eitaa logo
این عمّار
824 دنبال‌کننده
12.4هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 🎥 خلاصه‌ی اتفاقات از مهر ۱۴۰۱ تا مرداد ۱۴۰۲ و تاثیرات آن بر اقتصاد و معیشت مردم 🍃🌹🍃 💥مردمی که پشت کشورشون باشن اینجوری تو دهن دشمن میزنن و مشکلات کشورشون رو حل می‌کنند.
مقایسه یک ساله عملکرد دولت رئیسی و روحانی در مهار تورم.
🔴طالبان عکاس تسنیم(محمدحسین ولایتی) را بازداشت کرد 🔹به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان خبرگزاری تسنیم، محمدحسین ولایتی روز شنبه هفته جاری و در حالی که به صورت قانونی و از طریق مرز هوایی وارد افغانستان شده و مدت ۱۰ روز نیز در کابل حضور داشت، به هنگام بازگشت و در فرودگاه کابل بدون هیچگونه توضیح مشخصی بازداشت شده است. 🔹طالبان علیرغم پیگیری‌ها هیچ توضیحی ارائه نکرده است که ولایتی را بنا به چه دلیلی بازداشت کرده است؟ 🔹با توجه به ذهنیت منفی ایرانیان نسبت به مواجهه طالبان با خبرنگاران ایرانی، انتظار می‌رود که این گروه بدون هرگونه معطلی نسبت به آزادسازی محمدحسین ولایتی اقدام کند.
📍 قاهره: بازگشت کامل روابط با تهران انجام خواهد شد/ به میانجی‌گر نیاز نداریم 🔸️رئیس شورای روابط خارجی مصر: 🔹تماس‌ها با ایران برقرار است، اما ضرورتی ندارد که علنی شود. 🔹بازگشت روابط کامل با تهران انجام خواهد شد، اما قاهره ملاحظات خود را دارد. 🔹مصر برای ازسرگیری روابطش با ایران نیازی به میانجیگری و یا دخالت طرف‌های دیگر ندارد.
جزئیات نحوه توزیع ۴۰ کرسی جدید نمایندگی 🔹طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و افزایش تعداد نمایندگان مجلس که اخیراً در کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به پایان رسیده، این روزها در دستور کار جلسات هفتگی مجلس قرار گرفته است. 🔹طبق این طرح قرار است ۴۰ کرسی به ۲۹۰ کرسی فعلی مجلس افزوده شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺مرگ۲۰/۰۰۰سرباز آمریکایی در خلیج فارس حقیقت دارد؟ ❗رزمایش مرگبار ۲۰۰۲ آمریکا در خلیج فارس https://eitaa.com/aina_ammaar
🌐اینفوگرافی پهپاد مهاجر ۱۰ https://eitaa.com/aina_ammaar
فهرست موکبهای استان زنجان در اربعین حسینی - ۱۴۰۲👆👆
نمونه ای ازحضورانبوه بانوان ایرانی درمراسم عزاداری محرم1402 ش. پس اینها، اند، نه انگشت شمار افرادِ... که پوشش مناسب ندارند.👆 اند👏 ✍🏻علی اکبر صیدی
چرا دریاچه وان ترکیه خشک نشد؟ ‌مدیر گروه محیط زیست پژوهشکده دریاچه ارومیه: 🔹در ماه‌های اخیر خشکسالی شدید ‌دریاچه ارومیه و قیاس این محیط با دریاچه‌هایی در کشور ترکیه به‌ویژه دریاچه وان شدت پیدا کرده است. 🔹دریاچه‌ای که در فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری دریاچه ارومیه واقع شده و بر اساس مبانی علمی نه از منظر عمق و نه از منظر شرایط آب‌وهوایی شباهتی به این دریاچه ندارد. 🔹مقایسه ظاهری صحیح نیست، دریاچه وان با کاهش آب مواجه است اما به‌دلیل اینکه عمق متوسط آن ۱۷۰ متر است مانند چاه عمل می‌کند و دریاچه ارومیه با عمق ۱۱ متر تأثیر بیشتر و عیان‌تری از خشکسالی و وضعیت آب‌وهوایی داشته است. 🔹هم‌اکنون در ترکیه بیش از ۱۰ دریاچه دچار خشکی شده‌اند و این امر در تمام دریاچه‌های منطقه رخ داده که از حدود ۶۰ سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
26.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پرواز پهپاد جدید مهاجر ۱۰ 🔹بیشینه مداومت پروازی پهپاد «مهاجر ۱۰» ۲۴ ساعت در ارتقاع ۷ هزار متری و با شعاع عملیاتی ۲ هزار کیلومتری است. 🔹بیشینه ظرفیت سوخت پهپاد «مهاجر ۱۰»، ۴۵۰ لیتر و بیشینه وزن محموله آن ۳۰۰ کیلوگرم است. 🔹حداکثر سرعت این پهپاد ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت بوده و قابلیت حمل انواع مهمات و بمب‌های قائم، الماس و دستواره را دارا بوده و مجهز به سامانه‌های جنگ الکترونیک و اشراف اطلاعاتی است.
