eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ خوب به سخنان حضرت امام (ره) توجه فرمائید ومسئله را جدی بگیرید...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مراسم عروسی هشتمین پسر یکی از خاخام های اسرائیلی،به چندتا نکته توجه کنید: 🔹۱-همه ی مهمانها لباس مشکی و یکدست پوشیدن،ولی برای ما مسلمانها میگن که رنگ مشکی چادر،رنگ دلمردگی و افسردگی هست و باید متنوع و شاد بپوشیم. 🔸۲-چهره ی عروس پوشیدس و حجاب کامللللل داره(خودتون تا تهشو بخونید) 🔹۳-هشتمین فرزند،یعنی به فرزندآوری بها میدن اما برای ایرانیها نسخه ی نگهداری سگ و گربه میپیچن، 🔸۴_ هیچ زنی با ارایش و ادا و اطوار اون وسط پیداش نیست اینها دشمنان اصلی ما هستن که مدیریت رسانه های مخالف ایران را برعهده دارند و برعکس آنچه را برای خود میخواهند برای ما تجویز میکنن ، مسلمان باید زیرک باشه و دوست و دشمن اصلی را بشناسه.
قرآن،دهان ِ برخی جامعه،را مالی می کند👆🏿😁😁 ✍️علی اکبر صیدی
👆👆
🔷تصویر فیش جعلی مولوی عبدالحمید برای حج! 🔹فیش ادعایی آقای مولوی عبدالحمید برای حج، دارای چنین مندرجاتی است که گویا وی آن را از فردی به نام «اصغر ک» به شماره ملی با ابتدای ۲۵۲ و به نشانی کاشان... خریداری کرده است. 🔹سایر قسمت‌های این سند صلح مربوط به فیش هم با داده‌هایی پر شده امّا یک بخش مهم و تعیین‌کننده آن شماره سندی است که موضوع جعلی بودن را آشکار می‌کند. 🔹شماره سندی که برای این مصالحه‌نامه درج شده، ۱۳۹۸۲۲۴۵۵۸۷۱۰۰۰۰۴۱ است، امّا با بررسی آن در اسناد رسمی کشور مشخص می‌شود که این شماره مربوط به سند ثبت‌شده پیشین دیگری در سازمان ثبت و مربوط به مصالحه نامه دیگری است. هرچند اصلِ خرید فیش حج از استان دیگر نیز فی‌نفسه بر اساس قانون تخلف است. 🔹سند اصلی و غیرجعلی، مربوط به مصالحه‌نامه‌ای میان خانم ام‌البنی ع با وکالت آقای مهدی ت و خانم لعل بی‌بی ح با وکالت همان آقای مهدی ت در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ است. امّا تیم آقای عبدالحمید با شماره‌ی همین سند و با باقی گذاشتن بسیاری دیگر از داده‌های مندرج در آن، اطلاعات دیگر مربوط به خود را با مدعای خرید فیش حج درج و در واقع سندی را جعل کرده است.
