از ۴۰۴ تا همیشه متنفرم ، برای گرفتن آدمای مهربونِ زندگیمون . برای شنیدن خبرای بدِ پشتِ سرهم . برای استرس و اضطراب های همیشگی . برای سردرگمی و ناامیدی نسبت به آینده ...
یه فاتحه برای تسکین دلمون قرائت میکنین لطفا؟🖤
انشاءالله تو سال 405 ، اهداف و آرزوهاتون مثل اسب به سمتتون بیان🐎💘
چی بگم دیگه؟
- 𝐀𝐢𝐲𝐥𝐚 𝐋𝐞𝐧𝐬 -
امسال هم نوروز داریم اما حال و هوای نوروز رو دیگه نداریم .
دیگه ذوقِ ثانیه شمارِ کنج تلوزیون رو نداریم که ببینیم کِی ، سال نو میشه .