eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
شورای رقابت همگام با مافیای خودرو، باز هم بازار را بهم ریخت/ واکنش وزیر اقتصاد: شورای رقابت تصمیم گیرنده نیست. 🔹شورای رقابت در نامه‌ای غیرقانونی به رئیس سازمان بورس کلیه محصولات ایران خودرو و ساپیا به جز هایما و تارا را انحصاری اعلام کرد؛ در نتیجه این نامه، بازار وارد التهاب شد و تابلو بورس به کلی قرمز شد. 🔹نکته قابل توجه این که طبق نامه قبلی وزیر اقتصاد، مرجع تصمیم‌گیر در خصوص عرضه خودرو در بورس، شورای عالی بورس بوده و فرآیند عرضه و پذیرش خودروهای جدید نیز تابع تصمیمات شورای عالی بورس خواهد بود. 🔹خاندوزی، وزیر اقتصاد: مجوز عرضه خودرو در بورس کالا توسط شورای عالی بورس داده شده/ نامه شورای رقابت در شورای عالی بورس مطرح و در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد. همچنین با شورای رقابت هم صحبت شده تا تعارض تصمیمات ایجاد نشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کارشناس اینترنشنال: اتحادیه اروپا ترجیح می‌دهد از مسیر دیپلماسی با ایران تعامل کند تا تروریستی اعلام کردن سپاه 🔹بعد از اینکه قرار بود شورای وزیران اتحادیه اروپا درباره تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران تصمیم گیری بکند، امروز اما با توجه به اظهارات بورل این اقدام اصلا مورد بررسی قرار نگرفت. حتی کارشناس اینترنشنال هم اعتراف کرد که اتحادیه اروپا ترجیحش این است که از مسیر دیپلماسی با ایران تعامل بکند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ شهرداری چلتنهام انگلیس اعلام جنگ بر ضد ادرار کرد! ‌ فستیوال چلتنهام هرساله در این شهر اجرا می‌شود و خیلی‌ها بصورت ایستاده در گوشه و کنار شهر اقدام به ادرار می‌کنند شهرداری تصمیم گرفته یک دیوار رنگی نصب کنه، که اگر کسی ادرار کرد طبق قوانین فیزیک برگرده و روی لباسش پخش شه!
🔴 به جمهوری اسلامی رحم کنید! 🔹 اینجا جزیره کیش از توابع جمهوری اسلامی است و جمهوری اسلامی جایی است که ۳۰۰ هزار نفر از بهترین فرزندانش به خاک افتادند تا احکام شریعت در آن بر زمین نماند! اینجا هم قلمرو مسئولیت ابراهیم رئیسی است. همان «رئیسی» که سالها درس شریعت خوانده و الان به عنوان یک مجتهد بر مسند ریاست جمهوری نشسته و به همین دلیل بهتر از سایرین معنای این فرمایش حضرت امام را درک می کند: «فلسفه تشکیل حکومت اسلامی اجرای احکام شریعت است!» 🔹 جناب رئیسی! اقلیت بی حجب و حیا ( که حداکثر ۲ تا ۳ درصد مردم ایرانند) اگر با قانون مهار نشوند «مملکت امام زمان» را به همراه خود در منجلاب فساد غرق خواهند کرد : إِذا أَرَدْنا أَنْ نُهْلِکَ قَرْیَةً أَمَرْنا مُتْرَفِیها فَفَسَقُوا فِیها فَحَقَّ عَلَیْهَا الْقَوْلُ فَدَمَّرْناها تَدْمِیراً! پس به ج.ا رحم کنید و اجازه تخریب آن را ندهید! 🔹 سید عزیز! شما منتخب «جمهور»ید و جمهور مردم ایران اهل حیا و عفت و پاکی اند و به همین دلیل نباید منافع اکثریت جامعه را فدای هوسرانی اقلیتی کنید که دشمنی آنها با ایران و اسلام در چند ماه اخیر ثابت شده است . ❇️ آقای رئیسی! از ترس هیاهوی این جماعت فاسد، دلهای میلیونها ایرانی مسلمانی که به شما دل بسته اند را نشکنید، به خاطر خدا برای مقابله قانونی با بی حجابی و بی عفتی کمر همت ببندید آنگاه خواهید دید که تلاشهای اقتصادی شما هم برکت خواهد یافت و رونق به معیشت مردم باز خواهد گشت : لَوْ أَنَّ أَهْلَ الْقُرى‌ آمَنُوا وَ اتَّقَوْا لَفَتَحْنا عَلَيْهِمْ بَرَكاتٍ مِنَ السَّماءِ وَ الْأَرْض! 👤 دکتر کوشکی
🔴 روح دولت روحانی همچنان حضور دارد ▪️وزیر فاوا قبلی مهمترین بازاریاب کلاب هاوس در داخل ایران بود و بسیاری از دولتی ها را رسماً او دعوت کرده بود که به این نرم افزار بیایند. ▪️وزارت ارتباطات فعلی هم در فکر رفع فیلتر این نرم افزار است. ⏪نتیجه: به نظر می‌رسد تیم تصمیم ساز قبلی در همچنان موثر است
سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز : آنچه از قدرت نظام اسلامی آشکار کرده ایم قابل مقایسه نیست با آنچه آشکار نکرده ایم.‌.
