- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
عادی ترین حالت دولینگو وقتی فقط دوماه بهش سر نمیزنی :
بچه ها دولینگو چقد سلیطهسسسسسس
آیکونشو دیدم ترسیدم یه لحظه
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
همه برن بمیرن چون وضع مملکت داغونه ولی تو میتونی تو چنلت فعالیت کنی تا آمارت بره بالا؟ منطق اینجور آ
آره حاجی وضع مملکت داغونه فعالیت نکنین عههه
(تو این یه ماه نزدیک ۴۰۰ تا ممبر گرفته)
اینا فقط گوشه ای از کامنت های مربوط به شهادتِ شهیده #مرضیهنبوینیا ـست ...
چطور به کشته شده های شما که میرسیم بااااااااااید مشکی بپوشیم و عزادار جاوید نام هاتون باشیم ؟؟؟ ، اما بقیه که شهید شدن رو جزء آدم ها حساب نمیکنین شما؟. آها چون کلا با هر چیزی که جزء شهدا و جمهوری اسلامی باشه مشکل دارین ... ما مث شما نون به نرخ روز خور نیستیم ، برای همه شهدامون و کسایی که به دست تروریست ها ناجوانمردانه کشته شدن ناراحتیم و عزادار خانواده هاشون هستیم .. به نظرم حرومـ....ـزادگیتون رو جور دیگه نشون بدین
دیگه تصمیم گیری با خودتون
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
ما هیچوقت مثل شماها رو جنازه کسی هلهله و شادی نکردیم
ما هم اشک ریختیم برای نوجوونی که به اسم اعتراض وارد این بازی از پیش تعیین شده ، شده بود .
ماهم اشک ریختیم برای جوونی که به اسم اعتراض و تو اون جمعیت ، به دست تروریست ها کشته شد و خانوادش داغدارشن
ما هم اشک ریختیم برای همه مردمی که از روی فقر و مشکلات معیشتی دست به هر ریسمون پوسیده ای زدن و تهش رسید به اینجا .
ولی شما تکلیفتون رو با خودتون مشخص کنید
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
خندم میایه قرار بود بعد از کنکور گواهینامه بگیرم خیابونا رو متر کنم . الان باید برم کارگری بتونم ۹
از این به بعد موقع رد شدن از خیابون دو طرفو بپا 🙏🎀