eitaa logo
این عمّار
829 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از قائمون
🏴 ⁉️ چرا پول هیأت را خرج فقرا نمی‌کنید؟ 🔰 اگر روشنفکری از شما پرسید چرا این‌قدر برای اربعین و امام‌حسین (ع) هزینه می‌کنید؟ چرا این پول را هزینه فقرا نمی‌کنید؟ 🔹 این پاسخ‌ها را در آستین داشته باشید:              1⃣ سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خرج هزینه‌ کنسرت‌هایی می‌شود که فقرا اجازه‌ ورود به ان را ندارند زیرا توان مالی که شرط ورود به کنسرت است را ندارند چرا این هزینه را به فقرا نمی‌دهید؟   2⃣ سالانه ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد تومان لوازم آرایشی خریداری می‌شود و ایران هفدمین کشور مصرف کننده‌ لوازم‌ آرایشی در جهان است چرا این پول را خرج فقرا نمی‌کنید؟ ۱۰ تریلیون پول کمی است؟ تمام فقرا را می‌توان با آن سر و سامان داد.                3⃣ ایرانیان در سال، ۳۲۵۰ میلیارد صرف خرید سیگار می‌کنند که علاوه بر آن، هزینه درمان بیماری‌های ناشی از مصرف سیگار ۷۲۰۰ میلیارد تومان است. چرا این هزینه را صرف مخارج فقرا نمی‌کنید؟   4⃣ در سال دو میلیون ایرانی به ترکیه می‌روند که اکثر آنها شفر تفریحی دارند. بابت این سفر حداقل ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند. آیا بهتر نیست به جای چنین سفرهایی که ارز را هم از کشور خارج می‌کند، این هزینه را به فقرا بدهند؟            5⃣ بیش از ۲۸۰ هزار ایرانی در سال به امارات می‌روند و بیش از ۵۰۰ میلیارد هزینه‌ سفر ایرانیان به این کشور بسیار کوچک می‌شود. بهتر نیست به جای ریختن پولشان در جیب سرمایه‌داران اماراتی، این هزینه را به جیب فقرا بریزند؟                6⃣ بیش از ۸۰ هزار ایرانی در سال به تایلند می‌روند و بیش از ۴۰۰ میلیارد هزینه‌ سفر ایرانی‌ها به تایلند است. بهتر نیست این هزینه را به جای گشت و گذار در مناطق ... این پول به فقرا داده شود؟ 7⃣ بیش از ۷۲ هزار ایرانی در سال به مالزی می‌روند و هزینه‌ سفر ایرانیان  حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهند؟ و جواب‌های نقضی دیگر. 8⃣ علاوه بر اینها باید گفت که بخش اصلی و مهم هزینه‌های هیآت مذهبی از طرف مردم و به ویژه همین افرادی است که بضاعت مالی اندکی دارند اما تلاش می‌کنند حتی به میزان اندکی هم که شده، برای مجالس اهل بیت هزینه می‌کنند. ⁉️ سؤال  چرا فقط نزدیک محرم و اربعین، فقرا و نیازمندان برای عده‌ای دین‌ستیز مهم می‌شوند؟!
هدایت شده از قائمون
ایران سومین مالک بزرگ ذخایر نفت در جهان 🔹جدیدترین آمارهای اوپک نشان می‌دهد ذخایر نفت ایران در سال ۲۰۲۲ برابر با ۲۰۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون بشکه بوده و بدون تغییر همچنان سومین مالک بزرگ در جهان است. 🔹ونزوئلا با ۳۰۳ میلیارد و ۲۲۱ میلیون بشکه بزرگ‌‌ترین دارنده ذخایر نفتی در جهان و عربستان با ذخایر ۲۶۷ میلیارد و ۱۹۲ میلیون بشکه‌‌ای در رتبه دوم قرار دارد. 🔹کل ذخایر نفت جهان در پایان سال ۲۰۲۲ نیز ۱۵۶۴.۴۴۱ میلیارد بشکه اعلام شده. این رقم نسبت به سال قبل ۱.۱ درصد افزایش یافته است.