🔴 ضعف راهبردی ▪️مسئله رسانه مهمترین نقطه ضعف دولت رئیسی هست،اینکه باهزینه های سنگین بانوانی را از نقاط مختلف جهان در ایران گرد هم بیاوریم تا یک پیام ازطرف جامعه ایرانی به دنیا صادر کنیم اما بایک شبهه دشمن به لاک دفاعی می‌رویم نشان ازضعف راهبردی رسانه ای ماست. ⏪دولت رئیسی نیاز به یک خانه تکانی اساسی درحوزه رسانه دارد
▪️زمانی که موگرینی می‌گفت از روحانی تضمین گرفته‌ام در برابر خروج آمریکا از برجام در توافق باقی بماند، اصلاح‌طلبان تیتر می‌زدند که موگرینی گفته هر چه تهران بگوید؛ او شاید نفر اول از فهرست روی اصلاح‌طلبان است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 جلال آل‌احمد در دیدار با امام به کتابی که پیش ایشان بود اشاره کرده و گفته: شما هم این خزعبلات را می‌خوانید؟!
🇮🇷 🖼 مجموعه | چرا امریکا و اروپا پاسداران را میدانند؟! 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
📍ایران در مقابل با اقدامات اروپا دست بسته نیست سخنگوی وزارت خارجه: 🔹سپاه پاسداران یک نهاد حاکمیتی برامده از قانون اساسی ایران است. بر مبنای منشور ملل متحد تحریم این نهاد نقض صریح منشور است. تعرض به سپاه تعرض به امنیت ملی ایران است و نتایج آن حتما بر عهده تعرض‌کننده خواهد بود. 🔹 قطعنامه پارلمان اروپا غیر الزام‌آور است و یک قطعنامه توصیه‌ای است. اقدام ناشیانه اتحادیه اروپا همانند این است که اتحادیه مایل است دست یک نیروی ضد تروریست را ببندد و در مقابل دست تروریست ها را باز بگذارد. 🔹اروپا حتما می‌داند که ایران در مقابل با اقدامات نسنجیده کشورهای اروپایی دست بسته نیست و ایران از توان و همچنین اراده لازم برای برخورد متقابل برخوردار است. 🔹جواب ما حتما متناسب با رفتار اروپا است. در مقابل تعامل، تعامل و در مقابل تعارض حتما تعارض خواهیم کرد.
🇮🇷 یادداشت کوتاه ❇️ آمریکا و اروپا و اخیرا انگلیس، هرچند وقت یکبار بوق و کرنا می کنند که نهادها و اشخاص ایران را تحریم کردیم. 🔺شما از سال ۵۸ نظام جمهوری اسلامی را تحریم کردید نه الآن. 🔺 بنظر شما ایران ۵۸، قوی تر بوده یا الآن؟ ⬅️ ایران سال ۵۸، سیم خاردار برای جنگی که شما تحمیل کردید نداشت ⬅️ ولی ایران الآن، در فضا و دریا سیر می کند. 🔹در"فناوری نانو"، 🔹در"فناوری هسته ای"، 🔹در" فناوری فضایی"، 🔹در"فناوری سلول های بنیادی" 🔹در" انواع سلاح ها و موشک های مدرن و نقطه زن و... 🇬🇶 جزء ده کشور دنیاست. ♦️این تحریم های شما و این پیشرفت های ایران. 🇬🇶 به کوری شما این پیشرفت ها ادامه دارد. ✍محمدعلی برزگر 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
📍 از منافقین دیکتاتور تا رضا پهلوی شل تنبان! پس از اینکه رضا پهلوی گروهک منافقین را دیکتاتور خواند، حوری سیدی از مسئولین رده بالای گروهک تروریستی منافقین با منتشر کردن توییتی رضا پهلوی را خائن و شل تنبان معرفی کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬نماآوا|◾️سه آیه آه... 🥀به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها 🎧همخوانی استدیویی: 💠گروه تواشیح تسنیم اصفهان💠 ⭕️اشعار فارسی در مدح سیدة النساء العالمین و صلوات خاصه حضرت زهرا(س) 📺مشاهده و دریافت نسخه باکیفیت: 🌐 aparat.com/v/I37lr 📲 @tasnim_esf
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 📍نماینده ایرلندی پارلمان اروپا: ریاکاری را کنار بگذارید، اعضای جنایتکار "ناتو" هیچوقت به خاطر جنایاتشان با عدالت روبرو نشدند! 🔸 میک والاس: در ۲۵ سال اخیر قدرت‌های امپریالیسمی میلیون‌ها نفر را کشته و آواره کرده‌اند؛ اگر واقعا دنبال عدالت هستیم باید این تناقضات را کنار بگذاریم.