eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه: آمریکا از طریق عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیست 🔹مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی که پارسال علیه کشور ما راه انداختند قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی روند انقلابی یا انزوا قرار دهند اما ثبات انقلاب را دیدند و آمریکا از طریق سه کشور همسایه پیام داد که دنبال براندازی نیستیم و بیایید مذاکره کنیم و به تفاهم برسیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سایه ترس و دلهره بر سر اپوزیسیون: حمله به کمپ مجاهدین، قطعاً پیامدهایی برای سایر مخالفین خواهد داشت! ♦️ شهرام همایون، مدیر شبکه سلطنت‌طلب:قرار بود با کمک دولت‌های خارجی، جمهوری‌اسلامی را تحت فشار  قرار دهیم، اما نتیجه به ضرر ما تمام شد/ حتی پلیس هم با اعتراضات اپوزیسیون همکاری نمی‌کند! ♦️سریال موفقیت‌های ایران، جای نگرانی دارد / فرهنگ سیاسی جامعه ایران، یک فرهنگ پر از ابتذال و ریاکاری است!
رامبد جوان این را استوری کرده و آن را به عنوان سونامی ممنوع‌الکاری همکارانش دانسته! فارغ از اینکه خبر درست است یا خیر، باید پرسید پیشنهاد دقیق این جنس افراد برای ادامه فعالیت هنرمندانی که در دوران اغتشاشات این حجم از فشار را به مردم و کشور وارد کردند چیست؟! با کسی که حتی امروز هم بدون توجه به قوانین جاریه کشور، در حال لگدپراکنی است باید چه کرد؟! باید ندید و رد شد؟!! در کشورهای دیگر هم همین‌طور است؟!
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه CNN: آمریکا و ایران به یک سلسله از توافقات درباره برنامه هسته ای ایران رسیده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺مختصری کوتاه از فرزندان امام خامنه ای(حفظه الله)🌺 ☘از فرزندان رهبر انقلاب چه می دانید؟
🌍کشف معدن لیتیوم در همدان جنجال مذاکرات اتمی بزودی به حاشیه می‌رود! 🔷️روزنامه "رای الیوم" چاپ انگلستان یادداشتی از مفسر سرشناس جهان عرب بنام "عبدالباری عطوان" منتشر کرد که وی در آن نوشت: 🔷️ایران یک معدن لیتیوم حاوی 8.6 میلیون تن لیتیوم خام کشف کرده که دومین معدن بزرگ جهان بعد از شیلی است. این معدن در غرب شهر همدان قرار دارد. با کشف این معدن ایران به بازیگر اصلی در مهم‌ترین صنایع جهانی در آینده تبدیل خواهد شد. 🔷️لیتیوم در صنایع خودروهای برقی، باطری ها، دستگاه کامپیوتر، تلفن‌های همراه و پنل‌های خورشیدی تولیدکننده انرژی استفاده می‌شود. اگر اتحادیه اروپا و سایر مناطق جهان تولید و استفاده از خودروها با موتور نفتی را از سال 2035 به بعد ممنوع اعلام کنند و به خودروهای برقی و انرژی پاک روی بیاورند، همه در خاورمیانه، شمال و جنوب تلاش خواهند کرد دوستی ایران را جلب کنند. 🔷️من بعید نمی‌دانم که ایران در آینده نزدیک سازمانی از کشورهای تولیدکننده لیتیوم را مانند اوپک تأسیس کند تا کنترل تولید را در دست داشته باشد. 🔷️عطوان در ادامه می نویسد: توافق هسته‌ای با ایران دیگر اولویتی برای آمریکا ندارد. بویژه پس از این ‌که ایران در صنایع نظامی پیشرفت چشمگیری کرده و در زمینه موشک‌های مافوق صوت و پهپادهایی که توانایی‌های بالای خود را در جنگ اوکراین به اثبات رسانده‌اند و توازن قدرت را به نفع متحد روس تغییر دادند. ایران به سرعت در حال تبدیل شدن به یک قدرت منطقه‌ای بزرگ سیاسی، نظامی و اقتصادی است و کشف معدن لیتیوم جایگاه این کشور را در جهان و روابطش با محور جدید چین-روسیه و سازمان بریکس را تقویت خواهد کرد. 🔷️"رای الیوم" ادامه میدهد: یک کارشناس اسرائیلی جغرافیای سیاسیی بنام "عنات هوخبرع" در اظهارنظری که روزنامه "معاریو" چاپ اسرائیل منتشر کرد گفت: ذخایر لیتیومی که ایران رسماً اکتشاف آن را اعلام کرده می‌تواند به تغییر توازن قدرت در منطقه منجر شود و جایگاه ژئوپلیتیکی و اقتصادی بی سابقه‌ای را به ایران بدهد.