🔻فوری فوری روسیه: پنتاگون در پی استفاده از پشه‌های ناقل بیماری در اوکراین است «ایگور کریلوف» مقام وزارت دفاع روسیه گفت اطلاعات به‌دست آمده نشان می‌دهد اوکراین به‌دنبال استفاده از پشه‌های ناقل بیماری‌هایی از جمله «هپاتیت ب»، «مالاریا»، «ابولا» و «ایدز» علیه نیروهای روس در جنگ است. او گفت: سطح بالای آمادگی فنی آمریکا برای استفاده از ناقلین آلوده به بیماری‌های خطرناک به‌وسیله هواپیمای بدون سرنشین را رصد کرده‌ایم که برای پخش کردن پشه‌های آلوده در هوا استفاده می‌شوند. پهپادها وظیفه دارند بسته‌های حاوی حشرات را به یک منطقه خاص برده و آنها را رها کند. پشه‌ها با نیش زدن نیروهای نظامی روسیه، آن‌ها را به بیماری‌های خطرناکی مانند مالاریا، ایدز و هپاتیت ب مبتلا می‌کنند. پروژه‌های بیولوژیکی نظامی پنتاگون که در سراسر جهان فعالیت می‌کنند امکان دسترسی به پاتوژن‌های بالقوه برای سلاح‌های بیولوژیک را فراهم می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎯ایران اسلامی در قامت یک ابرقدرت🇮🇷 ⁉️مگر می‌شود، یک رهبری مانند امام خامنه‌ای، با وجود تحمل دولتمردانی سرکش و بحران‌ساز، همچون ، صرفاً با توکل بر خدا و تکیه بر مردم مؤمن و انقلابی، یک‌تنه، ایران را از آن‌همه ، تحریم فلج‌کننده، فتنه برجام و انواع توطئه‌ها عبور دهد، داعش و اربابان آمریکایی‌ش را از منطقه تارومار کند، اسرائیل را به محاصره درآورد، دولت‌های پُرمدعا و گردنکش اطراف را مهار و بلکه همراه سازد و با ایجاد یک نظم غافلگیرکننده جدیدجهانی، تعیین کننده قطب قدرت جهان بشود؟ ‼️ما، خودمان که هر روز شاهد تحولات شگرف در ارتباطات نوین کشورمان از اندونزی تا آمریکای لاتین هستیم، هنوز حتی فرصت تحلیل واقعیت‌ِ اتفاقات عجیبی مثل حضور همزمان سران سیاسی و نظامی فلسطین در تهران را نداریم، چه رسد به درک مجموعه‌ی این پدیده‌ها و تبیین نقشه کلانی که امام خامنه‌ای طی این سال‌ها، طراحی و پیگیری و محقق کرده‌اند... 👆گزارش شبکه هندی wion، خلاصه‌ای از فروپاشی هژمونی آمریکا و ظهور نظم جدید جهانی حول محور مثلث روسیه، ایران و چین را توضیح می دهد! 📚حالا می‌شود اندک اندک فهمید، چرا چندین سال بود که امام خامنه‌ای با بیان‌های مختلف، به نیروهای انقلابی می‌فرمودند: آرام باشید، محکم بمانید و مطمئن باشید که خدا ماست و ملت ایران قله‌های بزرگی را فتح خواهد کرد.
🔴نوشته «سرلشکر الرزامی، یکی از فرماندهان ارشد یمن، برای حج عمره رفته مکه. 🔹الرزامی تو لیست تحت تعقیب آل‌سعود بوده و برای کسی که گزارشی ازش می‌داده ۵ میلیون دلار جایزه درنظر گرفته بودن» 🔹اگه قدرت جمهوری‌‌اسلامی رو تو این خبر نمی‌بینی در اسرع وقت به چشم‌پزشک مراجعه کن ؛
کناره گیری در اوج فقط ایشون که وقتی خداحافظی کرد تو مدرسه‌ها سند ۲۰۳۰ تدریس می‌شد روزی ۸۰۰ نفر با کرونا کشته می‌شدند رکورد نقدینگی و تورم شکسته شد با همه دنیا قطع رابطه کرده بودیم کالاها تو گمرک داشت می‌گندید برق و آب هر روز قطع بود به قحطی نهاده رسیدیم
🔴آمار مشارکت‌های مردم در انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚞 راه آهنی‌که از هیچ یک از شهرهای مهم ایران جز تهران عبور نکرد و برای تامین منافع انگلیس به جای شرق به غرب، از شمال به جنوب کشیده شد
✅پیوندعمیق دین باسیاست ✅ضرورتِ دخالت روحانیت در سیاست ✍️علی اکبر صیدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سوزاندن اسناد محرمانه توسط منافقین 🔹 دوربین پهپاد پلیس آلبانی تصاویری از سوزاندن اسناد و مدارک منافقین توسط اعضای این گروهک تروریستی در زمان حضور پلیس ضد تروریسم در کمپ تیرانا را شکار کرده‌ است.
