eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹صبری چنین میانه میدانم آرزوست🌷 🔹خدایا ما ادعایی نداریم.. اما هر اتفاقی بیفته تا ظهور حضرت حجت ارواحنا فداه پا علم آسید علی آقا هستیم.. خودت کمکمون کن بتونیم ثابت قدم بمونیم.. ❤️🙏 این بیتم تقدیم به رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای مدظله‌العالی ❤️ تا ابد مردترین باش و علمدار بمان با تو ام ای یل نام آور باقی مانده🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های جالب یکی از هم وطنان ساکن آمریکا که در آنجا شرکت دارد و به 28 کشور دنیا سفر کرده https://eitaa.com/aina_ammaar
رئیس سازمان اطلاعات : 🔹 در عملیات‌های سپاه علیه مقر گروهکهای تروریستی در اقلیم کردستان با هدف قرار دادن دقیق ۴۴ هدف از پیش تعیین شده، تعداد ۲۴ نفر از اشرار ضدانقلاب معدوم و بیش از ۱۶۵ نفر از آنان زخمی شدند و شبکه همکار داخلی آنان نیز تحت اشراف و اقدام اطلاعاتی قرار گرفت. 🔹 به دولت عراق و مسئولین اقلیم شمال عراق هم خطوط قرمز ایران اعلام شد و فرصتی داده شد تا برای تأمین امنیت خاک کشور از تحرکات گروهک‌های تروریستی کردی جلوگیری کنند. همچنین در سفر اخیر دبیر شورای عالی امنیت ملی در این زمینه بحث شد و توافقاتی صورت گرفت. 🔹 در نشست سه جانبه‌ با حضور نمایندگانی از آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در یکی از کشورهای منطقه پیرامون وضعیت ایران تاکید می‌شود، توسط ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا، تسلیحاتی در اختیار ضد انقلاب کردی قرار گیرد و دوم پشتیبانی اطلاعاتی از گروهک نفاق برای شناسایی اماکن مهم و سوم فعال کردن گروه‌های ضد انقلاب برای انجام اقدامات سری در داخل ایران.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥صبحت‌های تکان دهنده مجیدرضا رهنورد حقیقتا برای چند نفر چند بار به شدت گریه کردم، روح الله عجمیان، آرمان علی وردی و مجیدرضا رهنورد امیدوارم خدا از سر تقصیراتش بگذره؛ نمیدونم چرا از روز اول حس میکردم این بچه فرق داره، بعدها که حرفهای برادرش و ظاهر مادرش دیدم فهمیدم چقدر دنیا عجیبه، شاید فاصله مجیدرضا شدن با عجمیان و علی وردی شدم در یک لحظه و یک انتخاب باشد. مراقب باشیم واقعا گاهی اولین اشتباه آخرین اشتباه است، مجیدرضا با این روحیاتش میتونست شهید باشد نه اعدامی ولی یک لحظه غفلت انسان را نابود میکند، امیدوارم خداوند متعال از او بگذرد و مورد شفاعت شهید عجیمان و شهید علی وردی قرار بگیرد.
