eitaa logo
این عمّار
828 دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
7هزار ویدیو
490 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
امام آفریقا، سید ابراهیم زکزاکی در دانشگاه تهران: امروز دو ابر قدرت در جهان‌اند: آمریکای در حال سقوط و ایران در حال صعود. و من به شما می‌گویم که در آینده نزدیک یک ابرقدرت در جهان است و آن جمهوری اسلامی ایران است. ⁦https://eitaa.com/aina_ammaar
| غوغای امت حزب‌الله؛ دو میلیون و چهارصد هزار نفر اعلام آمادگی کردند. میزان استقبال از پویشی که جهت اعلام آمادگی مردم برای مبارزه با اسراییل طراحی شده به نحوی بوده که دیشب برای ساعاتی از مدار خارج شده است. این سامانه دیشب توانسته در سه ساعت تنها سی‌‌صدهزار نفر از کسانی که هشتگ را به ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کرده‌اند، به ثبت برساند و تا الان حدود دو میلیون و چهارصد نفر در آن ثبت نام کرده‌اند‌. https://eitaa.com/aina_ammaar
حمایت کریم بنزما از مردم غزه 🔹بنزما در صفحۀ خود نوشت: تمام دعای ما برای ساکنان غزه است که بار دیگر قربانی بمباران‌های ناعادلانه‌ای می‌شوند که به هیچ زن و کودکی رحم نمی‌کند.
👤 توییت استاد ✍️جماعت غرب‌گرا دیگر وقاحت را از حد گذرانده‌اند. دروغ بخشی از دی.ان.ای آن‌ها شده و همچون تنفس به آن نیاز دارند. 🔹با ج.ا مشکل دارید؟ چرا با رژیم صهیونیستی در یک تیم قرار می‌گیرید؟ 🔸اینکه تصویر رمضان سال ۲۰۱۵ را به‌جای جنگ اخیر جا زده‌اند به‌کنار، به صغری‌وکبرای بحثشان دقت کنید؛ گویی یک صهیونیست با بغض دارد توییت می‌نویسد.
33.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 انتقاد استاد دانشگاه مریلند آمریکا به سانسور جنایات صهیونیست‌ها در رسانه‌های آمریکایی و خدمت 24 ساعته این رسانه‌ها به اسرائیل! 🔶 «سحر خمیس» استاد رسانه در دانشگاه مریلند آمریکا: رسانه‌های آمریکایی در یک خط موازی با مواضع سیاسی این کشور و بی‌توجه به حقوق مردم بي‌دفاع فلسطین به طور مستمر در حمایت از اسرائیل گام برمی‌دارند.
📍سلطان تناقض ، رای فلسطین را چند فروخت؟ مولوی عبدالحمید : ▪️ ۱۳۹۴ : صهیونیسم به دنبال نابودی اسلام است ▪️ ۱۳۹۵ : جنگ با اسرائیل ، عین دستور اسلام است ▪️ ۱۴۰۲: به فکر نابودی اسرائیل نباشید . جنگ، راه حل نیست ❌ آقای عبدالحمید ! اسلام که عوض نشده ، شما به چه قیمتی عوض شدید؟ امثالتان با حمایتهای خود از رژیم اشغالگر ، در طول تاریخ باعث ایجاد اختلاف در جهان اسلام شدید تا صهیونیسم را از خشم مسلمانان دور نگه دارید.
«جنایتکار جنگی» و سازمان‌های بین‌المللی‌‌ای که تنها بیننده هستند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تغییر موازنه به نفع مقاومت 🔹شکست غیر قابل ترمیم رژیم صهیونیستی در نبرد «طوفان الاقصی» تغییری در موازنه قوا در فلسطین و منطقه به وجود آورد. 🔹مسئله‌ای که مستقیما به اقتصاد، صنعت توریسم و گردشگری و امنیت فلسطین اشغالی گره خورده و هزینه گزافی را برای رژیم صهیونیستی در پی دارد.
🔴 مسکن ۲۵ متری یک پدیده شوم ضدفرهنگی است که در دولت روحانی مطرح شد و در این دولت عده ای بدنبال اجرای آن هستند.... ظاهرا پای یک سود کلان برای یک عده ای در میان است اما این گمانه که اهداف ضد فرهنگی پشت آن وجود دارد قوی تر است. امیدواریم رئیس‌جمهور محترم محکم جلوی این جریان مشکوک بایستد و نگذارد بیشتر ازین جامعه آسیب طرح های مشکوک در حوزه مسکن را بخورد...
⭕️بررسی اخبار خوب و امیدوارکننده در ۲۴ ساعت گذشته 🟢 زیر ساخت و خدمات عمومی 🟢 1️⃣ افتتاح مرکز فناوری توانبخشی شهید دکتر فیاض‌بخش 2️⃣ ساخت گرم‌کن‌های صندلی خودرو برای ۳۰ هزار دستگاه در دستور کار دانش‌بنیان‌ها 3️⃣ دستیابی به نفت و گاز در حفاری‌های اکتشافی ۲ میدان نفتی و گازی کشور 4️⃣ اجرای ۵۱ همت (هزار میلیارد تومان) پروژه در بنادر تجاری ایران 5️⃣ اجرا پنج طرح مقابله با بیابان زایی در شِشتَمَد خراسان رضوی 6️⃣ راه‌اندازی هزار صندوق پستی هوشمند تا سال آینده 7️⃣ اتصال ۴۲ نیروگاه تجدیدپذیر به شبکه برق  8️⃣ آبرسانی به بیش از ۱۹ هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان 9️⃣ کاهش تنش آبی شیراز با افتتاح خط دوم آبرسانی 🟡 علم و فناوری 🟡 1️⃣ تولید محصولات زیست‌تخریب‌پذیر یکبار مصرف پایه نفتی 2️⃣ ایران چهارمین کشور جهان در تدوین استانداردهای فناوری نانو 3️⃣ ساخت نسل جدید کپسول‌های زیستی ایران کلید خورد 🔵 مسکن و اشتغال 🔵 1️⃣ ایجاد چهارهزار و ۶۹۰ فرصت شغلی در بخش صنعت و معدن قم 2️⃣ بهره برداری از افزون بر یک‌هزار واحد مسکن ملی مازندران به زودی  3️⃣ اشتغال‌زایی برای یک‌هزار نفر با راه‌اندازی کارخانه فولاد مازندران 4️⃣ اشتغال ۲۰۰ پژوهشگر در مرکز صنایع خلاق برای عرضه محصولات نوین توانبخشی 🟠 کشاورزی، صنعت و تجارت🟠 1️⃣ افزایش قابل توجه تولید برنج با کمک گیاه هیبریدی جدید  🔴فرهنگی و اجتماعی 🔴 1️⃣ رونمایی از جدیدترین نسخه شاد با حضور وزیر آموزش و پرورش
هدایت شده از قائمون
پلیس اعلام کرده، اثری از ورود به زور به ویلا مشاهده نشده و از طرفی دخترخانم هم مظنون به قتل بوده و بازداشت شده است، پس نتیجه می‌گیرند، قاتل دزد افغانی است!؟
هدایت شده از قائمون
🔴احتکار ایران‌خودرو در بورس رو شد 🔹طبق گزارش رسمی روز ۵ مهر ایران‌خودرو به سازمان بورس، شهریور ۱۴۰۲ این شرکت از عرضه ۸۸ درصدِ هایماهای تولیدی خود سر باز زده است. 🔹طبق مصوبه شورای رقابت، خودروسازان موظف به عرضه مستمر همه تولیدات خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو هستند و از طرفی ایران خودرو نیز تا پایان سال ۱۴۰۳ همه هایماهای تولیدی خود را پیش‌فروش کرده است. 🔹این در حالی است که مردمی که در سامانه یکپارچه، نوبت تحویل خودرو آنان تابستان ۱۴۰۲ بوده است کماکان بلاتکلیف و نگران افزایش قیمت کارخانه‌ای این خودرو هستند.