♦️وقتی مالیات کارمند بیشتر از طلافروش است مهر نوشت: 🔹«شکاف مالیاتی» به معنای میزان درآمدی است که کشورها به علت فرار و اجتناب مالیاتی از سوی مؤدیان و یا گسترش اقتصاد زیرزمینی از دست می‌دهند. 🔹بر اساس بررسی‌های صورت‌گرفته در سال ۱۳۹۸، میزان شکاف مالیاتی کشور حدود ۹۷ هزار میلیارد تومان تخمین زده شده است. 🔹از مجموع ۷۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی ۱۱ ماه گذشته قشر حقوق‌بگیر و مشاغل، کارمندان درمجموع نزدیک به ۴۶ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده‌اند. 🔹اما فروشندگان طلا با اعلام شماره‌حساب خود، هزینه مدنظر را به‌صورت کارت به کارت دریافت می‌نمایند. 🔹این شیوه که در یکی دو سال اخیر در اصناف مختلف قابل‌مشاهده است، همچنان کلیدی‌ترین مسیر در جهت فرار مالیاتی است.
هدایت شده از معیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 امیرعبداللهیان: خبرهای خوبی در راه است 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از معیار
🇮🇷 📝 برای آنان که زبان دنیا رو بلدند... 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
هدایت شده از قائمون
36.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚠️در این چند دقیقه کوتاه می توانید بخشی از اعترافات مهم علینقی مشایخی، موسس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف را در سال ۲۰۱۷ یا ۱۳۹۶ در یک کنفرانس خارجی، مشاهده کنید: 1️⃣هدف؛ توسعه جریان تکنوکرات در کشور 2️⃣انتقال موسسه موجود در سازمان برنامه و بودجه، به دانشگاه صنعتی شریف در قالب دانشکده مدیریت و اقتصاد و علت این انتقال 3️⃣مخالفت ابتدائی اعضای شورای دانشگاه شریف بخاطر صنعتی بودن این دانشگاه 4️⃣تفکر اقتصادی؛ اقتصاد بازار آزاد لیبرال پ.ن: ⛔️نکته مهم این است که تحصیل کرده های تحت این تفکر، در دوران های مختلف، یا مسئولیت های مهم اقتصادی داشته اند و یا مشاوران اقتصادی دولت ها بوده اند. 〽️تدوین و ترجمه این بخش از سخنرانی ایشان، برای اولین بار توسط کانال جبهه تمدن ساز انقلاب اسلامی صورت گرفته است.
🌸🌸🌸
_فرزند_آوری
🔺️هجوم کاربران ایرانی زیر پست‌های علی کریمی اینبار با هشتگ «»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.🎥 فرزند شهید بهشتی در واکنش به بیلبوردهای شهر تهران:هیچ گونه استدلالی برای حجاب اجباری در سخنان پدرم مشاهده نمی شود حتما این کلیپ را مشاهده بفرمایید. ظاهرا جریان تحریف از امام عبور کرده و به شهید مظلوم دکتر بهشتی رسیده اند.!!!
💠عده ای می خواستند زبان دنیا را بلد باشند... اما حالا دنیا زبان ما را یاد گرفته است!
🔷 مادرشهیدمیگفت: من مظلوم ترین مادر شهید ایرانی هستم 🔹 مادر شهید: پسرم یوسف بعد از عملیات آزادسازی خرمشهر برگشت 🔹 کوموله ها ریختند و یوسف رو دستگیر کردند ، گفتند به خمینی توهین کن یوسف این کار رو نکرد. به من گفتند توهین کن. گفتم چنین کاری نمیکنم. گفتند: بچه ات را میکشیم بازهم قبول نکردم. پسرم رو بستند به گاری و جلو چشمم سر از تنش جدا کردند و با ساطور دست ها و پاهاش را قطع کردند، شکمش را پاره کردند و جگرش را درآوردند😔 🔹 گفتندبه خمینی توهین کن بازم توهین نکردم من رو با جنازه تکه پاره شده پسرم در یک اتاق گذاشتند و در رو قفل کردند ؛ 🔹 بعداز ۲۴ ساعت در را باز کردند گفتند: باید خودت پسرت را دفن کنی. گفتم : من طاقت ندارم خاک روی سر پسرم بریزم گفتند:دستانت را میبندیم پشت ماشین و تو روستاها میگردانیم 🔹 شروع کردم با دستان خودم قبر درست کردن، با گریه میگفتم: *یا فاطمةالزهرا، یا زینب کبری. انگار همه عالم کمکم میکردند برای حفر قبر پسرم. دلم گرفت، آخه پسرم کفن نداشت که جنازه اش را کفن کنم گوشه ای از چادرم را جدا کردم و بدن تکه تکه پسرم را گذاشتم داخل چادر. 