و به لوازم این ناخالصی‪ها ملتزم باشد، با خطر انحلال تدریجی مواجه خواهد شد. ▪️در فتنه‌هایی که در مسیر حرکت انقلاب اسلامی اتفاق می‌افتد، پالایشی در درون جبهۀ انقلاب اسلامی رخ می‌دهد. روشن است که باید تمام توان جبهۀ انقلاب به کار گرفته شود که در این فتنه‌ها، ریزش‌های انقلاب اسلامی حتی‌المقدور کمتر شود و رویش‪ها افزایش يابد و هزینۀ عبور از یک مرحله به مرحله بعدی برای انقلاب اسلامی هزینه قابل‌قبولی باشد، اما اين بدان معنا نیست که این هزينه‌ها، بر علیه انقلاب اسلامی و به ضرر آن است! این هزینه‌ها لازمۀ پیشروی‌های انقلاب به شمار می‌رود. ممکن است برخی این‌طور تلقی کنند که با این حوادث، انقلاب اسلامی تضعیف می‪شود! ولی به نظر می‌رسد با پالايش، تهذيب و شدت خلوصی که در درون انقلاب اسلامی به وجود می‌آید، ناخالصی‪های انقلاب اسلامی حذف شده، و از اين رو، سبکبال‌تر و شکوفاتر از گذشته به پیش خواهد رفت و سرانجام به نهادينه شدن بیشتر جریان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی خواهد انجاميد. ▪️به عبارت بهتر، همان‌گونه که اگر انقلاب اسلامی درگیری با کفر را به بیرون از مرزهای خود نَبَرَد و در داخل مرزهای فرهنگی و عقیدتی دنیای استکبار با انها نجنگد، نمی‪تواند تداوم يابد، اگر در درون نيز پیوسته خلوص پیدا نکند و بنا داشته باشد که ناخالصی‌ها را به همراه بکشد و به لوازم ناخالصی‪ها ملتزم باشد، با خطر انحلال تدریجی مواجه خواهد شد.
🔴 وقتی از تجربه گذشته عبرت نگیریم و مدام همان مسیر غلط را تکراری برویمنباید گرانی‌ها و افسارگسیختگی ارز را به اعتراضات و آشوب‌ها ختم کرد! 🔹ریشه اصلی، سیاست‌های غلط اقتصادی، اجرای سیاست‌های تعدیل، آزادسازی قیمت‌ها، بی‌ارزش شدن پول ملی در برابر دلار و حضور افراد بی‌تعهد و بی‌تخصص در مصادر امور است. 🔸سیاست‌های تعدیل هروقت اجرا شد کشور دچار آشوب شد. وقتی هم کشور دچار آشوب شد کاملاً طبیعی است که بر روی اقتصاد و بازار هم تاثیر بگذارد. پس نگوئید افزایش نرخ ارز بخاطر آشوب‌هاست! درستش این است که بخاطر بی‌تدبیری و مشورت‌ها و نسخه‌های امتحان‌پس‌داده است! این چرخه باطلی است که عبرت نمی‌گیرید و حرف منتقدین و دلسوزان را نمی‌شنوید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بَزک غَرب، آنچه تقی‌زاده‌های امروز انجام می‌دهند رهبر انقلاب: 🔹در داخل متأسّفانه بعضی‌ها غرب را بَزک می‌کنند، بدی‌های غرب را توجیه می‌کنند، رتوش می‌کنند، نمی‌گذارند افکار عمومی متوجّه بشود که همین دولتهای ظاهر‌الصّلاح -مثل فرانسه، مثل انگلیس، مثل دیگران- در باطنشان چقدر شیطنت و شرارت وجود دارد؛ مطبوعاتچی‌ها بینشان هست، رسانه‌ای‌ها بینشان هست؛ مثل تقی‌زاده. 🔹 در دوره‌ طاغوت، آدمی مثل تقی‌زاده، به این مضمون گفت که ایران باید از فَرقِ سر تا ناخن پا غربی بشود؛ یعنی سبک زندگی در ایران باید غربی بشود. امروز هم تقی‌زاده‌های جدید از این حرفها می‌زنند. ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
کشف ۴۰۰ قبضه اسلحه در خوزستان در ۳ ماهه گذشته فرمانده مرزبانی فراجا: 🔹در کشفیات شب گذشته مرزبانی استان خوزستان، مرزبانان ۲۳ هزارو ۷۷۳ فشنگ جنگی، ۳۳ هزار فشنگ سلاح جنگی از نوع m۱۶، کلت کمری و کلاشینکف را کشف و ضبط کردند و یکی از قاچاقچیان نیز به هلاکت رسید و دو نفر از آنان دستگیر شدند. 🔹طی چند وقت گذشته اعضای ۱۹ باند قاچاق مهمات و سلاح هم در هورالعظیم با هوشیاری مرزبانان دستگیر و منهدم شده‌اند. 🔹با توجه به اتفاقات اخیر عده‌ای هستند که می‌خواهند تنور اغتشاش را گرم کنند و با وارد کردن سلاح‌های قاچاق شرایط کشور را ناامن کنند، مرزبانان این افراد را در نقطه صفر مرزی زمین‌گیر کردند و هفت تن از اشرار را نیز به هلاکت رساندند. 🔹در سه ماهه گذشته؛ ۴۰۰ قبضه اسلحه که عمده آنها اسلحه کلت کمری و ۸۰ هزار نوع فشنگ در اروند رود و مناطق مختلف مرزی خوزستان کشف و ضبط شده است.