هدایت شده از قائمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️آشفته‌گویی‌های امین حیایی در شب قتل داریوش مهرجویی 🔺از دست دادن یک استاد، یک دوست، یک همکار می‌تواند بی‌اندازه ناراحت کننده باشد؛ آن‌اندازه که از شنیدن خبر تلخ قتلش چنان بهت‌زده شوی که بگویی: همه به گردنشان حق داریم، هرکس در سینما کار می‌کند به گردن این آدم حق دارد!!! 🔺ولی قرار نیست با همان فرمان به پرت و پلاگویی‌هایت ادامه دهی و این اتفاق تلخ یا خودکشی کیومرث پوراحمد و از آن چرندتر بیماری سرطان آتیلا پسیانی را به مملکت نسبت دهی! 🔺شما که داور یک مسابقه استعدادیابی بودی، بدنیست سطح مطالعاتت را کمی بالا ببری و ببینی بر اساس آخرین آمار جهانی در فهرست سازمان جهانی بهداشت (WHO)، رتبه ایران در خودکشی ۱۲۸، در سرطان ۱۱۳ و برای قتل عمد بعد از لیست بلند بالایی از کشورهای اروپایی و آمریکایی، در رتبه ۱۲۱ کشورهای جهان قرار دارد! 🔺بله این مملکت، همین مملکت که در آن زندگی می‌کنید و کار می‌کنید و نصف‌شبی بعد از شنیدن خبر وحشتناک قتل همکارتان، حواستان هست که باید در حین مصاحبه به آن لگد بزنید! جزو امن‌ترین و سالم‌ترین و آرام‌ترین کشورهای جهان است.
هدایت شده از قائمون
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانم گلدا مایر اولین نخست‌وزیر زن اسرائیل به وضوح اعلام میکنه از سال ۱۹۲۱ تا ۱۹۴۸ پاسپورت فلسطینی داشته! خود نخست وزیرشون میگه کشورِ فلسطین بوده غربگداها میگن مرحوم غلط کرد!
هدایت شده از قائمون
. ♻️ برخی از سلبریتی‌های سینمایی و ورزشی که قبلا هشتک زده‌اند، اعلام کردند: اگر برای بخشش قاتلین مرحوم و همسرش، تلاش نکردیم و هشتک نزدیم، به ما بگویید بی شرف....
هدایت شده از قائمون
⭕ رهبری اقتصادی ایران در منطقه تا ۱۴۰۴ آخرین آمار مدتی پیش منتشر شد. ایران بیست‌و‌یکم جهان از منظر ، شد. این در حالی است که هیچ‌کدام از بیست کشور پیشتاز تا به این اندازه تحت فشار اقتصادی و تحریم نبوده‌اند. تا افق 1404، در کنار رهبری سیاسی و نظامی منطقه، رهبری اقتصادی نیز دست‌یافتنی‌ است.
هدایت شده از قائمون
📍غرب اپوزیسیون ایران را سرکار می‌گذارد! 🔹سردبیر «دویچه‌وله» با اعتراف به این نکته که آشوب‌های 1401 هدفش برچیدن اسلام سیاسی و زمینه‌‌سازی برای پی‌ریزی نظامی سکولار بود، ناتوانی دولت‌های غربی در حمایت از این آشوب‌ها را به سخره می‌گیرد و با اعتراف به بازی خوردن واشنگتن از تهران می‌نویسد: ایران برای آشکار کردن نتیجه معاملات پشت‌پرده‌اش با آمریکا، سالگرد مرگ مهسا را انتخاب کرد؛ حتی ضرب‌الاجل برای بمباران مقر احزاب کرد در اقلیم کردستان و توافق با دولت عراق برای خلع سلاح آنان نیز، باید به همین زمان می‌افتاد تا سپس رئیس‌جمهور اسلامی، در صحن سازمان ملل به «اشتباه محاسباتی» غرب توجه دهد و از آمریکا بخواهد که با «اعتماد‌سازی» حسن‌نیت خود را ثابت کند.» 🔸وی همچنین با انتقاد از خالی کردن پشت گروهک‌های ضدایرانی، تأکید می‌کند: «غرب اپوزیسیون ایران را مضحکه کرده است و به جای اقدامات عملی در پس پرده با ایران معامله می‌کند و در رسانه‌ها جایزه نوبل می‌دهد و تحریم‌های بی‌اثر فریبکارانه وضع می‌کند.»
