eitaa logo
این عمّار
875 دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
قوه‌ی قضائیه از پارسال تا امسال چه تغییری کرده که همان صحبت های پارسال رهبری با اندکی تغییر دوباره امسال بیان میشود؟ رهبر انقلاب، سال گذشته در دیدار با مسئولین قوه قضائیه فرمودند: یکی از حقوق عمومی مردم همین است که امنیّت روانی داشته باشند. امنیّت روانی یعنی چه؟ یعنی هر روز یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرف هراس‌افکننده‌ای در ذهنها پخش نشود. حالا تا دیروز فقط روزنامه‌ها بودند که این کارها را میکردند، حالا هم اضافه شده. هر چند وقت یا چند روز یک بار، گاهی چند ساعت یک بار یک شایعه‌ای، یک دروغی، یک حرفی را یک آدم مشخّصی یا نامشخّصی در فضای مجازی منتشر میکند، مردم را نگران میکند، ذهن مردم را خراب میکند. یک دروغی را مطرح میکند، شایع میکند، خب، این امنیّت روانی مردم از بین میرود. یکی از وظایف قوّه‌ی قضائیّه برخورد با این مسئله است. البتّه اینجا هم من شنیدم بعضی گفتند که قانون نداریم؛ اوّلاً میشود از همین قوانین موجود استفاده کرد و حکم این را فهمید؛ اگر قانون هم ندارید، سریع قانون تهیّه کنید! اکنون صحبت های اخیر رهبر انقلاب، در دیدار با مسئولین قوه‌ی قضائیه را بازخوانی کنیم: یکی از حقوق عامّه، جامعه است. اینکه یک عدّه‌ای آنجا بنشینند و با استفاده از فضای_مجازی یا غیرمجازی مدام روی اعصاب مردم راه بروند و امنیّت ذهنی مردم را به هم بزنند، مردم را بترسانند و مانند اینها، خب این خلاف مقتضای احیای حقوق عامّه است و قوّه‌ی قضائیّه باید وارد بشود. البتّه اطّلاع دارم که در بعضی اوقات و در بعضی از موارد دادستانی‌ها وارد شده‌اند و کارهایی هم انجام داده‌اند، لکن باید با برنامه‌ریزی و با انضباط این کار انجام بگیرد، این کار باید با قاعده انجام بگیرد؛ این جایش خالی است! اکنون سوالی که مطرح میشود این است که اگر در زمینه احیای حقوق عامه نیاز به قانون جدید است، رهبر انقلاب سال گذشته فرمودند: « سریع قانون تهیه کنید » و اگر از نظر قانونی در این زمینه مشکلی وجود ندارد، چرا شاهد ترک فعل قوه قضائیه هستیم؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش جالب عراقی‌ها به هتک حرمت قرآن ⚽️ قبل از آغاز بازی دو تیم فوتبال الشرطه و القاسم در لیگ فوتبال عراق، داوران با در دست گرفتن قرآن و بوسیدن آن بازی را شروع کردند. ⚽️ همچنین تمامی بازیکنان دو تیم نیز به نشانه احترام، قرآن در دستان خود داشتند.
چطوربرای۴نفرکه مشروب خورده بودن و مسموم شده بودن ، قوه قضاییه محکم اومد پاکار ، تا ببینه ساقی کی بوده؟چرا جنس بد داده؟ ولی برای کشف حجابهاوبرهنگی ها هیچ حرکتی انجام نمیدن؟؟؟
ایران ۱۹ میلیارد دلار نفت در ۵ ماه فروخت 🔹اداره اطلاعات انرژی آمریکا از درآمد ۱۹ میلیارد دلاری ایران از فروش نفت در ۵ ماهه نخست سال جاری میلادی خبر داد و کل درآمد نفتی ایران در سال ۲۰۲۲ را ۵۴ میلیارد دلار اعلام کرد. 🔹ایران در میان اعضای اوپک از نظر درآمد نفتی در ۵ ماهه ۲۰۲۳ در رتبه پنجم قرار داشته است. عربستان با ۱۰۱ میلیارد دلار بیشترین درآمد نفتی را در این مدت داشته است. عراق و امارات هر کدام با ۴۱ میلیارد دلار و کویت با ۳۲ میلیارد دلار به ‌ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم از این نظر قرار داشته‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 📝 اذعان مجری و مهمان شبکه فاکس نیوز به قدرت روزافزون ایران 🍃🌹🍃 🔸«مارک لوین» مجری فاکس نیوز: هیچ توجهی به این مسئله نمی‌شود که ایران در آستانه ابرقدرت شدن است. 🔹«ریچارد کِمپ» عضو سابق نیروهای ویژه انگلیس در افغانستان: قدرت گرفتن ایران در ادامه رسوایی‌های سیاست خارجی دولت بایدن است.
. تسلیت! ♦️ظاهرا باید به برخی رسانه ها تسلیت گفت که دولت فرانسه، با بی سابقه ترین اعتراضات ظرف ۲۰ سال اخیر دست به گریبان است. این رسانه ها هیچ تصویر و تیتر برجسته ای درباره اتفاقات مهم فرانسه منتشر نکردند 🔹۸۷۵ بازداشتی، صد ها مجروح، در آتش سوختن چند هزار خودرو و اتوبوس و تراموا، حمله به ساختمان های دولتی، اعلام منع رفت و آمد شبانه، به خیابان آوردن ۴۰ هزار نیروی امنیتی و پلیس، و تهدید مردم به استفاده از همه ابزار های سرکوب، بخشی از اتفاقات چند روز اخیر فرانسه است که این بار به خاطر کشته شدن جوان ۱۷ ساله با شلیک عمدی پلیس رخ داده است. 🔹دیشب هم در چهارمین شب اعتراضات،۴۵ هزار نیروی پلیس در خیابان ها مستقر بودند و ۹۹۴ نفر را بازداشت کردند. ♦️محافلی که درباره آشوب در فرانسه، سر خود را زیر برف کرده اند، همان هایی هستند که پاییز پارسال به سرویس های جنایتکار غربی برای آتش افروزی و آشوب افکنی در ایران بیگاری دادند. 🔹آنها حالا کمتر از ماکرون عزادار نیستند. کُند ذهن تزین افراد هم پی برده اند که غرب در بستر دگرگونی نظم جهانی، آبستن تحولات مهمی است و ممکن است به یتیم شدن غرب پرستان ختم شود.
🇮🇷 🎥 فرانسه در خون و آتش 🍃🌹🍃 🔹پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنۀ خشونت و ناآرامی بود و ۸۰ نفر زخمی و ۱۰۰۰ نفر هم بازداشت شدند. 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🇮🇷 🎥 نشست متمرکز سراسری ثامن ۳۲ 🍃🌹🍃 ✅ موضوع: « آمریکای سانسور شده؛ آنچه درباره آمریکا به‌ ما نمی‌گویند » 📢سخنران: دکتر ابوذر یاسری- عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) و دبیر انجمن مدرسان بیانیه گام دوم 🗓️تاریخ: امروز- شنبه ۱۰ تیر ماه- ساعت : ۲۱:۰۰ ❌ لینک ورود به نشست 👇👇 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb ❌پخش همزمان از کانال انجمن مدرسان بیانیه گام دوم کشور 🆔 http://eitaa.com/Analysts
🔵ضرورت از امامت و ولایت () در گزاره‌های دینی: ♦️یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمن در جوامع اسلامی،تضعیف و حذف رهبران الهی است. ✅لذا حمایت از رهبری ضروری است. این امر در قالب‌های گوناگون (محبت،اطاعت،تمجید و دفع اتهام،حفاظت و...)باید با بصیرت انجام گیرد. 1️⃣ ✅یکی از وظایفِ مردم مسلمان در قبالِ ولایت و امامت، دوست داشتن آن‌ها و عشق به آنان است، چراکه در این صورت، اطاعت، محقق می‌شود.نبی مکرم (ص) مزدِ رسالت اش را دوست داشتنِ اهل‌بیت تعیین کرده‌اند: «... لا أَسْئَلُكُمْ عَلَيْهِ أَجْراً إِلاَّ الْمَوَدَّةَ فِي الْقُرْبى...»(شورا/23). احادیث فراوانی در باب ضرورت و اهمیت مهرورزی به اهل‌بیت (ع) از پیامبر(ص) واردشده است که به چند مورد اکتفا می‌شود: «يَا عَلِيُّ مَنْ أَحَبَّكَ فَازَ وَ مَنْ أَبْغَضَكَ هَلكَ؛ ای علی! هرکس که ترا دوست بدارد رستگار می‌گردد، هر که با تو دشمنی کند؛ نابود می‌گردد» (بحار، ج.65، ص:45). 2️⃣ ✅رهبری الهی، در جامعه اسلامی چنان حائز اهمیت است که در قرآن کریم، بیش از 18 بار، با تعبیر «أَطيعُوا اللَّهَ وَ أَطيعُوا الرَّسُول» با تکرار «أَطيعُوا»، اطاعت از ایشان هم‌ردیف اطاعت از خدا تلقی شده است (تغابن/12؛ محمد/33؛ نور/54 و...). 3️⃣ ✅جریان «لیله المبیت» ( انفال/30 ؛بقره/207). الگویی مهم برای مسلمین است که از رهبری و سران بلاد اسلامی حفاظت فیزیکی نمایند. 4️⃣ از رهبر ✅دفع انواع اتهام‌های بی‌اساس و شایعات علیه رهبری از وظایف مهم جریان انقلابی است. آیه 2 سوره قلم، دراین‌باره الگوست. 5️⃣ از رهبر ✅بیان ویژگی‌های برجستۀ رهبری که عامل پیشرفت جامعه است، مثل آیه 159 آل عمران، ضرورت دارد. 6️⃣و... و _ولایت🌺 ✍️علی‌اکبر صیدی
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ... 🌍هرکه باد بکارد لاجرم طوفان درو میکند.
اعتراض کیهان به آزادی اکبر طبری؛ چه تضمینی وجود دارد فرار نکند یا پای دوستان فداکار در میان است؟ روزنامه کیهان نوشت: این سؤال ذهن بسیاری از مردم را به خود مشغول کرده است که طبری چطور وثیقه ۳۰۰ میلیارد تومانی را تامین کرده تا از زندان بیرون بیاید؟ آیا باز هم پای دوستان فداکار و ازخود گذشته وی در میان است؟
نخست‌وزیر آلبانی: اگر مجاهدین خلق می‌خواهند با ایران بجنگند باید خاک ما را ترک کنند 🔹آلبانی هیچ قصدی برای در جنگ‌بودن با ایران ندارد و دوست ندارد که هیچ کسی از مهمان‌نوازی ما سوءاستفاده کند. اگر مجاهدین می‌خواهند از خاک ما برای جنگ با ایران استفاده کنند باید خاک آلبانی را ترک کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍اظهارات عجیب مکرون: شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های ویدئویی ذهن نوجوانان را مسموم کرده و باعث شده شورش کنند حالا اینو مثلا رئیسی میگفت ...
شیوه های از امامت و ولایت () در قرآن👆🌺 ✍🏻علی اکبر صیدی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷 🎥 نماهنگ "جانم علی" منتشر شد 🍃🌹🍃 👥با اجرای گروه سرود نجم الثاقب تهران 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
تحلیل کوتاه انتصاب آذر منصوری به ریاست جبهه اصلاحات: 1-جبهه اصلاحات با این انتصاب عملا به آشوب‌های مهسا امینی و شعار زن،زندگی و آزادی پیوسته است. 2- این انتصاب با خط دهی شخص محمد خاتمی انجام و نشان دهنده برنامه این جبهه برای حضور در انتخابات با محوریت زنان، حجاب و آزادی اجتماعی است. 3-این انتصاب با انتقاد طیف کارگزاران مواجه شده که معتقدند نباید اصلاح‌طلبان وارد فاز تقابل با نظام شوند. 4-تحلیلگران معتقدند با این انتصاب جبهه اصلاحات ضعیف‌تر از گذشته خواهد شد و منصوری فردی نیست که بتواند تحولات سیاسی را مدیریت کند. 5-این انتصاب در آستانه نزدیک شدن به سالروز آشوب‌های سال گذشته معنادار است.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 راه آهن رضاخانی . 🔹راه آهنی‌که از هیچ یک از شهرهای مهم ایران جز تهران عبور نکرد و برای منافع انگلیس به جای شرق به غرب از شمال به جنوب کشیده شد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍دروغ‌پردازی اصلاح طلب‌ها در روز روشن علیه رئیسی آیت‌الله رئیسی درباره حل مشکلات مردم چه گفت؟! 🔹در حالی که برخی رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی در نقل قولی مدعی شدند رئیس‌جمهور گفته است «دولت کاری به حرف دیگران ندارد، مهم رضایت خداست» فیلم اظهارات رئیس جمهور نشان می‌دهد که آیت الله رئیسی تاکید کرده است که دولت بدون توجه به بهره‌برداری و سخنان دیگران با تمام ظرفیت برای حل مشکلات مردم پای‌کار است.