eitaa logo
این عمّار
874 دنبال‌کننده
11.9هزار عکس
6.7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷 📝 نیم نگاهی به سازه‌های قدرت جمهوری ایران 🍃🌹🍃 🔻جمهوری اسلامی ایران، باقدرتِ تمام، در مقابل استکبار و دنباله هایش ایستاده و به هرگونه تهدید و تعدی او، پاسخ کوبنده می دهد. ازاین رو، باید خاطرنشان کرد که بعد از این نیز، استکبار جهانی و نوکرانش جرات تعدی به ایران را نخواهند داشت. ✅ برخی سازه‌های قدرت ایران عبارتند از: الف) سازه های داخلی: 1️⃣ توان نظامی بالا (موشکی، پهبادی و...) 2️⃣ قدرتِ نرم بالا: اجزای این قدرت شامل ولایت فقیه و رهبری توانمند، بسیج مردمی، حضور گسترده مردم در صحنه و... 3️⃣ امداد های غیبی، به عنوان بزرگترین قدرت در طول تاریخ اسلام و... ب) سازه های : 4️⃣ جریان مقاومت در جهان: نظیر قدس، حماس، حزب الله، فاطمیون، زینبیون، انصارالله، حشد الشعبی و گروهای همسو و... که در شکستِ توطئه های امریکا در منطقه، نقشِ به سزایی دارند. 5️⃣ هماهنگی و همکاری مطلوب بین ایران قدرت‌های نوظهور مثل چین و روسیه سایر اعضای و در زمینه های مختلف مخصوصا اقتصادی. 6️⃣ و عزتمند که منجر به روابط مطلوب با همسایگان و دیگر کشورها شده است. آزاد سازی منابع بلوکه شده، افزایش صادرات و... از مصادیق این نوع دیپلماسی است. 7️⃣ و... 🔺 کرد💪 ✍🏻علی اکبر صیدی 🆔 http://eitaa.com/meyarpb 🆔 http://rubika.ir/meyar_pb
⭕️1.چرا ما شرمنده باشیم؟چون ورزشگاه و هتل مناسب او نداریم؟ باید شرمنده باشد که از کشوری می آید سراسر غارتگری و استعمار و وحشی گری،و ما وارث تمدن عظیم هفت هزارساله هستیم. آن زمانی که آنها نمی دانستند و چیست،‌ما بوعلی سینا و ابوریحان بیرونی ها داشتیم سرت را با افتخار بالا بگیر ایرانی 2.زمانی که کشور او بندر جنوبی ما را گرفت و اسمش را ( به معنای میگو)‌گذاشت ، این ایرانی بود که با لگد آنها را بیرون انداخت و نام آن بندر را به افتخار خودش گذاشت ما دلیلی برای شرمندگی نداریم ایرانی جماعت سرش همیشه بالاست
🛑اینجا هم سردار آزمون داریم که از قطع روابط دیپلماتیک دیگر کشور ها با ایران حمایت میکنه و ۷ تا گل میخوره و کلی سکه میگیره و به صداوسیما دعوت میشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماجرای یک اعتراف بزرگ ▪️دولت آمریکا هم می‌خواهد از شرّ مصی علی‌نژاد خلاص شود! 🔹مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او‌ خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود! 🔹احتمالاً او تصور می‌کرد این افشاگری به سود اوست، اما واقعیت آن است که این گفته یکی دیگر‌ از ضربات پتک‌آسایی است که طی این چند روز به پیکر جریان ضدایران وارد می‌شود. 🔹این خواست دولت آمریکا از مصی علی‌نژاد بدین معناست که حتی این دولت نیز می‌خواهد از شر دردسرهایی که علی‌نژاد درست می‌کند خلاص شود و او را به پارکینگ بفرستد! 🔹اگر دولت امریکا به مصی علی نژاد یا موثر بودن اقدامات ضدایرانی این حلقه‌ی نزدیک به صهیونیستها اعتقادی داشت، قاعدتاً او را باید بیشتر ترویج می‌کرد و هویتش را سر دست می‌گرفت، نه اینکه از او بخواهد حتی هویتش را هم تغییر دهد! 🔹این شاید بزرگترین توهینی است که می‌شود به یک فرد مزدور مدعی و متوهمی از جنس مصی علی‌نژاد داشت: هویتت را تغییر بده! 🔹و البته درس مهمی هم دارد؛ فردی که با جنایتکاری مانند ترامپ و دولت آمریکا و صهیونیستها علیه ملت خود فعالیت کند، نهایتاً نه تنها باید ملیتش را عوض کند، بلکه حتی از هویت فردی خود هم نمیتواند دفاع کند.
⬅️ تکمیلی| برخی منابع: دولت آمریکا به دنبال سر به نیست کردن مصی علی‌نژاد است 🔹برخی منابع ادعا می‌کنند که اخطار دولت آمریکا به مصی علی‌نژاد مبنی بر اینکه باید پنهان شود و هویتش را عوض کند، نوعی زمینه‌سازی برای سر به نیست کردن اوست. 🔹مصی‌ علی‌نژاد از عناصر جریان ضد ایران که سال گذشته برای «حفاظت از منافع صهیونیست‌ها در منطقه» جایزه دریافت کرده است، روز گذشته رسماً اعلام کرد که کاخ سفید در ایمیلی به او اعلام کرده که امکان حفاظت کامل از او نیست و مصی علی‌نژاد باید هویت خود را تغییر داده و در واقع پنهان شود! 🔹مصی‌ علی‌نژاد گفت که از این پیام دولت آمریکا «شوکه شده است». 🔹برخی منابع در این زمینه می‌گویند که ممکن است این پیام یک زمینه‌سازی مشخص برای سر به نیست کردن مصی‌ علی‌نژاد توسط سیستم امنیتی آمریکا باشد. 🔹این منابع می‌گویند: دولت آمریکا بعد از سر به نیست کردن مصی علی‌نژاد می‌تواند با اتکا به رکورد و سابقه‌ی ایمیل و هشدارهایی که به او داده‌اند، ادعا کند که او فقط پنهان شده است. 🔹برخی دولت‌های غربی طی ماه‌های گذشته با روشن شدن بی‌اعتباری و ناتوانی جریان ضدایران خارج‌نشین، سعی می‌کنند برخی رویه‌های خود در برابر جمهوری اسلامی را تغییر داده و پروژه‌های جدیدی را اتخاذ کنند. احتمالاً خلاص شدن از شرّ برخی از این عناصر ضدایرانی مدعی و البته «پرخرج» بخشی از این پروژه باشد.
🔵ضرورت مقابله با فتنه از دیدگاه قرآن و حدیث ♦️ کریم و بیت(ع) ما را به مبارزه با فتنه گران فراخوانده از را تنها راه رهایی از فتنه می دانند: 🔹وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّى لا تَكُونَ و با آنها پيكار كنيد، تا فتنه برچيده شود، و دين (و پرستش) همه مخصوص خدا باشد (انفال/39). إِلاَّ تَفْعَلُوهُ تَكُنْ فِي الْأَرْضِ وَ كَبيرٌ(انفال/73) اگر (اين دستور را) انجام ندهيد، فتنه و فساد عظيمى در زمين روى می دهد.. 📣(ولایت و امامت) و پیروی از او، تنها راه از : 🔹امام (ع) تاکید دارند که و فقط بودم كه چشم را كندم، و جز من هيچ كس چنين كارى را ، آنگاه كه امواج سياهى ها بالا گرفت و به آخرين درجه شدّت خود رسيد. … فَإِنِّي فَقَأْتُ عَيْنَ الْفِتْنَةِ وَ لَمْ يَكُنْ لِيَجْتَرِئَ عَلَيْهَا أَحَدٌ غَيْرِي بَعْدَ أَنْ مَاجَ غَيْهَبُهَا وَ اشْتَدَّ كَلَبُهَا (نهج البلاغة -خطبه93) 🔹مولا (ع) در خطبه 5 نهج البلاغه ، بیت ( ولایت و) را کشتی از# فتنه معرفی میکنند: «أَیُّهَا النَّاسُ شُقُّوا أَمْوَاجَ الْفِتَنِ بِسُفُنِ النَّجَاةِ: ای مردم امواج فتنه‌ها را با کشتی‌های نجات) اهل بیت) در هم شکنید» 👊 با از فرزانه ،-ها را درجا خواهیم کرد 👊 ✍🏻علی اکبر صیدی
📍دولت سیزدهم چقدر از بدهی‌های خارجی دولت روحانی را تسویه کرد؟ 🔹دولت رئیسی از زمان آغاز فعالیت خود بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار از بدهی‌های خارجی بازمانده از دولت دوازدهم را تسویه کرده است.
اعلى حسرت !
📍 در روزگاری نه‌چندان دور، مردم بحرین به‌زبان فارسی روزنامه منتشر می‌کردند و در تیتر اول روژنامه‌های محلی خود، مردم را به حمایت از دولت و یک‌پارچگی ایران فرامی‌خواندند.
🌏 بریتانیا،فرانسه و آلمان به‌طور مشترک اعلام کردند تحریم‌ها علیه برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران که برابر جدول زمانی قرار بود در مهرماه سال جاری برداشته شود،لغو نخواهد شد. و اینگونه بود که تقریبا هیچ به برجام مطلقا تبدیل شد. همه سلام کنید به قهرمان ذلت!!!
👊نیم نگاهی به جمهوری ایران 🔷جمهوری اسلامی ایران، باقدرتِ تمام، در مقابل استکبار ودنباله هایش ایستاده به هرگونه تهدید و تعدی او، پاسخ کوبنده می دهد. ازاین رو، باید خاطرنشان کرد که بعد از این نیز، استکبار جهانی و نوکرانش تعدی به ایران را داشت💪 برخی های قدرت ایران عبارتند از الف- سازه های 🔽 1️⃣ نظامی_ببالا (موشکی، پهبادی و...): 2️⃣ _نرم_بالا: اجزای این این قدرت شامل ولایت فقیه و رهبری توانمند، بسیج مردمی، حضور گسترده مردم در صحنه و... 3️⃣- امداد های ، به عنوان بزرگترین قدرت در طول تاریخ اسلام. -و... ب- سازه های 4️⃣- در_جهان نظیر سپاه قدس، حماس، حزب الله، فاطمیون، زینبیون، انصارالله، حشد الشعبی و گروهای همسو و... که در شکستِ توطئه های امریکا در منطقه، نقشِ به سزایی دارند. 5️⃣هماهنگی و همکاری مطلوب بین ایران قدرت های نوظهور مثل چین و روسیه سایر اعضای ی و در زمینه های مختلف مخصوصا اقتصادی. 6️⃣ و عزتمند دولت سیزدهم (دکتررئیسی) که منجر به روابط مطلوب با همسایگان ودیگر کشورها شده است. آزاد سازی منابع بلوکه شده، افزایش صادرات و...از مصادیق این نوع دیپلماسی است. 7️⃣و... کرد💪 ✍🏻علی اکبر صیدی