هدایت شده از قائمون
🔺فداکاری کارشناسی| چرا قالیباف علیرغم مخالفت کارشناسی با وزارت بازرگانی به آن رأی موافق داد؟ محسن مهدیان فعال رسانه ای در کانال خود نوشت: 🔹در خبرها آمده بود آقای قالیباف در دیدار با دانشجویان در پاسخ به انتقاد یکی از حاضران در مورد تشکیل وزارت بازرگانی گفته است با این تصمیم مخالف بوده ولی دولت اصرار به تشکیل وزارتخانه داشته است. اما نکته جالب اینست که رئیس مجلس علیرغم این نظر، در جلسه رای گیری به تفکیک این دو وزارتخانه رای مثبت داده است. با بررسی بیشتر مشخص شد آقای قالیباف به جهت اصرار دولت نه تنها به این اراده تمکین و بلکه در اجرا کمک کرده است نظر دولت پیش رود. این رفتار در سیاست ورزی و حکمرانی حتما قابل تقدیر است. 🔹واقعیت اینست که ما در مسائل مهم کشور نیازمند فداکاری کارشناسی هستیم. فداکاری کارشناسی چیست؟ پای رای و نظر کارشناسی مان بایستیم و از آن دفاع و تلاش کنیم به سرانجام برسد اما در نقطه ای که کار به تشتت و عدم تصمیم گیری میرسد روی یک نظر اجماع کنیم تا اجرا از بلاتکلیفی خارج شود. فداکاری اینست که مانع نشویم و فراتر از آن همراهی و دلسوزانه کمک کنیم تا اشکالات برطرف شود. اگر اجماع کارشناسی نیست اما اراده یک پارچه در اجرا وجود دارد و این اجماع تصمیم گیری است که وفاق ملی در پذیرش تصمیم می سازد.
دیروز حجت الاسلام شیخ حسن صانعی که پس از فتوای امام رضوان الله علیه از منابع بنیاد پانزده خرداد برای قتل سلمان رشدی، جایزه معین کرد، از دنیا رفت. برخی کسانی در مراسم او در جماران جمع شدند در اصل فتوای امام رضوان الله علیه هم ابراز تردید کردند و یک کلمه هم در مورد این برجسته ترین اقدام متوفی نگفتند! مجید انصاری هم که سخنران مراسم بود معترض بود که چرا به امثال حجت‌الاسلام شیخ حسن صانعی ها در دوران حیاتشان کم توجهی شده!!! که باید از او پرسید تو چرا از برجسته ترین اقدام حجت‌الاسلام شیخ حسن صانعی(تخصیص جایزه برای مجری حکم امام رضوان الله علیه در مورد سلمان رشدی ملعون) در مراسمش یادی نکردی؟؟!!
✅ بازی پُرهزینه سوئد در زمین موساد 🔹این روزها در کنار اعتراضات گسترده به توهین و هتک حرمت غیرقابل بخشش سوئدی‌ها به قرآن کریم، مباحثی در رسانه‌های سوئدی بر سر «چرایی اعطای مجوز دستگاه‌های امنیتی سوئد» به قرآن‌ستیزان برای انجام اقدامات وقیحانه آنها در جریان است. 🔹برخی مقامات سوئدی مدعی‌اند که ممنوعیت قرآن‌سوزی در فضای عمومی با توجه به قوانین این کشور، اقدامی دشوار خواهد بود، زیرا در این کشور هیچ قانونی وجود ندارد که به طور خاص سوزاندن یا هتک حرمت قرآن یا کتاب‌های مقدس سایر ادیان را ممنوع اعلام کرده باشد! 🔹این در حالی است که در یکی از بندهای قانون اساسی سوئد آمده است: «تحریک گروه‌هایی از مردم بر اساس نژاد، قومیت و مذهب ممنوع است.» 🔹از سویی؛ بر همگان مسجل است که قرآن‌سوزی در مقابل سفارت عراق، مصداق عینی توهین به پیروان دین اسلام و تحریک مسلمانان است. 🔹حال سوال اینجاست که آیا دستگاه امنیتی سوئد چنین واقعیت واضح و مسجلی را درک نمی‌کند و آیا بر سر تفسیر و مصداق‌یابی صریح این قانون، مانعی وجود دارد؟! 🔹در این میان؛ طی چند روز گذشته سخیف‌ترین توجیهات ممکن از سوی برخی سیاست‌مداران سوئدی و رسانه‌های حامی اسلام‌ستیزی بیان می‌شود که با هیچ عقل سلیمی قابل توجیه نیست. 🔹به عنوان مثال گروهی از سیاست‌مداران مخالف ممنوعیت قرآن‌سوزی در سوئد می‌گویند: «چنین اعمالی دین اسلام و نه پیروان آن را هدف قرار می‌دهد، بنابراین چنین عملی انتقاد از دین تحت پوشش آزادی بیان است!» 🔹این استدلال آن‌چنان سخیف است که مثلا بر پایه آن می‌توان گفت؛ می‌شود خاک کشور سوئد را بمباران کرد و کسی هم حق اعتراض و ناراحتی ندارد چون چنین اقدامی فقط «کشور سوئد» و نه شهروندان آن را هدف قرار داده است!! 🔹واقعیت امر این است که ساختار قضایی سوئد گرچه در ظاهر تلاش می‌کند خود را مستقل جلوه دهد، اما دستِ‌کم طی یک دهه اخیر ضمن هم‌افزایی پنهان با تعامل دستگاه امنیتی این کشور و موساد، توهین به تمامی نمادها و مصادیق اسلامی و حتی قرآن کریم را مجاز شمرده است! 🔹چنانچه برخی شواهد نشان می‌دهد، تفسیر سوء دادستان‌های سوئدی نسبت به قرآن‌سوزی محصول توافق سازمان اطلاعاتی این کشور (SAPO) و موساد است، توافقی که قطعا هزینه‌های زیادی برای استکهلم، تل‌آویو و دیگر بازیگران دخیل در این پروژه خطرناک در پی خواهد داشت.