تهران و دوحه؛ در جام همکاری‌ها 🔹همکاری‌های سازنده دو کشور ایران و قطر که از ابتدای قدرت گرفتن دولت سیزدهم افزایش یافت به جام جهانی ختم نشد؛ گسترش همکاری‌های دوجانبه اکنون یکی از مهمترین دغدغه‌های مقامات دو کشور است. 🔹از سفر آیت الله رییسی به قطر در ماه‌های ابتدایی آغاز به کار دولت سیزدهم به این کشور و استقبال ویژه امیر قطر از رئیس جمهوری ایران تا سفر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر به تهران تنها سه ماه پس از این سفر همه گویای آن است که در بالادست سیاست گذاری دو کشور، توسعه روابط و تعمیق آن برنامه ریزی شده است. 🔹توسعه رابطه ایران با این همسایه جنوبی حاشیه خلیج فارس پس از حمایت تهران از دوحه در جریان بحران دیپلماتیک قطر که منجر به تحریم این کشور از سوی چهار کشور عربی شد، وارد دوران جدیدی شد. 🔹این توسعه روابط اما به همین جا ختم نشده است؛ همکاری قابل توجه تهران و دوحه در تسهیل صدور روادید برای تماشاگران بازی‌های جام جهانی و در زمانی که دشمنان کشورمان تلاش داشتند رقابت‌های ورزشی را رنگ و بوی ضدایرانی بدهند به خوبی به چشم می‌خورد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار اینترنشنال به اپوزیسیون؛ آمریکا و غرب به منافقین با آن سابقه هم رحم نکردند!! 🔶 شبکه اینترنشنال با دعوت از کارشناسان حامی گروهک تروریستی منافقین اقدام به تطهیر این گروه کرده و آنان را بخشی از راه‌حل آینده ایران می‌دانند و از سویی با اشاره به سابقه فعالیت و خدمات منافقین به غرب، اقدام روز گذشته علیه این گروه را زنگ خطری برای سایر اپوزیسیون دانست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 ۲۰۱ نماینده استیضاح خودشان را امضا کردند 🔹 حمید رسایی: تا از مجلس انتقاد می‌کنید، سامانه‌ای حمله می‌کند که رهبر معظم انقلاب به این مجلس گفته‌اند انقلابی! پس انگیزه‌های سیاسی داری، دنبال رأی هستی، چون توی لیست نرفتی انتقاد می‌کنی و ... در حالی که رهبر انقلاب در همان جلسه‌ای که تعبیر مجلس انقلابی را به کار بردند، چند انتقاد و گلایه صریح هم از نمایند‌گان داشتند. پس باید بگوییم ایشان هم انگیزه‌های سیاسی داشته؟ دنبال رأی بوده؟ حالا هم ۲۰۱ نماینده مجلس می‌خواهد وزیر کشور را استیضاح کنند. دلیلش چیست؟ این که چرا معاون سیاسی وزیر کشور، امر امام و رهبر جامعه را تبدیل به بخشنامه کرده! البته سال قبل آقای قالیباف ناراحتی نمایندگان را به اطلاع ایشان رسانده بود که چرا رهبر انقلاب، نمایندگان را از دخالت در عزل و نصب‌ها منع کرده‌اند! موضوعی که اساسا نیاز به ورود رهبر انقلاب نداشت و روشن است که این نوع دخالت‌ها برای کشور سمّ است. واقعا هنوز در تعجبم که جناب قالیباف با چه رویی این حرف را به رهبر انقلاب زدند! و این ۲۰۱ نماینده با چه رویی برگه استیضاح وزیر کشور را امضا کرده‌اند! آیا نمی‌دانستند این برگه استیضاح خودشان است!؟
♦️پزشکان، وکلا، آهن و طلافروشان، آرایشگرهای زنانه، واسطه‌ها و... جزء ۴۰ درصد مشاغلی هستند که از مالیات طفره می‌روند «ایمان زنگنه» اقتصاددان و تحلیلگر مسائل اقتصادی: 🔹خوب است به سمتی برویم که به شناسایی مودیان جدید بپردازیم و بر ۴۰ درصدی که به انحای مختلف از دادن مالیات طفره می‌روند، تمرکز کنیم. بخشی از این مشاغل خاص شامل پزشکان، وکلا، آهن و طلافروشان، آرایشگرهای زنانه، واسطه‌ها و... هستند. 🔹هر اتفاقی که قرار است در حوزه مالیاتی کشور رخ دهد، اگر نقش سلیقه افراد و ممیزها را کاهش دهد، مثبت است./ ایرنا