هدایت شده از قائمون
📍تیتر یک روزنامه شرق به بررسی مسمومیت ناشی از الکل در کرج اختصاص داده شده است. 🔻البته نه در تقبیح عمل حرام و خلاف قانون مصرف و فروش الکل! بلکه در تقبیح شرم ناشی از مصرف الکل! 🔺در گزارش آمده تلفات ناشی از مسمومیت الکلی ناشی از درمان دیرهنگام بوده است که آن هم به سبب شرم خانواده‌ها از انتشار این خبر است. البته شاید یکی از علل مرگ همین باشد، اما ناراحتی‌اش از مرگ نیست، بلکه بصورت خیلی واضح می‌خواهد از مصرف الکل قبح زدایی کند. 🔻در قسمت دیگری از گزارش می‌گوید یکی از علل این اتفاق تولید الکل مسموم است و آن هم به خاطر غیرقانونی و زیرپله‌ای بودن این ماده است! و خیلی شفاف می‌گوید نباید اینگونه باشد، یعنی ساخت الکل اشکالی ندارد، اما به شرط داشتن کیفیت! شاید باورش سخت باشد اما بهتر است بخشی از گزارش را بخوانید:«نتیجه واکنش قهری (منع تولید مشروبات الکلی) به خواست حتی بخش کوچکی از جامعه هم به‌بار‌آمدن زیان در این مقیاس است. فروش زیرزمینی جنس نامرغوب و نوشدارو پس از مرگ سهراب.» 🔺در بخش دیگر گزارش خیلی راحت می‌گوید مصرف کننده الکل یک بزه‌کار یا گناه‌کار نیست، بلکه یک بیمار است! 🔻یعنی اگر به خود ابلیس لعین سفارش می‌دادی در مورد خوب بودن تولید مشروبات الکلی مطلب بنویسد به این خوبی نمی‌توانست! ❌اینکه روزنامه شرق اینگونه گزارش‌ها را تیتر یک می‌کند، یا شهادت امام جواد علیه‌السلام را با پس‌زمینه قرمز کار می‌کند، اصلا عجیب نیست، عجیب جمهوری اسلامی است که به این‌ها مجوز می‌دهد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥️ اعترافات شنیدنی افسر سابق سازمان سیا 🔹آنچه رسانه‌های دنیا برایمان روایت می‌کنند، چقدر به واقعیت نزدیک است؟ 🔹جان استاکوِل؛ افسر سابق سازمان سیا:چهارصد روزنامه‌نگار با سازمان سیا همکاری داشتند. ما داستان‌هایی که می‌خواستیم را می‌نوشتیم و منتشر می‌کردیم. سپس همان داستان را برای خبرنگارانی در اروپا که از ما حقوق می‌گرفتند می‌فرستادیم تا پوشش دهند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خوب به سخنان حضرت امام (ره) توجه فرمائید ومسئله را جدی بگیرید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم عروسی هشتمین پسر یکی از خاخام های اسرائیلی،به چندتا نکته توجه کنید: 🔹۱-همه ی مهمانها لباس مشکی و یکدست پوشیدن،ولی برای ما مسلمانها میگن که رنگ مشکی چادر،رنگ دلمردگی و افسردگی هست و باید متنوع و شاد بپوشیم. 🔸۲-چهره ی عروس پوشیدس و حجاب کامللللل داره(خودتون تا تهشو بخونید) 🔹۳-هشتمین فرزند،یعنی به فرزندآوری بها میدن اما برای ایرانیها نسخه ی نگهداری سگ و گربه میپیچن، 🔸۴_ هیچ زنی با ارایش و ادا و اطوار اون وسط پیداش نیست اینها دشمنان اصلی ما هستن که مدیریت رسانه های مخالف ایران را برعهده دارند و برعکس آنچه را برای خود میخواهند برای ما تجویز میکنن ، مسلمان باید زیرک باشه و دوست و دشمن اصلی را بشناسه.