طبق بولتن آماری اوپک، درآمد نفتی ایران در سال ۲۰۲۲ معادل ۴۲.۶ میلیارد دلار بوده که بیش از درآمد نفتی ایران در سال اول اجرای برجام(۴۱.۱ میلیارد دلار) است. رئیسی بر تحریم پیروز شد. کافی است گامی که برای تثبیت برداشته را محکم ادامه دهد تا آثار این پیروزی در سفره مردم نیز هویدا شود.
🔴 چرا دارن اینقدر مهدی رسولی را میکوبند؟ از موضع‌گیری صریح او در قائله اغتشاشات تا ایستادن مقابل تجزیه طلبان
نمیدانم کیسینجر از ایزی لایف استفاده میکند یا خیر؛ ولی ۱۰۰ سال سن دارد، به سختی راه میرود و به دشواری هم تکلم مینماید؛ استفاده از او بعنوان یک عنصر دیپلماتیک آیا نشانه بدبختی آمریکا و قحط الرجال در این کشور است، یا استفاده از تجربیات وی میتواند به دولت بایدن کمک کند؟!
🇮🇷 📝 چرا پول هیأت را خرج فقرا نمی‌کنید؟ 🍃🌹🍃 🔻اگر روشنفکری از شما پرسید چرا این‌قدر برای اربعین و امام‌حسین (ع) هزینه می‌کنید؟ چرا این پول را هزینه فقرا نمی‌کنید؟ 🔹این پاسخ‌ها را داشته باشید: 1⃣ سالانه بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خرج هزینه‌ کنسرت‌هایی می‌شود که فقرا اجازه‌ ورود به ان را ندارند زیرا توان مالی که شرط ورود به کنسرت است را ندارند چرا این هزینه را به فقرا نمی‌دهید؟   2⃣ سالانه ۱۰ تریلیون و ۲۰۰ میلیارد تومان لوازم آرایشی خریداری می‌شود و ایران هفدمین کشور مصرف کننده‌ لوازم‌ آرایشی در جهان است چرا این پول را خرج فقرا نمی‌کنید؟ ۱۰ تریلیون پول کمی است؟ تمام فقرا را می‌توان با آن سر و سامان داد.                3⃣ ایرانیان در سال، ۳۲۵۰ میلیارد صرف خرید سیگار می‌کنند که علاوه بر آن، هزینه درمان بیماری‌های ناشی از مصرف سیگار ۷۲۰۰ میلیارد تومان است. چرا این هزینه را صرف مخارج فقرا نمی‌کنید؟   4⃣ در سال دو میلیون ایرانی به ترکیه می‌روند که اکثر آنها شفر تفریحی دارند. بابت این سفر حداقل ۸۰۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه می‌کنند. آیا بهتر نیست به جای چنین سفرهایی که ارز را هم از کشور خارج می‌کند، این هزینه را به فقرا بدهند؟            5⃣ بیش از ۲۸۰ هزار ایرانی در سال به امارات می‌روند و بیش از ۵۰۰ میلیارد هزینه‌ سفر ایرانیان به این کشور بسیار کوچک می‌شود. بهتر نیست به جای ریختن پولشان در جیب سرمایه‌داران اماراتی، این هزینه را به جیب فقرا بریزند؟                6⃣ بیش از ۸۰ هزار ایرانی در سال به تایلند می‌روند و بیش از ۴۰۰ میلیارد هزینه‌ سفر ایرانی‌ها به تایلند است. بهتر نیست این هزینه را به جای گشت و گذار در مناطق ... این پول به فقرا داده شود؟ 7⃣ بیش از ۷۲ هزار ایرانی در سال به مالزی می‌روند و هزینه‌ سفر ایرانیان  حدود ۳۶۰ میلیارد تومان است بهتر نیست این هزینه را به فقرا بدهند؟ 8⃣ در هر لیگ، برای بازیکنان فوتبال از جیب بیت‌المال یا شرکت‌های دولتی یا خصوصی، قراردادهای میلیاردی منعقد می‌شود. چرا این پول‌ها نباید خرج فقرا شود؟! 9⃣ علاوه بر اینها باید گفت که بخش اصلی و مهم هزینه‌های هیآت مذهبی از طرف مردم و به ویژه همین افرادی است که بضاعت مالی اندکی دارند اما تلاش می‌کنند حتی به میزان اندکی هم که شده، برای مجالس اهل بیت هزینه می‌کنند. ⁉️ سؤال  چرا فقط نزدیک محرم و اربعین، فقرا و نیازمندان برای عده‌ای دین‌ستیز مهم می‌شوند؟!🤔 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