🔥 پیمانکاران‌تخصصی‌قاتل‌شویی 🔻اعتماد در ۲۸آذر؛ با اهانت به خود و خانواده تلاش کرد این جنایت را دعوای ساده دو جوان مهاجر حاشیه‌نشین جلوه دهد! 🔻اعتماد که ازبیت المال، روزنامه می چاپد بدتر است از سعودی اینترنشنال که لااقل هزینه‌اش گردن بن‌سلمان است. 🔸پ.ن: شاید حرفهای به شدت تاثیر گذار خانواده شهید عجمیان، کینه عمیقی را در دل اشراف ناسپاس سیاسی ایجاد کرده که اینگونه عقده می گشایند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کمال خرازی: ورود چین به مسائل تمامیت ارضی ایران خطا بود و امیدواریم که چنین خطایی دیگر رخ ندهد 🔹مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران:اخیرا رئیس‌جمهور محترم چین از منطقه دیدار کردند. ما از این دیدارها که در راستای طرح جاده و کمربند سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه انجام بگیرد استقبال می‌کنیم. 🔹خطایی که رخ داد ورود به مسائل سیاسی بود ولی این خطا به مثابه این بود که ما هم درباره تایوان که جزو خاک آنها است اظهارنظری کنیم که برای چین موجب خرسندی نشود. 🔹امیدواریم چنین خطاهایی دیگر رخ ندهد و جبران شود
🎥 تودهنی آرژانتینی ها به همجنسگرایان غربی:او قطعا شاه است ! اکانت تیم ملی آرژانتین پوشیدن ردای مخصوص توسط مسی را عالی میداند و در پستی که بهمین مناسبت منتشر کرده نوشت: او قطعا شاه است! آنچه باعث خشم غربی ها شد، پوشیدن ردای قطری وعدم برافراشتن پرچم منحرفین جنسی بود!!! آنچه غربی ها هماهنگ کرده بودند اینگونه بوده که پس از پیروزی فرانسه، آنها پرچمهای همجنسگرایان را برافراشته کنند و قطر را در عمل انجام گرفته قرار دهند. اروپایی ها انتظار این پایان دراماتیک را نداشتند ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فریاد های الناز شاکر دوست بر سر کسی که به او تعرض کرد 🔶فیلم مربوط به زمان قبل است اما به مناسبت روزهای زن زندگی آزادی بازخوانی دوباره آن خالی از لطف نخواهد بود. ⏪زنانی مثل الناز شاکر دوست، در حالی دم از زن وآزادی می‌زنند، که زن ایرانی از انواع مصونیت های قانونی واخلاقی و فرهنگی در اجتماع بر خوردار است، اکتفا نمیکنند و برای خود امتیازات ویژه قائل شده، ده تن بادیگارد استخدام می‌کنند تا حصار امن تر دیگری هم داشته باشند و خدایی ناکرده کسی به آنها تعرضی نکند. آنها به احکامِ اسلامی، حمله می‌کنند که همین امتیازات ویژه را برای تمام زنان مسلمان قائل است. 🔶آنها لیدر جنگی بر علیه اوامر خدا در فضای مجازی می‌شوند که در نتیجه آن، امروز زن در مترو و سلف احساس امنیت نمی‌کند ،و فضای اختصاصی خود در مکان های عمومی را از دست می‌دهد!! ⏪به راستی چرا آنچه را که برای خود نمی‌پسندید رابرای زن ایرانی می‌پسندید، شما که اینگونه از تعرض ها برآشفته میشوید، چرا مدعی انقلاب دسترسی آسان به زن میشوید؟چرا بلای که بر سر زن غربی آمده را بر سر زن مسلمان می آورید؟ .
🛑 شهاب حسینی مقابل زندان اوین پیگیر ترانه علیدوستی 🔹 گفته می شود حسینی با هدف پیگیری وضعیت بازداشت ترانه علیدوستی که اخیرا به دلیل اتهام زنی و ناتوانی در اثبات ادعاهای خود بازداشت شده به زندان اوین مراجعه کرده است. جای مسئولان قضایی بودم همونجا مدارک بزهکاری ترانه علیدوستی رو میذاشتم جلوی شهاب حسینی تا متوجه بشه داستان چیه