قرآن،دهان ِ برخی جامعه،را مالی می کند👆🏿😁😁 ✍️علی اکبر صیدی
👆👆
🔷تصویر فیش جعلی مولوی عبدالحمید برای حج! 🔹فیش ادعایی آقای مولوی عبدالحمید برای حج، دارای چنین مندرجاتی است که گویا وی آن را از فردی به نام «اصغر ک» به شماره ملی با ابتدای ۲۵۲ و به نشانی کاشان... خریداری کرده است. 🔹سایر قسمت‌های این سند صلح مربوط به فیش هم با داده‌هایی پر شده امّا یک بخش مهم و تعیین‌کننده آن شماره سندی است که موضوع جعلی بودن را آشکار می‌کند. 🔹شماره سندی که برای این مصالحه‌نامه درج شده، ۱۳۹۸۲۲۴۵۵۸۷۱۰۰۰۰۴۱ است، امّا با بررسی آن در اسناد رسمی کشور مشخص می‌شود که این شماره مربوط به سند ثبت‌شده پیشین دیگری در سازمان ثبت و مربوط به مصالحه نامه دیگری است. هرچند اصلِ خرید فیش حج از استان دیگر نیز فی‌نفسه بر اساس قانون تخلف است. 🔹سند اصلی و غیرجعلی، مربوط به مصالحه‌نامه‌ای میان خانم ام‌البنی ع با وکالت آقای مهدی ت و خانم لعل بی‌بی ح با وکالت همان آقای مهدی ت در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ است. امّا تیم آقای عبدالحمید با شماره‌ی همین سند و با باقی گذاشتن بسیاری دیگر از داده‌های مندرج در آن، اطلاعات دیگر مربوط به خود را با مدعای خرید فیش حج درج و در واقع سندی را جعل کرده است.
🔻فوری فوری روسیه: پنتاگون در پی استفاده از پشه‌های ناقل بیماری در اوکراین است «ایگور کریلوف» مقام وزارت دفاع روسیه گفت اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌دهد اوکراین به‌دنبال استفاده از پشه‌های ناقل بیماری‌هایی از جمله «هپاتیت ب»، «مالاریا»، «ابولا» و «ایدز» علیه نیروهای روس در جنگ است. او گفت: سطح بالای آمادگی فنی آمریکا برای استفاده از ناقلین آلوده به بیماری‌های خطرناک به‌وسیله هواپیمای بدون سرنشین را رصد کرده‌ایم که برای پخش کردن پشه‌های آلوده در هوا استفاده می‌شوند. پهپادها وظیفه دارند بسته‌های حاوی حشرات را به یک منطقه خاص برده و آنها را رها کند. پشه‌ها با نیش زدن نیروهای نظامی روسیه، آن‌ها را به بیماری‌های خطرناکی مانند مالاریا، ایدز و هپاتیت ب مبتلا می‌کنند. پروژه‌های بیولوژیکی نظامی پنتاگون که در سراسر جهان فعالیت می‌کنند امکان دسترسی به پاتوژن‌های بالقوه برای سلاح‌های بیولوژیک را فراهم می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎯ایران اسلامی در قامت یک ابرقدرت🇮🇷 ⁉️مگر می‌شود، یک رهبری مانند امام خامنه‌ای، با وجود تحمل دولتمردانی سرکش و بحران‌ساز، همچون ، صرفاً با توکل بر خدا و تکیه بر مردم مؤمن و انقلابی، یک‌تنه، ایران را از آن‌همه ، تحریم فلج‌کننده، فتنه برجام و انواع توطئه‌ها عبور دهد، داعش و اربابان آمریکایی‌ش را از منطقه تارومار کند، اسرائیل را به محاصره درآورد، دولت‌های پُرمدعا و گردنکش اطراف را مهار و بلکه همراه سازد و با ایجاد یک نظم غافلگیرکننده جدیدجهانی، تعیین کننده قطب قدرت جهان بشود؟ ‼️ما، خودمان که هر روز شاهد تحولات شگرف در ارتباطات نوین کشورمان از اندونزی تا آمریکای لاتین هستیم، هنوز حتی فرصت تحلیل واقعیت‌ِ اتفاقات عجیبی مثل حضور همزمان سران سیاسی و نظامی فلسطین در تهران را نداریم، چه رسد به درک مجموعه‌ی این پدیده‌ها و تبیین نقشه کلانی که امام خامنه‌ای طی این سال‌ها، طراحی و پیگیری و محقق کرده‌اند... 👆گزارش شبکه هندی wion، خلاصه‌ای از فروپاشی هژمونی آمریکا و ظهور نظم جدید جهانی حول محور مثلث روسیه، ایران و چین را توضیح می دهد! 📚حالا می‌شود اندک اندک فهمید، چرا چندین سال بود که امام خامنه‌ای با بیان‌های مختلف، به نیروهای انقلابی می‌فرمودند: آرام باشید، محکم بمانید و مطمئن باشید که خدا ماست و ملت ایران قله‌های بزرگی را فتح خواهد کرد.