🔹چرا ،این ها، شان را به مندان خرج نمی کنند⁉️👆🏿👆🏿 🔸فقط درایام ،صفر و پیاده روی بخاطر جزیی مردم ، به فکر فقرا می افتید⁉️ ♦️چرا برای تفریح و ، از کشور خارج می کنند⁉️ ♦️اما به کاروان پیاده روی اربعین امام حسین(ع) حمله می کنند⁉️ 🌺همه بدانند که طبق فرمایش پیامبر اکرم(ص) آتش ِ عشق امام حسین(ع) خاموش شدنی نیست🌺 ✍🏻علی اکبر صیدی
هدایت شده از قائمون
🎥 پخش زنده 🌐 🔅وبینار با موضوع :( حجاب حکم خدا ، صلاح انسانها ) 🌺 سخنران : دکتر علی بیگدلی ( دکترای علوم قرآنی و هادی سیاسی ویژه ی کشوری ) 🌷روز دوشنبه 2 مردادماه مصادف با ششم محرم ⏰ساعت 17 عصر ✳️کانال مرکز فرهنگی خانواده زنجان( شمیم خانواده ) ❇️آدرس کانال zeinabyavaran313@ ┄♦️کانال مرکز فرهنگی خانواده زنجان♦️┄ 🇮🇷|@zeinabyavaran313
هدایت شده از قائمون
🔴 اقدام زیبای نخست وزیر عراق السودانی نخست وزیر عراق، سفارت سوئد را به مرکز تعلیم قرآن تحویل داد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دفاع جانانه مهدی خزعلی از تمدن و زنان ایرانی که به مذاق شبکه من و تو خوش نیامد و منجر به قطع سخنان وی شد! 🔴"عرف جامعه ما تمدن هفت هزار ساله حجاب است؛ تمدن ما پر از آداب است که بر خلاف آنچه در رُم می‌بینید حتی یک مجسمه تاریخی عریان در ایران نداریم!" این شبکه بهائی منوتو کلا به حجاب آلرژی داره :))
💢توهین از سر استیصال! 🔹روزهای اخیر بار دیگر جهان اسلام به دلیل توهین مجدد به قرآن در کشورهای اروپایی از جمله سوئد به خروش آمد و دست به اعتراض زد. روند توهین به مقدسات اسلامی از دهه 60 و قوام‌یابی انقلاب اسلامی در ایران و با گسترش و تعمیم روح بیدارگری حاصل از این انقلاب الهی در جهان شروع و در دهه 70 شدیدتر شد و با پشتیبانی کشورهای غربی از جمله آمریکا از این روند در قالب حمایت از سلمان رشدی به دلیل اهانت بی‌شرمانه به پیامبر اعظم(ص) و معجزه جاوید ایشان تاکنون در چرخه‌ای باطل استمرار داشته و امروز جسارت به حدی رسیده است که با مجوز رسمی دولت‌های غربی توهین‌کنندگان در حاشیه امن حمایت پلیس به ارزش‌ها و مقدسات اسلامی آزادانه اهانت روا می‌دارند. اما سؤال این است که ریشه اصلی این توهین‌ها چیست و چگونه با این رویه و روند بیمار باید مقابله کرد؟ 