🔹 فقط خدا خودش شاهد هست که یک خانم چادری بالای قبر ایستاده بود و به من دلداری میداد و میگفت: صبر داشته باش و لا اله الا الله بگو. 🔹 کنار قبرش نشستم و با دستان خودم یواش یواش رو صورت یوسفم خاک ریختم.. به همین خاطر من مظلوم ترین مادر شهید ایرانی هستم. 🔹 به راستی مثل کوه پای نظام جمهوری اسلامی و امام خمینی (ره) ایستادند ما چه قدر پای ارزش هایمان ایستاده ایم؟
نکته: 💢بعضی نماینده گان برای فرار از پاسخ گویی و تطهیر چهره خود متوسل به تعاریف رهبری از مجلس انقلابی شده که چون آقا گفت ما انقلابی هستیم بعضی رسانه ها مارا تخریب می کنند اینها حتی پای صدا و سیمارا وسط کشیدند 🔺اولا رهبری حکم پدر را دارد و از همه مسئولان تعریف می کند و کلی هم به مجلس انقلابی بابت افراط در نظارت و سوال از دولت و هم افزایی و همدلی قوا و... نقد کرده اند.طی سه سال گذشته هم خطاب به شما نماینده گان کلی نقد از ایشان در مورد مجلس انقلابی شنیده ایم همچنین ایشان فرمودند انقلابی ماندن مهم است نه انقلابی بودن درضمن رهبری تعاریفی که در فتنه ۸۸ از هاشمی رفسنجانی یا اواخر دولت خاتمی از خاتمی داشته از هیچ کدام از شما نداشته پس اگر ملاک تعاریف آقا را قرار دهیم عقب هستید 🔺رهبری که از دریافت امکانات مجلس و بیت المال از جمله خانه و ماشین واکسن سفر های پر هزینه ماشین شاسی ،دخالت در انتصابات و... نمایندگان که حمایت نکرد اتفاقانهی کرد شما هر کار خلاف اسلامی همچون تعطیلی شنبه و تشکیل وزرات بازرگانی و... انجام دهی و بگی رهبری از ما حمایت کرده و هر کس ما را نقد کند خلاف رهبری است اتفاقا افراط در عزل ونصب ها وجهش از تقنینی به حتی دهیاری ها وکارمندان جزء که بعضی مجلسی ها و آدم مجلسی ها ورود کردند خلاف موازین و بیانات رهبری است 🔺یادرهمین ماجرای معاون وزیر کشور که ابلاغ کرده بود دستگاههای اجرایی فرمانداران، بخشداران و معاونین فرمانداران، ضمن تداوم پشیبرد امور شهرستان در روابط با نمایندگان مجلس در دوره باقی مانده تا انتخابات نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده شهرستان در موضوعات و جلسات شائبه دار حساسیت لازم را داشته باشند. همین نماینده گان چه بلوایی به راه انداختند سر معاونی که انتخابش آتش به خرمن رسانه های معاند انداخت، حالا مغضوب گروهی از مجلسی ها شده! چرا؟ چون شجاعانه در مقابل تخلفات احتمالی برخی نماینده ها در انتخابات امسال مجلس ایستاده، فقط همین!!معاونی که همرزم وجانشین سردارسلیمانی بود..... 🔺کوتاه کنم:درالزام و التزام بعضی نماینده ها درکنار سایر موارد بوقتش قطعا تجدیدنظرخواهدشد.مگراینکه عاقلانه رفتارکنند و بیشتر ازاین با شومن بازی با اعصاب و روان مردم بازی نکنند. وخودشان را با آن نمایندگانی که احوالات حوزه ی انتخابیه وکشور را را مراعات میکنند کلام های رهبری را مو به مو عمل میکنند و مورد تایید رهبری هم هستند مقایسه نکنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥منافع سیگار کشیدن زنان❗ 🔻حدود صد سال پیش رئیس شرکت تنباکوی آمریکا که از سود کم شرکت ناراضی بود تصمیم گرفت با فروش سیگار به زنان سود خود را دو برابر کند. اما زنان آمریکا سیگار کشیدن را کار ناپسند می دانستند. 🔻رئیس شرکت تنباکو، مشکل خود را با «ادوارد برنیز» که خواهر زاده روانشناس معروف فروید هم بود مطرح کرد. برنیز به داشتن توانایی دستکاری افکار عمومی مشهور بود و برخی او‌را پدر علم روابط عمومی می دانند. 