♦️محمد توحیدی کارمند MI6, رابط بیت شیرازی ها با سرویس اطلاعات انگلیس، در کنار رضا پهلوی، حسن خمینی و تینا قاضی مراد کارمند شبکه امنیتی منوتو !
💢ائتلاف ویرانگر 🔹روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در شماره روز دوشنبه خود به قلم «میکاه هالپرن» تحلیلگر اجتماعی و سیاسی صهیونیست، روند توافق تهران‌ـ ریاض و اثرات منطقه‌ای و بین‌المللی آن را بررسی کرده است. 🔸در بخش‌هایی از این یادداشت نویسنده می‌نویسد: «تماس‌ها و گفت‌وگوهای دیپلماتیکی در حال انجام است که موجب نگرانی شده است. ایالات متحده و رژیم صهیونیستی باید به جدیت نگران تجدید گفت‌وگوها و ایجاد روابط بین ایران و عربستان سعودی باشند. ایران و عربستان سعودی، دشمنان دیرینه، در زمینه دیپلماسی بین‌المللی بازیکنانی حرفه‌ای هستند. هر تلاش دیپلماتیکی که شامل ایران هم باشد، برای رژیم صهیونیستی و منطقه بسیار خطرناک است. امروزه، رابطه کارآمد با ایران برای عربستان بسیار جذاب شده و ایران و عربستان هر دو تمایل به پیشبرد این رابطه دارند. وزیر خارجه ایران به تازگی از عربستان دیدار کرد. به گزارش‌ رسانه‌ها، دیدارهای آنها مثمرثمر بوده است. این ائتلاف برای رژیم صهیونیستی ویرانگر خواهد بود.»
🔴یک ژنرال ایتالیایی چون در نقد همجنسبازی مطلبی نوشته از کار اخراجش کردند 🔹بله آزادی بیان فقط برای اهانت به قرآن و اسلام کار میکنه و کافیه در مورد هلوکاست و همجنسبازی دهن باز کنی تا محو بشی
‌ سردبیر روزنامهٔ «رأی الیوم» در گفت‌وگو با فارس: بریکس در درازمدت می‌تواند جایگزین ناتو شود 🔹عبدالباری عطوان: نشست امروز بریکس در آفریقای جنوبی بسیار مهم است. این نشست، ارکان اصلی یک سیستم جدید را مشخص خواهد کرد. سیستمی که جایگزینی برای گروه ۷ خواهد بود و در درازمدت می‌تواند یک جایگزین نظامی برای ناتو باشد. 🔷امروز نشست «بریکس ۲۰۲۳» با شرکت سران ۵ کشور روسیه، چین، هند، آفریقای جنوبی و برزیل در ژوهانسبورگ آغاز و تا پنج‌شنبه ادامه دارد. از ۵۴ رهبر آفریقایی برای شرکت در این اجلاس دعوت شده. قرار است رئیسی هم فردا برای شرکت در این اجلاس به آفریقای جنوبی برود.
📸واکنش خاندوزی به نوبخت: طبق گزارش رسمی بانک مرکزی میانگین رشد اقتصادی در چهارسال منتهی به دولت سیزدهم برابر ۰/۰۵ بوده است 🔹وزیر اقتصاد در صفحه شخصی خود نوبخت را مخاطب قرار داد و نوشت: «کاندیدای محترم! صادق بودن با مردم شرط اول حکمرانی است. طبق گزارش رسمی بانک مرکزی میانگین رشد اقتصادی در چهارسال منتهی به دولت سیزدهم برابر ۰/۰۵ بوده است؛ و این یعنی هیچ.»