🔸پشتیبانی‌های دولت‌های غربی از اهانت به مقدسات اسلامی،‌ اگرچه در بطن خود از استیصال و شکست منطق هماوردی و قدرت مانع‌سازی غربی بر سر رشد روزافزون اسلام به اذعان آمارهای خودشان حکایت دارد، اما نشان از خبث و خیانت ذاتی قدرت‌های غربی و نگرانی عمیق آنها از روندی است که در آن شاهد تغییر هندسه قدرت جهانی از غرب به شرق هستند. واقعیت این است که غرب با داعیه تسلط بر جهان در طول حدود 200 سال اخیر تمام توان و مساعی خود را با رویکردی خشونت‌محور و در قالب انواع جنگ‌ها و کودتاها برای تغییر دولت‌ها و سرنوشت ملت‌های مختلف به هر جنایتی دست یازیده تا امروز به این نقطه از قدرت جهانی نائل شود و لذا به هر قیمت خواهان حفظ این ترتیبات سلطه‌گری است. از این‌رو، آمریکایی‌ها در راهبرد سیاست خارجی خودشان محور قدرت آینده جهان را چین، روسیه و جمهوری اسلامی ایران می‌بینند و تلاش می‌کنند با راهبردها و تاکتیک‌های مختلف این روند را کُند و متوقف نمایند. 🔹رقابت فشرده اقتصادی با چین در کنار تحریک‌ تایوان برای مقابله با چین، کلید زدن درگیری اوکراین با هدف فرسایش قدرت نظامی روسیه و تحمیل جنگ ترکیبی با محوریت تغییر شناخت ملت ایران نسبت به باورها و امیدهای آنها نسبت به اسلام، انقلاب و ایران آینده در همین راستاست و اهانت به مقدسات و قرآن‌سوزی از تاکتیک‌های این راهبرد اخیر درباره ایران قوی است. 🔸راه مقابله با این روند، در وهله اول تداوم آن یعنی حرکت سریع‌تر و عمیق‌تر به سمت قوی شدن بیشتر است و دوم، دمیدن روح امید و اتحاد در جهان اسلام برای مقابله جهانی با این خباثت و خیانت بزرگ است. ✍🏻فتح‌الله پریشان
هدایت شده از شمیم خانواده
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از قائمون
صوتسخنرانیدکتربیگدلی.mp3
12.76M
🎵فایل صوتی 🌺 🔴سخنرانی دکتر بیگدلی 🔴 ✳️ موضوع: داستان حجاب
🔻وقتی که امام حسین علیه‌السلام در سرزمین کربلاء مستقر گردید، نامه‌ای یک خطی خطاب به برادرش محمدبن‌حنفیه در مدینه و برای همیشه تاریخ نوشت، با این عبارات: "بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم؛ این نامه‌ایست از حسین‌بن‌علی به محمدبن‌علی و دیگرانِ از بنی‌هاشم که نزد او هستند؛ پس از حمد و ثناء الهی، فَكَأَنَّ الدُّنْيَا لَمْ‏ تَكُنْ‏ وَ كَأنَّ الْآخِرَةَ لَمْ تَزَلْ وَ السَّلَامُ؛ گویا دنیا هیچ‌گاه نبوده است و گویا آخرت همیشه بوده است؛ والسلام" 🌙
🇮🇷 📝 فتنه بعدی چیست؟ 🍃🌹🍃 🔻توفیقات بین المللی دولت رئیسی چه در افزایش فروش نفت و چه در افزایش صادرات غیرنفتی و چه در انعقاد پیمان های دوجانبه و چندجانبه اقتصادی با بکارگیری دیپلماسی و کنار گذاشتن ذلت برجامی، سبب ناکامی دشمن در تحریم ها شده است. 🔸حالا نوبت برداشتن قدم بعدی است و آن آوردن نتایج این توفیقات بر سر سفره مردم می باشد. 🔹دشمن این شرایط را خوب رصد کرده و به دنبال ایجاد فتنه ای برای جلوگیری از پیروزی نهایی است. 🔸بنابراین به احتمال بسیار قوی بعدی از جنس اقتصادی است. فتنه‌ای که بر خلاف فتنه ضد پارسال این بار بسیاری از متدینین را هم باخود همراه خواهد ساخت و جرقه آن بایستی با تصمیم سازی جریان در کسوت کارشناسان اقتصادی و به دست دولت ایجاد شود که می تواند گران کردن بنزین یا آزادکردن نرخ ارز یا هر سیاستی که به انفجار تورمی ختم شود باشد. 