🔻برنیز با هدف شکستن تابوی سیگار کشیدن زنان به روزنامه نگاران اعلام کرد در روز «عید پاک» زنان مشعل آزادی را در نیویورک روشن می کنند... 🔻روز عید پاک فرا رسید و در حالی که انبوه آمریکایی ها و رسانه نظاره گر این مراسم بودند ناگهان با اشاره برنیز، دخترانی که رژه می رفتند از زیر لباس خود سیگارهایی که پنهان کرده بودند بیرون آوردند و روشن کرده و شروع به کشیدن سیگار کردند. 🔻برنیز موفق شد با این شوک اجتماعی تابوی سیگار کشیدن زنان را بشکند و با کمک رسانه ها سیگار کشیدن زنان تبدیل به نمادی از استقلال و تمدن شود!!! 🔸پ.ن۱: اینکه برخی فیلم‌های و سینمایی تبدیل تبلیغ کنندگان کارهای ناپسند مانند سیگار کشیدن، مشروب خواری، و ... شده‌اند را می توان در راستای سفارشات پولی شرکتهای مشکوک و یا برخی سفارتخانه ها تحلیل کرد. 🔸پ.ن۲:قطعا نام مدافعان هرزگی در شبکه نمایش خانگی و سینما را نمی توان اهالی فرهنگ و هنر دانست حتی اگر عمرشان را به آرتیستی گذرانده باشند؛ بلکه این افراد پیمانکاران پولکی فروش شرافت و خرید دیاثت هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در تقویم آمریکا یک روز بنام "حسین" ثبت است❗️ چرا اینارو به ما نمیگن؟!😐 🔴 خیلی دیدنیه. حتما ببینید.
هدایت شده از قائمون
🔴پریگوژین و واگنرها با نگاه به پیشینه شرکت نظامی امنیتی واگنر، نقش یک افسر سابق ارتش روسیه به نام دیمیتری اوتکین (Dmitri Utkin) در شکل‌گیری این گروه قابل مشاهده است. دیمیتری اوتکین کهنه سرباز جنگ روسیه چچنی است او اولین فرمانده میدانی گروه واگنر ها بوده و نام این گروه را از شناسه تماس رادیویی سابق خود گرفته است. گروه بزرگ و ثروتمندی که منافع روسیه را در سر تاسر جهان دنبال می کند یوگنی پریگوژین(رئیس فعلی واگنر) که زندگی شخصی او مملو از آدم ربایی ،سرقت و کلاهبرداری است اکنون مدیر گروه واگنر ها است او یک الیگارش روس است که به دلیل فعالیت در زمینه رستوران‌داری و تامین غذای کاخ کرملین با نام مستعار "سرآشپز پوتین" شناخته می شود. یوگنی پریگوژین آشپز رستورانی را تاسیس کرد رستورانی که ولادیمیر پوتین رئیس‌‌‌جمهور روسیه، مقامات خارجی را در اوایل دهه‌‌ ۲۰۰۰ به آنجا می‌‌‌برد. به‌‌‌ظاهر این رابطه باعث شد پوتین، پریگوژین را برای مشاغل مختلف استخدام کند از جمله قراردادهای پرسود پذیرایی برای مدارس مسکو و در نهایت ارتش. پریگوژین مرد مرموز روسیه و وفادار به پوتین است که توانمندی های او در جنگ اوکراین باعث شد برخی تحلیلگران او را به عنوان یکی از قدرتمند ترین شخصیت ها در روسیه معرفی کنند. او چند صد شرکت که به‌‌‌طور رسمی با او مرتبط نیستند و برای پنهان کردن فعالیت‌‌‌هایش تلاش می‌کنند را اداره می کند.برخی از آن ها به‌‌‌صورت دوره‌‌‌ای منحل و در قالب سازمان‌های جدید اصلاح شدند و شکل دیگری گرفتند. نفوذ نظامی پریگوژین در سوریه و بسیاری از کشورهای آفریقایی از جمله لیبی،آفریقای مرکزی،جنوبی،مالی،سودان و... و محافظت از معادن طلا ثروت های بزرگی را برای او خلق کرد. حضور موفق او در افریقا و سوریه و پیروزی های بزرگ در جنگ اوکراین برای تامین منافع روسیه آن هم در کنار اندوخته های بزرگ مالی، بلند پروازی های پریگوژین را دوچندان کرد او به اندازه فرصت های ایجاد شده برای روسیه ضریب تهدید بالایی دارد
هدایت شده از حامی ولایت
مجموعه عکس نوشته های مفید و کاربردی
هدایت شده از حامی ولایت
هدایت شده از حامی ولایت
هدایت شده از حامی ولایت
هدایت شده از حامی ولایت