هدایت شده از قائمون
🔻بن‌سلمان چند ساعت بلینکن را معطل گذاشت 🔹یک روزنامه آمریکایی از شکست «آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا برای همسو کردن دیدگاه عربستان سعودی و مصر با مواضع واشنگتن در جنگ غزه خبر داده است. 🔹روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده در ریاض ولیعهد عربستان سعودی بلینکن را برای دیداری که قرار بود عصر انجام شود معطل گذاشت و این دیدار نهایتاً صبح روز بعد انجام شد. 🔹هنگامی که جلسه برگزار شد محمد بر ضرورت توقف اقدامات نظامی در غزه «که به از دست رفتن جان انسان‌های بی‌گناه منجر شده» تأکید کرد. 🔹ولیعهد عربستان سعودی علاوه بر این از بلینکن خواست حصر غزه را بردارد. توقف «تنش‌آفرینی‌های کنونی» در درگیری‌ها از جمله دیگر خواسته‌های او بود. 🔹واشنگتن‌پست نوشته تلاش‌های آمریکا برای مجاب کردن ریاض جهت محکومیت عملیات حماس تا کنون به درب‌ بسته خورده است و وزارت خارجه عربستان در عوض بمباران غزه را محکوم کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تودهنیِ محکم ملازاده به عبدالحمید 😂 میگویی نابودی اسرائیل شدنی نیست؟ تو را چه به این حرف‌ها؟ اسرائیل ۷۰ سال است رفته ، فرانسه ۲۰۰ سال در الجزایر بود و همه میگفتند رفتنی نیست اما بیرونش انداختند. حداقل یک کتاب بخوان بعد از طرف خودت حرف بزن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نطق تند در صحن علنی: چرا همه چیز رو امنیتی میکنید توی کشور؟! 👤کوچی، نماینده مرودشت: 🔸این همه داریم برای خودرو داد و هوار میکنیم، الان برای خودور های کارکرده ۳ ماهه منتظر یه آیین نامه ساده ایم، چرا ساده ترین مسائل رو انقد پیچیده میکنیم 🔸الان خودرو های نو اومده، خداوکیلی این حق مردمه که خودروی 500 ملیونی رو به خلق الله بدن 2 میلیارد؟! انقد به بهانه های مختلف مردم رو از خدمات محروم نکنیم! ➖➖➖➖➖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا لندن است، ایشونم یک جوان افغانستانی است؛ حالا فهمیدی چرا میخوان این دو ملتو که روزگاری یک‌ ملت بودند را به جان هم بندازند.
📰 فرمانده سنتکام وارد تل آویو شد 🗞 ارتشبد مایکل اریک کوریلا، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام)، ساعتی پیش در صدر هیئتی نظامی وارد تل آویو شد. وی در جریان این سفر قرار است با هرتزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل و دیگر مقامات دفاعی و نظامی اسرائیل دیدار کند. 🔹کوریلا گفته است که هدف اصلی او از این دیدار، صحبت درباره کمک‌های نظامی است که اسرائیل در حال حاضر به آن نیاز دارد. همچنین چگونگی جلوگیری از درگیر شدن سایر کشورها و گروه‌ها در این جنگ بحث مهم دیگر این دیدارها است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امیرعبداللهیان: گسترش جنگ به حوزۀ کشورهای مقاومت به‌تنهایی صحنه‌ای ایجاد خواهد کرد که نتیجه‌اش تغییر نقشۀ جغرافیایی رژیم اشغالگر قدس خواهد شد.