🔹اتفاقا به نظر می رسد یکی از علل استفاده امام حکیم جامعه از کلیدواژه در نام گذاری امسال هم همین بوده است. 🔺لذا زین پس هرکس در هر مسئولیتی که تحت بهانه های مختلف و عناوین رنگارنگ مثلا کارشناسی به دنبال آزادسازی قیمت ها باشد، هم خلاف امر صریح ولایت عمل کرده و هم در زمین دشمن جهت ایجاد فتنه اقتصادی گام برداشته است ... ✍ قاسم اکبری
فارین‌پالیسی: عشق تحریم، آمریکا را نابود می‌کند 🔹مجلۀ آمریکایی فارین‌پالیسی: یک‌پنجم اقتصاد دنیا به‌نوعی توسط آمریکا تحریم شده. تدابیری که برای تنبیه‌کردن کشورهای مختلف طراحی شده‌اند در حال از بین بردن همان نظم غربی هستند که این تحریم‌ها قرار بود حفظ کنند. 🔹عشق آمریکا به تحریم‌ها موجب زوال قدرتش خواهد شد. کشورهای تحریم‌شده دنبال تغییر نظام مالی دنیا هستند. حتی شرکای آمریکا هم دارند تخم‌مرغ‌هایشان را در سبدی دور از سیاست‌های تحریمی واشنگتن می‌گذارند.
🔴جزئیاتی از ضربۀ امنیتی به بزرگ‌ترین تیم تروریستی 20 سال اخیر ▪️یک مقام آگاه: آنچه امروز اعلام شد ضربه‌ای بود که به‌تازگی به بزرگ‌ترین شبکۀ تروریستی 20 سال گذشته فعال داخل کشور زدیم. قصد این تیم‌ها التهاب‌آفرینی، افزایش خشونت و ایجاد جنگ شهری در ایران بود. ▪️سرپل‌های این تیم‌ها در کشورهای همسایه مستقر شده بودند و تسلیحات و تجهیزات لازم را از همان کشورها در اختیار عوامل داخلی خود قرار می‌دادند. مهم‌ترین ویژگی این جریانات، تمایل شدید آن‌ها به کشته‌سازی و افزایش رنگ خشونت در جامعه ایران بود. ▪️در این راستا دو نفر از عوامل ضدانقلاب به‌نام‌های شاهین زحمتکش با نام مستعار شاهین‌لو و تدین طهماسبی، کارمند اسبق وزارت خارجه، فعالیت‌های خود را در فضای مجازی به‌سمت شکل‌دادن شبکه‌هایی برای اقدامات تروریستی جهت‌دهی می‌کردند. ▪️آنچه باعث شد این شبکه ضربه بخورد این بود که از یک بازه‌ای به بعد وارد فاز تروریستی شدند که اولین اقدامشان تلاش برای بمب‌گذاری در مزار حاج قاسم بود. یکی دیگر از عملیات‌هایی که این تیم‌ها می‌خواستند انجام بدهند تلاش برای انفجار مرکز تقویت فشار گاز در 50 کیلومتری یاسوج همزمان با سفر رئیس‌جمهور بود. ▪️در استان‌های مختلف این تیم‌ها دپوی مهمات داشتند. مثلا در تهران بیش از 80 مورد و در فارس بیش از 100 مورد دپو انجام داده بودند که کشف و استخراج شدند. این تیم‌ها در کرمان دنبال این بودند که برخی مغازه‌ها را با بمب‌های پرتابی منفجر کنند که بازهم آنجا تحت ضربه رفتند. ▪️کشفیات متعددی مثل 43 بمب آماده انفجار، 55 چاشنی انفجاری، 20 بمب پرتابی، بیش از 100 کیلو مواد پیش‌ساز انفجاری از این افراد داشتیم.
صوتسخنرانیدکتربیگدلی.mp3
12.76M
🎵فایل صوتی 🌺 🔴سخنرانی دکتر بیگدلی 🔴 ⁉️ آیا حجاب را اسلام آورده؟ ⁉️ آیا دنیای غرب از بی حجابی سود برده؟ ⁉️ آیا بی‌حجابی مساوی باکلاس بودنه؟ ✳️ https://eitaa.com/aina_ammaar