🔻غیرفعال شدن اکانت‌های سایبری منافقین 🔹به دنبال عملیات روز جاری پلیس آلبانی علیه کمپ اشرف 3 گروهک تروریستی منافقین، بسیاری از حساب‌های کاربری منافقین در شبکه‌های اجتماعی غیرفعال شده است. 🔹یک منبع آگاه امنیتی در همین خصوص اعلام کرد که بر اساس اطلاعات به دست آمده از اردوگاه منافقین در آلبانی، در جریان عملیات امروز پلیس ضد تروریسم آلبانی 2 نفر از اعضای گروهک تروریستی منافقین به هلاکت رسیده‌اند و 36 نفر نیز زخمی شده‌اند. 🔹در این عملیات همچنین 70 نفر از اعضای منافقین نیز توسط پلیس ضد تروریسم آلبانی بازداشت شده‌اند و همچنین تعدادی دیگر از اعضای این گروهک نیز برای مظلوم‌نمایی اقدام به خودزنی در صحنه عملیات کرده‌اند. 🔹پلیس ضدتروریسم آلبانی تاکنون بارها درخواست فراهم شدن امکان بازرسی از کمپ اشرف 3 را ارائه کرده بود که برخی از این درخواست‌ها با تذکر و اخطار همراه بوده اما با این وجود منافقین به این درخواست‌ها مبنی بر حضور و بازرسی از این کمپ تن ندادند که نهایتا به دلیل نگرانی از انجام برخی عملیات خرابکارانه و تروریستی توسط این گروه در آلبانی، امروز پلیس ضد تروریسم آلبانی وارد عمل شده است. 🔹در پی این عملیات، تجهیزات الکترونیکی و وسایل غیرمتعارفی از جمله تعدادی پهپاد، در کمپ اشرف 3 کشف و ضبط شده و به همین دلیل از زمان اجرای عملیات پلیس ضد تروریسم آلبانی در کمپ اشرف 3 بسیاری از حساب‌های کاربری منافقین در توییتر از جمله برخی حساب‌های مشهور از دسترس خارج شده‌اند و هیچگونه فعالیتی نداشته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 ماجرای موقوفه‌ای که پسر و عروس جناب آقای خاموشی اجاره کرده‌اند 📌 مناهج: 🔺 گرچه بحمدالله هیچ کار غیرقانونی انجام نشده است؛ و این واگذاری، زمان ریاست آقای خاموشی بر اوقاف نبوده است و در آن زمان، وی شخصیت مطرحی بوده که مسؤولیت دیگری داشته است؛ ✅ اما شاید اکنون معنای سخنان رهبری که - همیشه مؤکدا- مسؤولین را نه تنها به دوری از حرام و خلاف قانون، هشدار داده‌اند بلکه حتی به پرهیز از حلال قانونی هم سفارش کرده‌اند روشن شود. 🔻 برای افکار عمومی جامعه شاید مهم نباشد پسر و عروس رئیس اوقاف چنین اجاره‌ای داشته‌اند یا پسر و عروس مسؤولی دیگر در جمهوری اسلامی! آنچه برایشان مبهم است این است که برای عموم جامعه، چنین مواهب حلال قانونی در دسترس است و چگونه؟ و اگر ممکن است چگونه مطلع شوند؟ ✅ و حالا شاید بهتر بفهمیم چرا رهبری همه نزدیکان خویش را حتی از کوچکترین کارهای اقتصادی کاملا قانونی بر حذر داشته‌اند. ♨️ این بلوای رسانه‌ای تجربه‌ای شد که مسؤولین کشور، رویه‌ی احتیاطی رهبری را در زندگی خویش و نزدیکانشان الگو قرار دهند؛ چراکه صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهم‌تر از هر مسؤولیت و مدیریت و دیگر مواهب حلال قانونی دنیوی است. و ای کاش مسؤولین (علی الخصوص مسؤولین روحانی) یا مسؤولیت را با تمام شرایطش بپذیرند یا سراغ مواهب حلال دنیا بروند. 💯 امروز بیش از هر زمان دیگری باید مراقب به انقلاب باشیم؛ که مبادا لطمه ببیند.