🔴نوشته «سرلشکر الرزامی، یکی از فرماندهان ارشد یمن، برای حج عمره رفته مکه. 🔹الرزامی تو لیست تحت تعقیب آل‌سعود بوده و برای کسی که گزارشی ازش می‌داده ۵ میلیون دلار جایزه درنظر گرفته بودن» 🔹اگه قدرت جمهوری‌‌اسلامی رو تو این خبر نمی‌بینی در اسرع وقت به چشم‌پزشک مراجعه کن ؛
کناره گیری در اوج فقط ایشون که وقتی خداحافظی کرد تو مدرسه‌ها سند ۲۰۳۰ تدریس می‌شد روزی ۸۰۰ نفر با کرونا کشته می‌شدند رکورد نقدینگی و تورم شکسته شد با همه دنیا قطع رابطه کرده بودیم کالاها تو گمرک داشت می‌گندید برق و آب هر روز قطع بود به قحطی نهاده رسیدیم
🔴آمار مشارکت‌های مردم در انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚞 راه آهنی‌که از هیچ یک از شهرهای مهم ایران جز تهران عبور نکرد و برای تامین منافع انگلیس به جای شرق به غرب، از شمال به جنوب کشیده شد
✅پیوندعمیق دین باسیاست ✅ضرورتِ دخالت روحانیت در سیاست ✍️علی اکبر صیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوزاندن اسناد محرمانه توسط منافقین 🔹 دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضد تروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده‌ است.
تهران و دوحه؛ در جام همکاری‌ها 🔹همکاری‌های سازنده دو کشور ایران و قطر که از ابتدای قدرت گرفتن دولت سیزدهم افزایش یافت به جام جهانی ختم نشد؛ گسترش همکاری‌های دوجانبه اکنون یکی از مهمترین دغدغه‌های مقامات دو کشور است. 🔹از سفر آیت الله رییسی به قطر در ماه‌های ابتدایی آغاز به کار دولت سیزدهم به این کشور و استقبال ویژه امیر قطر از رئیس جمهوری ایران تا سفر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به تهران تنها سه ماه پس از این سفر همه گویای آن است که در بالادست سیاست گذاری دو کشور، توسعه روابط و تعمیق آن برنامه ریزی شده است. 🔹توسعه رابطه ایران با این همسایه جنوبی حاشیه خلیج فارس پس از حمایت تهران از دوحه در جریان بحران دیپلماتیک قطر که منجر به تحریم این کشور از سوی چهار کشور عربی شد، وارد دوران جدیدی شد. 🔹این توسعه روابط اما به همین جا ختم نشده است؛ همکاری قابل توجه تهران و دوحه در تسهیل صدور روادید برای تماشاگران بازی‌های جام جهانی و در زمانی که دشمنان کشورمان تلاش داشتند رقابت‌های ورزشی را رنگ و بوی ضدایرانی بدهند به خوبی به چشم می‌خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار اینترنشنال به اپوزیسیون؛ آمریکا و غرب به منافقین با آن سابقه هم رحم نکردند!! 🔶 شبکه اینترنشنال با دعوت از کارشناسان حامی گروهک تروریستی منافقین اقدام به تطهیر این گروه کرده و آنان را بخشی از راه‌حل آینده ایران می‌دانند و از سویی با اشاره به سابقه فعالیت و خدمات منافقین به غرب، اقدام روز گذشته علیه این گروه را زنگ خطری برای سایر اپوزیسیون دانست!