36.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از وقتی که این فیلم منتشر شده، هواداران ظریف و روحانی به شدت عصبانی و در حال فحاشی در شبکه های اجتماعی هستند. البته طبیعی است، چون پاسخ منطقی برای این ۳۳ دقیقه ندارند. اصلا مگر کسی میتواند از عملکرد ظریف از جمله بند ۳۷ برجام دفاع کند؟ لطفا در توزیع حداکثری این فیلم کمک کنید، چون پادزهر بسیاری از دروغهای این جریان در همین ۳۳ دقیقه است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در شب انهدام پهپاد گلوبال هاواک چه گذشت؟ 🔹تصاویری جدید از جمع‌آوری لاشه پهپاد آمریکایی از خلیج فارس.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 سرلشکر سلامی: هیچ‌کس امروز نمی‌تواند از واردات و صادرات ایران جلوگیری کند 🍃🌹🍃 🔻امن‌ترین خطوط کشتی‌رانی امروز متعلق به ماست آنجایی که پرچم ایران برافراشته است. 🔹آمریکایی‌ها نمی‌توانند از صهیونیست‌ها حمایت کنند؛ نه اینکه نخواهند، نمی‌توانند. هزینه‌ها سنگین و جسم آمریکا نحیف شده است. 🔺عراق، سوریه، یمن و افغانستان را ببینید. غرب هر کجا پا می‌گذارد جز جنگ در مفهوم کامل خود هیچ ارمغان دیگری ندارد. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 📝 رژیم صهیونیستی روی موج ناامنی 🍃🌹🍃 🔻نظامیان صهیونیست برای دومین روز متوالی با اهالی جولان اشغالی سوریه به‌دلیل اعتراضشان به اشغال اراضی کشاورزی درگیر شدند و به سوی آن‌ها گاز اشک‌آور و گلوله‌های دودزا شلیک کردند. 🔹 نتانیاهو هم در پی عملیات دیروز در شهرک اشغالی «عیلی» که منجر به هلاکت ۴ صهیونیست شد گفته مجازات چنین اقداماتی مرگ یا زندان خواهد بود. 🔺درگیری بی‌سابقه‌ روز دوشنبه میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین در اردوگاه جنین هم منجر شد امروز «سدیل نغنیه» دختر ۱۵ سالۀ فلسطینی در اثر جراحت به شهادت برسد. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 📝 منافقی‌ که درآلبانی به هلاکت رسید چه کسی بود؟🤔 🍃🌹🍃 🔻درجریان حمله پلیس آلبانی به مقراشرف ۳، پایگاه گروهک مجاهدین خلق در آلبانی، یکی از اعضای این گروه به نام «عبدالوهاب فرجی‌نژاد جهرمی»به هلاکت رسید. 🔸فرجی‌نژاد که درمیان مجاهدین بانام مستعار «فرمانده افشین» و«علی مستشاری»شناخته می‌شد، از فرماندهان بخش نظامی این گروهک پس ازشروع جنگ مسلحانه در سال ۱۳۶۰ بود. 🔺مریم رجوی او راکه به بیش از ۶۰ ترور موفق مشهور بود، از برترین فرماندهان نظامی سازمان معرفی کرده بود. او مسئولیت‌های مختلفی در سازمان داشت؛ از فرماندهی در عملیات فروغ جاویدان(مرصاد) و مسئولیت قرارگاه جلولا در نزدیکی مرز ایران تا آموزش تیم‌های ترور اعزامی به ایران و عضویت در تیم حفاظت مسعود رجوی /نورنیوز 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb